PTCERT18: Play Therapy - Certyfikat I stopnia: praktyczne umiejętności terapeutyczne w Play Therapy (Terapii Zabawą) akredytowane przez Play Therapy International (PTI), Academy of Play and Child Psychotherapy
PTCERT18: Play Therapy - Certyfikat I stopnia: praktyczne umiejętności terapeutyczne w Play Therapy (Terapii Zabawą) akredytowane przez Play Therapy International (PTI), Academy of Play and Child Psychotherapy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- psycholodzy
- psycholodzy kliniczni
- psychoterapeuci
- nauczyciele
- nauczyciele wychowania przedszkolnego
- pedagodzy specjalni
- logopedzi
- pielęgniarki
- pracownicy socjalni
- pracownicy domów dziecka
- pracownicy pieczy zastępczej
- pracownicy agencji adopcyjnych
- terapeuci zajęciowi
- pracownicy Poradni Psychologiczno- Pedagogicznych
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji11-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi130
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do samodzielnego prowadzenia terapii dziecięcej oraz efektywnego wykorzystania umiejętności terapeutycznych związanych z zabawą w zróżnicowanych warunkach. Podczas szkolenia uczestnicy nabędą kompetencje pozwalające im na wykorzystanie w praktyce zestawu zróżnicowanych technik terapeutycznych "Play Therapy Tool-Kit"Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA Definiuje i ocenia relacje terapeutyczne wykorzystujące niedyrektywną terapię zabawą. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje elementy składowe terapii | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJETNOŚCI: Przeprowadza terapię dziecięcą z wykorzystaniem poznanej metody | Kryteria weryfikacji Projektuje proces terapii z wykorzystanie poznanych metod i narzedzi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: efektywnie komunikuje się podczas rozmowy z klientami | Kryteria weryfikacji Prowadzi efektywną komunikację z klientami podczas ustalania celu czy efektu docelowego terapii i omawia jest | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Wszechstronny i spójny program szkolenia jest oparty na kompetencjach terapeutycznych zdefiniowanych przez Play Therapy International jako standard międzynarodowy. Opisy modułów: kolejność oraz zawartość modułów może w niewielkim stopniu różnić się pomiędzy szkoleniami. Różnice są związane z adaptacją kulturową szkolenia.
Moduł I - Wprowadzenie Do Szkolenia; Rozpoczynanie Pracy Terapeutycznej z Dziećmi; Kontinuum Zabawy Terapeutycznej; Kreatywna Wizualizacja; Utworzenie Własnej Praktyki Terapeutycznej
Moduł II - Umiejętności Muzyczne do Terapii Indywidualnej z Dziećmi oraz Adolescentami; Teoria Przywiązania
Moduł III - Opowiadania Terapeutyczne i Umiejętność Pracy z Pacynkami w Terapii Indywidualnej Dzieci; Porównanie Modeli Teoretycznych Psychoterapii
Moduł IV - Umiejętności Terapii w Piaskownicy w Terapii Indywidualnej oraz Teoria związana z Terapią w Piaskownicy; Wykorzystanie Materiałów Naturalnych; Teoria Rozwoju Dziecka (I cz.); Terapia Indywidualna Poprzez Sztukę
Moduł V - Umiejętności Związane z Tańcem i Ruchem w Terapii Indywidualnej, Prezentacje Studentów;
Walidacja
Zakończenie
Usługa jest prowadzona w formule godzin zegarowych 60 min. Usługa bedzie prowadozna w grupach 2-4 osobowych w zalezności od liczby uczestników.
Przerwy są realizowane na prosbę uczestników.
Przerwy wliczają się w liczbę godzin usługi.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto12 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto12 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto96,15 PLN
- Koszt osobogodziny netto96,15 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Nina Ambroziak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
1. Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje kilkuset stronicowy podręcznik studenta: "Postgraduate Certificate in Therapeutic Play Skills" w języku polskim
2. Każdy uczestnik otrzymuje dostęp do platformy e-learningowej
3. Kazdy uczestnik otrzymuje dostęp do APAC LEARNING MANAGEMENT SYSTEM z materiałami szkoleniowymi
Warunki uczestnictwa
Zaświadczenie o niekaralności wydane nie wcześniej niż 1 miesiąc przed rozpoczzęciem szkolenia
Minimum 200 godzin stażu w pracy z dziećmi
Studia licencjackie lub wyższe w zakresie nauk humanistycznych: pedagogika, logopedia
Studia magisterskie w zakresie psychologii
Studia wyższe w zakresie pracy społecznej
Studia wyższe w zakresie nauk humanistycznych- do uzgodnienia z organizatorem
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi