Podstawy Meta Ads – tworzenie kampanii sprzedażowych - Kierunek Rozwój.
Podstawy Meta Ads – tworzenie kampanii sprzedażowych - Kierunek Rozwój.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do osób początkujących, które chcą zdobyć podstawową wiedzę na temat reklam w mediach społecznościowych. Idealnymi uczestnikami są specjaliści ds. marketingu, właściciele małych i średnich przedsiębiorstw, freelancerzy oraz studenci marketingu
Usluga skierowana do uczestników projektu Kierunek - Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji12-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi21
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Podstawy Meta Ads – tworzenie kampanii sprzedażowych" przygotowuje uczestników do samodzielnego planowania, tworzenia i analizowania kampanii reklamowych na platformach Facebook i Instagram. Uczestnicy zdobędą wiedzę i umiejętności niezbędne do tworzenia efektywnych strategii marketingowych, generowania treści, projektowania grafik oraz monitorowania wyników kampanii.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą Meta Ads: | Kryteria weryfikacji Wiedza z zakresu Meta Ads | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Uczestnicy powinni być zainteresowani wykorzystaniem mediów społecznościowych do promocji produktów lub usług oraz chętni do nauki praktycznych umiejętności tworzenia kampanii reklamowych.
DZIEŃ 1
- Wprowadzenie do Social Mediów
- Tworzenie strategii marketingowej w social mediach
- Treści w social mediach (rodzaje treści, najlepsze praktyki)
- Umiejętności, zasoby, analiza SWOT
- Generowanie treści – narzędzia AI
DZIEŃ 2
- Wprowadzenie do programu Canva
- Projektowanie grafik na Social Media w Canvie
- Bezpłatne i płatne sposoby na pozyskiwanie klientów w SM
- Możliwości reklamowe na Facebooku i Instagramie
- Studium przypadku – najlepsze kampanie reklamowe
DZIEŃ 3
- Wprowadzenie do MetaAds (Facebook Instagram)
- Cel reklamowy, budżet i grupa docelowa – określenie parametrów
- Tworzenie kampanii reklamowej MetaAds
- Monitorowanie i analiza efektów prowadzonych kampanii reklam.
- Test wiedzy, projekt kampanii reklamowej
DZIEŃ 1
- Wprowadzenie do Social Mediów
- Tworzenie strategii marketingowej w social mediach
- Treści w social mediach (rodzaje treści, najlepsze praktyki)
- Umiejętności, zasoby, analiza SWOT
- Generowanie treści – narzędzia AI
-
DZIEŃ 2
- Wprowadzenie do programu Canva
- Projektowanie grafik na Social Media w Canvie
- Bezpłatne i płatne sposoby na pozyskiwanie klientów w SM
- Możliwości reklamowe na Facebooku i Instagramie
- Studium przypadku – najlepsze kampanie reklamowe
-
DZIEŃ 3
- Wprowadzenie do MetaAds (Facebook Instagram)
- Cel reklamowy, budżet i grupa docelowa – określenie parametrów
- Tworzenie kampanii reklamowej MetaAds
- Monitorowanie i analiza efektów prowadzonych kampanii reklam.
- Test wiedzy, projekt kampanii reklamowej
Warunki organizacyjne:
- Szkolenie jest realizowane w godzinach zegarowych,
- Grupy szkoleniowe mają maksymalnie 15 osób,
- Podczas realizacji szkolenia przewidziane są następujące praktyki weryfikacji postępów i oceny osiągnięć: Podsumowanie każdego dnia szkolenia, w którym uczestnicy mają możliwość omówienia swoich doświadczeń i zadawanych pytań.
- Sposób przeprowadzenia walidacji usługi: test teoretyczny przy pomocy narzędzi cyfrowych, wywiad ustrukturyzowany (telefon lub zoom)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto285,71 PLN
- Koszt osobogodziny netto285,71 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Gabriela Woch
Kiedyś grafik, dziś trener, który indywidualnie podchodzi do współpracy szkoleniowej i do projektowania graficznego. Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Finanse i inwestycje na Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz studiów podyplomowych z zakresu pedagogiki. Posiada wykształcenie zawodowe z zakresu grafiki komputerowej, które wykorzystała w prowadzeniu własnego studia reklamy.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje materiały - skrypt
Informacje dodatkowe
- Podstawa prawna zwolnienia z VAT: art.43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054, z późn. zm.) w zw. z § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia z dnia 20 grudnia 2013 roku w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z dnia 31 grudnia 2013 r. Poz. 1722).
- Dostawca usług korzysta ze zwolnienia podmiotowego: art. 113 ust 1 i 9 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (poniżej 70% dofinansowania)
- Przerwy są elastyczne dostosowane do uczestników.
- Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek - Rozwój.
- Kompetencja związana z cyfrową transformacją.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma/komunikator przez który odbędzie się szkolenie:
Zoom
Minimalne wymagania sprzętowe dla urządzenia uczestnika szkolenia:
- Komputer/laptop z systemem operacyjnym Windows 10 lub macOS 10.13 lub nowszym.
- Procesor: Intel Core i5 (gen. 6) lub równoważny.
- Pamięć RAM: Minimum 8 GB.
- Dysk twardy: SSD z przestrzenią wolną minimum 256 GB lub HDD 7200 RPM.
- Karta graficzna: Zintegrowana lub dedykowana z pamięcią 1 GB.
- Kamera HD (wbudowana lub zewnętrzna).
- Mikrofon (wbudowany lub zewnętrzny).
- Głośniki lub słuchawki (z mikrofonem, opcjonalnie).
Minimalne parametry łącza sieciowego dla urządzenia uczestnika szkolenia:
- Szybkość połączenia: Stałe połączenie internetowe o przepustowości minimum 2 Mbps w dół i w górę.
- Stabilność połączenia: Brak częstych spadków prędkości lub przerw w dostępie do internetu.
- Ping: Niski ping poniżej 100 ms, aby zapewnić płynną komunikację audio i video.
Niezbędne oprogramowanie, jakie musi posiadać uczestnik:
- Przeglądarka internetowa: Aktualna wersja Chrome, Firefox, Safari, Edge lub Opera.
- Aplikacja Zoom nie jest wymagana (możliwy dostęp przez przeglądarkę): Czasami konieczne jest zainstalowanie wtyczki Zoom dla przeglądarki. Jeśli jest wymagana, przeglądarka powiadomi użytkownika o konieczności jej instalacji.
- Aplikacja Zoom (opcja w miejsce wersji z przeglądarki): Zainstalowana i zaktualizowana na urządzeniu uczestnika (dostępna na stronie Zoom do pobrania).
Uwagi dodatkowe:
- Upewnij się, że przeglądarka jest zaktualizowana do najnowszej wersji, aby zapewnić kompatybilność i bezpieczeństwo.
- W przypadku korzystania z przeglądarki zaleca się wyłączenie blokowania reklam oraz używanie połączenia internetowego o możliwie stabilnym i szybkim działaniu.
- W przypadku problemów technicznych
- Z uwagi na praktyczny charakter zajęć, nie ma możliwości uczestniczyć w szkoleniu poprzez system Android (tzn. na telefonie, tablecie).
- Kontakt do osoby odpowiedzialnej za techniczną pomoc pod numerem telefonu 600 123 835 lub mail: amg@dofinansowaneszkolenia.eu