PLAY THERAPY POLAND NINA AMBROZIAK

Możliwość dofinansowania
Logo PLAY THERAPY POLAND NINA AMBROZIAK
al. Aleja marsz. Józefa Piłsudskiego 4A/2
05-077 Warszawa
Usługa szkoleniowa / Usługa doradcza
Liczba zrealizowanych usług: 3
Aktualne usługi
Charakterystyka działalności firmy

PLAY THERAPY POLAND jako jedyna akredytowana przez Play Therapy International instytucja w Polsce prowadzi od 2019 roku szkolenia w zakresie Play Therapy,  Play & Creative Arts Therapies na poziomie Certyfikatu oraz na Poziomie Dyplomu. Jakość szkoleń jest zweryfikowana Międzynarodowym Certyfikatem Zarządzania Jakością  9001:2015. Uczestnicy szkolenia otrzymują międzynarodowy certyfikat uznawany na całym świecie. Szkolenie jest prowadzone przez polskojęzycznego trenera, który ukończył międzynarodowe szkolenie dla trenerów Play Therapy w Play Therapy International. 
Nasze szkolenia gwarantują uczestnikom: wykwalifikowany personel szkolący, międzynarodowe standardy szkolenia uznane na całym świecie, świetne przygotowanie uczestników do pracy terapeutycznej Play Therapy z dziećmi, a także własny rozwój osobowy uczestników, znakomite przygotowanie do własnej praktyki zawodowej.

Prowadzimy trzy rodzaje szkolenia:
I. szkolenie na poziomie Certyfikatu (indywidualna praca terapeutyczna),
II. szkolenie na poziomie Dyplomu (praca z grupami terapeutycznymi),
III. szkolenie jednodniowe- wprowadzenie do Play Therapy.

I. Szkolenie Play Therapy - Certyfikat: praktyczne umiejętności terapeutyczne w Play Therapy (Terapii Zabawą) jest akredytowane przez Play Therapy International (PTI), Academy of Play and Child Psychotherapy. 
Jest jedynym ogólnoświatowym szkoleniem Play Therapy, którego efektywność jest potwierdzona badaniami klinicznymi obejmującymi ponad 19 000 przypadków. Aktualnie ponad 2000 studentów w 21 krajach bierze udział w tym szkoleniu. Pomyślne ukończenie tego szkolenia Play Therapy oraz złożenie portfolio zapewnia międzynarodowy tytuł "Certified Practitioner in Therapeutic Play Skills"- nadawany przez PTUK Register of Play and Creative Arts Therapists. Tytuł zawodowy jest zatwierdzony przez  Professional Standards Authority- niezależną brytyjską organizację, zajmującą się tworzeniem i ochroną standardów w zawodach związanych z ochroną zdrowia ludzi w Wielkiej Brytanii.

ODBIORCY SZKOLENIA
Profesjonaliści, którzy mają co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i posiadają co najmniej tytuł licencjata lub wyższy. Szkolenie jest przeznaczone dla:
psychologów, psychologów klinicznych, psychiatrów, psychiatrów dziecięcych, pediatrów, psychoterapeutów, pracowników socjalnych, nauczycieli, nauczycieli przedszkolnych, pedagogów specjalnych, logopedów, terapeutów zajęciowych.

CELE SZKOLENIA
Umożliwienie uczestnikom bezpiecznego i efektywnego wykorzystania umiejętności zabawy terapeutycznej w różnych sytuacjach w celu zapewnienia wsparcia emocjonalnego dzieciom od 3 roku życia z lekkimi i średnimi problemami. Po pomyślnym ukończeniu kursu każdy uczestnik będzie:

  • rozumiał zasady leżących u podstaw Play Therapy
  • wykazywał umiejętności doradcze, terapeutyczne i praktyczne pozwalające na prowadzenie terapii przez zabawę
  • wykazywał większą pewność siebie w stosowaniu zabaw terapeutycznych w pracy z dziećmi i młodzieżą, również niesłyszącą
  • odpowiednio wykorzystywał techniki - zestaw narzędzi Play Therapy (terapię w piaskownicy, opowiadania terapeutyczne, dramę, taniec i ruch, sztukę, glinę, ciastolinę, rysowanie, malowanie, twórczą wizualizację,      pacynki, zabawę na podłodze, Lego, Messy Play, maski, gry, zabawę z wodą)
  • posiadał praktyczne umiejętności prowadzenia sesji zabaw terapeutycznych z  dziećmi o zróżnicowanych potrzebach emocjonalnych, społecznych, poznawczych i edukacyjnych od 3 roku życia
  • posiadał umiejętność oceny potrzeb dzieci i organizowania warunków do zabawy terapeutycznej
  • posiadał teoretyczna wiedzę na temat rozwoju dziecka i psychologii dziecięcej.
  • posiadał świadomość kwestii etycznych związanych z pracą terapeutyczną z dziećmi
  • posiadał świadomość własnego procesu i rozwoju

