Studia podyplomowe - Socjoterapia
Studia podyplomowe - Socjoterapia
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe: Socjoterapia jest ukończenie studiów I stopnia o specjalności resocjalizacja lub ukończenie studiów II stopnia/jednolitych studiów magisterskich na dowolnym kierunku( dla absolwentów kierunków niepedagogicznych wymagane jest posiadanie przygotowania pedagogicznego)
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników50
- Data zakończenia rekrutacji20-12-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi630
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Studia przygotowują do organizowania grup i prowadzenia samodzielnych zajęć socjoterapeutycznych z dziećmi i młodzieżą ujawniających zaburzenia zachowania, w różnego typu placówkach oświatowych i wychowawczych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza - absolwent w pogłębionym stopniu zna:- Pojęcie socjoterapii, metody i narzędzia wykorzystywane w pracy z grupą, mechanizmy oddziaływań grupowych - Podstawy teoretyczne metodyki pracy socjoterapeutycznej - Diagnozę psychopedagogiczną w socjoterapii, modele diagnostyczne, diagnozę źródeł nieprzystosowania społecznego, diagnozę osób zagrożonych i nieprzystosowanych społecznie, - Teorie dewiacji i patologii społecznych, współczesne tendencje rozwoju dewiacji społecznych, etiologię, skutki dewiacji społecznych, profilaktykę i zapobieganie dewiacjom i patologiom społecznym - Edukację w perspektywie socjoterapii, rolę szkoły jako środowiska społeczno-wychowawczego, rolę i zadania nauczycieli, wychowawców, pedagoga szkolnego i socjoterapeuty, funkcje wychowawcze szkoły, problemy wychowawcze we współczesnej szkole i środowisku szkolnym - Prawno-społeczne uwarunkowania procesu socjoterapii w pracy pedagoga, instytucje oddziaływań profilaktyczno-socjoterapeutycznych. - Zasady współpracy wychowawców z rodzicami i środowiskiem podopiecznego - Metody twórczej socjoterapii:, muzykoterapię, arteterapię i dramę - Metody pracy streetworkerów. - Zasady radzenia sobie ze stresem - Metody stosowane w terapii uzależnień, terapii agresji8 i przemocy - Techniki stosowane w komunikacji interpersonalnej - Zasady udzielania pierwszej pomocy - Zadania charakterystyczne dla placówki, w której odbywa praktykę; ich organizację, statut i plan pracy oraz program wychowawczo-profilaktyczny; - Zasady zapewniania bezpieczeństwa uczniom, wychowankom w placówce systemu oświaty i poza nimi | Kryteria weryfikacji Weryfikacja osiągniętych efektów uczenia się wymaga zastosowania zróżnicowanych form sprawdzania, adekwatnych do kategorii wiedzy, umiejętności albo kompetencji społecznych, których dotyczą te efekty. Osiągnięte efekty uczenia się w kategorii wiedzy można weryfikować za pomocą egzaminów / zaliczeń z oceną pisemnych lub ustnych, a także w oparciu o analizę opracowanych konspektów i obserwację ich praktycznej realizacji. Weryfikacja osiągniętych efektów uczenia się w kategorii umiejętności wymaga bezpośredniej obserwacji uczestnika studiów podyplomowych w czasie wykonywania działań właściwych dla danego zadania zawodowego (dydaktycznego, wychowawczego i opiekuńczego). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności - absolwent potrafi:- Rozpoznać objawy zaburzeń rozwoju i zachowania dzieci i mlodzie2y - Analizować i stosować diagnozę psychopedagogiczną - Prowadzić działania socjoterapeutyczne, wspomagające rozwój podopiecznych - Doskonalić własny warsztat socjoterapeutyczny - Interpretować koncepcje i teorie dewiacji społecznych; określać przyczyny niedostosowania społecznego i skutki dewiacji społecznych, a także stosować profilaktykę i zapobieganie dewiacjom społecznym; - Charakteryzować rolę szkoły jako środowiska społeczno-wychowawczego, analizować rolę i zadania nauczycieli, wychowawców, pedagoga szkolnego i socjoterapeuty, funkcje wychowawcze szkoły; analizować i intepretować problemy wychowawcze we współczesnej szkole i środowisku szkolnym - Analizować prawno-społeczne uwarunkowania socjoterapii w pracy pedagoga; realizować pomoc rodzinie i poradnictwo wychowawczo. - Analizować metodykę oddziaływań w placówkach socjoterapeutycznych; analizować i stosować socjotechniki, analizować i stosować metody twórczej socjoterapii w placówkach: muzykoterapię, arteterapię i dramę; - Stosować metodykę pracy wychowawcy w specjalnych ośrodkach szkolno- -wychowawczych, młodzieżowych ośrodkach wychowawczych, młodzieżowych ośrodkach socjoterapii, schroniskach dla nieletnich - Analizować i stosować metody pracy socjoterapeutycznej w środowisku lokalnym i placówkach wsparcia dziennego streetworkerów. - Udzielać pierwszej pomocy - współdziałać z opiekunem praktyk zawodowych oraz z nauczycielami w celu poszerzania swojej wiedzy analizować, przy pomocy opiekuna praktyk zawodowych sytuacje i zdarzenia pedagogiczne zaobserwowane lub doświadczone w czasie praktyk. | Kryteria weryfikacji Weryfikacja osiągniętych efektów uczenia się wymaga zastosowania zróżnicowanych form sprawdzania, adekwatnych do kategorii wiedzy, umiejętności albo kompetencji społecznych, których dotyczą te efekty. Osiągnięte efekty uczenia się w kategorii wiedzy można weryfikować za pomocą egzaminów / zaliczeń z oceną pisemnych lub ustnych, a także w oparciu o analizę opracowanych konspektów i obserwację ich praktycznej realizacji. Weryfikacja osiągniętych efektów uczenia się w kategorii umiejętności wymaga bezpośredniej obserwacji uczestnika studiów podyplomowych w czasie wykonywania działań właściwych dla danego zadania zawodowego (dydaktycznego, wychowawczego i opiekuńczego). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne - absolwent jest gotów do:- Stałego rozwoju osobistego i dokształcania zawodowego - Organizowania współpracy specjalistów i instytucji, które mogą wspomóc prawidłowe funkcjonowanie podopiecznych - Do niesienia pierwszej pomocy przedmedycznej - Działań zgodnie z zasadami prawnymi i etycznymi, kierując się dobrem powierzonych sobie podopiecznych. - Okazywania empatii osobom potrzebującym wsparcia i pomocy; - Zachęcania podopiecznych do rozwoju - Profesjonalnego rozwiązywania konfliktów | Kryteria weryfikacji Weryfikacja osiągniętych efektów uczenia się wymaga zastosowania zróżnicowanych form sprawdzania, adekwatnych do kategorii wiedzy, umiejętności albo kompetencji społecznych, których dotyczą te efekty. Osiągnięte efekty uczenia się w kategorii wiedzy można weryfikować za pomocą egzaminów / zaliczeń z oceną pisemnych lub ustnych, a także w oparciu o analizę opracowanych konspektów i obserwację ich praktycznej realizacji. Weryfikacja osiągniętych efektów uczenia się w kategorii umiejętności wymaga bezpośredniej obserwacji uczestnika studiów podyplomowych w czasie wykonywania działań właściwych dla danego zadania zawodowego (dydaktycznego, wychowawczego i opiekuńczego). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
- wykaz przedmiotów
- liczbę godzin
- punkty ECTS
Na prośbę absolwenta wydawane jest zaświadczenie zawierające uzyskane kompetencje.
Program
Program
Semestr I
L.p. |
Nazwa przedmiotu |
Forma zaliczenia |
Ogółem |
Liczba godzin wykładów |
Liczba godzin ćwiczeń |
Liczba punktów ECTS |
1 |
Wprowadzenie do socjoterapii |
E |
30 |
20 |
10 |
4 |
2 |
Przyczyny zaburzeń zachowania w świetle najnowszych teorii psychologicznych i socjologicznych |
E |
20 |
10 |
10 |
3 |
3 |
Diagnoza zaburzeń emocjonalnych |
Zo |
20 |
10 |
10 |
3 |
4 |
Profilaktyka uzależnień |
Zo |
25 |
10 |
15 |
4 |
5 |
Profilaktyka agresji i przemocy |
Zo |
25 |
10 |
15 |
4 |
6 |
Trening umiejętności społecznych |
Zo |
15 |
- |
15 |
2 |
7 |
Wybrane patologie społeczne |
Zo |
15 |
10 |
5 |
3 |
8 |
Praktyki |
Zo |
60 |
- |
60 |
6 |
Ogólna liczba godzin w semestrze |
210 |
godz.70 |
godz.140 |
29 |
Semestr II
L.p. |
Nazwa przedmiotu |
Forma zaliczenia |
Ogółem |
Liczba godzin wykładów |
Liczba godzin ćwiczeń |
Liczba punktów ECTS |
1 |
Diagnoza zaburzeń emocjonalnych ( c.d. z semestru I) |
E |
30 |
15 |
15 |
5 |
2 |
Metodyka pracy socjoterapeutycznej |
E |
30 |
15 |
15 |
5 |
3 |
Terapia uzależnień |
E |
25 |
10 |
15 |
4 |
4 |
Techniki radzenia sobie ze stresem |
Zo |
10 |
- |
10 |
2 |
5 |
Techniki relaksacyjne |
Zo |
10 |
- |
10 |
2 |
6 |
Dziecko niedostosowane społecznie i zagrożone niedostosowaniem społecznym w systemie edukacji |
Zo |
15 |
15 |
- |
3 |
7 |
Warsztat pracy socjoterapeuty |
Zo |
10 |
- |
10 |
1 |
8 |
Współpraca z rodzicami uczniów niedostosowanych społecznie i zagrożonych niedostosowaniem społecznym |
Zo |
20 |
10 |
10 |
3 |
9 |
Praktyki |
Zo |
60 |
- |
60 |
6 |
Ogólna liczba godzin w semestrze |
145 |
godz.65 |
godz.145 |
31 |
Semestr III
L.p. |
Nazwa przedmiotu |
Forma zaliczenia |
Ogółem |
Liczba godzin wykładów |
Liczba godzin ćwiczeń |
Liczba punktów ECTS |
1. |
Interwencja kryzysowa |
E |
25 |
10 |
15 |
4 |
2. |
Streetworking |
E |
25 |
10 |
15 |
4 |
3. |
Prawne podstawy działalności ośrodków socjoterapeutycznych |
Zo |
10 |
10 |
- |
2 |
4. |
Trening Zastępowalności Agresji |
Zo |
15 |
- |
15 |
3 |
5. |
Planowanie działań socjoterapeutycznych ( Zasady tworzenia i realizacji Indywidualnego Programu Edukacyjno- Terapeutycznego) |
Zo |
15 |
- |
15 |
2 |
6. |
Arteterapia/muzykoterapia w socjoterapii |
Zo |
30 |
- |
30 |
4 |
7. |
Animacja społeczno- kulturowa w środowisku zagrożonym niedostosowaniem społecznym |
Zo |
20 |
- |
20 |
3 |
8. |
Pierwsza pomoc przedlekarska |
Zo |
10 |
- |
10 |
2 |
9. |
Praktyki |
Zo |
60 |
- |
60 |
6 |
Ogólna liczba godzin/punktów ECTS w semestrze |
210 |
godz.30 |
godz.180 |
30 |
||
Ogólna liczba godzin/punktów ECTS w 3 semestrach |
630 |
godz.165 |
godz.465 |
90 |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 76 Wprowadzenie do socjoterapii | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 76 Diagnoza zaburzeń emocjonalnych | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 16:40 | Liczba godzin 04:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 76 Wprowadzenie do socjoterapii | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 76 Przyczyny zaburzeń zachowania w świetle najnowszych teorii psychologicznych i socjologicznych | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 76 Przyczyny zaburzeń zachowania w świetle najnowszych teorii psychologicznych i socjologicznych | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 16:40 | Liczba godzin 04:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 76 Wprowadzenie do socjoterapii | Data realizacji zajęć 09-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 76 Diagnoza zaburzeń emocjonalnych | Data realizacji zajęć 09-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 16:40 | Liczba godzin 04:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 76 Przyczyny zaburzeń zachowania w świetle najnowszych teorii psychologicznych i socjologicznych | Data realizacji zajęć 10-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 76 Diagnoza zaburzeń emocjonalnych | Data realizacji zajęć 10-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 16:40 | Liczba godzin 04:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 76 Wprowadzenie do socjoterapii | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 76 Przyczyny zaburzeń zachowania w świetle najnowszych teorii psychologicznych i socjologicznych | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 16:40 | Liczba godzin 04:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 76 Profilaktyka agresji i przemocy | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 76 Profilaktyka uzależnień | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 76 Trening umiejętności społecznych | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 16:40 | Liczba godzin 04:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 76 Profilaktyka uzależnień | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 76 Wybrane patologie społeczne | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 76 Profilaktyka uzależnień | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 16:40 | Liczba godzin 04:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 76 Trening umiejętności społecznych | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 76 Profilaktyka agresji i przemocy | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 76 Profilaktyka uzależnień | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 16:40 | Liczba godzin 04:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 76 Trening umiejętności społecznych | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 76 Profilaktyka uzależnień | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 76 Wybrane patologie społeczne | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 16:40 | Liczba godzin 04:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 76 Trening umiejętności społecznych | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 04:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 76 Profilaktyka agresji i przemocy | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:55 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 76 Wybrane patologie społeczne | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 76 Profilaktyka agresji i przemocy | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 76 Techniki radzenia sobie ze stresem | Data realizacji zajęć 08-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 76 Diagnoza zaburzeń emocjonalnych ( c.d. z semestru I) | Data realizacji zajęć 08-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:25 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 03:20 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 76 Diagnoza zaburzeń emocjonalnych ( c.d. z semestru I) | Data realizacji zajęć 09-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 76 Metodyka pracy socjoterapeutycznej | Data realizacji zajęć 09-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 16:40 | Liczba godzin 04:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 76 Techniki radzenia sobie ze stresem | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 76 Metodyka pracy socjoterapeutycznej | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 16:40 | Liczba godzin 04:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 76 Terapia uzależnień | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 76 Diagnoza zaburzeń emocjonalnych ( c.d. z semestru I) | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 16:40 | Liczba godzin 04:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 76 Metodyka pracy socjoterapeutycznej | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 76 Techniki radzenia sobie ze stresem | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 16:40 | Liczba godzin 04:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 76 Diagnoza zaburzeń emocjonalnych ( c.d. z semestru I) | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 76 Terapia uzależnień | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 16:40 | Liczba godzin 04:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 76 Metodyka pracy socjoterapeutycznej | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 76 Terapia uzależnień | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 16:40 | Liczba godzin 04:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 76 Terapia uzależnień | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 76 Techniki radzenia sobie ze stresem | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 16:40 | Liczba godzin 04:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 76 Dziecko niedostosowane społecznie i zagrożone niedostosowaniem społecznym w systemie edukacji | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 76 Współpraca z rodzicami uczniów niedostosowanych społecznie i zagrożonych niedostosowaniem społecznym | Data realizacji zajęć 19-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 76 Dziecko niedostosowane społecznie i zagrożone niedostosowaniem społecznym w systemie edukacji | Data realizacji zajęć 19-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 16:40 | Liczba godzin 04:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 76 Techniki relaksacyjne | Data realizacji zajęć 19-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 76 Warsztat pracy socjoterapeuty | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 76 Dziecko niedostosowane społecznie i zagrożone niedostosowaniem społecznym w systemie edukacji | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 16:40 | Liczba godzin 04:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 76 Współpraca z rodzicami uczniów niedostosowanych społecznie i zagrożonych niedostosowaniem społecznym | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 76 Dziecko niedostosowane społecznie i zagrożone niedostosowaniem społecznym w systemie edukacji | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 76 Techniki relaksacyjne | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 16:40 | Liczba godzin 04:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 76 Warsztat pracy socjoterapeuty | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 04:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 76 Współpraca z rodzicami uczniów niedostosowanych społecznie i zagrożonych niedostosowaniem społecznym | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:55 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 76 Techniki relaksacyjne | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 15:05 | Liczba godzin 03:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 76 Metodyka pracy socjoterapeutycznej | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 76 Metodyka pracy socjoterapeutycznej | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 58 z 76 Współpraca z rodzicami uczniów niedostosowanych społecznie i zagrożonych niedostosowaniem społecznym | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:25 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 03:20 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 59 z 76 Interwencja kryzysowa | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 60 z 76 Planowanie działań socjoterapeutycznych ( Zasady tworzenia i realizacji Indywidualnego Programu Edukacyjno- Terapeutycznego) | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 16:40 | Liczba godzin 04:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 61 z 76 Prawne podstawy działalności ośrodków socjoterapeutycznych | Data realizacji zajęć 23-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 62 z 76 Streetworking | Data realizacji zajęć 23-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 63 z 76 Trening Zastępowalności Agresji | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 16:40 | Liczba godzin 04:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 64 z 76 Interwencja kryzysowa | Data realizacji zajęć 15-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 65 z 76 Prawne podstawy działalności ośrodków socjoterapeutycznych | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 16:40 | Liczba godzin 04:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 66 z 76 Trening Zastępowalności Agresji | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 67 z 76 Interwencja kryzysowa | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 16:40 | Liczba godzin 04:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 68 z 76 Planowanie działań socjoterapeutycznych ( Zasady tworzenia i realizacji Indywidualnego Programu Edukacyjno- Terapeutycznego) | Data realizacji zajęć 25-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 69 z 76 Streetworking | Data realizacji zajęć 25-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 16:40 | Liczba godzin 04:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 70 z 76 Animacja społeczno- kulturowa w środowisku zagrożonym niedostosowaniem społecznym | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 71 z 76 Interwencja kryzysowa | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 16:40 | Liczba godzin 04:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 72 z 76 Animacja społeczno- kulturowa w środowisku zagrożonym niedostosowaniem społecznym | Data realizacji zajęć 09-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 16:40 | Liczba godzin 04:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 73 z 76 Streetworking | Data realizacji zajęć 22-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 74 z 76 Interwencja kryzysowa | Data realizacji zajęć 23-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 75 z 76 Planowanie działań socjoterapeutycznych ( Zasady tworzenia i realizacji Indywidualnego Programu Edukacyjno- Terapeutycznego) | Data realizacji zajęć 23-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 16:40 | Liczba godzin 04:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 76 z 76 Arteterapia/muzykoterapia w socjoterapii | Data realizacji zajęć 23-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto6,98 PLN
- Koszt osobogodziny netto6,98 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Karolina Osińska
Akademickie Centrum Kształcenia Podyplomowego w Kujawskiej Szkole Wyższej we Włocławku
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi udostępniane są na platformie Microsoft Teams
Warunki uczestnictwa
- Złożenie kompletu dokumentów w Akademickim Centrum Kształcenia Podyplomowego we Włocławku w terminie do dnia 30 października 2024 r.
- Opłata rekrutacyjna wynosi 100 zł.
- Ukończone studia wyższe, tj. posiadanie jednego z dyplomów: licencjata, inżyniera, magistra lub magistra inżyniera.
- W przypadku cudzoziemców, wymagany jest dyplom ukończenia studiów wyższych w Polsce, albo dyplom ukończenia studiów wyższych za granicą, uznany lub nostryfikowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 1 września 2011 r. w sprawie nostryfikacji dyplomów ukończenia studiów wyższych uzyskanych za granicą (Dz. U. 2011 Nr 196, poz. 1168).
- Na studiach podyplomowych pedagogicznych należy legitymować się ukończonym przygotowaniem pedagogicznym.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu "Kierunek – Rozwój”
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia zdalne odbywają się na platrofmie Microsoft Teams
- Telefony i tablety z systemem Android:
Aplikacja Microsoft Teams (bezpłatna) współpracuje z urządzeniami z systemem Android, używając ostatnich czterech głównych wersji systemu operacyjnego.
- Telefony iPhone, tablety iPad i odtwarzacze iPod:
Aplikacja Microsoft Teams (bezpłatna) współdziała z urządzeniami przy użyciu dwóch ostatnich głównych wersji systemu iOS.
- Komputery klasy PC:
Zalecane wymagania systemowe i dotyczące przepustowości
Podczas organizowania spotkania za pomocą klienta stacjonarnego Teams wymagany jest dwurdzeniowy procesor 1,1 GHz lub szybszy (zalecany jest procesor 4-rdzeniowy lub szybszy) i co najmniej 4 GB pamięci RAM (Teams wymaga dedykowanych 4 GB pamięci RAM oprócz wszystkich innych wymagań systemowych).
Twoje połączenie internetowe powinno mieć co najmniej 2,0 Mb/s, aby móc korzystać ze wszystkich funkcji Teams. Przepustowość używana przez Teams będzie optymalizowana na podstawie warunków sieciowych i automatycznie będzie priorytetowo traktować dźwięk nad jakością obrazu, gdy będzie to konieczne.
Co do przeglądarek to zalecane są Microsoft EDGE oraz Google Chrome.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe