Green Marketing Basics: Tworzenie energooszczędnej strony docelowej oraz ekologicznej kampanii w sieci wyszukiwania Google Ads, zgodnej z metodą dopasowania. Szkolenie.
Green Marketing Basics: Tworzenie energooszczędnej strony docelowej oraz ekologicznej kampanii w sieci wyszukiwania Google Ads, zgodnej z metodą dopasowania. Szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób indywidualnych, które planują z własnej inicjatywy podnieść swoje umiejętności w zakresie kompetencji cyfrowych, szczególnie dla osób, które chciałyby zdobyć podstawową wiedzę i umiejętności w obszarze tworzenia stron docelowych oraz skutecznych kampanii Google Ads w sieci wyszukiwania, zgodnych z metodą dopasowania.
Usługa szkoleniowa dedykowana jest także dla osób chcących podnieść swoje zielone kompetencje w zakresie planowania kampanii, z uwzględnieniem aspektów ekologicznych oraz tworzenia, monitorowania i optymalizacji ekologicznej strony docelowej.
Grupą docelową szkolenia są również osoby, które pracują w branży IT lub w Internecie, chcący pogłębić swoją wiedzę na temat zielonego marketingu
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji29-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy na temat "zielonego marketingu" - zrównoważonych praktyk marketingowych oraz kompetencji niezbędnych do samodzielnego tworzenia landing page’a i kampanii reklamowych w sieci wyszukiwania Google Ads. Uczestnicy nauczą się projektować i optymalizować kampanie oraz strony docelowe, które minimalizują zużycie zasobów, przyczyniając się do ochrony środowiska naturalnego przed szkodami związanymi z technologiami informacyjnymi.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozróżnia kluczowe pojęcia dla ekologicznego projektowania stron docelowych oraz kampanii reklamowych. | Kryteria weryfikacji Definiuje pojęcia takie, jak: “zielony hosting”, greenwashing, zielony marketing. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje kluczowe aspekty zrównoważonego rozwoju, takie jak: ochrona zasobów naturalnych, źródła energii odnawialnej, ślad węglowy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Planuje i projektuje układ strony docelowej (landing page) wraz z kluczowymi elementami. | Kryteria weryfikacji Uzasadnia definicję oraz cel tworzenia strony docelowej (landing page). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia kluczowe elementy strony docelowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Kreuje na stronie docelowej angażujące treści, związane z tematyką zrównoważonego rozwoju. | Kryteria weryfikacji Definiuje pojęcia content marketingu oraz zrównoważonego rozwoju. Stosuje nawiązania do ekologii w publikowanych treściach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Projektuje układ treści na stronę docelową pod kątem SEO i UX. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opracowuje strategie komunikacji, które eliminują ryzyko greenwashingu i promują autentyczne działania proekologiczne. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Projektuje grafiki, filmy i inne formy treści edukacyjnych, które edukują o zrównoważonych praktykach. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Zarządza kampaniami reklamowymi promującymi zrównoważony rozwój. | Kryteria weryfikacji Projektuje kampanie reklamowe, które minimalizują ślad węglowy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Monitoruje i ocenia efektywność kampanii reklamowych, wykorzystując odpowiednie wskaźniki KPI, takie jak zasięg, zaangażowanie, konwersja. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Optymalizuje budżety kampanii na podstawie analizy wyników | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Optymalizuje stronę docelową w kontekście zużycia zasobów oraz zminimalizowania śladu węglowego. | Kryteria weryfikacji Korzysta z narzędzia “Ecograder”. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Przeprowadza analizę wydajności energetycznej strony docelowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kontroluje zużycie energii przez stronę docelową | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzy stronę docelową z użyciem nowoczesnej, ekologicznej technologii “no-code". | Kryteria weryfikacji Definiuje pojęcie “no-code” i uzasadnia wykorzystanie tej metody jako przyjaznej środowisku. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Korzysta z buildera stron internetowych, opartego o system niewymagający bezpośredniego użycia kodu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Nadzoruje konto reklamowe w systemie Google Ads. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje poszczególne elementy panelu administracyjnego konta reklamowego Google Ads. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tworzy kampanię reklamową w sieci wyszukiwania Google Ads z zachowaniem ekologicznej zasady minimalizmu. | Kryteria weryfikacji Dobiera grupę docelową dla kampanii w sieci wyszukiwania Google Ads. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Ustawia budżet reklamowy kampanii w sieci wyszukiwania Google Ads. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje zasadę minimalizmu - optymalizuje działania i poprawia wydajność kampanii. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Dobiera frazy kluczowe z “long tail” zgodne ze zrównoważonym rozwojem. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia pojęcie “long tail”. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Korzysta z planera słów kluczowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Ogranicza zużycie zasobów i buduje świadomość proekologiczną m.in. poprzez precyzyjne określanie grupy docelowej czy optymalizację kosztów kampanii. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Planuje dobór grupy docelowej. | Kryteria weryfikacji Definiuje najważniejsze kryteria grupy docelowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje zasadność określania grupy docelowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Analizuje skuteczność doboru grupy docelowej i na bieżąco ją optymalizuje w celu ograniczenia zużycia zasobów i kosztów kampanii. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzy kampanię zgodnie z zasadą dopasowania, z uwzględnieniem minimalizowania śladu węglowego. | Kryteria weryfikacji Uzasadnia wykorzystanie zasady dopasowania w tworzeniu kampanii reklamowej, w sieci wyszukiwania Google Ads. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje kluczowe elementy kampanii podlegające optymalizacji w celu minimalizowania śladu węglowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Korzysta z rozwiązań technologicznych przyjaznych dla środowiska. | Kryteria weryfikacji Dodaje na stronę docelową elementy o zmniejszonym rozmiarze - korzysta z narzędzi służących do zmniejszania rozmiarów plików. Używa energooszczędnych i zapewniających lepszą kompresję formatów obrazów (WEBp). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje zasady User Experience w kontekście ekologii i minimalizacji śladu węglowego. | Kryteria weryfikacji Uzasadnia pojęcie User Experience. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje zasadę minimalizmu, prowadzącą do poprawy wydajności strony docelowej oraz zmniejszenia liczby zasobów potrzebnych do jej działania, takich jak pamięć, procesor czy transfer danych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje wpływ technologii cyfrowych na środowisko, ze szczególnym uwzględnieniem stron internetowych. | Kryteria weryfikacji Kontroluje zużycie energii przez stronę internetową. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Przeprowadza samodzielnie audyt strony internetowej w celu ograniczenia śladu węglowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie Green Marketing Basics: Tworzenie energooszczędnej strony docelowej oraz ekologicznej kampanii w sieci wyszukiwania Google Ads, zgodnej z metodą dopasowania jest dedykowane dla osób indywidualnych, chcących podnieść swoje umiejętności cyfrowe i kompetencje zielone, które z własnej inicjatywy pragną zdobyć nową umiejętność i poznać nowoczesne zrównoważone techniki projektowania stron docelowych oraz ekologicznych kampanii.
Uczestnicy szkolenia będą w stanie stworzyć energooszczędną stronę docelową oraz efektywną, zrównoważoną kampanię reklamową w sieci wyszukiwania w Google Ads, wykorzystując metodę dopasowania. Dzięki poznaniu narzędzi analitycznych nauczą się minimalizować ślad węglowy strony docelowej oraz dobierać odpowiednie frazy kluczowe w kampaniach. Zrozumieją, jak optymalizować działania marketingowe, aby były zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju i ekologii, co wzbudza poczucie odpowiedzialności za środowisko naturalne oraz uświadamia skalę szkód związanych z technologiami cyfrowymi.
Zakres tematyczny usługi szkoleniowej jest spójny z tematyką wynikającą z Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego 2030 (Obszar technologiczny: Technologie Informacyjne).
Zakres szkolenia i kompetencje, które nabędzie uczestnik są zielone na podstawie bazy danych ESCO – wykazu przykładowych zielonych umiejętności opracowanych przez KE w ramach klasyfikacji ESCO:
Zakres szkolenia pozwala m.in.: poruszać tematy problematyki środowiskowej, promować zrównoważony rozwój, wzbudzać pasję do przyrody, angażować innych w zachowania przyjazne dla środowiska; tworzyć i zarządzać stronami docelowymi, promującymi zrównoważone praktyki, które edukują o oszczędzaniu energii i minimalizowaniu zużycia zasobów; tworzyć i zarządzać kampaniami promującymi zrównoważone praktyki, edukować w zakresie ekologicznych przepisów i zasad zgodności środowiskowej, istotnych w procesie projektowania stron docelowych oraz kampanii reklamowych; omawiać kluczowe kwestie związane z ochroną środowiska, takie jak: korzystanie ze źródeł energii odnawialnej, techniki minimalizowania zużycia zasobów oraz śladu węglowego - w sposób angażujący i informacyjny; promować zrównoważony rozwój poprzez skuteczne wykorzystanie narzędzi cyfrowych do szerzenia świadomości ekologicznej i zmiany nawyków konsumenckich, tworzyć treści, które wzbudzają zainteresowanie przyrodą i ochroną środowiska, wykorzystując różnorodne formaty, takie jak grafiki i wideo.
Szkolenie będzie miało formę głównie warsztatową. Każdy uczestnik będzie pracował przy komputerze, na własnej stronie docelowej, którą będzie budował od podstaw. Forma warsztatowa zapewni realizację celu edukacyjnego usługi. Usługa realizowana jest w godzinach zegarowych.
Szkolenie poprzez swój zakres tematyczny oraz rozbudowaną część warsztatową wpłynie pozytywnie na poziom umiejętności uczestnika w obszarze nowoczesnych technologii informacyjnych, dotyczących projektowania stron docelowych oraz zielonych kampanii reklamowych, które nie pochłaniają znacznej ilości zasobów, co skutkować będzie zdecydowaną atrakcyjnością absolwenta szkolenia na rynku pracy w sektorze zielonej gospodarki.
Uwaga do harmonogramu: przerwy na lunch ustalone są na godzinę 12:30 - 13:15. Ze względu na charakter usługi szkoleniowej - ciągłą pracę przy ekranie komputera, przewidujemy również kilka krótkich, kilkuminutowych przerw podczas każdego dnia szkolenia.
PROGRAM:
MODUŁ I: Wprowadzenie do tworzenia stron docelowych - kluczowe elementy. “Zielony hosting” i wstęp do zielonego marketingu.
- Definicja i cel strony docelowej (landing page),
- Kluczowe elementy strony docelowej: nagłówki, podtytuły, CTA (Call to Action),
- Psychologia perswazji i zasady wpływu Cialdiniego,
- “Zielony hosting” - ekologiczne rozwiązania hostingowe sposobem na korzystanie z odnawialnych źródeł energii w procesie projektowania stron internetowych,
- Zielony marketing - integracja wartości proekologicznych w strategiach marketingowych.
MODUŁ II: Content Marketing i SEO przyjazne środowisku.
- Tworzenie efektywnego contentu, promującego działania proekologiczne,
- Budowanie wizerunku marki przyjaznej środowisku,
- Optymalizacja treści pod kątem SEO i zrównoważonego rozwoju,
- User Experience (UX) w kontekście ekologii i minimalizacja śladu węglowego poprzez projektowanie w myśl zasady minimalizmu.
MODUŁ III: Monitorowanie i optymalizacja ekologiczna strony docelowej.
- Narzędzia do monitorowania ekologicznej wydajności strony, typu Ecograder,
- Analiza i optymalizacja wydajności energetycznej,
- Szybkość ładowania strony i jej wpływ na zużycie energii.
MODUŁ IV: Projektowanie energooszczędnych stron docelowych.
- Ekologiczne projektowanie stron w duchu no-code,
- Wybór zielonych rozwiązań hostingowych oraz lekkich szablonów w celu minimalizacji śladu węglowego,
- Optymalizacja zużycia energii przez stronę,
- Ćwiczenia uczestników - projektowanie strony docelowej.
MODUŁ V: Wprowadzenie do środowiska Google Ads; zielona komunikacja marketingowa.
- Podstawy Google Ads: struktura, terminologia, ustawienia konta,
- Omówienie interfejsu użytkownika i nawigacja w panelu Google Ads,
- Analityka i mierzenie wyników kampanii - optymalizacja pod kątem minimalnego zużycia zasobów,
- Stosowanie wykluczeń,
- Tworzenie kampanii promujących zrównoważone działania - odpowiedzialne podejście do komunikacji marketingowej,
- Ćwiczenia uczestników: założenie konta Google Ads i podstawowe ustawienia.
MODUŁ VI: Tworzenie kampanii w sieci wyszukiwania z zachowaniem ekologicznej zasady minimalizmu.
- Podstawowe ustawienia kampanii w sieci wyszukiwania,
- Ustalanie budżetu i harmonogramu wyświetlania reklam,
- Targetowanie: określenie grup odbiorców,
- Zasada minimalizmu w projektowaniu kampanii - optymalizacja działań i poprawa wydajności kampanii,
- Ćwiczenia uczestników: tworzenie pierwszej kampanii “Search” w Google Ads.
MODUŁ VII: Wybór odpowiednich fraz kluczowych: Frazy z "long tail".
- Definicja i znaczenie fraz z długiego ogona ("long tail"),
- Narzędzia do analizy słów kluczowych,
- Wybór słów kluczowych zgodnych z ekologicznymi wartościami i strategiami,
- Ćwiczenia uczestników - korzystanie z “Planera słów kluczowych” Google Ads.
MODUŁ VIII: Planowanie kampanii z uwzględnieniem aspektów ekologicznych.
- Tworzenie strategii reklamowej opartej na zrównoważonym rozwoju,
- Targetowanie z uwzględnieniem lokalizacji, wieku, zainteresowań przy jednoczesnym minimalizowaniu śladu węglowego,
- Optymalizacja kampanii pod kątem efektywności energetycznej.
MODUŁ IX: Metoda dopasowania: kampania a strona docelowa.
- Definicja i cel wykorzystania “złotej” metody dopasowania,
- Tworzenie dopasowanych fraz kluczowych, reklam i strony docelowej,
- Ćwiczenia uczestników: tworzenie kampanii w Google Ads dopasowanej do strony docelowej.
MODUŁ X: Wpływ stron docelowych na środowisko i techniki jego minimalizowania.
- Zużycie energii przez serwery, infrastrukturę informatyczną oraz urządzenia,
- Regularne audyty sposobem na ograniczenie śladu węglowego,
- Ochrona środowiska naturalnego przed szkodami związanymi z technologiami cyfrowymi,
- Techniki minimalizowania zużycia zasobów, np. zmniejszanie rozmiaru obrazów, minimalistyczny design, ograniczanie kodowania.
Liczba zajęć: 14
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Przywitanie uczestników, omówienie szkolenia, przeprowadzenie pre-testów w celu oceny początkowego poziomu wiedzy uczestników. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 MODUŁ I: Wprowadzenie do tworzenia stron docelowych - kluczowe elementy. “Zielony hosting” i wstęp do zielonego marketingu. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 MODUŁ II: Content Marketing i SEO przyjazne środowisku. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 MODUŁ III: Monitorowanie i optymalizacja ekologiczna strony docelowej. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 MODUŁ IV: Projektowanie energooszczędnych stron docelowych: ekologiczne projektowanie strony w duchu “no-code”. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Przywitanie uczestników, krótkie przypomnienie materiału z poprzedniego dnia, sprawdzenie i rozwiązanie ewentualnych trudności na aktualnym etapie szkolenia. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 MODUŁ V: Wprowadzenie do środowiska Google Ads; elementy zielonego marketingu. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 MODUŁ VI: Tworzenie kampanii w sieci wyszukiwania z zachowaniem ekologicznej zasady minimalizmu. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 MODUŁ VII: Wybór odpowiednich fraz kluczowych: Frazy z "long tail". | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 MODUŁ VIII: Planowanie kampanii z uwzględnieniem aspektów ekologicznych. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 MODUŁ IX: Metoda dopasowania: kampania a strona docelowa. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 MODUŁ X: Wpływ stron docelowych na środowisko i techniki jego minimalizowania | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Podsumowanie usługi szkoleniowej, sesja pytań, przeprowadzenie post-testów, rozdanie zaświadczeń o uczestnictwie. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Przeprowadzenie testu do celu walidacji. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 687,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 687,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto292,94 PLN
- Koszt osobogodziny netto292,94 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Krzysztof Szymak
Doświadczenie marketingowe zdobywa nieustannie od 2018 roku. W tym czasie realizował liczne projekty, obejmujące tworzenie stron internetowych, prowadzenie kanałów YouTube oraz produkcję filmów reklamowych i marketingowych. Współpracował zarówno z klientami indywidualnymi, jak i przedsiębiorstwami, takimi jak Synercom Usługi Wspólne, Agencja Reklamowa NXT, Szmulson Sp. z o.o., Nextday sp. z o.o. Jego wszechstronne umiejętności obejmują tworzenie strategii content marketingowych, obsługę narzędzi marketingowych takich jak: Adobe Photoshop, Adobe Premiere PRO, WordPress, Elementor PRO, Google Ads, Meta Business Suite, Google Analytics 4, GetResponse. Ponadto, wyróżnia się innowacyjnym podejściem, projektując i produkując ekologiczne gry planszowe służące jako narzędzie budowania relacji z klientami w kontekście zasady Pareto.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy Uczestnik otrzyma konspekt z materiałami, który zdecydowanie ułatwia pracę podczas szkolenia, a także posłuży utrwaleniu wiadomości po odbytym szkoleniu. Dla chętnych udostępniamy również konspekt w wersji cyfrowej.
Uprzejmie prosimy uczestników o zabranie ze sobą laptopa oraz, w miarę możliwości, myszki komputerowej (która może okazać się przydatna podczas szkolenia). W przypadku braku dostępu do wymienionego sprzętu lub niemożności jego zabrania na szkolenie, prosimy o wcześniejsze poinformowanie Dostawcy Usługi.
Po zakończonym szkoleniu Uczestnicy otrzymają zaświadczenia o uczestnictwie w usłudze szkoleniowej oraz imienny certyfikat.
Informacje dodatkowe
Informacja o zwolnieniu z VAT:
- Art. 113 ust. 1 ustawy o VAT
- oraz Dz.U. 2013 poz. 1722 (Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień) §3, ust. 1, pkt 14
Ujęte godziny szkolenia są godzinami zegarowymi tj. 1 godzina lekcyjna = 60 minut.
Walidacja zostanie przeprowadzona w formie testu wiedzy, w formie zamkniętej.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi