Narzędziownik AI dla marketingu - Kierunek Rozwój.
Narzędziownik AI dla marketingu - Kierunek Rozwój.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dla osób odpowiedzialnych za działania marketingowe, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje w zakresie nowoczesnych technologii. Szkolenie jest idealne dla początkujących, nie wymagane jest doświadczenie w kampaniach marketingowych ani wiedza o narzędziach analitycznych
Usługa skierowana do uczestników projektu Kierunek - Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji11-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Narzędziownik AI dla marketingu" przygotowuje uczestników do samodzielnego wykorzystania narzędzi sztucznej inteligencji w działaniach marketingowych. Uczestnicy nauczą się, jak tworzyć treści marketingowe, generować obrazy, planować kampanie reklamowe oraz automatyzować procesy marketingowe z wykorzystaniem AI. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili analizować działania marketingowe za pomocą narzędzi AI oraz badać emocje i sentymenty w social mediach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozumie i stosuje AI w marketingu;stosuje zasady komunikacji interpersonalnej w pracy, omawia zasady etyki w pracy; ocenia poziom swoich umiejętności; planuje dalszy rozwój | Kryteria weryfikacji Skala punktacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs zaplanowany jest, jako warsztat praktyczny, w czasie którego każda nowa partia materiału poprzedzona jest wstępem teoretycznym.
Warunki niezbędne do spełnienia, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągniecie głównego celu: Szkolenie dedykowane jest osobom które pracowały już z programem i znają jego narzędzia co najmniej w stopniu średniozaawansowanym i potrafią je swobodnie zastosować.
Program:
Dzień 1:
- Wprowadzenie do AI i jej zastosowań w marketingu
- AI w tworzeniu treści marketingowych
- Narzędzia AI do generowania obrazu
- Generowanie pomysłów na kampanie reklamowe
- AI w automatyzacji marketingu
- Podsumowanie dnia i sesja Q&A
Dzień 2:
- Badanie emocji, sentymentu i kontekstu w social mediach
- Narzędzia AI do analizy działań marketingowych
- Automatyzacja procesów marketingowych – narzędzia AI
- Podsumowanie dnia i sesja Q&A
Warunki organizacyjne:
- Szkolenie jest realizowane w godzinach zegarowych,
- Grupy szkoleniowe mają maksymalnie 15 osób,
- Podczas realizacji szkolenia przewidziane są następujące praktyki weryfikacji postępów i oceny osiągnięć: Podsumowanie każdego dnia szkolenia, w którym uczestnicy mają możliwość omówienia swoich doświadczeń i zadawanych pytań.
- Sposób przeprowadzenia walidacji usługi: test teoretyczny przy pomocy narzędzi cyfrowych, wywiad ustrukturyzowany (telefon lub zoom)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto271,43 PLN
- Koszt osobogodziny netto271,43 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Garbat
Kiedyś grafik, dziś trener, który indywidualnie podchodzi do współpracy szkoleniowej i do projektowania graficznego. Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Finanse i inwestycje na Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz studiów podyplomowych z zakresu pedagogiki. Posiada wykształcenie zawodowe z zakresu grafiki komputerowej, które wykorzystała w prowadzeniu własnego studia reklamy.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Szkolenie w formule warsztatowej. Uczestnicy nie otrzymują materiałów.
Informacje dodatkowe
- Podstawa prawna zwolnienia z VAT: art.43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054, z późn. zm.) w zw. z § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia z dnia 20 grudnia 2013 roku w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z dnia 31 grudnia 2013 r. Poz. 1722).
- Przerwy są elastyczne dostosowane do uczestników.
- Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek - Rozwój.
- Kompetencja związana z cyfrową transformacją.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma/komunikator przez który odbędzie się szkolenie:
Zoom
Minimalne wymagania sprzętowe dla urządzenia uczestnika szkolenia:
- Komputer/laptop z systemem operacyjnym Windows 10 lub macOS 10.13 lub nowszym.
- Procesor: Intel Core i5 (gen. 6) lub równoważny.
- Pamięć RAM: Minimum 8 GB.
- Dysk twardy: SSD z przestrzenią wolną minimum 256 GB lub HDD 7200 RPM.
- Karta graficzna: Zintegrowana lub dedykowana z pamięcią 1 GB.
- Kamera HD (wbudowana lub zewnętrzna).
- Mikrofon (wbudowany lub zewnętrzny).
- Głośniki lub słuchawki (z mikrofonem, opcjonalnie).
Minimalne parametry łącza sieciowego dla urządzenia uczestnika szkolenia:
- Szybkość połączenia: Stałe połączenie internetowe o przepustowości minimum 2 Mbps w dół i w górę.
- Stabilność połączenia: Brak częstych spadków prędkości lub przerw w dostępie do internetu.
- Ping: Niski ping poniżej 100 ms, aby zapewnić płynną komunikację audio i video.
Niezbędne oprogramowanie, jakie musi posiadać uczestnik:
- Przeglądarka internetowa: Aktualna wersja Chrome, Firefox, Safari, Edge lub Opera.
- Aplikacja Zoom nie jest wymagana (możliwy dostęp przez przeglądarkę): Czasami konieczne jest zainstalowanie wtyczki Zoom dla przeglądarki. Jeśli jest wymagana, przeglądarka powiadomi użytkownika o konieczności jej instalacji.
- Aplikacja Zoom (opcja w miejsce wersji z przeglądarki): Zainstalowana i zaktualizowana na urządzeniu uczestnika (dostępna na stronie Zoom do pobrania).
Uwagi dodatkowe:
- Upewnij się, że przeglądarka jest zaktualizowana do najnowszej wersji, aby zapewnić kompatybilność i bezpieczeństwo.
- W przypadku korzystania z przeglądarki zaleca się wyłączenie blokowania reklam oraz używanie połączenia internetowego o możliwie stabilnym i szybkim działaniu.
- W przypadku problemów technicznych
- Z uwagi na praktyczny charakter zajęć, nie ma możliwości uczestniczyć w szkoleniu poprzez system Android (tzn. na telefonie, tablecie).
- Kontakt do osoby odpowiedzialnej za techniczną pomoc pod numerem telefonu 600 123 835 lub mail: amg@dofinansowaneszkolenia.eu
- Kody dostępowe do usługi będa podane do 5 dni przed usługą.