Rola silnego lidera w zespole- świadome przywództwo ekologiczne, budowanie ekologicznej kultury organizacyjnej.
Rola silnego lidera w zespole- świadome przywództwo ekologiczne, budowanie ekologicznej kultury organizacyjnej.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest do:
- osób, które niedawno objęły stanowiska kierownicze,
- osób odpowiedzialnych za zarządzanie zespołami specjalistycznymi
- pracowników, którzy są przygotowywani do objęcia stanowisk kierowniczych,
- pracowników działu HR,
- dla wszystkich osób, które chcą pogłębić swoją wiedzę o zarządzaniu zespołem.
Usługa ta pozwala na rozwój zaawansowanych kompetencji w zakresie zrównoważonego rozwoju i ekologii, wspierając transformację w kierunku zielonej gospodarki.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji06-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Cel:- rozwinięcie umiejętności świadomego przywództwa ekologicznego, które umożliwi liderom efektywne budowanie i promowanie proekologicznej kultury organizacyjnej, wpływającej na zrównoważony rozwój firmy oraz zwiększającej zaangażowanie zespołu w działania na rzecz ochrony środowiska.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się w zakresie wiedzy:przedstawia pięć kluczowych dysfunkcji pracy zespołowej, a także skutecznie stosuje strategie i narzędzia umożliwiające przezwyciężanie tych dysfunkcji w celu budowania bardziej efektywnych i zintegrowanych zespołów | Kryteria weryfikacji Uczestnik wyjaśnia oraz omawia pięć kluczowych dysfunkcji pracy zespołowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się w zakresie wiedzy:Uczestnik rozpoznaje i interpretuje różne style zachowań według modelu DISC D3 | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie identyfikuje style zachowań na podstawie opisów lub obserwacji zachowań w symulowanych sytuacjach oraz prawidłowo interpretuje ich charakterystyki, wskazując odpowiednie strategie komunikacji i współpracy dostosowane do każdego stylu według modelu DISC D3 | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się w zakresie wiedzy:skutecznie identyfikuje źródła konfliktów w zespole, a także dobiera i stosuje odpowiednie strategie rozwiązywania konfliktów, aby zminimalizować ich negatywny wpływ na współpracę | Kryteria weryfikacji identyfikuje i opisuje źródła konfliktów w analizowanych przypadkach lub symulacjach, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się w zakresie umiejętności:buduje trwalsze relacje z Klientami, pracownikami, kontrahentami | Kryteria weryfikacji dba o relacje z klientami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się w zakresie umiejętności:zmniejsza napięcia występujące podczas pracy zespołowej | Kryteria weryfikacji stosuje techniki i strategie zarządzania napięciami w pracy zespołowej, co prowadzi do widocznego obniżenia poziomu konfliktów oraz poprawy współpracy i atmosfery w zespole | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
-
Model 5 dysfunkcji pracy zespołowej – wprowadzenie w kontekście zrównoważonego rozwoju: Jak konstruować zespół, aby unikać destruktywnych dysfunkcji i wspierać ekologiczne praktyki. Rola zaufania, konfliktu i zaangażowania w efektywne i zrównoważone funkcjonowanie zespołów.
-
Zaufanie jako fundament zrównoważonego rozwoju w pracy zespołowej: Korzyści z relacji opartych na zaufaniu w kontekście ekologicznych inicjatyw, sposoby budowania zaufania w zespołach działających na rzecz zrównoważonego rozwoju, wartości zespołu promujące odpowiedzialność ekologiczną.
-
Praktyczne ćwiczenia budujące zaufanie w kontekście zrównoważonego rozwoju: Ćwiczenia oparte na zasadzie 13 zachowań wspierających zaufanie i integrację działań ekologicznych w zespole.
-
Konstruktywny konflikt w kontekście wyzwań ekologicznych: Definicja i kontinuum konfliktu w projektach związanych ze zrównoważonym rozwojem, autorefleksja w kontekście problemów środowiskowych.
-
Radzenie sobie z sytuacjami konfliktowymi w zespole zorientowanym na zrównoważony rozwój: Rola dyrektora w promowaniu ekologicznych wartości, budowanie zdrowej komunikacji w zespole z uwzględnieniem aspektów środowiskowych, rola postawy członków zespołu w realizacji celów ekologicznych.
-
Budowanie motywacji i odpowiedzialności w zespole wg P. Lencioni w kontekście zrównoważonego rozwoju: Teoria i ćwiczenia praktyczne związane z motywowaniem zespołów do osiągania celów z zakresu ekologii i zrównoważonego rozwoju.
-
Orientacja na wynik w projektach związanych ze zrównoważonym rozwojem: Jak realizować cele zespołu w kontekście ekologicznych inicjatyw. Jak model 5 dysfunkcji zespołu wpływa na osiąganie celów związanych z zrównoważonym rozwojem.
-
Zarządzanie poprzez wartości w kontekście zrównoważonego rozwoju – budowanie zaangażowanej i odpowiedzialnej postawy pracowników wg K. Blacharda: Promowanie wartości ekologicznych w zarządzaniu, które wspierają odpowiedzialność i zaangażowanie w projekty związane z ochroną środowiska.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Model 5 dysfunkcji pracy zespołowej - wprowadzenie | Prowadzący Joanna Kałuża- Bonczyk | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Model 5 dysfunkcji pracy zespołowej - zadania | Prowadzący Joanna Kałuża- Bonczyk | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 przerwa kawowa | Prowadzący Joanna Kałuża- Bonczyk | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 Zaufanie jako pierwsza z dysfunkcji pracy zespołowej | Prowadzący Joanna Kałuża- Bonczyk | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Zaufanie jako pierwsza z dysfunkcji pracy zespołowej- zadania | Prowadzący Joanna Kałuża- Bonczyk | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 przerwa obiadowa | Prowadzący Joanna Kałuża- Bonczyk | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 Różnice indywidualne w zespole | Prowadzący Joanna Kałuża- Bonczyk | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Różnice indywidualne w zespole | Prowadzący Joanna Kałuża- Bonczyk | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 przerwa kawowa | Prowadzący Joanna Kałuża- Bonczyk | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Konstruktywny konflikt | Prowadzący Joanna Kałuża- Bonczyk | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Konstruktywny konflikt- zadania | Prowadzący Joanna Kałuża- Bonczyk | Data realizacji zajęć 13-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 Budowanie motywacji i odpowiedzialności w zespole wg P. Lencioni | Prowadzący Joanna Kałuża- Bonczyk | Data realizacji zajęć 13-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 przerwa kawowa | Prowadzący Joanna Kałuża- Bonczyk | Data realizacji zajęć 13-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 Budowanie motywacji i odpowiedzialności w zespole wg P. Lencioni- zadania | Prowadzący Joanna Kałuża- Bonczyk | Data realizacji zajęć 13-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 Orientacja na wynik – jak realizować cele zespołu | Prowadzący Joanna Kałuża- Bonczyk | Data realizacji zajęć 13-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 przerwa kawowa | Prowadzący Joanna Kałuża- Bonczyk | Data realizacji zajęć 13-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 Orientacja na wynik – jak realizować cele zespołu | Prowadzący Joanna Kałuża- Bonczyk | Data realizacji zajęć 13-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Zarządzanie poprzez wartości | Prowadzący Joanna Kałuża- Bonczyk | Data realizacji zajęć 13-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 przerwa kawowa | Prowadzący Joanna Kałuża- Bonczyk | Data realizacji zajęć 13-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Zarządzanie poprzez wartości | Prowadzący Joanna Kałuża- Bonczyk | Data realizacji zajęć 13-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 walidajca | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto250,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto250,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Kałuża- Bonczyk
kontrahentów w całym kraju, promując znane, zagraniczne i polskie marki.
Mam doświadczenie w kierowaniu działaniami handlowymi, w budowaniu zespołów.
Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów ponad 4 lata: szkolenia sprzedażowe, komunikacja i psychologiczne
aspekty radzenia sobie z emocjami i ze stresem.
Moją największą pasją są ludzie. Ogromną radość sprawia mi uczestnictwo we wzroście i rozwoju moich klientów zarówno na sali szkoleniowej jak i w pracy jeden na jeden w trakcie sesji coachingowych. Specjalizuję się w
pracy z emocjami. Swoje warsztaty prowadzę opierając się na wartościach i rozwoju mentalnym uczestników.
Posiadam certyfikat w dziedzinie zrównoważonego rozwoju.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Na szkoleniu Uczestnik ma zagwarantowane:
- autorskie opracowane materiały szkoleniowe w formie wydruku oraz w wersji PDF,
- wykwintne serwisy kawowe i eleganckie dania gorące,
- zaświadczenie o ukończniu szkolenia
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi