Identyfikacja z Marką - Michał Motyl
Identyfikacja z Marką - Michał Motyl
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupa docelowa usługi wspierającej identyfikację z marką to zazwyczaj osoby i organizacje, które chcą zbudować silniejszą więź pomiędzy swoją marką a jej odbiorcami. W zależności od celu i specyfiki marki, grupa docelowa może być zróżnicowana
1. Przedsiębiorcy i właściciele małych i średnich firm
2. Specjaliści ds. marketingu i brandingu
3. Duże korporacje i marki premium
4. Start-upy i nowe marki na rynku
5. Agencje reklamowe i brandingowe
6. Pracownicy firm, liderzy oraz menedżerowie zespołów
7. Konsumenci i klienci indywidualni
Wspólną cechą wszystkich tych grup jest potrzeba budowania autentycznego wizerunku marki, który będzie budził pozytywne emocje, przyciągał klientów i wzmacniał lojalność.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji25-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Cel szkolenia dotyczącego identyfikacji z marką to rozwój świadomości marki oraz umiejętności budowania silnej i spójnej tożsamości marki, która będzie rozpoznawalna i zrozumiała zarówno dla klientów, jak i pracowników. Uczestnicy szkolenia nauczą się tworzyć oraz komunikować wartości marki w sposób, który pozwala na budowanie emocjonalnej więzi z odbiorcami oraz wzmacnia ich zaangażowanie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się strategia budowania marki | Kryteria weryfikacji uczestnik różnicuje rynek, skutecznie przekazuje wartości i przesłania marki, buduje wiarygodność i zaufanie | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się zarządzanie relacjami z Klientami | Kryteria weryfikacji uczestnik zna technik budowania i utrzymywania relacji z klientami, potrafi zarządzać reputacją online i offline | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się współtworzenie Wartości Marki | Kryteria weryfikacji uczestnik rozumie, jak indywidualne zachowanie i postawy wpływają na postrzeganie marki przez klientów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Dostawca Usług zapewnia inną osobę do przeprowadzenia walidacji niż osobę prowadzącą szkolenie.
Program
Program
Program Szkolenia: Identyfikacja z Marką
Czas Trwania: 1 Dzień (8 godzin)
Sesja 1: Wprowadzenie - czym jest marka w branży prawniczej:
- Wprowadzenie do pojęcia marki: czym jest marka i co ją wyróżnia.
- Elementy budujące markę: misja, wizja, wartości, tożsamość wizualna, głos marki.
- Przykłady silnych marek i jak ich pracownicy przyczyniają się do sukcesu.
- Elementy skutecznej marki kancelarii prawnej.
- Jak pracownicy i klienci identyfikują się z marką.
Sesja 2: Strategie Budowania Marki Kancelarii:
- Pozycjonowanie i różnicowanie na rynku prawniczym.
- Skuteczne przekazywanie wartości i przesłania marki.
- Budowanie wiarygodności i zaufania.
- Tworzenie strategii pozycjonowania dla kancelarii.
Sesja 3: Jak Współtworzyć Wartości Marki?
- Jak każdy pracownik może przyczyniać się do budowania marki na co dzień.
- Zrozumienie, jak indywidualne zachowanie i postawy wpływają na postrzeganie marki przez klientów.
- Przykłady działań wzmacniających identyfikację z marką.
Sesja 4: Zarządzanie Relacjami z Klientami i Wewnętrzną Kulturą Firmy:
- Techniki budowania i utrzymywania relacji z klientami.
- Zarządzanie reputacją online i offline.
- Budowanie kultury organizacyjnej wspierającej markę.
- Rola liderów w kształtowaniu marki.
Sesja 5: Jak Współtworzyć Wartości Marki:
- Jak każdy pracownik może przyczyniać się do budowania marki na co dzień.
- Zrozumienie, jak indywidualne zachowanie i postawy wpływają na postrzeganie marki przez klientów.
- Przykłady działań wzmacniających identyfikację z marką.
Sesja 6: Komunikacja Marki i Zarządzanie Wrażeniem:
- Strategie komunikacji marki na zewnątrz.
- Wykorzystanie mediów społecznościowych i strony internetowej.
- Monitoring i zarządzanie reputacją marki.
- Tworzenie planu komunikacji marki.
Sesja 7: Case Study, Dyskusja i Podsumowanie.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 560,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 560,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto195,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto195,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Michał Motyl
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały wykorzystywane do case studies i ćwiczeń podczas usługi rozwojowej zostaną przekazane uczestnikom w formie papierowej.
Warunki uczestnictwa
Aby wziąć udział w szkoleniu należy skontaktować się przed datą zakończenia rekrutacji z organizatorem szkolenia drogą mailową na adres karolina.pawlik@businesswell.com bądź telefonicznie pod numerem +48 574 720 580.
Informacje dodatkowe
Po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
Adres
Adres
BusinessWell to nie tylko przestrzeń biurowa i coworkingowa, to przede wszystkim miejsce tworzenia nowych idei, wspierania przedsiębiorczości i rozwoju współpracy międzysektorowej.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Biurowiec dostosowany dla osób niepełnosprawnych, winda