SZKOLENIE: SOCIAL MEDIA- KOMUNIKACJA, MARKETING I SPRZEDAŻ. KOMPETENCJE CYFROWE
SZKOLENIE: SOCIAL MEDIA- KOMUNIKACJA, MARKETING I SPRZEDAŻ. KOMPETENCJE CYFROWE
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest przeznaczone dla właścicieli firm, ich pracowników osób prywatnych, które chcą nauczyć się promować firmę/ markę w social media oraz osób indywidualnych, które chcą zdobyć nowe umiejętności w zakresie social mediów.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji04-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ISO 21001: 2018 Organizacje edukacyjne – „Systemy zarządzania dla organizacji edukacyjnych – wymagania ze wskazówkami dotyczącymi użytkowania”
Cel
Cel
Cel edukacyjny
SZKOLENIE: SOCIAL MEDIA- KOMUNIKACJA, MARKETING I SPRZEDAŻ. KOMPETENCJE CYFROWE, przygotowuje do prowadzenia social mediów w firmie. Uczestnik po szkoleniu buduje wizerunek marki, sprzedaje w sieci za pomocą narzędzi marketingowych, wykorzystuje komunikatory w kontakcie z klientami, tworzy reklamy, tworzy rolki i nagrania.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się dysponuje wiedzą o mediach społecznościowych niezbędną do efektywnej sprzedaży, marketingu i komunikacji | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje social media- omawia rodzaje aktywności w mediach i trendy - analizuje różnice | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się rozumie zasady działania w social mediach | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje działania w zakresie zasięgów- określa i realizuje zasady bezpieczeństwa - obsługuje wybrane narzędzia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się wykorzystuje wiedzę w zakresie doboru działań, odbiorców i treści | Kryteria weryfikacji - omawia zasady doboru działań, odbiorców i treści - analizuje działania skierowane do różnych odbiorów - tworzy krótkie treści | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się wykorzystuje wiedzę w zakresie tworzenia strategii komunikacji marki w social media. | Kryteria weryfikacji - omawia rodzaje contentu- charakteryzuje Canvę jako narzędzie tworzenia treści na social media - tworzy krótkie treści | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Ramowy program usługi Program realizowany jest w 16 godzinach dydaktycznych (teoretycznych oraz warsztatowych) obejmuje:
Moduł 1 – przegląd wybranych mediów społecznościowych
Aktualne trendy. Rodzaje aktywności w mediach społecznościowych.
Moduł 2 – Podstawy działań w social mediach
Zasięg organiczny, nieorganiczny i hasztagi. Bezpieczeństwo w mediach społecznościowych.
Moduł 3 Analiza doboru działań, odbiorców i treści.
Zachowania klienta. Co decyduje o wyborze medium. Jak i gdzie szukać klienta? Dobór contentu w danym medium społecznościowym. Działania wizerunkowe i sprzedażowe.
Moduł 4 Podstawy strategii komunikacji marki w social media.
Rodzaje contentu. Treści pisane, wideo, grafika. Canva jako narzędzie tworzenia treści i grafik na social media, na Instagram, You Tube, Tik Tok, Linkedin.
Moduł 5 Analiza własnej marki i sposobu dotychczasowych działań́.
Do jakich osób należy dotrzeć? Jak przekonać klienta. Budowanie zaangażowania klienta.
Walidacja
Szkolenie jest przeznaczone dla właścicieli firm, pracodawców i pracowników oraz osób indywidualnych zainteresowaych tematyką socjal media. Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., w trakcie jednego dnia szkoleniowego zajęć przewidziano dwie przerwy po 15 min. W przypadku wystąpienia dodatkowych przerw czas trwania szkolenia zostanie wydłużony o czas dodatkowych przerw. W przypadku konieczności zrobienia wcześniejszej przerwy czas przerwy głównej zostanie skrócony o czas trwania wcześniejszej przerwy. Przewidziane przerwy nie są wliczone w czas usługi. Usługa jest realizowana stacjonarnie.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Przegląd wybranych mediów społecznościowych | Prowadzący Tomasz Bigus | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Moduł 2 Podstawy działań w social mediach | Prowadzący Tomasz Bigus | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Moduł 3 Analiza doboru działań, odbiorców i treści. | Prowadzący Tomasz Bigus | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Moduł 4 Podstawy strategii komunikacji marki w social media. | Prowadzący Tomasz Bigus | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Moduł 5 Analiza własnej marki i sposobu dotychczasowych działań́. | Prowadzący Tomasz Bigus | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Bigus
Z ponad 20-letnim doświadczeniem w projektowaniu graficznym oraz nowoczesnych technologiach, Tomasz Bigus jest ekspertem w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań graficznych i cyfrowych. Od początku swojej kariery zawodowej wprowadzał nowoczesne technologie do projektowania wydawnictw drukowanych, co pozwoliło mu rozszerzyć swoje umiejętności na obszary projektowania UI z naciskiem na UX oraz wdrażanie rozwiązań do mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram i LinkedIn. Pełnił rolę konsultanta w dziale Badań Siemens, gdzie zajmował się dostosowaniem materiałów cyfrowych dla osób niepełnosprawnych. Jest twórcą i realizatorem wielu kampanii reklamowych i społecznych na terenie Europy i USA, pracując dla wiodących firm i federacji z branży Smart City, motorsportu, elektromobilności i nowych technologii. Doświadczenie w budowaniu wizerunku w mediach społecznościowych jest wykorzystywane w licznych projektach współfinansowanych przez KE. Jako trener, dzieli się swoją wiedzą i praktycznymi umiejętnościami, pomagając firmom i indywidualnym klientom w efektywnym zarządzaniu ich obecnością online.
W latach 2019-2024 przeprowadził co najmniej 120h szkoleniowych z zakresu mediów społecznościowych, budowania brandów i wizerunku w sieci m.in. dla branży elektromobilności i nowych technologii.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
1. Szkolenie nie wymaga wstępnego przygotowania.
2. Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., w trakcie jednego dnia szkoleniowego zajęć przewidziano dwie 15-minutowe przerwy.
3. Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzymuje zaświadczenie o zakończeniu szkolenia.
4.Dostawca usługi zapewnia materiały szkoleniowe.
Warunki uczestnictwa
Chętny do udziału w szkoleniu :
1. Przesyła zgłoszenie na mail info@wbs.net.pl
2. Wypełnia potrzebną dokumentację u wybranego Operatora
3. Po otrzymaniu decyzji o refundacji oraz podpisaniu umów z Operatorem i firmą szkoleniową otrzymuje ID wsparcia i zapisuje się na szkolenie w BUR
4. Wpłaca zaliczkę za szkolenie, odbywa szkolenie, wypełnia dokumentacje szkoleniową oraz ankietę w BUR.
5. Rozlicza się za szkolenie oraz przygotowuje dokumentację rozliczeniową do refundacji, którą składa do operatora.
Informacje dodatkowe
Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Usługa jest realizowana stacjonarnie.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi