Budowanie efektywnych relacji w zespole. Skuteczna komunikacja wewnętrzna w firmach z branży HoReCa - szkolenie.
Budowanie efektywnych relacji w zespole. Skuteczna komunikacja wewnętrzna w firmach z branży HoReCa - szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Turystyka i hotelarstwo
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową szkolenia „Budowanie efektywnych relacji w zespole. Skuteczna komunikacja wewnętrzna w firmach z branży HoReCa" są pracownicy z różnych działów i szczebli hierarchicznych w firmie hotelarsko-gastronomicznej, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności komunikacyjne w celu poprawy efektywności działania zespołu oraz budowania pozytywnych relacji w miejscu pracy.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji04-02-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Budowanie efektywnych relacji w zespole. Skuteczna komunikacja wewnętrzna w firmach z branży HoReCa" przygotowuje uczestników do samodzielnego wykorzystania umiejętności interpersonalnych, tj.: aktywne słuchanie, wyrażanie myśli i emocji, interpretowanie komunikacji niewerbalnej. Uczestnicy szkolenia poszerzą swoje umiejętności komunikacyjne i będą potrafili eliminować bariery komunikacyjne co poprawi efektywność działania zespołu oraz budowania pozytywnych relacji w miejscu pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozróżniają różne style komunikacji i ich wpływ na efektywność pracy zespołu. | Kryteria weryfikacji Definiują kluczowe pojęcia z zakresu komunikacji wewnątrz firmy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosują narzędzia komunikacji niewerbalnej w celu poprawy zrozumienia i interpretacji komunikatu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Eliminują bariery komunikacyjne, które mogą prowadzić do nieporozumień i konfliktów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Planują skuteczne strategie rozwiązywania konfliktów w miejscu pracy. | Kryteria weryfikacji Wykorzystują techniki aktywnego słuchania w codziennej interakcji z współpracownikami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Budują pozytywne relacje zespołowe oparte na zaufaniu i otwartej komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Diagnozują problemy komunikacyjne i podejmują działania naprawcze w ramach zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Ujednolicają przekazy informacyjne w firmie, eliminując niejasności i zapobiegając powstawaniu plotek. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program ramowy szkolenia odpowiada na potrzeby związane z rozwojem umiejętności interpersonalnych, uczestnicy poszerzą swoje umiejętności komunikacyjne i będą potrafili eliminować bariery komunikacyjne, co poprawi efektywność działania zespołu, budowania pozytywnych relacji w miejscu pracy, zwiększenia zaangażowania pracowników oraz przyczyni się do wzrostu efektywności działania przedsiębiorstwa i zmniejszenia ilości konfliktów. Program szkolenia przewiduje prace w parach i w grupach kilku osobowych w zależności od ćwiczenia, a także pracę indywidualną.
* 1 godzina dydaktyczna = 1 godzina zegarowa
Dzień 1
1. Komunikacja interpersonalna – proces komunikacji:
- definicja procesu komunikacji interpersonalnej;
- elementy składowe skutecznej komunikacji.
2. Sposoby komunikacji – werbalna i niewerbalna:
- omówienie różnych form komunikacji werbalnej;
- wyjaśnienie znaczenia komunikacji niewerbalnej (gesty, mimika, postawa ciała, ton głosy, dystans).
- praktyczne wskazówki dotyczące komunikacji niewerbalnej w miejscu pracy.
- trening rozpoznawania i interpretacji sygnałów niewerbalnych.
3. Narzędzia stosowane w komunikacji:
- praktyczne techniki poprawiające skuteczność komunikacji wewnętrznej w firmie;
- zastosowanie nowych narzędzi komunikacyjnych w codziennej pracy - SLACK.
4. Czynniki odgrywające ważną rolę w komunikacji:
- analiza czynników wpływających na skuteczność komunikacji;
- wskazanie na znaczenie czynników takich jak empatia, jasność przekazu, otwartość na dialog.
5. Bariery komunikacyjne w pracy:
- identyfikacja najczęstszych barier komunikacyjnych w relacjach ze współpracownikami;
- wskazanie sposobów eliminacji bariery komunikacyjnych.
Dzień 2
1. Znaczenie form przekazu:
- omówienie różnych form przekazu informacji wewnątrz firmy;
- wyjaśnienie, jak dobierać odpowiednią formę przekazu w zależności od sytuacji.
2. Zwroty, których należy unikać w komunikacji:
- przegląd zwrotów i sformułowań, które mogą być nieodpowiednie lub niezręczne w relacjach z klientami;
- alternatywne sposoby wyrażania myśli i uczuć.
3. Ukryte poziomy komunikatów:
- omówienie koncepcji ukrytych poziomów komunikacji i ich znaczenia w relacjach;
- techniki odczytywania ukrytych treści w wypowiedziach rozmówcy.
4. Aktywne słuchanie:
- wyjaśnienie skutecznych metod aktywnego słuchania w kontekście pracy zespołowej;
- trening praktycznych umiejętności aktywnego słuchania, w tym dopytywania, podsumowywania i odzwierciedlania.
5. Podsumowanie i walidacja efektów uczenia się:
- podsumowanie kluczowych zagadnień omawianych podczas szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Moduł I | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 05-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Przerwa kawowa | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 05-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Moduł II | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 05-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Przerwa obiadowa | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 05-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Moduł III | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 05-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Przerwa kawowa | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 05-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Moduł IV | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 05-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Moduł I | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 06-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Przerwa kawowa | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 06-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Moduł II | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 06-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Przerwa obiadowa | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 06-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Moduł III | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 06-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Przerwa kawowa | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 06-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Moduł IV - walidacja efektów uczenia się | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 06-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 013,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 450,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto188,34 PLN
- Koszt osobogodziny netto153,13 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Edyta Budzińska-Musiał
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują: skrypt szkoleniowy, prezentację multimedialną, indywidualne długopisy, kartki, markery i inne jednorazowe pomoce dydaktyczne a także certyfikat ukończenia szkolenia oraz materiały niezbędne do przeprowadzenia gier/testów/ćwiczeń dydaktycznych podczas szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Uczestnik musi być pełnoletni.
Organizator może odwołać szkolenie, jeżeli nie zbierze się minimalna grupa 6 osób.
Informacje dodatkowe
* 1 godzina dydaktyczna = 1 godzina zegarowa
Uczestnik po zakończeniu usługi otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/certyfikat
W trakcie szkolenia zachowane będą środki ostrożności i bezpieczeństwa uczestników szkolenia.
Realizujemy usługi szkoleniowe również w formie zamkniętej – dedykowanej, wówczas program i warunki organizacyjne (termin, miejsce) ustalamy wspólne z Klientem. Pracujemy stacjonarnie oraz zdalnie.
Dla uczestników z dofinansowaniem min. 70% kwoty szkolenia - stawka „zw” – „§ 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień”
Zapraszamy do kontaktu, w celu ustalenia formy szkolenia i sposobu pracy: tel. 508643155 71 lub 71 733 60 85 justyna.wania@activemed.pl
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi