Szkolenie: Profesjonalna sprzedaż i negocjacje
Szkolenie: Profesjonalna sprzedaż i negocjacje
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie Projesjonalna sprzedaż i negocjacje jest przeznaczone dla właścicieli firm, osób zarządzających firmą, kadry kierowniczej, pracowników działów handlowych.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji05-11-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ISO 21001: 2018 Organizacje edukacyjne – „Systemy zarządzania dla organizacji edukacyjnych – wymagania ze wskazówkami dotyczącymi użytkowania”
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa Szkolenie „Profesjonalna sprzedaż i negocjacje" przygotowuje do sprawnej sprzedaży i negocjacji. Uczestnik po zakończeniu szkolenia potrafi podjąć skuteczne działania sprzedażowe i negocjacyjne.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się - posługuje się wiedzą w zakresiesprzedaży bezpośredniej, online i telefonicznej | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje szeroko rozumianądefinicję sprzedaży - charakteryzuje zasady sprzedaży bezpośredniej, online i telefonicznej - rozróżnia techniki sprzedaży - stosuje zasady komunikacji interpersonalnej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - wykorzystuje poznane technikisprzedaży i negocjacji w kontakcie z klientem - stosuje zasady komunikacji interpersonalnej oraz posiada umiejętność samokształcenia | Kryteria weryfikacji - wdraża poznane technikisprzedaży - wprowadza działania negocjacyjne - rozwija umiejętność samokształcenia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - współpracuje z zespołempracowniczym i przełożonymi | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje zasady współpracy w zespole- podejmuje działania wspierające wzrost jakości usług oferowanych przez firm - w | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
kryteria ich weryfikacji.
Program
Program
Ramowy program usługi Program realizowany jest w 8 godzinach dydaktycznych (teoretycznych oraz warsztatowych), w tym:
1. Dbanie o klienta w kontekście biznesowym - 2 godz. dydaktyczne
2. Techniki sprzedazy bezpośredniej - 2 godz. dydaktyczne
3. Sprzedaż online jako nowy trend - 2 godz. dydaktyczne
4. Negocjacje biznesowe - 2 godz. dydaktyczne
Godzina dydaktyczna wynosi 45 min. Zajęcia będą odbywać się w formie znalnej w czasie rzeczywistym - przy użyciu sprzętu komputerowego i multimedialnego. Uczestnicy otrzymają niezbędne materiały do efektywnej nauki.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Dbanie o klienta w kontekście biznesowym | Prowadzący Anita Cyglicka | Data realizacji zajęć 06-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Techniki sprzedaży bezpośredniej | Prowadzący Anita Cyglicka | Data realizacji zajęć 06-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Techniki sprzedaży bezpośredniej | Prowadzący Anita Cyglicka | Data realizacji zajęć 06-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Sprzedaż online jako nowy trend | Prowadzący Anita Cyglicka | Data realizacji zajęć 06-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Negocjacje biznesowe | Prowadzący Anita Cyglicka | Data realizacji zajęć 06-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto175,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto175,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anita Cyglicka
„Zarządzanie organizacją”, jest trenerem i szkoleniowcem z 15-letnim doświadczeniem we
współpracy z zespołami wielokulturowymi i wielopokoleniowymi w międzynarodowych
korporacjach. Posiada doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji, szkoleń dla pracowników
wszystkich szczebli, w firmach o profilu produkcyjnym i sprzedażowym. Zajmuje się budow.
komunikacji zespołów wielonarodowych, funkcjonujących w rozproszonej strukturze organizacyjnej.
Pisze dotacje unijne i współpracuje z menadżerami wszystkich szczebli, umacniając w przekonaniu
o wartości wdrażania procesów umożliwiających wzrost efektywności organizacji dzięki
zaangażowaniu pracowników. Jako certyfikowany coach P&M w pracy stosuje podejście oparte na
współpracy i wsparciu rozwoju innych. Prowadzi szkolenia z umiejętności miękkich i HR, dla top i
mid menadżerów, specjalistów, w tym kursy specjalistyczne z zakresu obsługi klienta, sprzedaży, HR,
jak i kursy przygotowujące trenerów i coachów do prowadzenia szkoleń i sesji coachingowych.
Mówi o sobie: Obserwując różnice kulturowe różnych nacji, prowadząc powyżej kilkadziesiąt
rozmów rozwojowych rocznie, spotkań z pracownikami wielu szczebli, spotykając się z osobami z
bardzo zróżnicowanych środowisk i kultur, zarządzając firmą na poziomie kompetencji zarządzając
firmą na poziomie kompetencji, motywacji, obserwowałam i cały czas obserwuję, jak ważna jest
komunikacja do osiągnięcia celu.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
1. Szkolenie nie wymaga wstępnego przygotowania.
2. Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., w trakcie jednego dnia szkoleniowego zajęć przewidziano dwie 15 - minutowe przerwy.
3. Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzymuje zaświadczenie o zakończeniu szkolenia.
4. Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie realizowane stacjonarnie oraz za pomocą platformy evenea (walidacja). Wymagania techniczne sprzętu: procesor 2-rdzeniowy 2 GHz; 2 GB pamięci RAM; system operacyjny Windows 8 lub nowszy, MAC OS wersja 10.13; przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari; stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps. Link dostępowy przesyłany uczestnikom na minimum dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia. Ważność linku obejmuje czas usługi.