Branding Strategie AI - Studia podyplomowe
Branding Strategie AI - Studia podyplomowe
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Adresatami studiów są osoby zatrudnione lub planujące rozpocząć pracę w agencjach reklamowych, działach marketingowych firm lub jednostek administracji publicznej, na stanowiskach odpowiedzialnych za kreowanie marki firmy, zarządzania marką i jej komunikacją w cyfrowym świecie. Adresaci to także osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, które chcą zdobyć umiejętności kreowania marki osobistej.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji25-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi200
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Branding strategie AI" potwierdza przygotowanie do skutecznego zarządzania marką i jej komunikacją w cyfrowym świecie, z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, takich jak sztuczna inteligencja. Usługa przygotowuje do pracy na stanowisku w dziale marketingowym lub w agencji reklamowej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Analizuje rynek i konkurencję | Kryteria weryfikacji Monitoruje jakie działania marketingowe podejmuje konkurencja | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tworzy treści przy użyciu technik storytellingu i copywritingu | Kryteria weryfikacji Komunikuje treści marketingowe w mowie oraz w piśmie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Projektuje i optymalizuje strony internetowe | Kryteria weryfikacji Modyfikuje teksty znajdujące się na stronie internetowej. Dostosowuje odpowiednie słowa kluczowe | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zarządza marką i jej komunikacją w cyfrowym świecie | Kryteria weryfikacji Kształtuje oraz nadzoruje markę w cyfrowym świecie w celu zwiększenia jej wydajności | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa "Branding strategie AI" potwierdza przygotowanie do skutecznego zarządzania marką i jej komunikacją w cyfrowym świecie, z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, takich jak sztuczna inteligencja. Studia prowadzone są w formule on-line (zdalnie w czasie rzeczywistym). Zajęcia prowadzone są w formie wykladów oraz ćwiczeń. Czas trwania studiów - II semestry (październik 2024 roku - czerwiec 2025 roku). Liczba możliwych do zdobycia punktów ECTS - 30. Łączna liczba godzin kontraktowych wynosi 200 (135 godzin - wykłady oraz 61 godzin - ćwiczenia). W czas trwania usługi wliczają się przerwy. Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów/uzyskanie kwalifikacji - świadectwo ukończenia studiów podyplomowych zgodne z wymaganiami formalnymi dotyczącymi dokumentów wydawanych w zwiazku z ukończeniem studiów podyplomowych.
Program studiów "Branding strategie AI - studia podyplomowe":
SEMESTR I | |
1. | Wprowadzenie do komunikacji cyfrowej i brandingu |
2. | Psychologia komunikacji i konsumenta |
3. | Identyfikacja wizualna i podstawy zarządzania marką |
4. | Budowa strategii marki |
5. | Pozycjonowanie i architektura marki |
6. | Wprowadzenie do storytellingu w różnych kanałach |
7. | Techniki storytellingu |
8. | Copywriting i content marketing |
9. | Projektowanie stron internetowych |
10. | Analiza rynku i konkurencji |
11. | Reklama cyfrowa |
12. | Pozycjonowanie i optymalizacja stron (SEO) |
13. | Komunikacja wizualna |
14. | Narzędzia do zarządzania treścią |
SEMESTR II | |
15. | Wproawadzenie do wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu |
16. | E-mail marketing |
17. | Analityka i monitorowanie danych |
18. | Budowanie społeczności online |
19. | Tworzenie i dystrybucja treści wideo |
20. | Zarządzanie reputacją online |
21. | Zaawansowane techniki storytellingu |
22. | Marketing mobilny |
23. | Wprowadzenie do marketingu afiliacyjnego |
24. | Kampanie marketingowe |
25. | Prawo autorskie w komunikacji cyfrowej |
26. | Wprowadzenie do UX/UI i wykorzystanie nowych technologii w komunikacji (VR, AR, AI) |
27. | Wprowadzenie do Growth Hacking |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto24,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto24,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
mgr Piotr Lewandowski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi - pliki dokumentów przygotowanych w dowolnym formacie
oraz materiały VOD.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa będzie prowadzona przez Platformę Zdalnego Nauczania. Platforma e-learningowa WSPA nie wymaga specjalistycznych ustawień technicznych. Platforma działa poprawnie w nowych wersjach przeglądarek: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera. W przypadku używania starszych wersji, niektóre funkcjonalności mogą działać nieprawidłowo.Do wyświetlania niektórych treści multimedialnych potrzebny jest Adobe Flash Player.
System dla smartfonów: co najmniej Android 10 lub iOS 14
System dla tabletów: co najmniej Android 10 lub iPadOS 14
System i oprogramowanie dla komputerów: co najmniej Windows 10 wraz z przeglądarką nie starszą niż Chrome 85 lub Frefox 85
System dla urządzeń Mac (Apple): co najmniej macOS Catalina (10.15.7)
Procesor minimum 2GHz oraz pamięć RAM minium 4GB
Łącze internetowe o przepustowości - pobieranie minimum 2 Mb/s, wysyłanie minimum 1Mb/s