Szkolenie Lego Serious Play - Maria Tandeck
Szkolenie Lego Serious Play - Maria Tandeck
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
1. Pracownicy i Menedżerowie - osoby zarządzające zespołami, które muszą skutecznie przekazywać informacje, motywować pracowników i zarządzać konfliktami.
2. Przedsiębiorcy i Właściciele Małych Firm - założyciele firm, którzy często działają w dynamicznym środowisku i muszą przekonywać inwestorów, klientów i współpracowników.
3. Nauczyciele i Trenerzy
4. Zespoły Projektowe i Grupy Robocze - zespoły, które muszą efektywnie współpracować nad wspólnymi projektam
5. Osoby Prywatne Zainteresowane Rozwojem Osobistym - Ludzie chcący poprawić swoje umiejętności interpersonalne, na przykład w kontekście relacji osobistych lub budowania pewności siebie
6. Organizacje Non-Profit i NGO - Osoby działające w organizacjach pozarządowych, które muszą skutecznie komunikować się z darczyńcami, beneficjentami i innymi interesariuszami
Szkolenie może być dostosowane do specyfiki danej grupy docelowej, co pozwala na maksymalizację korzyści płynących z udziału w szkoleniu.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji25-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do efektywnej i pewnej komunikacji, a także budowania trwałych relacji opartych na wzajemnym zaufaniu i szacunku. Szkolenie ma również na celu rozwijanie umiejętności sprawnej komunikacji w zespole, z uwzględnieniem różnorodności osobowości. Uczestnicy nauczą się, jak wykorzystywać te różnice w sposób, który wspiera współpracę, optymalne wykorzystanie czasu pracy i przynosi korzyści wszystkim zaangażowanym w proces komunikacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posiada uporządkowaną wiedzę z zakresu prowadzenia procesu komunikacji interpersonalnej. | Kryteria weryfikacji Odpowiednio interpretuje zdobytą wiedzę z zakresu komunikacji aby odpowiednio siękomunikować z różnym typem klienta. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji W odpowiedni sposób i za pomocą odpowiedniego modelu komunikacji nastawia swojego rozmówcę do podjęcia decyzji korzystnej dla obu stron wykorzystując poznane zagadnienia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Definiuje bariery oraz style komunikacji dzięki czemu budujewięzi w zespole, które wspierają długofalową relację, tak istotną w firmie i poza nią. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Dopasowuje styl komunikacji do odbiorcy komunikatu | Kryteria weryfikacji komunikatu Wyjaśnia zasady udzielaniapozytywnej i negatywnej informacji zwrotnej dzięki czemu egzekwuje własne prawa i ustanawia granice zarówno podczas rozmów z klientem wymagającym, jak i z zespołem. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Określa rozwiązania wpływające na odbiór przekazu ibuduje tym swoją wiarygodność podczas procesu komunikacji z klientem | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Potrafi sprawnie interpretowaćumiejętności komunikacyjne własne oraz rozmówcy i dopasować treść komunikatu do tendencji zachowań drugiej strony | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Nabył kompetencje społeczne w zakresie wymiany informacji oraz umiejętność dalszego samokształcenia się w tym zakresie | Kryteria weryfikacji Ma świadomość w jaki sposóbmożna wpłynąć na zrozumienie intencji i budowanie jeszcze lepszych relacji z klientem przy wykorzystaniu poznanych profili zachowań | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Odpowiednio definiuje zjawisko efektywnej komunikacji dzięki czemu rozpoznaje i unika przeszkód komunikacyjnych w celuporozumienia bez zakłóceń. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Dostawca Usług zapewnia inną osobę do przeprowadzenia walidacji niż osobę prowadzącą szkolenie.
Program
Program
Program szkolenia Lego Serious Play
(8h – 4 dni szkoleniowe)
Moduł 1
•wskazanie mocnych oraz słabych stron
•nakreślenie najczęstszych barier komunikacyjnych
•omówienie częstych zagrożeń dla efektywnej współpracy z klientem (np. nieoficjalny obieg informacji, brak otwartości w komunikacji)
Moduł2
- Wskazanie między ludzkich różnic komunikacyjnych
- Pokazanie Uczestnikowi jak ważna jest precyzja, w przekazywaniu sobie komunikatów
- Budowanie w Uczestniku poczucia współpracy
Moduł3
- Zwizualizowanie-na-modelu,-jak-funkcjonuje-firma-w-odczuciu-Uczestnika-z-uwzględnieniem-jej-mocnych, oraz słabych stron
- Nauka mówienia o występujących problemach w sposób asertywny, szczery i otwarty
- Umiejętność wypracowywania rozwiązań, przy użyciu metafory
- Podkreślenie potrzeby zmian organizacyjnych, na dynamicznie zmieniającym się rynku
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto193,75 PLN
- Koszt osobogodziny netto193,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Maria Tandeck
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały wykorzystywane do case studies i ćwiczeń podczas usługi rozwojowej zostaną przekazane uczestnikom w formie papierowej.
Warunki uczestnictwa
Aby wziąć udział w szkoleniu należy skontaktować się przed datą zakończenia rekrutacji z organizatorem szkolenia drogą mailową na adres karolina.pawlik@businesswell.com bądź telefonicznie pod numerem +48 574 720 580.
Informacje dodatkowe
Po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
Adres
Adres
BusinessWell to nie tylko przestrzeń biurowa i coworkingowa, to przede wszystkim miejsce tworzenia nowych idei, wspierania przedsiębiorczości i rozwoju współpracy międzysektorowej.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Biurowiec dostosowany dla osób niepełnosprawnych, winda