Warsztaty LinkedIn: Efektywne budowanie Sieci i Social Selling - usługa zdalna w czasie rzeczywistym - Kierunek Rozwój
Warsztaty LinkedIn: Efektywne budowanie Sieci i Social Selling - usługa zdalna w czasie rzeczywistym - Kierunek Rozwój
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową szkolenia "Warsztaty LinkedIn: Efektywne budowanie Sieci i Social Selling" są osoby indywidualne, które posiadają przynajmniej półroczne doświadczenie zawodowe w korzystaniu z mediów społecznościowych w celach zawodowych. Szkolenie skierowane jest również do menedżerów oraz specjalistów ds. sprzedaży, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności w zakresie budowania sieci kontaktów i prowadzenia działań sprzedażowych na LinkedIn. Uczestnicy powinni posiadać podstawową znajomość obsługi komputera i internetu.Usługa skierowana do uczestników projektu Kierunek- Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji03-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi9
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego zarządzania profilami na LinkedIn oraz do efektywnego wykorzystania platformy do budowania sieci kontaktów i prowadzenia działań z zakresu social sellingu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uzupełnia profil na LinkedIn | Kryteria weryfikacji • Weryfikuje kompletność i aktualność informacji zawartych na profilu LinkedIn. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji • Dodaje i edytuje kluczowe sekcje profilu, takie jak doświadczenie zawodowe, umiejętności, osiągnięcia i rekomendacje. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji • Optymalizuje profil pod kątem wyszukiwarek i algorytmów LinkedIn. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Buduje sieć kontaktów na LinkedIn | Kryteria weryfikacji • Rozpoznaje i identyfikuje odpowiednie osoby do nawiązania kontaktu zawodowego. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji • Stosuje efektywne strategie zapraszania do sieci i budowania relacji. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji • Angażuje się w interakcje z kontaktami poprzez komentarze, wiadomości i udostępnienia treści. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Tworzy angażujące treści na LinkedIn | Kryteria weryfikacji • Planowuje i tworzy różnorodne typy postów, takie jak artykuły, posty, wideo i infografiki. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji • Zastosowuje zasady tworzenia angażujących treści, które przyciągają uwagę i wzbudzają interakcje. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji • Analizuje wyniki swoich postów i optymalizuje strategię contentową na podstawie zebranych danych. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Przeprowadza działania z zakresu social sellingu na LinkedIn | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje etapy procesu social sellingu i stosuje odpowiednie techniki w praktyce. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji • Monitoruje i analizuje skuteczność swoich działań social sellingowych. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji • Utrzymuje długotrwałe relacje z klientami poprzez regularne interakcje i dostarczanie wartościowych treści. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Stosuje zasady etyki i komunikacji interpersonalnej w pracy | Kryteria weryfikacji • Omawia zasady etyki w pracy, takie jak dyskrecja, cierpliwość, uczciwość i uprzejmość. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji • Stosuje zasady komunikacji interpersonalnej w kontaktach zawodowych na LinkedIn. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji • Oceni swoje umiejętności komunikacyjne i planuje dalszy rozwój w tej dziedzinie. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Warunki do osiągnięcia celu:
Dla osiągnięcia celu edukacyjnego, uczestnicy powinni posiadać podstawową znajomość obsługi komputera i internetu.
Zakres tematyczny usługi:
Dzień 1:
- Uzupełnienie profilu na LinkedIn
- Weryfikacja i optymalizacja informacji na profilu.
- Dodawanie doświadczenia zawodowego, umiejętności, osiągnięć i rekomendacji.
- Optymalizacja profilu pod kątem wyszukiwarek.
- Budowanie sieci kontaktów
- Identyfikacja odpowiednich kontaktów.
- Strategie zapraszania i budowania relacji.
- Interakcje z kontaktami: komentarze, wiadomości, udostępnienia.
- Tworzenie angażujących treści
- Planowanie i tworzenie postów, artykułów, wideo i infografik.
- Zasady tworzenia angażujących treści.
- Analiza wyników postów i optymalizacja strategii contentowej.
Dzień 2:
- Social selling step by step
- Etapy procesu social sellingu i techniki praktyczne.
- Monitorowanie i analiza skuteczności działań.
- Utrzymywanie relacji z klientami poprzez wartościowe treści.
- Analiza skuteczności
- Korzystanie z narzędzi analitycznych LinkedIn.
- Interpretacja danych analitycznych.
- Planowanie i wprowadzanie zmian w strategii na podstawie analizy wyników.
- Przydatne narzędzia i dobre praktyki
- Omówienie przydatnych narzędzi do pracy na LinkedIn.
- Najlepsze praktyki w zarządzaniu profilem i prowadzeniu działań sprzedażowych.
- Walidacja usługi
Warunki organizacyjne:
- Szkolenie realizowane jest w godzinach zegarowych.
- Szkolenie grupowe.
- Grupy maksymalnie 10-osobowe.
- W trakcie realizacji usługi przeprowadzana będzie weryfikacja postępów oraz ocena osiągnięcia efektów uczenia się poprzez podsumowania dokonywane grupowo, w których uczestnicy mają możliwość omówienia swoich doświadczeń i zadawania pytań.
- Szkolenie prowadzone jest interaktywnie – dyskusja, pytania i zadania na żywo.
- Końcowa walidacja usługi realizowana przez zewnętrzną osobę - test teoretyczny za pomocą narzędzi cyfrowych – Google Forms)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto244,44 PLN
- Koszt osobogodziny netto244,44 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marlena Stremler-Matysiak
Od marca 2021r. działa jako freelancerka pod marką Pani Content. Zarządza projektami komunikacyjnymi i marketingowymi dla marek B2B, w tym programami employee advocacy, content marketingu, strategią komunikacji oraz szkoleniami z zakresu LinkedIn marketingu. W tym czasie prowadziła komunikację social media, blogi, newslettery oraz kompleksowo wspierała działy marketingu swoich klientów.
Doświadczony content manager, tworzyła treści edukacyjne i promocyjne oraz prowadziła kampanie promocyjno-informacyjne dla miejskich projektów, takich jak Nasz Wrocław czy Zmień piec.
Była liderką zespołu social media, odpowiadała za tworzenie planów marketingowych, realizację programów social selling oraz organizację pracy zespołu. Wcześniej, jako social media specialist, tworząc treści dla branż takich jak IT, consulting oraz MICE, a także prowadząc szkolenia dla klientów.
Posiada tytuł magistra kierunku Kreowanie Mediów na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu. Jest autorką licznych publikacji w mediach branżowych, takich jak "Szef Sprzedaży", "Prowly", "HR Business Partner" oraz "Social Media Manager".
Autorka materiałów szkoleniowych i regularnie poddaje się superwizji, aby stale rozwijać swoje kompetencje. Jej profil LinkedIn zawiera liczne referencje, a pełne CV oraz dyplomy są dostępne online.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują prezentację szkoleniową.
Informacje dodatkowe
- Podstawa prawna zwolnienia z VAT: art.43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054, z późn. zm.) w zw. z § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia z dnia 20 grudnia 2013 roku w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z dnia 31 grudnia 2013 r. Poz. 1722).
- Dostawca usług korzysta ze zwolnienia podmiotowego: art. 113 ust 1 i 9 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (poniżej 70% dofinansowania)
- Przerwy są elastyczne dostosowane do uczestników.
- Podany termin jest przykłądowy - w celu organizacji szkolenia prosimy o kontakt 600 123 835
- Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek - Rozwój.
- Kompetencja związana z cyfrową transformacją.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma/komunikator przez który odbędzie się szkolenie:
Google Meets
Minimalne wymagania sprzętowe dla urządzenia uczestnika szkolenia:
- Komputer/laptop z systemem operacyjnym Windows 10 lub macOS 10.13 lub nowszym.
- Procesor: Intel Core i5 (gen. 6) lub równoważny.
- Pamięć RAM: Minimum 8 GB.
- Dysk twardy: SSD z przestrzenią wolną minimum 256 GB lub HDD 7200 RPM.
- Karta graficzna: Zintegrowana lub dedykowana z pamięcią 1 GB.
- Kamera HD (wbudowana lub zewnętrzna).
- Mikrofon (wbudowany lub zewnętrzny).
- Głośniki lub słuchawki (z mikrofonem, opcjonalnie).
Minimalne parametry łącza sieciowego dla urządzenia uczestnika szkolenia:
- Szybkość połączenia: Stałe połączenie internetowe o przepustowości minimum 2 Mbps w dół i w górę.
- Stabilność połączenia: Brak częstych spadków prędkości lub przerw w dostępie do internetu.
- Ping: Niski ping poniżej 100 ms, aby zapewnić płynną komunikację audio i video.
Niezbędne oprogramowanie, jakie musi posiadać uczestnik:
- Przeglądarka internetowa: Aktualna wersja Chrome, Firefox, Safari, Edge lub Opera.
- Aplikacja Google Meet (opcja). Aplikacja nie jest wymagana, możliwy jest dostęp przez przeglądarkę.
Uwagi dodatkowe:
- Upewnij się, że przeglądarka jest zaktualizowana do najnowszej wersji, aby zapewnić kompatybilność i bezpieczeństwo.
- W przypadku korzystania z przeglądarki zaleca się wyłączenie blokowania reklam oraz używanie połączenia internetowego o możliwie stabilnym i szybkim działaniu.
- W przypadku problemów technicznych
- Z uwagi na praktyczny charakter zajęć, nie ma możliwości uczestniczyć w szkoleniu poprzez system Android (tzn. na telefonie, tablecie).
- Kontakt do osoby odpowiedzialnej za techniczną pomoc pod numerem telefonu 600 123 835 lub mail: amg@dofinansowaneszkolenia.eu
- Kody dostępowe do usługi będa podane do 5 dni przed usługą.