TRENING ZACHOWAŃ ASERTYWNYCH
TRENING ZACHOWAŃ ASERTYWNYCH
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby indywidualne,
Osoby prowadzące działalność gospodarczą,
Przedsiębiorcy,
Menadżerowie,
Handlowcy,
Pracownicy działu sprzedaży,
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji03-02-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest nauka poprzez doświadczenie.Zdobycie umiejętności potrzebnych do dobierania odpowiednich dla rozmówcy argumentów i dostosowania się do sytuacji.Pokazanie zmian postawy z reaktywnej na proaktywna związana z wychodzeniem z inicjatywą w stosunku do problemów, uwrażliwienie na znaczenie świadomego i skutecznego korzystania z odpowiednich technik komunikowania się.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Nauka poprzez doświadczanie, dyskusja , wymiana informacji i doświadczeń. | Kryteria weryfikacji Ocena zrozumienia poznanej wiedzy poprzez ćwiczenia, prace w grupach , praca indywidualna. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
MODUŁ I
WPROWADZENIE DO SZKOLENIA:
- Przywitanie uczestników.
- Omówienie oczekiwań uczestników.
MODUŁ II
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA:
- Czym jest komunikacja?Znaczenie komunikacji w efektywnym zarządzaniu zespołem.
- Cele i zadania komunikacji interpersonalnej.
- Koła Mehrabiana - podstawa skutecznej komunikacji.
- Rola komunikacji w pracy kierownika.
MODUŁ III
ASERTYWNE UMIEJĘTNOŚCI PRZYDATNE W PRACY MENADŻERA:
- Co to są zachowania asertywne?
- Mapa asertywności - autodiagnoza.
- Wyrażanie własnego zdania.
- Asertywna odmowa.
- Asertywna reakcja na krytykę i opinię przełożonych/podwładnych.
- Warsztat.
MODUŁ IV
ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI RADZENIA SOBIE W SYTUACJACH RÓŻNICY ZDAŃ:
- Przyczyny róznic zdań - merytoryczne i osobowościowe .
- Techniki postepowania przy występowaniu różnic zdań.
- Zamiana zdan anty - asertywnych na pro - asertywne, czyli sztuka bycia pozytywnym.
- Warsztat.
MODUŁ V
OCHRONA PRZED MANIPULACJĄ:
- Co to jest manipulacja? - jak inni manipulują nami?
- Rodzaje zachowań manipulacyjnych.
- Rozpoznanie sytuacji, w których poddawani jesteśmy manipulacji.
- Sposoby obrony przed manipulacją.
- Komunikacja z pozycji " Podwładnego i zwierzchnika"- warunek zachowań asertywnych.
MODUŁ VI
ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA:
- Podsumowanie poznanej wiedzy.
- Rozdanie certyfikatów.
- Badanie satysfakcji ze szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 097,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 097,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto156,71 PLN
- Koszt osobogodziny netto156,71 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Urbańska
Od 1998 roku właściciel firmy edukacyjno-consultingowej - trener, szkoleniowiec, coach, doradca, terapeuta. Od 2001 roku wykładowca- prowadzenie zajęć na studiach wyższych podyplomowych.
Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy-Podyplomowe studia na kierunku: Coaching, Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu- Podyplomowe studia na kierunku: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Krakowskie Centrum Psychodynamiczne w Krakowie- Socjoterapeuta i specjalista treningu interpersonalnego, Podstawy psychoterapii psychodynamicznej, Ośrodek Psychoterapii Psychodynamicznej w Bydgoszczy - Socjoterapeuta i specjalista psychoprofilaktyki, Uniwersytet Adama Mickiewicz w Poznaniu - Psycholog z zakresu marketingu i zarządzania, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu- Mgr Historii
Od 2011 roku Structogram Master Trainer Certificate, przeprowadzenie certyfikacji dla 30 trenerów metody treningowej Structogram w Polsce.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
case study, ćwiczenia
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi