Teoria autoregulacji Higginsa - szkolenie warsztatowe dla pracowników i osób związanych z placówkami opiekuńczymi.
Teoria autoregulacji Higginsa - szkolenie warsztatowe dla pracowników i osób związanych z placówkami opiekuńczymi.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy placówek edukacyjnych, wspomagających edukację: wychowawcy, nauczyciele wychowania przedszkolnego, personel pomocniczy w żłobkach mający bezpośredni kontakt z dzieckiem, kadra kierownicza, kadra zarządzająca. Pracownicy placówek edukacyjnych, opiekuńczych i opiekuńczo-wychowawczych. Wszystkie osoby zainteresowane tematem autoregulacji w kontekście funkcjonowania w placówkacj edukacyjnych.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji29-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest przygotowanie uczestnika do dokonania samooceny zgodnie z z teorią autoregulacji Higginsa i zbudowania pewności siebie poprzez zastosowanie nowatorskich technik psychologicznych w kontekście funkcjonowania w placówce opiekuńczo - wychowawczej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą teorii autoregulacji w kontekście funkcjonowania w placówce opiekuńczo - wychowawczej. | Kryteria weryfikacji 1. Rozpoznaje i charakteryzuje psychologiczne aspekty pewności siebie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji 2. Rozpoznaje i charakteryzuje zasady teorii Rosenberga | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje psychotechniki w procesie budowania pewności siebie w kontekście funkcjonowania w placówce opiekuńczo - wychowawczej. | Kryteria weryfikacji 1. Stosuje w praktyce system własnych „słabości” oraz diagnozy „siły” w ujęciu teorii Rosenberga (pozytywna postawa wobec siebie i negatywna postawa wobec siebie) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji 2. Dokonuje samooceny zgodnie z teorią autoregulacji Higginsa. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji 3. Planuje rozwój poprzez kreowanie i autoregulowanie poczucia własnej strefy komfortu społecznego (w tym czytelne jej komunikowanie współpracownikom i klientom). | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji 4. Poznaje i umiejętnie wykorzystuje pięć obszarów rozwoju (mowa ciała, myśl, emocje, wyobraźnia, intuicja). | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji 5. Wykorzystuje różnice w funkcjonowaniu schematów strachu i lęku. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji 6. Rozpoznaje granice psychiczne rzutujących na bariery w funkcjonowaniu społecznym i przezwycięża je w życiu zawodowym i prywatnym. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Kontroluje sytuacje społeczne | Kryteria weryfikacji 1. Poznaje własne potrzeby dalszego rozwoju. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji 2. Buduje pewność siebie i asertywność. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie dostosowane jest do potrzeb następujących grup: Pracownicy placówek edukacyjnych, wspomagających edukację: wychowawcy, nauczyciele wychowania przedszkolnego, personel pomocniczy w żłobkach mający bezpośredni kontakt z dzieckiem, kadra kierownicza, kadra zarządzająca. Pracownicy placówek edukacyjnych, opiekuńczych i opiekuńczo-wychowawczych. Wszystkie osoby zainteresowane tematem autoregulacji w kontekście funkcjonowania w placówkacj edukacyjnych.
Szkolenie poprzez swój zakres tematyczny oraz rozbudowaną część warsztatową wpłynie pozytywnie na poziom wiedzy uczestnika w obszarze psychologii społecznej mającej znaczący wpływ na realizację celów w trakcie kontaktów z poszczególnymi grupami docelowymi.
Szkolenie będzie miało formę warsztatow, dyskusji moderowanych, pracy w podgrupach, pracy indywidualnej, pogadanki, demonstracji.
Program usługi szkoleniowej obejmuje część teoretyczną oraz część warsztatową (połączone ze sobą bloki tematyczne):
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych.
Ramowy program usługi
Dzień pierwszy:
Agenda szkolenia
Specyfika funkcjonowania w placówkach opiekuńczo-wychowawczych
Wykład: definicyjne ujęcie sformułowania „pewność siebie” i diagnozowania pozytywnej postawy wobec siebie i negatywnej postawy wobec siebie
Test samooceny
Wykład: teoria autoregulacji Higginsa oraz strefy komfortu społecznego w kontaktach ze współpracownikami w kontekście życia w placówkach opiekuńczo-wychowawczych
Warsztat: planowanie rozwoju poprzez diagnozę samooceny: kreowanie i autoregulowanie granic komfortu społecznego w placówkach opiekuńczo-wychowawczych - żłobkach
Dyskusja moderowana przez trenera: granice komfortu społecznego.
Dzień drugi:
Wykład: pięć obszarów rozwoju (mowa ciała, schematy myślowe, róża emocji, wyobraźnia i intuicja).
Warsztaty: praca nad obszarami rozwoju.
Wykład: strach i lęk w kontaktach społecznych – definicyjne rozróżnienie w kontekście funkcjonowania w placówkach opiekuńczo-wychowawczych - żłobkach
Warsztaty: radzenie sobie z lękiem i strachem w kontaktach społecznych w placówkach opiekuńczo-wychowawczych - żłobkach
Dyskusja moderowana: cechy osoby prezentującej pewność siebie i mocno zakotwiczonego „Ja” oraz negatywne aspekty i odbiór osób agresywnych.
Podsumowanie warsztatu przez trenera wraz z rundą pytań oraz przeprowadzenie post-testu.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Pewność siebie, diagnozowanie postawy, teoria autoregulacji, strefa komfortu. | Prowadzący Tomasz Madejski | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Warsztaty: planowanie rozwoju, diagnoza, samoocena | Prowadzący Tomasz Madejski | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Dyskusje moderowane | Prowadzący Tomasz Madejski | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Pięć obszarów rozwoju (mowa ciała, schematy myślowe, róża emocji, wyobraźnia i intuicja). | Prowadzący Tomasz Madejski | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Warsztaty: praca nad obszarami rozwoju, strach i lęk. | Prowadzący Tomasz Madejski | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Warsztaty: radzenie sobie z lękiem i strachem w kontaktach społecznych w kontekście placówki opiekuńczej | Prowadzący Tomasz Madejski | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Dyskusja moderowana: cechy osoby prezentującej pewność siebie i mocno zakotwiczonego „Ja” oraz negatywne aspekty i odbiór osób agresywnych. | Prowadzący Tomasz Madejski | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 880,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 880,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto180,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto180,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Madejski
W branży jest od 20 lat. Od ponad 10 lat prowadzi agencję marketingową. Zatrudnia blisko 20 osób.Sama agencja to tysiące projektów, obsłużone setki fi rm, w tym m.in. Gothaer, Politan, Wojas, Wawel,Sobik, Mieszko, Intersport, Spomlek, Vattenfall, Virtu, Fundacja ING Dzieciom i wielu innych. Obecniejest doradcą prezydenta ds. strategii rozwoju jednego ze śląskich miast. Stworzył i zrealizował zsukcesem 6 kampanii politycznych dla Platformy Obywatelskiej oraz Prawa i Sprawiedliwości. Jegodziałania skutkowały uzyskaniem mandatu przez kandydatów ubiegających się m.in. o miejsca wSejmie, Senacie i Parlamencie Europejskim.
Canadian International Institute, Harvard Business School w Warszawie.
20 lat doświadczenia.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt z zajęć, notatnik oraz artykuły biurowe, narzędzia niezbędne do udziału w części praktycznej (warsztatowej).
Informacje dodatkowe
Informacja o zwolnieniu z VAT: Dz. U. poz. 1722 §3, ust. 1, pkt 14 z dnia 20 grudnia 2013 roku.
Uwaga do harmonogramu szkolenia:
Przerwa obiadowa ustalona jest na godz. 13:00 do 13:30, jednakże ze względu na warsztatowy charakter szkolenia oraz ewentualny jego przebieg – za zgodą trenera oraz uczestników godzina ww. przerwy może zostać zmieniona. Krótkie przerwy w szkoleniu organizowane będą na bieżąco.
Informacja dotycząca realizacji usługi zgodnie z wytycznymi:
Usługa rozwojowa realizowana w formie usługi stacjonarnej, zostanie zrealizowana zgodnie
z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa i zaleceniami Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektoratu Sanitarnego.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi