Pozyskiwanie klientów poprzez Social Media: Podstawy MetaAds i Kreatywne Projekty w Canvie, z uwzględnieniem zielonych kompetencji - szkolenie
Pozyskiwanie klientów poprzez Social Media: Podstawy MetaAds i Kreatywne Projekty w Canvie, z uwzględnieniem zielonych kompetencji - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa rozowjowa skierowana jest do osób dorosłych , którzy chcą podnieść swoje kompetencje / umiejętności w zakresiesie pozyskiwania Klientów poprzez Social Media. Przede wszystkim usługa skierowana do osób pracujących lub nie praujących tj.:
- specjaliści ds. marketingu
- specjaliści ds. PR i komunikacji
- freelancerzy i konsultanci marketingowi
- osoby planujące założyć własną działalność gospodarczą.
- osoby z różnych branż planujące zmienić zawód
- absolwenci szkół średnich i wyższych poszukujący pracy, którzy chcą zdobyć nowe kompetencje w zakresie pozyskiwania klientów i obsługi systemu MetaAds
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji14-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi21
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Pozyskiwanie Klientów poprzez Social Media: podstawy Meta Ads i Kreatywne Projekty w Canvie”, przygotowuje uczestników do skutecznego wykorzystania social mediów do pozyskiwania i angażowania klientów, w celu zwiększenia zasięgów, świadomości marki i przychodów firmy z uwzględnieniem zrównoważonej gospodarki.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą na temat social mediów i jego wpływu na marketing i sprzedaż w firmie | Kryteria weryfikacji Przygotowuje scenariusze do tworzenia strategii w social mediach | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opracowuje strategię kampanii marketingowej dostosowanej do specyfiki wybranej platformy w social mediach | Kryteria weryfikacji Prezentuje plan kampanii dla wybranej platformy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Posługuje się programem Canva w celu projektowania grafik na social media | Kryteria weryfikacji Prezentuje projekty graficzne stworzone w programie Canva. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje grupy odbiorców na social mediach | Kryteria weryfikacji Przygotowuje raport ze szczegółowymi profilami użytkowników uwzględniając ich zachowania on-line, preferowane treści, dane demograficzne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przeprowadza analizę wyników kampanii reklamowych w MetaAds | Kryteria weryfikacji Przygotowuje raport skuteczności kampanii reklamowych na platformach MetaAds zawierający analizę wskaźników CTR, CPR, ROAS. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Posługuje się narzędziami AI do tworzenia treści marketingowych | Kryteria weryfikacji Prezentuje treści stworzone przy wykorzystaniu narzędzi AI | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą nt. Ochrony środowiska i zielonej gospodarki | Kryteria weryfikacji Definiuje kompetencje dla zrównoważonego rozwoju | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Dostosowuje umiejętności do rynku pracy dotyczące transformacji ekologicznej. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Angażuje innych w zachowania przyjazne dla środowiska | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje zasady zrównoważonego rozwoju w kampaniach marketingowych w social mediach | Kryteria weryfikacji Opracowuje strategię marketingową, która promuje produkty lub usługi związane z zieloną gospodarką i zrównoważonym rozwojem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Prezentuje kampanię, która minimalizuje ślad węglowy (np. preferuje cyfrowe treści zamiast materiałów drukowanych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Optymalizuje procesy kampanii reklamowych w MetaAds z wykorzystaniem narzędzi AI | Kryteria weryfikacji Prezentuje zautomatyzowaną kampanię reklamową zoptymalizowaną pod kątem wydajności i efektywności zasobów (np. minimalizacja budżetu reklamowego poprzez algorytmy AI) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Prezentuje analizę oszczędności zasobów dzięki automatyzacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie powiązane jest z obszarami i grupami technologii wskazanymi w Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego 2030 oraz Programie Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2019-2030 tj. "Technologie informacyjne i komunikacyjne" oraz wykazem przykładowych zielonych umiejętności opracowanych przez KE w ramach kwalifikacji ESCO
Uczestnik szkolenia nabędzie zielone i cyfrowe kompetencje m.in. tj.
- obszar technologiczny: technologie informacyjne i komunikacyjne- Narzędzia takie jak MetaAds i Canva są kluczowe dla działań marketingowych oraz efektywnego zarządzania danymi i kampaniami reklamowymi.są to, wspierające narzędzia komunikacji urządzeń
- Angażuje innych w zachowania przyjazne dla środowiska,
- Promuje odpowiedzialne zachowania konsumenckie i świadomość środowiskową
- Dostosowuje umiejętności do rynku pracy dotyczące transformacji ekologicznej.
Uzyskane kompetencje mogą być zastosowane w różnych branżach i dziedzinach m.in tj. ochrona środowiska , energetyka, przemysł, technologie informacyjne
Szkolenie przygotowuje uczestników do skutecznego wykorzystywania kluczowych kompetencji, które prowadzą do zrównoważonego i odpowiedzialnego rozwoju gospodarki .
Szkolenie ma formę praktycznych warsztatów, pracy indywidualnej, dyskusji moderowanej, prezentacji. Obejmuje część teoretyczną i cześć warsztatową. Jest skierowane do osób pracujących w obszarze związanym z marketingiem, budowaniem wizerunku w Internecie, pozyskiwaniem klientów, prowadzeniem social mediów, do osób pracujących w różnych branżach, które chcą zmienić zawód, do absolwentów szkół średnich i wyższych, którzy chcą zdobyć nowe kompetencje w zakresie pozyskiwania klientów i obsługi systemu MetaAds.
Szkolenie trwa 21 godzin zegarowych i jest podzielone na trzy dni. W trakcie trwania szkolenia przewidazaino jedną przerwę kawowową oraz jedną przerwę obiadową
Wszystkie przerwy zostały wliczone do godzin usługi szkoleniowej
Szkolenie zostanie przeprowadzone na platformie szkoleniowej ClickMeeting
Program szkolenia obejmuje następujący zakres tematyczny:
Dzień pierwszy:
- Wprowadzenie - zebranie oczekiwań uczestników, zebranie dotychczasowych doświadczeń związanych z działaniami marketingowymi w social mediach (rozdanie pre-testów)
- Wprowadzenie do social mediów w kontekście biznesowym- przegląd poszczególnych platform społecznościowych, omówienie roli social mediów w marketingu oraz w budowaniu świadomości ekologicznej
- Tworzenie strategii marketingowej w social mediach z naciskiem na ekologiczne działania firm
- Tworzenie strategii marketingowej w social mediach – ciąg dalszy
-
Narzędzia AI do generowania treści - rodzaje treści w social mediach, najlepsze praktyki, wpływ narzędzi opartych na sztucznej inteligencji na zieloną gospodarkę poprzez automatyzację procesów i zwiększenie efektywności
- Generowanie angażujących treści dla eko firm z wykorzystaniem narzędzi AI (warsztat, praca w grupach)
Dzień drugi
- Wprowadzenie do programu Canva - wykorzystanie programu do projektowania materiałów cyfrowych na rzecz drukowanych, optymalizacja działań marketingowych i zmniejszenie śladu węglowego
- Projektowanie grafik na Social Media w programie Canva – w jaki sposób projekty zwiększają świadomość ekologiczną (warsztaty, praca własna)
- Projektowanie grafik na Social Media w programie Canva – ciąg dalszy (warsztaty, praca własna)
- Zarządzanie społecznością – budowanie lojalności klientów, obsługa klienta w social mediach, promowanie działań zrównoważonych (mini wykład, dyskusja moderowana)
- Reklamy w social mediach – możliwości reklamowe na Facebooku i Instagramie, w jaki sposób działania reklamowe wpływają na budowanie świadomości ekologicznej (mini wykład)
- Reklamy w social mediach – studium przypadku, analiza kampanii firm związanych z zieloną gospodarką (warsztat, praca w grupach)
Dzień trzeci
- Podstawy MetaAds (Facebook, Instagram) – budowa systemu, omówienie funkcji i narzędzi reklamowych, optymalizacja działań reklamowych i ich wpływ na zieloną gospodarkę
- Określenie celu reklamowego, grupy docelowej, budżetu reklamowego (warsztaty, praca w grupach)
- Tworzenie kampanii reklamowej MetaAds dla wybranej firmy z obszaru odnawialnych źródeł energii (warsztaty, praca indywidualna)
- Monitorowanie i analiza efektów prowadzonych kampanii reklamowych – narzędzia dostępne w Meta, wykorzystanie narzędzi AI w analizie i zrównoważonym zarządzaniu kampaniami (mini wykład, warsztaty, praca w grupach
- Tworzenie strategii marketingowej z uwzględnieniem kampanii reklamowej na Facebooku i Instagramie dla firmy działjącej w branży OZE
-
Walidacja usługi z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych - test wiedzy (post-test)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 24 Wprowadzenie - zebranie oczekiwań uczestników, zebranie dotychczasowych doświadczeń związanych z działaniami marketingowymi w social mediach | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 15-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 24 Wprowadzenie do Social Mediów – przegląd poszczególnych platform społecznościowych, omówienie roli social mediów w marketingu oraz w budowaniu świadomości ekologicznej | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 15-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 24 Tworzenie strategii marketingowej w social mediach, z naciskiem na ekologiczne działania firm (warsztat, praca w grupach) | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 15-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 24 przerwa | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 15-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 24 Tworzenie strategii marketingowej w social mediach – ciąg dalszy (warsztat, praca w grupach) | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 15-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 24 przerwa | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 15-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 24 Narzędzia AI do generowania treści-rodzaje treści w social mediach, najlepsze praktyki, wpływ narzędzi AI na zieloną gospodarkę poprzez automatyzację procesów i zwiększenie efektywności | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 15-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 24 Generowanie angażujących treści dla eko firm z wykorzystaniem narzędzi AI (warsztat, praca w grupach) | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 15-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 24 Wprowadzenie do programu Canva - wykorzystanie programu do projektowania materiałów cyfrowych na rzecz drukowanych, optymalizacja działań marketingowych i zmniejszenie śladu węglowego | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 24 Projektowanie grafik na Social Media w programie Canva – w jaki sposób projekty zwiększają świadomość ekologiczną (warsztaty, praca własna) | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 24 przerwa | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 24 Projektowanie grafik na Social Media w programie Canva – ciąg dalszy (warsztaty, praca własna) | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 24 Zarządzanie społecznością – budowanie lojalności klientów, obsługa klienta w social mediach, promowanie działań zrównoważonych (mini wykład, dyskusja moderowana) | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 24 przerwa | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 24 Reklamy w social mediach – możliwości reklamowe na Facebooku i Instagramie, w jaki sposób działania reklamowe wpływają na budowanie świadomości ekologicznej (mini wykład) | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 24 Reklamy w social mediach – studium przypadku, analiza kampanii firm związanych z zieloną gospodarką (warsztat, praca w grupach) | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 24 Podstawy MetaAds (Facebook, Instagram) – budowa systemu, omówienie funkcji i narzędzi reklamowych, optymalizacja działań reklamowych i ich wpływ na zieloną gospodarkę (mini wykład) | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 24 Określenie celu reklamowego, grupy docelowej, budżetu reklamowego (warsztaty, praca w grupach) | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 24 przerwa | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 24 Tworzenie kampanii reklamowej MetaAds dla wybranej firmy z obszaru odnawialnych źródeł energii (warsztaty, praca indywidualna) | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 24 przerwa | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 24 Monitorowanie i analiza efektów prowadzonych kampanii reklamowych – narzędzia dostępne w Meta, wykorzystanie narzędzi AI w analizie i zrównoważonym zarządzaniu kampaniami | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 24 Tworzenie strategii marketingowej z uwzględnieniem kampanii reklamowej na Facebooku i Instagramie dla firmy działjącej w branży OZE | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 24 Walidacja usługi - post test za pomocą narzędzi cyfrowych | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto200,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto200,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
GABRIELA WOCH
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podczas usługi , każdy uczestnik otrzyma skryp szkoleniowy.
Informacje dodatkowe
Warunkiem uzyskania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia jest osiągnięcie 100% frekwencji na szkoleniu oraz zaliczenie zajęć w formie testu online.
Walidacja usługi odbędzie się w ostatnnim dniu szkoleniowym o godzinie 15:30-16:00. Odbędzie się w postaci testu online. Każdy uczestnik uzyska wyniki w momencie zakończenia testu - wyniki będą generowane automatycznie.
Test zostanie przygotowany i opracowany przez Trenera prowadzącego usługę szkoleniową.
Osoba walidująca zostanie zaangażowana w ostatnim dniu szkoleniowym w godzinach 15:30-16:00, głównym zadaniem będzie pilnowanie technicznego przebiegu całego procesu walidacji.
Biorąc udział w usłudze rozwojowej wyrażasz zgodę na rejestrowanie/nagrywanie swojego wizerunku .
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z VAT zgodnie z podstawą prawną: Dz.U.poz.1722 § 3 ust.1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 roku w sprawie zwolnień od podatku towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie odbędzie się na platformie ClickMeeting.
Jakie są wymagania sprzętowe oraz oprogramowania ?
Wymagania, które muszą zostać spełnione:
- komputer lub laptop z dostępem do Internetu , kamerką i mikrofonem
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge (Chromium), Yandex lub Opera. Pamiętaj, aby korzystać z najaktualniejszej oficjalnej wersji wybranej przeglądarki.
ClickMeeting współpracuje z wszystkimi wbudowanymi w laptopy kamerami oraz większością kamer internetowych.
Aby móc korzystać z usługi na urządzeniach mobilnych, konieczne może być pobranie odpowiedniej aplikacji w iTunes App Store lub Google Play Store. Do korzystania z usługi w pełnym zakresie dźwięku i obrazu, konieczne jest posiadanie kamery internetowej, mikrofonu lub zestawu słuchawkowego, lub głośników podłączonych do urządzenia i rozpoznanych przez Twoje urządzenie i nie powinny być one jednocześnie używane przez żadną inną aplikację.
Uczestnicy nie muszą tworzyć konta ClickMeeting, aby dołączyć do usługi. Zostaną zaproszeni poprzez zaproszenie e-mail z linkiem przekierowującym do pokoju szkoleniowego.
Okres ważności linku aktywacyjnego - od momentu rozpoczęcia szkolenia do momentu zakończenia szkolenia
Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z sytemu raportu, umożlwiającego identyfikację wszystkich uczestników, oraz zastosowanego narzędzia.