Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników– zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy
Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników– zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, kierownicy zasobów ludzkich (HR Managers), specjaliści ds. HR, liderzy zespołów, właściciele, osoby przewidziane do awansu.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji27-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników– zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy" przygotowuje do samodzielnego zarządzania potencjałem pracowników w sposób zrównoważony, elastyczny i adaptacyjny, co pozwoli firmie dostosować się do nowych wyzwań oraz utrzymać konkurencyjność na rynku pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje wpływ zmian na rynku pracy na możliwości i ewentualnetrudności w zakresie pozyskiwania i utrzymania w firmie pracowników o odpowiednim potencjale. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje i opisuje kluczowe zmiany i trendy na rynku pracy, takie jak zmiany demograficzne, rozwój technologii, zmiany w preferencjach pracowników, oraz wpływ globalizacji, wskazuje , jak te zmiany wpływają na możliwości pozyskiwania i utrzymania pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje metody oceny potencjału zawodowego kandydatów dopracy oraz pracowników i potrafi wskazać odpowiedni zakres ich wykorzystania we własnej firmie. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje i opisuje różne metody oceny potencjału zawodowego kandydatów oraz pracowników, takie jak testy psychometryczne, rozmowy kwalifikacyjne, assessment center, oceny 360 stopni, oraz analizy kompetencyjne, omawia jak poszczególne metody oceny potencjału mogą być zastosowane w różnych kontekstach, takich jak rekrutacja, rozwój kariery, awanse czy ocena wydajności. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje obecne i przyszłe potrzeby firmy dotyczące potencjałupracowników (w zakresie kwalifikacji, kompetencji, doświadczeń i talentów). | Kryteria weryfikacji Opisuje obecne potrzeby firmy dotyczące potencjału pracowników, opisuje kluczowe kwalifikacje i kompetencje wymagane w aktualnym środowisku pracy, wskazuje jakie doświadczenia i talenty są obecnie pożądane w firmie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje możliwości i potencjalne korzyści dla firmy wynikające z kształtowania wewnętrznego zróżnicowania (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów itp.) i potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji Opisuje czym jest wewnętrzne zróżnicowanie w kontekście pracowników, uwzględniając aspekty takie jak doświadczenia, kwalifikacje, wiek, płeć, pochodzenie etniczne, poglądy itp. Omawia, jak różne formy zróżnicowania mogą wpłynąć na funkcjonowanie firmy. Omawia jak zróżnicowane zespoły mogą przyczynić się do rozwoju nowych produktów, ekspansji na nowe rynki czy polepszenia procesów biznesowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje oraz wdraża programy rekrutacji, selekcji i wdrażania nowych pracowników (onboarding), pozwalające pozyskiwać zróżnicowanypotencjał w zakresie kompetencji, talentów i doświadczeń pracowników. | Kryteria weryfikacji Projektuje strategię rekrutacyjną, która uwzględnia pozyskiwanie zróżnicowanego potencjału w zakresie kompetencji, talentów i doświadczeń, wdraża proces rekrutacji, który skutecznie identyfikuje i przyciąga kandydatów o różnorodnym tle. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wdraża narzędzia i procesy HR, pozwalające na stały monitoringi podnoszenie poziomu rozwoju kompetencji pracowników i ich dostosowanie do zmieniających się wyzwań organizacji. | Kryteria weryfikacji Opracowuje strategię monitorowania kompetencji pracowników, która uwzględnia regularne ocenianie i śledzenie postępów w rozwoju umiejętności, opisuje jakie wskaźniki i narzędzia są niezbędne do efektywnego monitorowania kompetencji w kontekście zmieniających się potrzeb organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przygotowuje rozwiązania i narzędzia HR ukierunkowane na stałedostosowywanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych. | Kryteria weryfikacji Opracowuje strategię rozwoju kompetencji, która uwzględnia identyfikację nowych umiejętności i wiedzy wymaganych do sprostania nowym wyzwaniom, projektuje narzędzia HR, takie jak platformy e-learningowe, systemy zarządzania talentami, programy szkoleń i warsztatów, które wspierają dostosowywanie kompetencji pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wdraża programy rozwoju i ścieżek kariery oparte o wykorzystaniezróżnicowanego potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji Wdraża programy rozwoju, które wykorzystują zróżnicowany potencjał pracowników, wskazuje na potrzeby różnych grup pracowników, takie jak różne umiejętności, doświadczenia, talenty, i aspiracje, aby stworzyć kompleksowe programy rozwoju. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje i pozytywnie wykorzystuje potencjał wynikającyz wewnętrznego zróżnicowania pracowników (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów etc.). | Kryteria weryfikacji Omawia potencjał płynący z wewnętrznego zróżnicowania w zespole, omawia jak różne perspektywy, umiejętności i doświadczenia mogą wzbogacać procesy decyzyjne, innowacyjność oraz kreatywność w organizacji, stosuje wewnętrzne zróżnicowanie pracowników w różnych procesach biznesowych, takich jak zarządzanie projektami, rozwiązywanie problemów czy tworzenie strategii. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Inicjuje skuteczne programy wymiany wiedzy i doświadczeń międzypracownikami, pozwalające wykorzystywać tzw. wiedzę ukrytą8 oraz minimalizować ryzyko utraty cennych zasobów wiedzy i doświadczeń (np. po przejściu doświadczonych pracowników na emeryturę). | Kryteria weryfikacji Wdraża program wymiany wiedzy, który umożliwia efektywne dzielenie się tzw. wiedzą ukrytą (nieformalną i trudną do uchwycenia w dokumentach), omawia wiedzę ukrytą w organizacji oraz kluczowych pracowników, którzy dysponują cennym doświadczeniem i umiejętnościami, projektuje mechanizmy i narzędzia wspierające wymianę wiedzy, takie jak platformy komunikacyjne, grupy robocze, warsztaty czy mentoring. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje pozytywne nastawienie i gotowość pracowników do stałegorozwoju i nabywania nowych kompetencji (zob. reskilling). | Kryteria weryfikacji Wdraża kulturę uczenia się w organizacji, w której stały rozwój i nabywanie nowych kompetencji są wartościami cenionymi i wspieranymi, wdraża strategie motywacyjne, które zachęcają pracowników do angażowania się w procesy reskillingu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Aktywnie kształtuje wartości i kulturę pracy sprzyjającą otwartości nanowe wyzwania rozwojowe (zob. kultura Learning Agility). | Kryteria weryfikacji Komunikuje wartości związane z Learning Agility, takie jak elastyczność, adaptacyjność i chęć uczenia się, promuje postawy otwartości i adaptacyjności w miejscu pracy, wdraża wartości Learning Agility w codziennych procesach zarządzania, takich jak planowanie, ocenianie i nagradzanie pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia obejmuje następującą tematykę:
Dzień 1
Wpływ zmian na rynku pracy na pozyskiwanie i utrzymanie pracowników.
Wpływ zmian na rynku pracy na pozyskiwanie i utrzymanie pracowników.
Metody identyfikacji i oceny potencjału zawodowego kandydatów i pracowników.
Metody identyfikacji i oceny potencjału zawodowego kandydatów i pracowników.
Analiza obecnych i przyszłych potrzeb firmy dotyczących potencjału pracowników.
Dzień 2
Analiza obecnych i przyszłych potrzeb firmy dotyczących potencjału pracowników.
Analiza obecnych i przyszłych potrzeb firmy dotyczących potencjału pracowników.
Korzyści z wewnętrznego zróżnicowania zespołu pracowniczego.
Korzyści z wewnętrznego zróżnicowania zespołu pracowniczego.
Budowanie programów rekrutacji, selekcji i onboardingu nowych pracowników.
Dzień 3
Narzędzia i procesy HR umożliwiające monitoring i rozwój kompetencji pracowników.
Dostosowywanie kompetencji pracowników do zmieniających się wyzwań organizacyjnych i społecznych.
Strategie rozwoju i ścieżki kariery oparte na zróżnicowanym potencjale pracowników.
Sesja pytań.
Test końcowy - walidacja.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 23 Wpływ zmian na rynku pracy na pozyskiwanie i utrzymanie pracowników. | Prowadzący Magdalena Ściurka | Data realizacji zajęć 28-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 23 przerwa | Prowadzący Magdalena Ściurka | Data realizacji zajęć 28-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:05 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 23 Wpływ zmian na rynku pracy na pozyskiwanie i utrzymanie pracowników. | Prowadzący Magdalena Ściurka | Data realizacji zajęć 28-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:05 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 23 przerwa | Prowadzący Magdalena Ściurka | Data realizacji zajęć 28-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:05 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 23 Metody identyfikacji i oceny potencjału zawodowego kandydatów i pracowników. | Prowadzący Magdalena Ściurka | Data realizacji zajęć 28-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 14:10 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 23 przerwa obiadowa | Prowadzący Magdalena Ściurka | Data realizacji zajęć 28-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:10 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 23 Metody identyfikacji i oceny potencjału zawodowego kandydatów i pracowników. | Prowadzący Magdalena Ściurka | Data realizacji zajęć 28-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 23 Analiza obecnych i przyszłych potrzeb firmy dotyczących potencjału pracowników. | Prowadzący Magdalena Ściurka | Data realizacji zajęć 28-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 23 Analiza obecnych i przyszłych potrzeb firmy dotyczących potencjału pracowników. | Prowadzący Magdalena Ściurka | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 23 przerwa | Prowadzący Magdalena Ściurka | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:05 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 23 Korzyści z wewnętrznego zróżnicowania zespołu pracowniczego. | Prowadzący Magdalena Ściurka | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:05 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 23 przerwa | Prowadzący Magdalena Ściurka | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:05 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 23 Korzyści z wewnętrznego zróżnicowania zespołu pracowniczego. | Prowadzący Magdalena Ściurka | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 14:10 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 23 przerwa obiadowa | Prowadzący Magdalena Ściurka | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:10 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 23 Budowanie programów rekrutacji, selekcji i onboardingu nowych pracowników. | Prowadzący Magdalena Ściurka | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 23 Budowanie programów rekrutacji, selekcji i onboardingu nowych pracowników. | Prowadzący Magdalena Ściurka | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 23 Narzędzia i procesy HR umożliwiające monitoring i rozwój kompetencji pracowników. | Prowadzący Magdalena Ściurka | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 23 przerwa | Prowadzący Magdalena Ściurka | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:05 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 23 Dostosowywanie kompetencji pracowników do zmieniających się wyzwań organizacyjnych i społecznych. | Prowadzący Magdalena Ściurka | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:05 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 23 Strategie rozwoju i ścieżki kariery oparte na zróżnicowanym potencjale pracowników. | Prowadzący Magdalena Ściurka | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:05 | Godzina zakończenia 14:05 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 23 pytanie otwarte | Prowadzący Magdalena Ściurka | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:05 | Godzina zakończenia 14:25 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 23 pytanie otwarte | Prowadzący Magdalena Ściurka | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:25 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:05 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 23 test końcowy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 350,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 350,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto181,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto181,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Ściurka
zasobami ludzkimi, psychologii biznesu, marketingu. Właścicielka Kliniki Wiecznie Młodzi. Posiada tytuł magistra zarządzania i marketingu w hotelarstwie i turystyce, menadżera turystyki. Pełniła funkcję Koordynatora ds. rozwoju Uzdrowiska Żegiestów-Zdrój w firmie CECHINI. Pełniła funkcje kierownicze w hotelarstwie i uzdrowiskach, gdzie zdobyła cenne doświadczenie w zarządzaniu zespołami oraz obsłudze klienta na najwyższym poziomie. Kompetencje w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, umiejętność motywowania pracowników oraz tworzenia efektywnych strategii HR, pozwoliły jej na osiąganie sukcesów w karierze. Trener posiada min 120 godzin doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce w ostatnich dwóch latach, mail: m.sciurka@wp.pl
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe w postaci skryptu.
Informacje dodatkowe
Szkolenie obejmuje 24 godziny zegarowe, wymagana frekwencja to 80 % podczas szkolenia, aby uzyskać zaświadczenie, zostanie również udostępniona lista obecności do podpisu podczas każdego dnia. Szkolenie jest otwartą usługą dla innych przedsiębiorstw. Cena usługi zawiera koszt walidacji.
Informujemy o możliwości wizyty monitoringowej usługi. Regulamin dostawy usług dostępny jest w siedzibie firmy przy ulicy Mikołaja Reja 20, 33-300 Nowy Sącz. W przypadku nieoczekiwanych sytuacji prosimy o kontakt pod numerem telefonu 601 482 179.
W przypadku uczestnictwa w usłudze osoby z niepoełnosprawnością usługa zostanie dostosowana do jej potrzeb.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi