Zarządzanie promocją on-line
Zarządzanie promocją on-line
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaEkologia i rolnictwo / Ochrona środowiska
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Profesjonaliści tradycyjnego marketingu / PR: W celu podniesienia kwalifikacji z zakresu digital marketingu
Właściciele firm, niezależni konsultanci: Dla zabieganych osób, którym zależy na krótkim cyklu szkoleniowym, obejmującym zakresem najważniejsze kanały digital.
Zmieniający branżę, rozwijający karierę: W branży digital cały czas brakuje specjalistów
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji27-09-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Zapoznanie uczestników szkolenia z metodami zarządzania promocją w sieciEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Umiejętność tworzenia strategii e-marketingowych | Kryteria weryfikacji Obecność na zajęciach oraz samodzielne tworzenie materiałów, korzystanie z narzędzi marketingowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
Zwiększenie Efektywności Kampanii Marketingowych:● Nauka skutecznego planowania, realizacji i optymalizacji kampanii reklamowych w internecie.
● Zrozumienie jak efektywnie wykorzystać różne kanały promocji online, takie jak Google Ads, Facebook Ads, Instagram, LinkedIn, itd.
Optymalizacja Budżetu Reklamowego:
● Jak efektywnie zarządzać budżetem reklamowym i alokować środki na najskuteczniejsze kampanie.
● Analiza ROI (zwrotu z inwestycji) i KPI (wskaźników efektywności) kampanii online.
Budowanie i Zarządzanie Marką w Sieci:
● Strategie budowania wizerunku marki w internecie.
● Zarządzanie reputacją online i reagowanie na opinie oraz recenzje klientów.
Analiza i Interpretacja Danych:
● Uczenie się jak zbierać, analizować i interpretować dane z kampanii online.
● Korzystanie z narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics, aby podejmować decyzje oparte na danych.
Zwiększenie Widoczności i Zasięgu:
● Techniki zwiększania widoczności strony internetowej i treści w wynikach wyszukiwania (SEO).
● Strategie zwiększania zasięgu w mediach społecznościowych i poprzez kampanie reklamowe.
Doskonalenie Umiejętności Content Marketingowych:
● Tworzenie wartościowych treści, które przyciągają i angażują odbiorców.
● Planowanie i realizacja strategii content marketingowej.
Wykorzystanie Nowych Trendów i Narzędzi:
● Poznawanie najnowszych trendów w promocji online, takich jak marketing influencerów, marketing automation, sztuczna inteligencja w reklamie, itd.
● Nauka korzystania z innowacyjnych narzędzi i technologii wspierających promocję online.
Zwiększenie Umiejętności Zarządzania Projektami:
● Rozwój umiejętności związanych z planowaniem, koordynowaniem i monitorowaniem projektów promocyjnych.
Efekt usługi
Uczestnik potrafi zaplanować działania marketingowe online
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Stworzenie kampanii w warunkach symulowanych
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Badania e-Marketingowe
-
- Metody i narzędzia badawcze.
- Analiza konkurencji i rynku.
- Zbieranie i interpretacja danych.
Zastosowanie Wyników Badań w Strategii
-
- Wykorzystanie danych do tworzenia strategii.
- Przykłady zastosowań w praktyce.
Strategie e-Marketingowe
-
- Kluczowe elementy i cele strategii.
- Segmentacja rynku i budowanie persony klienta.
- Integracja różnych kanałów marketingowych.
Praktyczne Ćwiczenie
-
- Opracowanie strategii e-marketingowej na podstawie danych badawczych.
- Analiza i dyskusja wyników.
Wprowadzenie do E-Mail Marketingu
-
- Budowanie i zarządzanie bazą subskrybentów.
- Personalizacja i segmentacja listy mailingowej.
Tworzenie i Optymalizacja Kampanii E-Mailowych
-
- Pisanie efektywnych treści e-maili.
- Testowanie A/B i optymalizacja wyników.
Automatyzacja E-Mail Marketingu
-
- Narzędzia do automatyzacji.
- Praktyczne zastosowania i strategie.
Wprowadzenie do E-Media Planning
-
- Cele i strategie planowania mediów.
- Wybór kanałów i budżetowanie kampanii.
Praktyczne ćwiczenie: opracowanie planu mediów online.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Zarządzanie promocją on-line | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Zarządzanie promocją on-line | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto2 214,00 PLN
- Koszt usługi netto1 800,00 PLN
- Koszt godziny brutto123,00 PLN
- Koszt godziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacje i materiały do ćwiczeń.
Przewodniki po narzędziach
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia online: prowadzone są przy wykorzystaniu platformy Zoom/Microsoft Teams, Google Meets.
Platformy pozwalają na kontakt face to face oraz monitoring realizowanej usługi. Aplikacja jest dostępna na wszystkie urządzenia (komputery, smartfony i tablety)
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika:komputer stacjonarny/laptop/MAC z kamerą, mikrofonem, głośnikami (słuchawki lub zestaw słuchawkowy z mikrofonem) system operacyjny: Windows 7 lub nowszy, MacOS lub Linux, procesor Intel i3 lub AMD A10, minimum 2GB RAM,
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: dostęp do internetu - prędkość połączenia co najmniej 10 Mbit/s, przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari, do prawidłowego wyświetlania materiałów szkoleniowych wymagane jest posiadanie czytnika plików PDF i Power Point oraz gotowość do pobierania narzędzi wskazanych przez trenera