Zarządzanie projektami oraz procesami w organizacji
Zarządzanie projektami oraz procesami w organizacji
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- pracownicy firmy, którzy biorą udział w realizacji projektów,
- pracownicy, którzy chcą podnieść swoje kompetencje w tym zakresie,
- kadra zarządzająca, managerowie,
- osoby mające kontakt z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji05-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi44
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik po szkoleniu wykorzystuje narzędzia i procesy w zakresie zarządzania procesami oraz projektami, skupiając swoje działania na wzroście efektywności i optymalizacji pracy oraz wykonywanych zadań. Planuje i raportuje oraz monitoruje wyniki na danych. Wiedza uczestnika z zakresu zarządzania optymalizacją procesów jest uporządkowana.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się ... | Kryteria weryfikacji .... | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie łączy elementy wykładu oraz części praktycznej. Usługa będzie realizowana metodami interaktywnymi oraz aktywizującymi Uczestników. Każdy temat będzie realizowany w ramach wykładu, ćwiczenia, omówienie ćwiczeń – rozmowa o rezultatach.
Program ramowy usługi:
- Pre test
- Czym jest zarządzania projektami? - wstęp do szkolenia - zajęcia teoretyczne
- Metodyki zwinne i klasyczne? - zajęcia teoretyczne
- Zarządzanie procesami w organizacji - zajęcia teoretyczne + ćwiczenia
- Zarządzanie poprzez system KAIZEN - zajęcia teoretyczne + ćwiczenia
- 7 nawyków skutecznego działania - w praktyce - zajęcia praktyczne
- Jak skutecznie planować i liczyć efektywność projektów – budowa standardu mierzenia wyników - zajęcia praktyczne
- Wdrażanie standardu 5S - optymalizacja procesowa i wydajnościowa - zajęcia teoretyczne + ćwiczenia
- Monitorowanie i ciągłe doskonalenie - zajęcia praktyczne
- Zarządzanie ryzykiem - zajęcia praktyczne
- Wskaźniki efektywności projektów - zajęcia teoretyczne
- Kompetencje - jak zarządzać motywacją zespołu, motywować i podnosić efektywność zespołu, pracowników - zajęcia praktyczne
- Komunikacja w zespole projektowym, czyli jak zapewnić efektywność projektów - zajęcia praktyczne
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 564,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 150,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto171,92 PLN
- Koszt osobogodziny netto139,77 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Strzyżewski
Doświadczenie zawodowe: Dyrektor i trener marketingu i sprzedaży, doradca biznesowy i właściciel firmy consultingowej. Pomaga właścicielom i Zarządom w zwiększeniu sprzedaży i wartości firmy poprzez podniesienie efektywności zarządzania, komunikacji wewnętrznej oraz wdrożenie modelu Zdrowia Organizacji. Doradzał ponad 100 firmom. Współautor książki „Być Sobą – żyć tak, by niczego nie żałować” wyd. Sensus 2019. Realizował projekty po stronie agencji reklamowych i consultingowych oraz w Grupie Aviva, BZ WBK i Santander. Uczestniczył w międzynarodowych projektach w ponad 10 krajach w Europie i Ameryce Południowej. Zarządzał budżetem sprzedaży generując zysk powyżej 200 mln zł/rok i sprzedażą blisko 1 miliona produktów rocznie. Budował i skutecznie motywował zespoły sprzedażowe liczące ponad 3000 osób. W BZ WBK zbudował od zera sprzedaż grupy produktów finansowych w ecommerce. Uczestnik prestiżowego rocznego programu mentoringu (wewnętrzne MBA w BZ WBK) dla kadry managerskiej BZ WBK „Lider Przyszłości”. Ukończył Zarządzanie Przedsiębiorstwami na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Twórca kierunku studiów podyplomowych „Lider Zarządzający Sprzedażą” na Uczelni Wyższej Collegium Da Vinci.
Wykształcenie: mgr Ekonomii
Maciej Szut
Sławek Pawlik
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Zestawy ćwiczeń, opracowania w formie pdf oraz wersji papierowej.
Informacje dodatkowe
Szkolenie składa się z 44 godzin (jedna godzina to 60 min), w tym do czasu szkolenia nie są wliczone przerwy . Czas przerw może być ustalany indywidualnie podczas szkolania - dwie przerwy po 15 min w ramach jednego dnia.
Usługa realizowana zgodnie z :„Wytyczne dla organizatorów spotkań biznesowych, szkoleń, konferencji i kongresów w trakcie epidemii SARS-CoV-2” wydanych przez Ministerstwo Rozwoju we współpracy z Głównym Inspektorem Sanitarnym.
Uczestnik szkolenia otrzyma zaświadczenie potwierdzające zdobyte kompetencje po zakończeniu usługi - min 80 % obecności oraz materiały szkoleniowe - opisane w programie ramowym usługi. Nieobcność na szkoleniu musi być zgłoszona niezwłocznie Organizatorowi oraz Operatorowi, z którym firma ma podpisaną umowę wsparcia.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi