Inteligencja emocjonalna w relacjach zawodowych
Inteligencja emocjonalna w relacjach zawodowych
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane jest wszystkim, którzy chcą doskonalić swoje relacje z innymi i umieć zarządzać swoimi emocjami.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji08-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi9
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie „Inteligencja emocjonalna w relacjach zawodowych” przygotowuje uczestnika do świadomego zarządzania emocjami swoimi i innych w relacjach zawodowych, poprzez zastosowanie skutecznych technik rozpoznawania emocji i reagowania na nie w sposób obniżający napięcie w rozmowie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posiada wiedzę w zakresie radzenia sobie z emocjami. | Kryteria weryfikacji - definiuje inteligencję emocjonalną- omawia emocje swoje i innych - charakteryzuje przyczyny trudności we współpracy - analizuje przyczyny podejścia rywalizacyjnego - identyfikuje metody rozwijania inteligencji emocjonalnej | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje skuteczne techniki identyfikacji emocji i radzenia sobie z nimi. | Kryteria weryfikacji - wprowadza zasady zarządzania emocjami w sytuacjach trudnych- wdraża techniki rozpoznawania emocji i reagowania na nie - stosuje praktyczne metody włączania myślenia i obniżania poziomu napięcia w rozmowach - wykorzystuje poznawcze, motywacyjne i behawioralne składowe inteligencji emocjonalnej w codziennej pracy - prowadzi komunikację wewnętrzną - monitoruje obsługę klienta | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PROGRAM
Co kształtuje nasze emocje?
- Postrzeganie rzeczywistości a emocje
- Czy potrafisz rozpoznawać emocje swoje i innych?
- Mój typ przeżywania emocji – autoanaliza
Inteligencja emocjonalna w miejscu pracy?
- Co to jest inteligencja emocjonalna? Kilka słów o inteligencji emocjonalnej i społecznej
- Poznawcze, motywacyjne i behawioralne składowe inteligencji emocjonalnej w codziennej pracy
- Metody rozwijania inteligencji emocjonalnej w codziennych relacjach zawodowych
Inteligencja emocjonalna w rozwiązywaniu sytuacji trudnych
- Życie w grupie – jakie to trudne! Sytuacja współzależności jako źródło trudności
- Przyczyny podejścia rywalizacyjnego oraz sposoby zapobiegania takiemu sposobowi działania. Co nas nakręca i jak temu przeciwdziałać?
- Zasady zarządzania emocjami w sytuacjach trudnych
- Praktyczne metody włączania myślenia i obniżania poziomu napięcia w rozmowach — ćwiczenia
Czas trwania:
Szkolenie trwa 9 godzin dydaktycznych (tj. 45 minut). Podana ilość godzin szkolenia nie zawiera czasu przerw.
Walidacja:
W trakcie szkolenia przeprowadzana będzie walidacja w formie wywiadu swobodnego oraz obserwacji w warunkach symulowanych.
Osoba walidująca, waliduje usługę w formie zdalnej, po jej zakończeniu, w oparciu o checklistę od trenera prowadzącego usługę, a następnie potwierdza osiągnięcie efektów kształcenia swoim podpisem na zaświadczeniu o zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej.
W harmonogramie szkolenia, został wskazany przybliżony czas przeprowadzenia walidacji usługi rozwojowej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Co kształtuje nasze emocje? cz. 1 | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 12-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Przerwa | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 12-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Co kształtuje nasze emocje? cz. 2 | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 12-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Przerwa | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 12-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Inteligencja emocjonalna w miejscu pracy? | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 12-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Przerwa | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 12-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Inteligencja emocjonalna w rozwiązywaniu sytuacji trudnych | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 12-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Walidacja uslugi | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 152,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 750,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto239,17 PLN
- Koszt osobogodziny netto194,44 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ewa Opolska
Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i stypendystką rządu kanadyjskiego w programie MBA dla pracowników naukowych na Universite du Quebec w Montrealu. Występowała w TVN CNBC Biznes (cykliczne audycje telewizyjne), TVP i Polskim Radiu jako ekspert w zakresie działań marketingowych, sprzedażowych oraz umiejętności menedżerskich. Przeprowadziła ponad 10 000 godzin szkoleń. Specjalizuje się w tematach z zakresu zarządzania zmianą, komunikacji i współpracy w zespole, budowania autorytetu oraz technik kreatywnego rozwiązywania problemów.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma komplet materiałów szkoleniowych w formie skryptu.
Informacje dodatkowe
Harmonogram godzinowy szkolenia każdorazowo dostosowywany jest do grupy szkoleniowej.
Godziny realizacji poszczególnych modułów szkolenia mogą ulec zmianie.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- W budynku znajduje się: parking dla rowerów, poczta, restauracja, firma kurierska, kiosk.