STRUKTURA SZKOLENIA CERTYFIKACYJNEGO
Moduł 1 - Wprowadzenie do terapii przez zabawę w ramach Integracyjnego Modelu Holistycznego Play Therapy
Z tego modułu nauczysz się jak:
1. wykorzystywać niedyrektywne umiejętności Terapii Zabawą poprzez zabawę w piaskownicy
2. rozpocząć bezpieczną pracę terapeutyczną z dziećmi z zapewnieniem poufności procesu
3. prowadzić dokumentację dotyczącą terapii dziecka
4. zapewnić dziecku podczas sesji bezpieczeństwo, odpowiednio stawiać i utrzymywać granice
5. stworzyć bezpieczną salę do terapii Play Therapy i serwis terapeutyczny
6. pomyślnie nawiązywać i oceniać relacje terapeutyczne z dzieckiem
7. umiejętnie komunikować się z dziećmi z wykorzystaniem terapii muzyką i ruchem
8. stosować terapię ruchem z wykorzystaniem metody analizy Labana, aby zrozumieć ciało, dynamikę, przestrzeń i relacje, które się rozwijają oraz aby komunikować się z dzieckiem podczas sesji
9. prowadzić bezpieczną i efektywną terapię dzieci w ramach prawnych i etycznych standardów ochrony dzieci
10. rozumieć standardy szkolenia i praktyki w ramach regulacji PTI/PTUK
11. oceniać wpływ aktualnych badań, w tym własnych danych praktyki na leczenie emocjonalnych, behawioralnych i psychicznych trudności dzieci
12. analizować, prezentować, stosować i oceniać zasady kontinuum zabawy terapeutycznej w kontekście spektrum potrzeb dzieci

Moduł 2 - Bezpieczne korzystanie z narzędzi symbolicznych i metafory w Play Therapy
Podczas tego modułu nauczysz się jak:
1. włączać do swojej praktyki wykorzystanie sztuki (rysunek, malarstwo, kolaż itp.), lalek, opowiadań terapeutycznych i gliny
2. demonstrować szeroką wiedzę, zastosowanie i praktykę w zakresie odpowiednich aspektów teorii rozwoju dziecka
3. oceniać interwencje terapeutyczne z dziećmi, które mają problemy z przywiązaniem/traumą, np. w sytuacjach opieki zastępczej
4. stosować w praktyce procedury ochrony dzieci
5. oceniać i z powodzeniem stosować Play Therapy z dziećmi, które mają problemy z zachowaniem, lękiem, niepokojem, nastrojem, snem, żalem i żałobą
6. napisać opowiadanie terapeutyczne oparte jest na teorii Miltona Ericksona i zawierające zasady CBT i NLP, aby osiągnąć określony cel terapeutyczny
7. rozumieć prace z obrazami stworzonymi przez dzieci w rysunku, malarstwie, glinie i w piaskownicach
8. tworzyć pacynki oraz wykorzystywać je w zróżnicowany sposób na przykład do kontrolowania gniewu.

Moduł 3 - Wykorzystanie Terapii Sztuk Ekspresyjnych jako środka przetwarzania i docierania do nieświadomości
Podczas tego modułu nauczysz się jak:
1. przedstawiać i stosować odpowiednie zasady neuronauki w pracy z dziećmi i ich rodzicami/opiekunami
2. integrować i oceniać zabawę z wykorzystaniem piasku oraz twórczą wizualizację (kierowaną wyobraźnię) jako terapeutyczne interwencje zabawowe Play Therapy
3. oceniać i pracować z dziećmi, które mają trudności w nauce i komunikacji, problemy z uwagą i nadmierną aktywnością (w tym ADHD)
4. analizować, stosować i omawiać konieczność i wpływ bezpiecznego zakończenia procesu w pracy terapeutycznej
5. rozumieć i stosować umiejętności SandPlay Therapy jako "rentgena duszy"
6. stosować technikę kreatywnej wizualizacji, która pomoże Tobie i Twoim klientom skupić się, zakotwiczyć, pielęgnować i doceniać siebie. Ćwiczenia relaksacyjne są często istotnym wstępem do innych interwencji
7. wykorzystywać podstawowe metody statystyczne, aby umożliwić Tobie prezentację i analizę studium przypadku, zarządzanie kliniczne i zrozumienie gromadzonych danych badawczych.

Metody nauki
Poprzez pracę z innymi uczestnikami szkolenia studenci będą mogli uczyć się i doświadczać ról i obowiązków w relacji terapeutycznej. Wykłady teoretyczne będą ograniczone do niezbędnego minimum. Część wykładów jest realizowana on-line. Nauka będzie oparta na doświadczeniu i współpracy z wykorzystaniem par, pracy grupowej, odgrywania ról i prezentacji przypadków. 100 godzin pracy klinicznej z dziećmi pod superwizją jest wymagane jako główna metoda uczenia się.
CZAS TRWANIA
- 15 dni zrealizowane w formie intensywnego 15-dniowego kursu lub 5 trzydniowych modułów
- 9 miesięcy od rozpoczęcia szkolenia - na złożenie prac akademickich
- 18 miesięcy od rozpoczęcia szkolenia - na ukończenie pracy klinicznej i 100 godzin praktyki pod superwizją.

Po pomyślnym ukończeniu programu przyznawany jest tytuł: Post Graduate Certificate of Therapeutic Play Skills (Podyplomowy Certyfikat Umiejętności w Zabawie Terapeutycznej).
Po nim uczestnik może pracować niedyrektywnie terapeutycznie z dziećmi od 3 roku lub może kontynuować szkolenie na kolejnym poziomie- Dyplomu, który prowadzi do uzyskania kwalifikacji terapeuty Play Therapy (Terapeuty Terapii Zabawą) i uprawnia do pracy z grupami terapeutycznymi.

WARUNKI UZYSKANIA CERTYFIKATU
Certyfikat Post Graduate Certificate in Therapeutic Play Skills in Play Therapy zostanie przyznany po wykonaniu poniższych prac w ciągu 20 miesięcy od daty rozpoczęcia szkolenia: 
- studium przypadku, obejmujące pracę z dzieckiem przez co najmniej 12 sesji i pokazujące wyraźną integrację teorii i praktyki; (ok. 4000 słów).
- esej: połączenie doświadczeń wynikających z wykonania Sand Tray z zasadami terapii niedyrektywnej Virginii Axline (ok.1000 słów).
- napisanie opowiadania terapeutycznego dla wybranego klienta ze specyficznymi trudnościami (ok.1000 słów). Refleksje dotyczące przeczytanego dziecku opowiadania oraz analiza opowiadania (ok.1000 słów). W sumie 2000 słów.
- esej: porównanie dwóch teorii rozwoju dziecka (ok.2000 słów).
- esej: analiza ruchu według nauczanej teorii Laban Movement Analysis (ok.1000 słów).
- utworzenie i przeprowadzenie prezentacji PowerPoint (PPT) dotyczącej umiejętności związanych z Play Therapy. Refleksje i analiza przeprowadzonej prezentacji (ok. 1000 słów).
- napisanie twórczej wizualizacji dla wybranego klienta (ok.1000 słów). Refleksje oraz analiza przeczytanej dziecku twórczej wizualizacji (ok.1000 słów). W sumie 2000 słów.
- prowadzenie Dziennika Procesu, który obejmuje okres szkolenia, codzienne sesje z klientami oraz sesje z superwizorem. Zakończenie pisania Dziennika Procesu następuje po przepracowaniu 100 godzin pracy klinicznej.
- 100 godzin pracy indywidualnej z dziećmi z wykorzystaniem terapii zabawą.
- regularna superwizja (1 godzina superwizji na 6 godzin pracy klinicznej) z superwizorem Play Therapy PTI.
- 80% obecność na szkoleniu.

II. Szkolenie Diploma in Play Therapy (Terapia Zabawą) jest akredytowane przez Play Therapy International (PTI), Academy of Play and Child Psychotherapy.
Jest jedynym ogólnoświatowym szkoleniem Play Therapy, którego efektywność jest potwierdzona badaniami klinicznymi obejmującymi ponad 19 000 przypadków.

Pomyślne ukończenie tego szkolenia Play Therapy oraz złożenie portfolio zapewnia międzynarodowy tytuł "Play Therapist"- nadawany przez PTUK Register of Play and Creative Arts Therapists. Tytuł zawodowy jest zatwierdzony przez  Professional Standards Authority- niezależną brytyjską organizację, zajmującą się tworzeniem i ochroną standardów w zawodach związanych z ochroną zdrowia ludzi w Wielkiej Brytanii.

