Kurs Microsoft Excel - podstawy
Kurs Microsoft Excel - podstawy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Obsługa komputera
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Uczestnikami kursu mogą być wszystkie osoby zainteresowane zdobyciem wiedzy i umiejętności z zakresu obsługi arkusza kalkulacyjnego Microsoft Excel na poziomie podstawowym.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji09-02-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest nabycie wiedzy na temat zastosowań arkusza kalkulacyjnego MS EXCEL w codziennej pracy poprzez wprowadzanie danych, sortowanie, zliczanie, modyfikowanie, wykorzystanie formuł i formatowanie z posiadanych danych w arkuszu kalkulacyjnym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Obsługuje program MS Excel na poziomie podstawowym | Kryteria weryfikacji - określa możliwości zastosowań arkusza kalkulacyjnego- charakteryzuje cechy arkusza kalkulacyjnego - uruchamia program i kończy pracę z programem - tworzy prosty arkusz kalkulacyjny | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji - sprawnie porusza się w obrębie obszaru roboczego arkusza- wprowadza dane do arkusza - modyfikuje zawartość komórek - zapisuje proste formuły | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji - wykonuje kopiowanie, przenoszenie, kasowanie w obszarach danych- porządkuje dane - tworzy i zapisuje formuły - modyfikuje formuły - automatycznie sumuje wiersze i kolumny | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji - kopiuje formuły- wyświetla i ukrywa paski narzędzi - ukrywa paski narzędzi - zapisuje dokumenty arkusza w różnych formatach | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Lp. |
Nazwa zajęć edukacyjnych |
Wymiar godzin zajęć edukacyjnych |
1. |
Pierwsze kroki: Podstawowe informacje o możliwościach programu. Interfejs programu Excel. Widok Backstage. Skróty klawiszowe |
16 |
2. |
Skoroszyty i arkusze: Tworzenie, zapisywanie i otwieranie. Nawigacja. |
|
3. |
Wprowadzanie i edycja danych: Tekst, liczby, daty. Nadpisywanie i oczyszczanie komórek. Tworzenie notatek. Wypełnianie seriami danych. Listy niestandardowe. Zaznaczanie obszarów nieciągłych Formatowanie komórek, wierszy i kolumn. Scalanie komórek |
|
4. |
Formuły i funkcje: Adresowanie komórek. Operatory matematyczne. Funkcje logiczne, matematyczne i statystyczne. Funkcje wyszukiwania. Daty. Tekst. Informacyjne. Zagnieżdżanie funkcji |
|
5. |
Wykresy: Tworzenie i edycja. Zmiana typu. Szybkie układy. Formatowanie elementów wykresu |
|
6. |
Tabele Tworzenie i edycja. Tabela automatyczna. Dodawanie kolumn. Wiersz podsumowania. Formatowanie |
|
7. |
Sortowanie i filtrowanie danych Szybkie sortowanie. Sortowanie niestandardowe. Filtry liczb, tekstu i dat |
|
8. |
Praca na wielu arkuszach: Sortowanie arkuszy |
|
9. |
Udostępnianie i drukowanie plików: Orientacja strony. Stopka i nagłówek. Marginesy |
|
10. |
Tabele przestawne: Pola i obszary tabeli. Ustawienia pola wartości (np. na procenty) Podsumowanie w kolumnach i wierszach. Formatowanie warunkowe |
|
11. |
Filtry i fragmentory. Dodatkowe pola i elementy obliczeniowe. Połączenia raportów i ich odświeżanie. Relacje między tabelami |
|
12. |
Bezpieczeństwo: Ochrona arkusza, skoroszytu oraz formuł. Zakładanie haseł |
|
Razem: |
16 |
Warunki niezbędne do spełnienia przez uczestnika, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu:
- nie ma żadnych szczególnych wymagań wobec uczestnika szkolenia.
Liczba godzin usługi obejmuje godziny lekcyjne, natomiast harmonogram uwzględnia godziny zegarowe obejmujące 45 minut (godzina lekcyjna) + 15 minut (przerwa); przerwy między zajęciami są ustalane elastycznie i podlegają sumowaniu.
WARUNKI ORGANIZACYJNE:
Maksymalna liczba osób w grupie: 2
Liczba stanowisk przydzielona na jedną grupę: 10
Wyposażenie sali szkoleniowej:
Laboratorium komputerowe wyposażone jest w liczbę stanowisk umożliwiających swobodne przyswajanie wiedzy przez uczestników. Na sali znajdują się: laptopy wraz z doposażeniem, tablica suchościeralna, rzutnik multimedialny, meble dydaktyczne. Sala jest klimatyzowana z dostępem do Wi-Fi.
Wyposażenie stanowiska:
Na każdego z uczestników przypada osobne stanowisko komputerowe.
Do dyspozycji kursanta pozostają odpowiednie warunki sanitarne zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Excel - pierwsze kroki, skoroszyt i arkusze, wprowadzanie i edycja danych | Prowadzący Michał Babicz | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Excel - formuły i funkcje, wykresy, tabele, sortowanie i filtrowanie danych, praca na wielu arkuszach | Prowadzący Michał Babicz | Data realizacji zajęć 11-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Excel - udostepnianie i drukowanie plików, tabele przestawne, filtry i fragmentory, bezpieczeństwo | Prowadzący Michał Babicz | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 06:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 300,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 300,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto81,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto81,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Michał Babicz
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- skrypt
- materiały piśmiennicze
Każdy kursant korzysta ze swojego sprzętu - laptop.
Informacje dodatkowe
- zastrzegamy prawo zmiany harmonogramu, kadry wykładowców i instruktorów zajęć praktycznych w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych obiektywnych okoliczności