Praca zespołowa i budowanie zespołu (team building) - usługa szkoleniowa
Praca zespołowa i budowanie zespołu (team building) - usługa szkoleniowa
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Pracownicy na różnych poziomach hierarchii w korporacjach.
- Członkowie zespołów projektowych w różnych branżach.
- Liderzy zespołów i menedżerowie dążący do poprawy umiejętności zarządzania zespołem.
- Nowo zatrudnieni pracownicy, którzy potrzebują szybko włączyć się w pracę zespołową.
- Pracownicy działów HR odpowiedzialni za integrację zespołową i rozwój kompetencji międzyludzkich.
- Przedstawiciele MMŚP chcący poprawić współpracę między pracownikami.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji20-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi36
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia "Praca zespołowa i budowanie zespołu (team building)" jest rozwój umiejętności niezbędnych do efektywnej współpracy w grupie, z naciskiem na komunikację, rozwiązywanie konfliktów i budowanie zaufania między członkami zespołu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje podstawowe pojęcia związane z pracą zespołową i budowaniem zespołu, w tym definicję zespołu, role w zespole oraz etapy rozwoju zespołu. | Kryteria weryfikacji Omawia teorie dotyczące dynamiki zespołowej, w tym modele komunikacji, procesy decyzyjne w zespole i strategie rozwiązywania konfliktów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje różne style przywództwa i ich wpływ na efektywność zespołu, rozumiejąc, jak różne podejścia mogą być stosowane w zależności od kontekstu i potrzeb zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wzrasta jego świadomość dotycząca własnych czynników motywujących i demotywujących. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje techniki efektywnej komunikacji interpersonalnej do budowania zaufania i otwartości w zespole, w tym aktywnego słuchania i asertywności. | Kryteria weryfikacji Stosuje metody rozwiązywania konfliktów w praktyce, by zarządzać różnicami i unikać negatywnych skutków nierozwiązanych sporów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Omawia i stosuje strategie motywowania członków zespołu, angażując ich do współpracy i osiągania wspólnych celów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje zdolność do pracy w zespole jako kluczową kompetencję społeczną, wskazując na umiejętność adaptacji do różnych ról zespołowych i efektywnej współpracy. | Kryteria weryfikacji Definiuje i omawia znaczenie empatii i inteligencji emocjonalnej w budowaniu relacji w zespole, podnosząc zdolność do rozumienia i reagowania na potrzeby i oczekiwania innych członków zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje umiejętności przywódcze do inspirowania i motywowania zespołu, demonstrując zdolność do przywództwa sytuacyjnego i adaptacji stylu przywództwa do potrzeb i wyzwań zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1: Podstawy pracy zespołowej
- Sesja 1: Wprowadzenie do pracy zespołowej
- Sesja 2: Definiowanie ról i odpowiedzialności w zespole
- Sesja 3: Komunikacja w zespole – podstawy
- Sesja 4: Techniki aktywnego słuchania
- Sesja 5: Przyczyny konfliktów w zespole
Dzień 2: Rozwiązywanie konfliktów i budowanie zaufania
- Sesja 1: Metody mediacji i negocjacji
- Sesja 2: Definiowanie znaczenia zaufania w zespole
- Sesja 3: Ćwiczenia na budowanie zaufania
- Sesja 4: Fazy rozwoju zespołu (model Tuckmana)
- Sesja 5: Różnorodność i inkluzja w zespole
Dzień 3: Dynamika zespołowa i różnorodność
- Sesja 1: Motywacja i zaangażowanie zespołów
- Sesja 2: Zarządzanie zespołem zdalnym – wprowadzenie
- Sesja 3: Style przywództwa
- Sesja 4: Delegowanie zadań i upoważnianie członków zespołu
- Sesja 5: Feedback i ocena postępów
Dzień 4: Liderstwo i zarządzanie zespołem
- Sesja 1: Zarządzanie zmianą w zespole
- Sesja 2: Ćwiczenia team buildingowe – zaawansowane
- Sesja 3: Planowanie i realizacja projektów zespołowych
- Sesja 4: Techniki kreatywnego myślenia w praktyce
- Sesja 5: Podsumowanie i zamknięcie – omówienie kluczowych wniosków i planowanie implementacji zdobytej wiedzy
- Test
Szkolenie odbywa się w godzinach dydaktycznych, czyli 1 godzina szkolenia równa się 45 minut.
W ciągu dnia zostały uwzględnione 2 przerwy po 30 minut które nie są wliczane do czasu trwania usługi.
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia realizowane są metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 29 Wprowadzenie do pracy zespołowej (chat) | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 29 Definiowanie ról i odpowiedzialności w zespole (chat) | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 29 Przerwa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 29 Komunikacja w zespole - podstawy (chat) | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 29 Techniki aktywnego słuchania (ćwiczenia) | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 29 Przerwa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 29 Przyczyny konfliktów w zespole (chat) | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 29 Metody mediacji i negocjacji (ćwiczenia) | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 29 Definiowanie znaczenia zaufania w zespole (chat) | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 29 Przerwa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 29 Ćwiczenia na budowanie zaufania (ćwiczenia) | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 29 Fazy rozwoju zespołu (model Tuckmana) (chat) | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 29 Przerwa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 29 Różnorodność i inkluzja w zespole (chat) | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 29 Motywacja i zaangażowanie zespołów (ćwiczenia) | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 29 Zarządzanie zespołem zdalnym – wprowadzenie (chat) | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 29 Przerwa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 29 Style przywództwa (chat) | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 29 Delegowanie zadań i upoważnianie członków zespołu (ćwiczenia) | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 29 Przerwa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 29 Feedback i ocena postępów (chat) | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 29 Zarządzanie zmianą w zespole (chat) | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 24-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 29 Ćwiczenia team buildingowe – zaawansowane (ćwiczenia) | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 24-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 29 Przerwa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 24-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 29 Planowanie i realizacja projektów zespołowych (chat) | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 24-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 29 Techniki kreatywnego myślenia w praktyce (ćwiczenia) | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 24-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 29 Przerwa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 24-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 29 Podsumowanie i zamknięcie – omówienie kluczowych wniosków i planowanie implementacji zdobytej wiedzy (chat) | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 24-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 29 Test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 875,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 590,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto190,99 PLN
- Koszt osobogodziny netto155,28 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marta Schneider
Współpracując z Ośrodkami Pomocy Społecznej, Marta prowadziła wywiady środowiskowe, tworzyła analizy i indywidualne plany pomocy, wspierając klientów w rozwijaniu kompetencji zawodowych. Przepracowała 300 godzin w lokalnych środowiskach, co umożliwiło jej dogłębne poznanie społeczności i podejmowanie szybkich decyzji dla dobrostanu klientów.
Jako uczestniczka programu "Młodzi mają głos", organizowanego przez Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM, Marta zdobyła wiedzę od specjalistów z marketingu, prowadzenia działalności oraz dziennikarstwa. Jej zaangażowanie w pomoc innym oraz głęboka wiedza z zakresu socjologii, psychologii rozwoju człowieka i konfliktów, pozwalają jej skutecznie przekładać teorię na praktyczne działania.
Pasja Marty do podróżowania umożliwia jej ciągłe doskonalenie umiejętności miękkich poprzez interakcje z różnymi kulturami. Jej praktyczne podejście oraz zaangażowanie w rozwój osobisty sprawiają, że jest wysoce skuteczną trenerką w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. Szkoleniowiec swoją wiedzę oraz umiejętności z ww. tematu zdobył nie później niż ostatnie 5 lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Komplet materiałów dydaktycznych w formie pdf zostanie wysłany na adres mailowy każdego uczestnika.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. platforma komunikacyjna - Microsoft Teams
2. wymagania sprzętowe: komputer stacjonarny/laptop, mikrofon, słuchawki/ głośniki, system operacyjny minimum Windows XP/MacOS High Sierra, min 2 GB pamięci RAM, pamięć dysku minimum 10GB,
3. sieć: łącze internetowe minimum 50 kb/s,
4. system operacyjny minimum Windows XP/MacOS High Sierra, przeglądarka internetowa (marka nie ma znaczenia)
5. okres ważności linku: od 1 h przed godziną rozpoczęcia szkolenia w dniu pierwszym do godziny po zakończeniu szkoleń w dniu ostatnim