Wykorzystanie “Gen AI” w pracy nauczyciela - szkolenie
Wykorzystanie “Gen AI” w pracy nauczyciela - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Nauczyciele, którzy mają potrzebę pozyskać propozycje rozwiązań w zakresie stosowania “Gen AI” w swojej pracy.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek – Rozwój
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji29-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi54
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do samodzielnego i umiejetnego wykorzysywania narzędzi „Gen AI” w nauczaniu, tworzeniu planu nauczania oraz analizie wyników nauczania.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik po zakończonej usłudze posługuje się wiedzą dotyczącą istoty i zastosowania narzędzi „Gen AI” w nauczaniu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik po zakończonej usłudze uzasadnia zastosowanie narzędzi „Gen AI” w nauczaniu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik po zakończonej usłudze dostrzega potrzebę wykorzystania narzędzi "Gen IA" w nauczaniu, tworzy plan nauczania oraz analizuje wyniki nauczania. | Kryteria weryfikacji Uczestnik po zakończonej usłudze charakteryzuje: narzędzia "Gen IA" w nauczaniu, elementy planu nauczania oraz wyniki nauczania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik po zakończonej usłudze samodoskonali się w zakresie wykorzystywania narzędzi "Gen IA" w nauczaniu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik po zakończonej usłudze charakteryzuje i omawia proces samodoskonalenia się w zakresie wykorzystywania "Gen IA" w celu poprawy efektywności pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
W trakcie usługi zostaną podjęte następujące zagadnienia umożliwiające zdobycie i usystematyzowanie przewidzianych w usłudze zasobów wiedzy, umiejętności i społecznych kompetencji w zakresie wykorzystania narzędzi AI w pracy nauczyciela:
- zapoznanie uczestników z celami i metodami prowadzenia usługi doradczej, a także jej zakładanymi efektami oraz ustalenia wspólnych zasad;
- wprowadzenie do AI w edukacji;
- narzędzia AI wspierające planowanie zajęć i indywidualizację nauczania;
- AI w komunikacji wspomagającej: aplikacje i narzędzia;
- Tworzenie materiałów dydaktycznych z pomocą AI;
- AI w zarządzaniu klasą i monitorowaniu aktywności;
- zastosowanie AI w adaptacji gier edukacyjnych i zabaw interaktywnych;
- AI w zarządzaniu emocjami uczniów i wspomaganie interakcji społecznych;
- analiza efektów nauczania i efektywności metod pracy z pomocą AI;
- rola AI w rozwijaniu umiejętności społecznych dzieci z autyzmem;
- przegląd i praktyczne zastosowanie poznanych narzędzi w codziennej pracy;
- podumowanie szkolenia;
- walidujący test teoretyczny.
Usługa szkoleniowa jest realizowana w godzinach zegarowych.
Zaplanowane przerwy wliczają się w czas trwania usługi szkoleniowej. Przerwy będą uzgadniane indywidualnie z uczestnikiem usługi.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 23 Zapoznanie uczestnikow z celami i metodami prowadzenia uslugi doradczej, a także jej zakładanymi efektami oraz ustalenie wspolnych zasad. | Prowadzący Filip Miler | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 23 Wprowadzenie do AI w edukacji | Prowadzący Filip Miler | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 23 Narzędzia AI wspierające planowanie zajęć | Prowadzący Filip Miler | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 23 Narzędzia AI wspierające indywidualizację nauczania | Prowadzący Filip Miler | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 23 Wprowadzenie do AI w komunikacji wspomagającej | Prowadzący Filip Miler | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 23 AI w komunikacji wspomagającej: aplikacje i narzędzia | Prowadzący Filip Miler | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 23 Tworzenie materiałów dydaktycznych z pomocą AI - wprowadzenie | Prowadzący Filip Miler | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 23 Tworzenie materiałów dydaktycznych z pomocą AI | Prowadzący Filip Miler | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 23 AI w zarządzaniu klasą | Prowadzący Filip Miler | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 23 AI w monitorowaniu aktywności uczniów | Prowadzący Filip Miler | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 23 Zastosowanie AI w adaptacji gier edukacyjnych | Prowadzący Filip Miler | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 23 Zastosowanie AI w adaptacji zabaw interaktywnych | Prowadzący Filip Miler | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 23 AI w zarządzaniu emocjami uczniów | Prowadzący Filip Miler | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 23 AI w wspomaganiu interakcji społecznych uczniów | Prowadzący Filip Miler | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 23 Analiza efektów nauczania z pomocą AI | Prowadzący Filip Miler | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 23 Analiza efektywności metod pracy z pomocą AI | Prowadzący Filip Miler | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 23 Rola AI w rozwijaniu umiejętności społecznych dzieci | Prowadzący Filip Miler | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 23 Rola AI w rozwijaniu umiejętności społecznych dzieci z autyzmem | Prowadzący Filip Miler | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 23 Praktyczne zastosowanie poznanych narzędzi IA w codziennej pracy | Prowadzący Filip Miler | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 23 Przegląd i podsumowanie poznanych narzędzi w codziennej pracy cz. 1 | Prowadzący Filip Miler | Data realizacji zajęć 01-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 23 Przegląd i podsumowanie poznanych narzędzi w codziennej pracy cz. 2 | Prowadzący Filip Miler | Data realizacji zajęć 01-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 03:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 23 Podsumowanie szkolenia i sesja Q&A | Prowadzący Filip Miler | Data realizacji zajęć 01-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 23 Teoretyczny test wali dujący | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 480,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 480,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Filip Miler
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma schematy i modele edukacyjne opisujące poszczególne zagadnienia.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w usłudze szkoleniowej jest poprawne zarejestrowanie przez uczestnika usługi poprzez system Bazy Usług Rozwojowych.
Informacje dodatkowe
Forma wsparcia po zakończonej usłudze: możliwość dodatkowych konsultacji w formie mailowej i telefonicznej.
W ramach usługi przewidziano trzy 15-minutowe przerwy w ciągu 8 - 9 godzinnego dnia pracy. Przerwy będą uzgadniane indywidualnie z uczestnikiem, dlatego nie zostały wskazane w harmonogramie usługi.
Ankieta oceniająca doradztwo na koniec usługi (element obligatoryjny).