ODBIORCY SZKOLENIA
Szkolenie Diploma in Play Therapy jest przeznaczone dla każdego, kto pomyślnie ukończył szkolenie „Certyfikat- praktyczne umiejętności terapeutyczne w Play Therapy (Terapii Zabawą) i posiada co najmniej 40 godzin ze 100 godzin wymaganej pracy klinicznej z dziećmi lub młodzieżą z wykorzystaniem Terapii Zabawą. 
Szkolenie jest przeznaczone dla:
psychologów, psychologów klinicznych, nauczycieli, nauczycieli przedszkolnych, logopedów, psychiatrów, psychiatrów dziecięcych, pediatrów, psychoterapeutów, pracowników socjalnych, pedagogów specjalnych, logopedów, terapeutów zajęciowych, personelu  domów dziecka, pracowników agencji adopcyjnych/ zastępczych.

INFORMACJE OGÓLNE
Szkolenie zostało zaprojektowane, aby:
- wzmocnić Twoją karierę/umiejętności zawodowe
- zwiększyć satysfakcję w pracy z dziećmi
- dać Ci zdolności rozwijania umiejętności emocjonalnych dzieci od 3. roku życia
- dać Ci umiejętności łagodzenia problemów związanych z zachowaniem i zdrowiem psychicznym dzieci od 3. roku życia
- wspomóc Twój rozwój osobisty
- wyposażyć Cię w kompetencje Profession Structure Model zdefiniowane przez PTUK do pracy z pojedynczymi klientami na pogłębionym poziomie terapii niedyrektywnej oraz dyrektywnej oraz grupami dzieci, które mają umiarkowane i poważne problemy.
Szkolenie ma charakter doświadczalny i będzie zakorzenione w niedyrektywnej terapii przez zabawę.
Podobnie jak podczas szkolenia na Certyfikat, materiał na Dyplom opiera się na teorii i praktyce psychologii humanistycznej, szczególnie tej Virginii Axline ("Dibs W poszukiwaniu siebie") i Carla Rogersa oraz terapii Gestalt opracowanej przez Violet Oaklander. Uznaje wkład wniesiony przez innych we wczesnych latach 1900, takich jak John Bowlby, Margaret Lowenfeld, Donald Winnicott, Rachel Pinney itp. Rozszerza się na głębsze zrozumienie nieświadomych procesów w odniesieniu do rozwoju dziecka w oparciu o nauki Freuda, Junga, Graff, Fairburn Hillman, Moore i Jacobson. Kładzie również nacisk na duchowy aspekt rozwoju człowieka. 
Główne elementy "Zestawu narzędzi do terapii zabawą", które zostały omówione na szkoleniu „Certyfikat- praktyczne umiejętności terapeutyczne w Play Therapy (Terapii Zabawą) są ponownie omawiane na wyższym poziomie kompetencji i przekształcane w umiejętności do wykorzystania w grupach terapeutycznych. Nauczysz się również, jak radzić sobie z trudniejszymi problemami oraz jak używać PTDM jako narzędzia oceny.

CELE SZKOLENIA
Umożliwienie uczestnikom bezpiecznego i efektywnego wykonywania zawodu terapeuty Play Therapy (Terapii Zabawą).
Po pomyślnym ukończeniu szkolenia na poziomie Dyplomu każdy uczestnik będzie:

  • posiadał kompetencje do pracy ze wszystkimi dziećmi (indywidualnie i grupowo) ze wszystkimi problemami, w których terapia zabawą jest odpowiednia oraz z dziećmi i młodymi ludźmi z łagodnymi, średnimi i poważnymi problemami emocjonalnymi
  • dokonywał oceny sesji z wykorzystaniem PTDM
  • gruntownie rozumiał zasady leżących u podstaw Play Therapy (Terapii Zabawą) oraz odpowiednio wykorzystywał technik Play Therapy Tool Kit
  • posiadał kompetencje wymagane do prowadzenia sesji Play Therapy z grupami dzieci, jak również indywidualnie
  • posiadał umiejętność oceny potrzeb dzieci
  • posiadał zdolności do utworzenia niezależnej praktyki usługowej Play Therapy
  • posiadał umiejętność podejmowania decyzji biorąc pod uwagę kwestie etyczne dotyczące wszystkich stron
  • posiadał zwiększoną pewność siebie w stosowaniu Play Therapy (Terapii Zabawą) z dziećmi i młodzieżą oraz komunikacji z osobami polecającymi, rodzicami i opiekunami
  • posiadał umiejętności doradcze, terapeutyczne i praktyczne do prowadzenia skutecznej Play Therapy (Terapii Zabawą)
  • posiadał świadomość własnego procesu i rozwoju
  • posiadał obszerną wiedzę teoretyczną na temat rozwoju dziecka i psychologii dziecka
  • posiadał umiejętność korzystania z pełnego zestawu narzędzi Play Therapy
  • posiadał podstawowe rozumienie zagadnień i metod badawczych związanych z terapią przez zabawę.

DYPLOM- STRUKTURA SZKOLENIA
Moduły 1 - 3 wchodzą w skład szkolenia APAC „Certyfikat- praktyczne umiejętności terapeutyczne w Play Therapy (Terapii Zabawą). Kolejność i zawartość może się nieznacznie różnić w zależności od szkolenia. Na poziomie Dyplomu umiejętności z modułów 1-3 są pogłębiane.
Moduł 4 - Praca terapeutyczna z grupami dzieci - rozwijanie umiejętności zabawy metaforycznej na poziomie zaawansowanym
Celem tego modułu jest:
1. wykorzystanie przez studentów zaawansowanych interwencji terapii zabawą z dziećmi, które mają poważniejsze problemy
2. wprowadzenie do pracy terapeutycznej z grupami dzieci
3. przegląd narzędzi Play Therapy (Terapii Zabawą) nauczanych podczas Certyfikatu, aby umożliwić studentom pracę z dziećmi i młodzieżą z poważniejszymi problemami
4. terapeutyczna praca z grupą
5. wprowadzenie nowych koncepcji teoretycznych, w tym Embodiment, Projection and Role (EPR) oraz Play Therapy Dimensions Model (PTDM)
6. rozwijanie zdolności studentów do harmonijnej i produktywnej pracy w grupie, jak również do prowadzenia i bycia odpowiedzialnym za terapię grupową Play Therapy (Terapii Zabawą).
Moduł 5 - Podejmowanie decyzji terapeutycznych w oparciu o pogłębione umiejętności pracy z dziećmi i młodzieżą z poważniejszymi problemami
Celem tego modułu jest:
1. umiejętność stosowania i krytycznego analizowania technik terapii w piaskownicy i arteterapii na głębszym poziomie, wymaganym w pracy z dziećmi z poważnymi problemami
2. przygotowanie studentów do działania w ramach prawnych i etycznych jako rzeczników dzieci, które będą świadkami w procesie sądowym i które ujawniły nadużycie.  Ta część obejmuje odpowiadanie na prośby sądu i pisanie raportów dla sądu.
Moduł 6 - Integracja zestawu narzędzi terapeutycznych z praktyką i badaniami
Podczas tego modułu nauczysz się: 
- stosować glinę oraz maski z klientami o szerokim spektrum potrzeb na poziomie pogłębionym
- korzystać z zestawu narzędzi Play Tool Kit w zróżnicowanych warunkach i z różnymi klientami
- wykorzystywać rozszerzoną wiedzę na temat neurobiologii i metod badawczych
- wykorzystywać bazę dowodów opartą na praktyce terapii przez zabawę oraz rozważać nowe tematy do badań
- pracy terapeutycznej z grupami w praktyce
- wykorzystywać pogłębioną wiedzę z zakresu neurobiologii i jej powiązań z psychoterapią na pogłębionym poziomie
- rozwiązywania problemów, które napotkałaś podczas tworzenia własnej praktyki w terapii zabawą.

METODY NAUCZANIA
Nauka będzie miała charakter doświadczalny i oparty na współpracy, z wykorzystaniem pracy w parach, w grupach, poprzez odgrywanie ról i prezentację przypadków. 
Istotne jest, aby uczestnicy pracowali z dziećmi w trakcie trwania szkolenia.  Przed otrzymaniem dyplomu należy odbyć 100 godzin pracy pod superwizją.  (Godziny te są dodatkowe w stosunku do tych wymaganych na kursie certyfikatowym). Grupowa superwizja kliniczna tej pracy jest podstawową metodą uczenia się.  Sytuacje i problemy, które napotykasz w pracy klinicznej wraz z ich rozwiązaniami są istotną częścią procesu uczenia się.

CZAS TRWANIA
- 15 dni zrealizowane w formie 5 trzydniowych modułów
- 9 miesięcy od rozpoczęcia szkolenia - na złożenie prac akademickich
- 18 miesięcy od rozpoczęcia szkolenia - na ukończenie pracy klinicznej i 100 godzin praktyki pod superwizją.

WARUNKI UZYSKANIA DYPLOMU
Dyplom Post Graduate Diploma in Play Therapy zostanie przyznany po wykonaniu w ciągu 20 miesięcy od dnia rozpoczęcia szkolenia następujących prac: 
- dwa pisemne studia przypadków, obejmujące pracę z dzieckiem przez co najmniej 1 rok i pokazujące wyraźną integrację teorii i praktyki; druga praca- to 6 sesji pracy grupowej.
- ukończenie indywidualnego, praktycznego projektu terapeutycznego, opracowanego i udokumentowanego przez uczestnika.
- ciągła ocena wkładu pracy podczas szkolenia i zdolności do pracy z dynamiką grupy 
- przygotowanie prezentacji programu pracy z grupą podczas szkolenia
- 100 godzin pracy indywidualnej z dziećmi z wykorzystaniem terapii zabawą.
- ukończenie eseju na temat rozwoju własnej praktyki (około 3000 słów)
- regularna superwizja (1 godzina superwizji na 6 godzin pracy klinicznej) z superwizorem Play Therapy PTI
- 80% obecność na szkoleniu.

III. Szkolenie jednodniowe, wprowadzające do Play Therapy ma charakter warsztatowy. Jest adresowane do osób, które chciałyby zapoznać się z metodą Play Therapy i przymierzyć się do pracy terapeutycznej z dziećmi. Jest poświęcone praktycznym aspektom i technikom pracy niedyrektywnej w Play Therapy opartej na modelu humanistycznym Carla Rogersa oraz pracy Virginii Axline, Violet Oaklander.
Play Therapy (Terapia Zabawą) jest podejściem terapeutycznym, które wykorzystuje zabawę i sztuki twórcze jako narzędzia terapeutyczne. Dla dzieci w wieku od 3 do 12 lat jedynym skutecznym sposobem leczenia jest zabawa i sztuki twórcze, ponieważ zabawa jest naturalnym środkiem ekspresii dla dzieci. W Play Therapy (Terapii Zabawą), w obecności odpowiednio przeszkolonej osoby dorosłej, dziecko otrzymuje pomoc, doświadcza ulgi, rozwiązuje konflikty emocjonalne i problemy behawioralne w atmosferze bezpieczeństwa, akceptacji i zaufania. Terapia Zabawą jest również stosowana z powodzeniem w pracy z nastolatkami, dorosłymi i rodzinami.

CZAS TRWANIA: 8 godzin dydaktycznych

ODBIORCY SZKOLENIA:
wszystkie osoby zainteresowane Play Therapy (Terapią Zabawą), jak również rozwijaniem swoich umiejętności w pracy z dziećmi od 3.roku życia. Program jest przeznaczony również dla tych, którzy chcieliby podjąć decyzję o profesjonalnej pracy jako terapeuci Play Therapy. Program jest przeznaczony dla profesjonalistów, którzy pracują z dziećmi i uczniami w przedszkolach i szkołach masowych, integracyjnych, niepublicznych, międzynarodowych, ale także dla każdego, kto jest zainteresowany pracą z dziećmi na poziomie zawodowym lub osobistym.

Jest ono skierowany przede wszystkim do:
psychologów, psychologów klinicznych, psychiatrów, psychiatrów dziecięcych i pediatrów, psychoterapeutów, pracowników socjalnych, nauczycieli, pedagogów, nauczycieli wychowania przedszkolnego, pedagogów specjalnych, logopedów, terapeutów zajęciowych.

CELE SZKOLENIA: 
Zapoznanie uczestników z Play Tool Kit- zestawem narzędzi terapeutycznych w Play Therapy. Uczestnicy szkolenia będą mogli doświadczyć na sobie niedyrektywnej Play Therapy poprzez terapię w piaskownicy, sztukę, muzykę, ruch, pacynki i opowiadania terapeutyczne. Dodatkowo omówiona zostanie specyfika oraz wymagania wobec kandydatów na szkolenie całościowe Play & Creative Art Therapy w pracy terapeutycznej z dziećmi od 3.roku życia.

Ukończenie naszych szkoleń gwarantuje efektywność prowadzonej terapii na poziomie ponad 80 %. 

Serdecznie zapraszamy!

Certyfikaty i referencje
Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
E-mail
info@play-therapy.pl
Telefon
(+48) 501 460 714