Komunikacja Digital w e-marketingu
Komunikacja Digital w e-marketingu
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaEkologia i rolnictwo / Ochrona środowiska
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Profesjonaliści tradycyjnego marketingu / PR: W celu podniesienia kwalifikacji z zakresu digital marketingu
Właściciele firm, niezależni konsultanci: Dla zabieganych osób, którym zależy na krótkim cyklu szkoleniowym, obejmującym zakresem najważniejsze kanały digital.
Zmieniający branżę, rozwijający karierę: W branży digital cały czas brakuje specjalistów
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji14-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi6
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Zapoznanie uczestników szkolenia z komunikacją w e-marketinguEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Umiejętność tworzenia strategii e-marketingowych | Kryteria weryfikacji Obecność na zajęciach oraz samodzielne tworzenie materiałów, korzystanie z narzędzi marketingowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
Zwiększenie efektywności komunikacji online: Uczestnicy uczą się, jak skutecznie komunikować się z odbiorcami poprzez różne kanały cyfrowe, takie jak e-mail, media społecznościowe, strony internetowe, czy aplikacje mobilne.Poprawa strategii marketingowej: Szkolenie ma na celu rozwinięcie umiejętności tworzenia i wdrażania skutecznych strategii e-marketingowych, które mogą przyczynić się do wzrostu zasięgu i zaangażowania klientów.
Optymalizacja kampanii reklamowych: Uczestnicy zdobywają wiedzę na temat najlepszych praktyk w zakresie tworzenia i optymalizacji kampanii reklamowych w internecie, co pozwala na lepsze wykorzystanie budżetu marketingowego.
Analiza i mierzenie wyników: Szkolenie uczy, jak efektywnie monitorować i analizować wyniki działań e-marketingowych, co pozwala na lepsze dostosowywanie strategii i poprawę ROI (zwrotu z inwestycji).
Zrozumienie trendów i narzędzi: Uczestnicy zapoznają się z najnowszymi trendami w e-marketingu oraz narzędziami, które mogą wspierać ich działania, co pozwala na utrzymanie konkurencyjności w dynamicznie zmieniającym się środowisku cyfrowym.
Budowanie wizerunku marki: Szkolenie pomaga w tworzeniu spójnego i atrakcyjnego wizerunku marki w internecie, co może przyczynić się do budowania lojalności klientów i zwiększenia rozpoznawalności marki.
Zwiększenie zaangażowania klientów: Uczestnicy uczą się, jak angażować odbiorców, co może prowadzić do wyższej konwersji i lepszych wyników sprzedażowych.
Efekt usługi
Uczestnik potrafi zaplanować działania marketingowe online
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Stworzenie kampanii w warunkach symulowanych
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Pomiar w mediach własnych
Wstęp do webanalityki
Media płatne
Modele zakupu powierzchni
Cele i wskaźniki kampanii
Możliwości pomiaru w różnych kanałach i narzędziach komunikacji
Reklamy display
Afiliacja
Wideo
Mailingi
SEM
Reklamy w mediach społecznościowych Reklamy natywne
Ćwiczenia
Media plan- brief
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Komunikacja Digital w e-marketingu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto738,00 PLN
- Koszt usługi netto600,00 PLN
- Koszt godziny brutto123,00 PLN
- Koszt godziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacje i materiały do ćwiczeń. Przewodniki po narzędziach
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia online: prowadzone są przy wykorzystaniu platformy Zoom/Microsoft Teams, Google Meets.
Platformy pozwalają na kontakt face to face oraz monitoring realizowanej usługi. Aplikacja jest dostępna na wszystkie urządzenia (komputery, smartfony i tablety)
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika:komputer stacjonarny/laptop/MAC z kamerą, mikrofonem, głośnikami (słuchawki lub zestaw słuchawkowy z mikrofonem) system operacyjny: Windows 7 lub nowszy, MacOS lub Linux, procesor Intel i3 lub AMD A10, minimum 2GB RAM,
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: dostęp do internetu - prędkość połączenia co najmniej 10 Mbit/s, przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari, do prawidłowego wyświetlania materiałów szkoleniowych wymagane jest posiadanie czytnika plików PDF i Power Point oraz gotowość do pobierania narzędzi wskazanych przez trenera