Coaching Skills for Leaders
Coaching Skills for Leaders
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Menedżerowie i Liderzy Zespołów
- Kierownicy Projektów
- Pracownicy działów HR
- Osoby poszukujące nowych form rozwoju z myślą o sobie.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji29-10-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi17
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Cele szkolenia obejmują rozwój umiejętności interpersonalnych, budowanie efektywnych relacji z pracownikami oraz doskonalenie umiejętności przywódczych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje coaching jako metodę pracy rozwojowej z pracownikami | Kryteria weryfikacji Znajomość i rozumienie coachingu jako jednej z metod pracy rozwojowej z pracownikami. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Uczestnik prowadzi rozmowy coachingowe w oparciu o Model CoachWise | Kryteria weryfikacji Prowadzenie rozmów coachingowych w oparciu o Model CoachWise. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik rozróżnia i zachowuje postawę coachingową, opartą na partnerstwie i dialogu, ułatwiającą dotarcie do rozmówcy | Kryteria weryfikacji uczestnik komunikuje się w sposób partnerski i wchodzi w dialog z rozmówcą zgodnie z zasadami coachingowymi | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje w rozmowie rozwojowej umiejętności coachingowe: zadaje pytania, wspiera, odzwierciedla i słucha | Kryteria weryfikacji doskonalenie umiejętności coachingowych: zadawania pytań, wspierania, odzwierciedlania i słuchania. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Znajomość Modelu Blancharda i różnych typów interwencji | Kryteria weryfikacji Uczestnik omawia model Blancharda i definiuje różne typy interwencji | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Znajomość Mapy rozmowy – narzędzie do trzymania dyscypliny myślowej w rozmowie | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje narzędzie do trzymania dyscypliny myślowej w rozmowie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Znajomość przykładowych scenariuszy w budowaniu ścieżek rozwojowych dla pracowników | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje scenariusze rozmowy w budowaniu ścieżek rozwojowych dla pracowników | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Struktura programu:
- główny warsztat szkoleniowy stacjonarny (2 dni w godz. 09.00 - 17.00)
- 2 warsztaty uzupełniające online (2 x 60 min.) realizowane po około 2 tygodniach po głównym szkoleniu. Warsztaty są nagrywane z możliwością odsłuchu w dogodnym czasie.
- mentor coaching grupowy – spotkanie w małej grupie uczestników (3 – 4 osoby), którego celem jest omówienie zdobytych doświadczeń w rozmowach coachingowych, przekazanie wskazówek w stosowaniu umiejętności coachingowych oraz odpowiedz na pytania pojawiające się po pierwszych doświadczeniach (1 x 90 min.).
Zakres merytoryczny:
- Coaching – definicja i rola w przywództwie.
- Model Blancharda – przywództwo sytuacyjne – różne typy interwencji.
- Omówienie różnic między coachingiem a innymi stylami zarządzania.
- Typy rozmów: TY-MY-JA zależne od celu rozmowy
- Wpływ rodzaju interwencji na przebieg rozmowy – budowanie samoświadomości liderów
- Budowanie zaufania i partnerstwa – zasady coachingowe.
- Umiejętności coachingowe: słuchanie wielopoziomowe, zadawanie pytań bez sugerowania odpowiedzi, odzwierciedlanie (ćwiczenia).
- Zasady formułowania celów coachingowych.
- Mapa rozmowy – narzędzie do trzymania dyscypliny myślowej w rozmowie.
- Sesja Demonstracyjna rozmowy:Wizja a Dążenie;
- Omówienie Wizji w budowaniu ścieżek rozwojowych dla pracowników (przykładowe scenariusze).
Przegląd zasobów managera – narzędzie „PIES” - Ćwiczenia praktyczne pomiędzy uczestnikami, praca z materiałami video, prezentacja przykładowych scenariuszy rozmów menedżerskich z zastosowaniem umiejętności coachingowych.
Walidacja usługi:
Efekty kształcenia są weryfikowane na bieżąco po ćwiczeniach (główny moduł szkoleniowy) oraz podczas cyklicznych warsztatów uzupełniających w trakcie trwania programu poprzez pytania i odpowiedzi (dialog prowadzącego z uczestnikiem o jego doświadczeniach z praktyki własnej )
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 5 1 dzień szkoleniowy | rozmowa na żywo, ćwiczenia, prezentacja | Prowadzący Agnieszka Grys | Data realizacji zajęć 06-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 5 2 dzień szkoleniowy | rozmowa na żywo, ćwiczenia, prezentacja | Prowadzący Agnieszka Grys | Data realizacji zajęć 07-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 5 1 warsztat uzupełniający zdalny | rozmowa na żywo, chat, prezentacja, współdzielenie ekranu, omawianie efektów pracy własnej/praktyki coachingowej | Prowadzący Agnieszka Grys | Data realizacji zajęć 20-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 5 2 warsztat uzupełniający zdalny | rozmowa na żywo, chat, prezentacja, współdzielenie ekranu, omawianie efektów pracy własnej/praktyki coachingowej | Prowadzący Agnieszka Grys | Data realizacji zajęć 04-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 5 Mentor coaching grupowy zdalny | | rozmowa na żywo, chat, prezentacja, współdzielenie ekranu, omawianie efektów pracy własnej/praktyki coachingowej | Prowadzący Agnieszka Grys | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto3 690,00 PLN
- Koszt usługi netto3 000,00 PLN
- Koszt godziny brutto217,06 PLN
- Koszt godziny netto176,47 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Grys
Profil zawodowy:
Agnieszka jest trenerką, doradcą biznesowym od roku 2000, a od 2006 roku także coachem.
Jako coach posiada akredytację MCC ICF (Master Certified Coach) oraz metody CochWise. Jest absolwentką programu rozwojowego akredytowanego przez Międzynarodową Federację Coachów (ICF)- Mentor i trener Youth Business Poland (część The Prince’s Youth Business International, Fundacji Księcia Karola, wspierającej przedsiębiorczość w 40 krajach świata).
Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu rozmów coachingowych (ponad 2500 godzin coachingu indywidualnego w tym m.in. 650 godzin coachingu z handlowcami i 600 godzin z menedżerami, około 3500 godzin coachingu sprzedażowego).
Agnieszka specjalizuje się w business coachingu adresowanym do korporacji, firm i organizacji, gdzie motywuje klientów do działania, wspiera w realizacji celów, przechodzenia przez procesy zmian, wspólnie
z klientami szuka efektywnych rozwiązań.
Łączy doświadczenie sprzedażowe i menedżerskie w realizowaniu procesów coachingowych
w obszarach kierowania ludźmi, efektywnej komunikacji w zespołach, zarządzania przez cele, motywowania pracowników, budowaniu autorytetu lidera i zdrowej pewności siebie.
Agnieszka pracuje w języku polskim.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników szkolenia:
- w formie papierowej: podręcznik, materiały biurowe, książka
- Dodatkowe materiały, przekazywane przez trenerów w trakcie trwania programu, są przesyłane mailowo i udostępnione w formie elektronicznej w dedykowanym folderze na dysku google, do którego uczestnicy otrzymują dostęp(link) wraz z informacjami organizacyjnymi.
- Wykaz literatury
Certyfikat i zaświadczenie ukończenia programu uczestnicy szkolenia otrzymują w formie elektronicznej w ciągu tygodnia od daty zakończenia ostatniego warsztatu uzupełniającego.
Warunki uczestnictwa
Uczestnikiem programu może być każda osoba pełnoletnia, która wyraża chęć zdobycia i rozwijania kompetencji coachingowych.
Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie formularza zgłoszeniowego oraz opłacenie kosztu kursu w zadeklarowanych terminach. Formularz uczestnik otrzymuje od organizatora usługi.
Warunkiem udziału w szkoleniu jest dostęp do internetu i sprzętu ze sprawnym mikrofonem i kamerą (komputer, tablet, smartfon) obsługujące popularne przeglądarki internetowe (Microsoft Edge, Google Chrome, Opera)
Informacje dodatkowe
https://www.coachwise.org/szkolenia/essentials-coaching-skills-for-leaders/
W polu dot. ilości godzin usługi nie można wpisywać wartości połówkowych. W harmonogramie zostały ujęte przerwy, które łącznie wynoszą 60 minut, stąd różnica między ilością godzin usługi (17h30min) a harmonogramem (19h30min).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Szkolenie zostanie przeprowadzone z wykorzystaniem platformy ZOOM. Nie wymaga ona posiadania konta. Uczestnik przechodzi bezpośrednio na spotkanie poprzez kliknięcie linka, który zostanie wysłany przed szkoleniem. Link jest aktywny przez cały okres trwania szkolenia i obowiązuje jeden na wszystkie jego elementy (główny moduł szkoleniowy i webinaria uzupełniające). Uczestnik otrzyma również instrukcję instalacji i uruchomienia ZOOM.
-
Zalecamy wcześniejsze przetestowanie działania mikrofonu oraz kamery.
- Warunkiem udziału w szkoleniu jest dostęp do internetu i sprzętu ze sprawnym mikrofonem i kamerą (komputer, tablet, smartfon) obsługujące popularne przeglądarki internetowe (Microsoft Edge, Google Chrome, Opera)
-
Rekomendujemy używanie stałego łącza internetowego (podłączenie kablowe zamiast WIFI).
-
Podczas szkolenia mogą być wykorzystywane cyfrowe tablice, które są ogólnodostępne - Jamboard lub Miro. Zalecamy sprawdzenie przed szkoleniem czy mają Państwo dostęp do Jamboarda bowiem niektóry koputery służbowe mogą mieć zablokowany dostęp do tego narzędzia. Jeśli nie będą mieli Państwo dostępu do Jamboarda zalecamy skorzytanie z innego komputera lub/i kontakt z organizatorem przed rozpoczęciem szkolenia.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi