Wykorzystanie ChatGPT do przygotowywania wniosków o dofinansowanie z Funduszy Unii Europejskiej
Wykorzystanie ChatGPT do przygotowywania wniosków o dofinansowanie z Funduszy Unii Europejskiej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs jest skierowany do:
- Pracowników sektora publicznego i prywatnego odpowiedzialnych za składanie wniosków o dofinansowanie z Funduszy UE.
- Przedsiębiorców i specjalistów zajmujących się pozyskiwaniem funduszy europejskich.
- Konsultantów i doradców, którzy chcą wspierać swoich klientów w procesie aplikowania o fundusze.
- Osób chcących pozyskać umiejętności automatyzacji i ułatwienia sobie pracy związanej z przygotowywaniem dokumentacji aplikacyjnej.
Usługa adresowana również dla uczestników projektu:
- Kierunek - Rozwój
- Małopolski pociąg do kariery – sezon 1,
- Nowy start w Małopolsce z EURESem - Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji03-03-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje uczestników do efektywnego wykorzystania narzędzi AI do wspomagania pracy przy przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie z Funduszy Unii Europejskiej. Kurs ma na celu zminimalizowanie czasochłonnych procesów związanych z przeszukiwaniem dokumentów, przygotowywaniem opisów, wypełnianiem formularzy oraz pilnowaniem szczegółowych wymogów, takich jak liczba znaków czy odpowiednia struktura wniosków.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zna podstawowe pojęcia związane z zastosowaniem sztucznej inteligencji (AI) w procesie tworzenia wniosków o dofinansowanie | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia kluczowe pojęcia związane z AI i automatyzacją w procesie tworzenia wniosków o dofinansowanie z funduszy UE.Definiuje funkcje narzędzi AI, w tym ChatGPT, oraz wyjaśnia, w jaki sposób mogą one wspomagać proces przetwarzania i tworzenia dokumentów aplikacyjnych. Charakteryzuje możliwości optymalizacji procesów aplikacyjnych za pomocą AI, w tym analizę dokumentacji konkursowej i generowanie opisów projektów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Potrafi efektywnie korzystać z narzędzi AI, w tym ChatGPT, do automatyzacji procesu tworzenia dokumentów aplikacyjnych | Kryteria weryfikacji Uczestnik obsługuje narzędzia AI, w tym ChatGPT, do automatyzacji procesu przeszukiwania dokumentów i generowania opisów projektów.Tworzy opisy projektów, harmonogramy i budżety z wykorzystaniem AI, dbając o zgodność z wymaganiami formalnymi, takimi jak liczba znaków i struktura wniosków. Waliduje wnioski pod kątem formalnym za pomocą AI, kontrolując zgodność z wymogami naboru i optymalizując treści dokumentów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zna metody walidacji i optymalizacji wniosków za pomocą narzędzi AI | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje kluczowe etapy walidacji wniosków o dofinansowanie i wskazuje, w jaki sposób AI może wspierać te procesy.Charakteryzuje narzędzia AI wspomagające sprawdzanie poprawności wniosków pod kątem formalnym, zgodności z wytycznymi i optymalizacji zapisów. Wskazuje metody automatycznej analizy dokumentów pod kątem zgodności z regulaminami konkursowymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się zarządza procesem aplikacyjnym, wykorzystując narzędzia AI do pracy zespołowej i koordynacji zadań | Kryteria weryfikacji Uczestnik koordynuje pracę zespołu, wykorzystując narzędzia AI do przypisywania zadań, śledzenia wersji dokumentów oraz zarządzania harmonogramem.Organizuje proces składania wniosków, komunikując się z członkami zespołu i monitorując postępy w przygotowywaniu dokumentacji. Monitoruje zadania zespołowe związane z tworzeniem, walidacją i składaniem wniosków o dofinansowanie, efektywnie wykorzystując AI do zarządzania projektami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Potrafi przygotować odpowiedzi na pytania audytorów i oceniających, korzystając z narzędzi AI | Kryteria weryfikacji Uczestnik symuluje rozmowy z audytorami lub oceniającymi wniosek, korzystając z narzędzi AI do generowania odpowiedzi na pytania dotyczące projektu.Przygotowuje odpowiedzi na pytania dotyczące kluczowych elementów projektu (np. cele, budżet, harmonogram), korzystając z ChatGPT do opracowania precyzyjnych odpowiedzi zgodnych z wymaganiami formalnymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dlaczego warto skorzystać z naszej usługi:
Praktyczne umiejętności:
- Program szkolenia jest nastawiony na praktyczne ćwiczenia i studia przypadków, co pozwala uczestnikom na zastosowanie zdobytej wiedzy w realnych sytuacjach. Praktyczne podejście gwarantuje, że uczestnicy będą gotowi do efektywnej pracy od razu po ukończeniu szkolenia.
Interaktywna forma zdalna:
- Szkolenie odbywa się w formie zdalnej, w czasie rzeczywistym, za pomocą platformy Zoom. Umożliwia to uczestnictwo z dowolnego miejsca, oszczędzając czas i koszty związane z dojazdami. Interaktywne sesje wideo, współdzielenie ekranu i chat pozwalają na aktywny udział i bieżącą komunikację z prowadzącymi oraz innymi uczestnikami.
Dostępność kurs do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami
- Wsparcie techniczne: Zapewniamy wsparcie techniczne dla uczestników, którzy mogą potrzebować pomocy w obsłudze platformy szkoleniowej lub dostępu do materiałów.
- Sesje Q&A: sesje pytań i odpowiedzi, gdzie uczestnicy mogą zadawać pytania w czasie rzeczywistym, również poprzez czat tekstowy, co jest pomocne dla osób, które mogą mieć trudności z komunikacją werbalną.
- platforma ZOOM, na której prowadzone jest szkolenie, jest zgodna z międzynarodowymi standardami dostępności,
takimi jak WCAG 2.1. - elastyczny harmonogram szkolenia, aby dostosować tempo nauki do indywidualnych możliwości uczestników.
Godziny realizacji szkolenia:
- Szkolenie obejmuje 10 godzin zajęć edukacyjnych tj. 7,5 godzin zegarowych.
- Każda godzina szkolenia obejmuje 45 minut.
Przerwy:
- Przerwy nie są wliczone w czas trwania usługi.
Metody pracy:
- Zajęcia prowadzone są metodą ćwiczeniową, połączoną z rozmową na żywo oraz współdzieleniem ekranu. Warunkiem niezbędnym do osiągnięcia celu szkolenia jest samodzielne wykonanie wszystkich ćwiczeń zadanych przez trenera.
Harmonogram szkolenia:
- Szkolenie może być realizowane zarówno raz jaki i kilka razy w tygodniu w trybie dziennym, umożliwiając intensywną naukę i skoncentrowane zajęcia lub popołudniowym, co pozwala uczestnikom z innymi obowiązkami dostęp do wartościowej edukacji.
- Dodatkowo, istnieje opcja organizacji zajęć w formie weekendowej, co sprawia, że szkolenie staje się bardziej elastyczne i dostosowane do różnych harmonogramów życia.
- w związku z powyższym nie wskazano szczegółowego harmonogramu - jesteśmy gotowi dostosować się do potrzeb całej grupy zapisanych osób, tworząc harmonogram, który uwzględni zróżnicowane preferencje czasowe uczestników.
- Harmonogram szkolenia może ulegać nieznacznemu przesunięciu czasowemu, zależnie od czasu potrzebnego na wykonanie poszczególnych ćwiczeń i zdolności przyswajania materiału przez uczestników, zgodnie z ich indywidualnym tempem nauki
Doświadczeni prowadzący:
- Zajęcia prowadzi ekspert z wieloletnim doświadczeniem w zakresie sztucznej inteligencji, który przekazuje nie tylko wiedzę teoretyczną, ale także praktyczne wskazówki i najlepsze praktyki. Uczestnicy mają możliwość czerpania z jego wiedzy i doświadczenia.
Certyfikat ukończenia:
- Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat potwierdzający nabycie kompetencji w zakresie sztucznej inteligencji. Certyfikat ukończenia kursu - Zaświadczenie wydane na podstawie § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 2175).
Weryfikacja efektów uczenia się:
- Program obejmuje weryfikację efektów uczenia się poprzez test teoretyczny, który pozwala na ocenę zdobytej wiedzy i umiejętności. Taki system oceny gwarantuje, że uczestnicy faktycznie przyswoili potrzebne informacje i są gotowi do ich praktycznego zastosowania.
Program szkolenia
- Wprowadzenie do AI:
- Teoria
- Promptowanie
- Jakie narzędzia mamy do dyspozycji?
- Wsparcie AI w przeglądzie dokumentacji konkursowej:
- Jak AI może pomóc w analizie i interpretacji dokumentów?
- Automatyzacja przeszukiwania treści regulaminów i wytycznych dotyczących naborów.
- Generowanie opisów wniosków:
- W jaki sposób AI może ułatwić tworzenie opisów celów projektu, uzasadnień, harmonogramów oraz budżetów.
- Tworzenie spersonalizowanych tekstów zgodnych z wymaganiami formalnymi (np. liczba znaków, konkretne zapisy w formularzach).
- Walidacja wypełnionych dokumentów:
- Jak AI może pomóc w sprawdzaniu poprawności wniosków pod kątem wymogów formalnych.
- Sprawdzanie zgodności z wytycznymi oraz optymalizacja zapisów.
- Zarządzanie wersjami dokumentów i komentarzami:
- Jak AI może wspierać w śledzeniu zmian w dokumentach i ułatwiać współpracę w zespole.
- Automatyzacja zarządzania przypisanymi zadaniami i komentarzami w dokumencie.
- Symulacja rozmów z audytorem / oceniającym wniosek:
- Jakie pytania mogą pojawić się podczas oceny wniosków i jak AI może pomóc w przygotowaniu odpowiedzi.
- Symulowanie rozmów na temat poszczególnych aspektów projektu
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto1 500,00 PLN
- Koszt usługi netto1 500,00 PLN
- Koszt godziny brutto150,00 PLN
- Koszt godziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Jan Kinal
• Szkoła Przywództwa Instytutu Wolności
(styczeń 2023 - czerwiec 2023)
• Sichuan University Fellowship in Chinese Language in School of Overseas Education (2018)
• Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu Licencjat, Zarządzanie
(2010 - 2013)
Doświadczenie:
• (2009 - obecnie) założyciel Setugo.pl - Agencja content marketingu, Poznań Founder, CEO - Specjalizacja w tworzeniu treści marketingowych, grafiki oraz zarządzaniu mediami społecznościowymi.
• (2015 - obecnie) współwłaściciel gieldatekstow.ai, Poznań
Co-Owner
• (marzec 2019 - grudzień 2022) HealthyBranding.pl, Poznań Partner
Wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań medycznych na rynek polski.
• (maj 2014 - maj 2016) The Platta Law Firm, Nowy Jork
Marketing Manager
Wybrane publikacje:
• Czy Chiny mogą być dla nas inspiracją w zakresie rozwoju i regulowania sztucznej inteligencji?
Instytut Spraw Obywatelskich · 29 sie 2023
https://instytutsprawobywatelskich.pl/czy-chiny-moga-byc-dla-nas-inspiracja-w-zakresie-rozwoju-i-regulowania-sztucznej-inteligencji/
• Jak działa ChatGPT? W jaki sposób korzystać z tego narzędzia?
magazyn justgeek.it · 31 lip 2023
https://geek.justjoin.it/jak-dziala-chatgpt/
• Jak analizować performance treści?Jak analizować performance treści?
Semstorm.com · 1 lut 2023
https://www.semstorm.com/pl/blog/content-marketing/jak-analizowac-performance-tresci
Prowadzi również kanał na YouTube: https://www.youtube.com/@gieldatekstowai
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe w formie nagrań z zajęć będą udostępnione uczestnikom na 30 dni po zakończeniu szkolenia.
Nagrania umożliwią powrót do przekazywanych informacji, które pojawiły się podczas realizacji usługi, co zapewni pełną dostępność szkolenia dla każdego zainteresowanego uczestnika, w tym osób ze szczególnymi potrzebami.
W celu otrzymania dostępu do materiałów, konieczne jest posiadanie aktywnego adresu poczty elektronicznej z domeną @gmail.com
Warunki uczestnictwa
Uczestnicy powinni posiadać podstawową znajomość funduszy Unii Europejskiej oraz procesu aplikowania o dofinansowanie. Wymagana jest również umiejętność obsługi komputera, w tym korzystania z przeglądarek internetowych i edytorów tekstu. Kurs nie obejmuje podstawowych zagadnień z zakresu funduszy UE, dlatego wcześniejsze doświadczenie w tym obszarze będzie pomocne.
Informacje dodatkowe
Podczas szkolenia obowiązkowe jest korzystanie z kamery internetowej przez uczestników.
Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.
Zawarto umowę WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek - Rozwój
„Małopolski pociąg do kariery – sezon 1” i projektu „Nowy start w Małopolsce z EURESem” został obustronnie podpisany regulamin współpracy i rozliczenia usług z wykorzystaniem elektronicznym bonów szkoleniowych w ramach projektu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie online będzie zorganizowane w następujący sposób:
- Platforma e-learningowa: Uczestnik uzyskuje dostęp do platformy e-learningowej,
- Podczas szkolenia trener przeprowadza prezentacje na żywo, odpowiadając na pytania uczestnika i omawia trudne zagadnienia.
- Ćwiczenia i zadania: Uczestnik wykonuje praktyczne zadania związane z tematyką szkolenia, które są oceniane przez prowadzącego.
- Egzamin końcowy: Po zakończeniu wszystkich modułów uczestnik zdaje egzamin końcowy, który sprawdza zrozumienie i opanowanie materiału szkoleniowego.
Taki sposób organizacji szkolenia online pozwala na elastyczność w dostępie do materiałów, interaktywność oraz możliwość uczenia się w dogodnym czasie i miejscu dla uczestników.
Warunki techniczne szkolenia na platformie Zoom:
- Sprzęt komputerowy:
- Wymagany komputer z dostępem do internetu wraz z kamerą oraz kamerą.
- Przeglądarka internetowa
- Zalecane przeglądarki: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari.
- Stabilne połączenie internetowe:
- Platforma Zoom:
- Konieczne pobranie i zainstalowanie najnowszej wersji aplikacji Zoom przed szkoleniem.
- Aktywne konto Zoom (możliwość utworzenia bezpłatnego konta).
- Dźwięk i słuchawki:
- Zalecane użycie słuchawek z mikrofonem dla lepszej jakości dźwięku.
- Sprawdzenie działania dźwięku przed rozpoczęciem szkolenia.
- Przygotowanie przed sesją:
- Testowanie sprzętu i połączenia przed planowanym szkoleniem.
- Zapewnienie cichego miejsca pracy dla minimalizacji zakłóceń.
- Zaplanowane przerwy:
- Uwzględnienie krótkich przerw w grafiku dla odpoczynku uczestnika
Zapewnienie powyższych warunków technicznych umożliwi płynny przebieg szkolenia na platformie Zoom, zminimalizuje zakłócenia i zagwarantuje efektywną interakcję między prowadzącym a uczestnikiem