Zarządzanie marketingiem w nowej gospodarce
Zarządzanie marketingiem w nowej gospodarce
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaEkologia i rolnictwo / Ochrona środowiska
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Profesjonaliści tradycyjnego marketingu / PR: W celu podniesienia kwalifikacji z zakresu digital marketingu
Właściciele firm, niezależni konsultanci: Dla zabieganych osób, którym zależy na krótkim cyklu szkoleniowym, obejmującym zakresem najważniejsze kanały digital.
Zmieniający branżę, rozwijający karierę: W branży digital cały czas brakuje specjalistów
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji25-09-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi5
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Nowe modele biznesowe i ich wpływ na marketing - omówienieEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Innowacje i KreatywnośćOptymalizacja Procesów Budowanie Przewagi Konkurencyjnej | Kryteria weryfikacji Obecność na zajęciach korzystanie z narzędzi marketingowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
Obserwacja w warunkach symulowanychEfekt usługi
Zwiększenie efektywności marketingowej
Optymalizacja wykorzystania technologii
Lepsze zrozumienie klientów
Innowacyjne podejście do marketingu
Zwiększenie przewagi konkurencyjnej
Poprawa zarządzania budżetem marketingowym
Rozwój umiejętności analizy i raportowania
Budowanie kompetencji zespołu
Adaptacja do zmieniającego się rynku
Wzrost przywództwa i strategicznego myślenia
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Test teoretyczny
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Nowe modele biznesowe i ich wpływ na marketing
Rozwój i wpływ nowych technologii na działania marketingowe
Nowe metody zarządzania operacyjnego
Zarządzanie reputacją
Sprzedaż i obsługa klienta
Nowe techniki zarządzania talentami i kompetencjami
Nowe miary sukcesu
Analiza rynku cyfrowego - trendy, źródła danych i inspiracji
Nowe technologie w marketingu
AI w marketingu
AI i robotyzacja
Wirtualni influencerzy
Social commerce i shoppable videos
Zmiany zachowań konsumentów (ekonsumentów) i konieczność zmiany sposobów komunikacji przedsiębiorstw, organizacji nonprofit jak też organów administracji publicznej, wpisujących się w kontekst upowszechniania wykorzystania wirtualnego środowiska wśród obywateli
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Zarządzanie marketingiem w nowej gospodarce | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto738,00 PLN
- Koszt usługi netto600,00 PLN
- Koszt godziny brutto147,60 PLN
- Koszt godziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Dostęp do narzędzi marketingowych, podręczników, szablonów strategii i raportów analitycznych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia online: prowadzone są przy wykorzystaniu platformy Zoom/Microsoft Teams, Google Meets.
Platformy pozwalają na kontakt face to face oraz monitoring realizowanej usługi. Aplikacja jest dostępna na wszystkie urządzenia (komputery, smartfony i tablety)
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika:komputer stacjonarny/laptop/MAC z kamerą, mikrofonem, głośnikami (słuchawki lub zestaw słuchawkowy z mikrofonem) system operacyjny: Windows 7 lub nowszy, MacOS lub Linux, procesor Intel i3 lub AMD A10, minimum 2GB RAM,
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: dostęp do internetu - prędkość połączenia co najmniej 10 Mbit/s, przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari, do prawidłowego wyświetlania materiałów szkoleniowych wymagane jest posiadanie czytnika plików PDF i Power Point oraz gotowość do pobierania narzędzi wskazanych przez trenera