Analityka w procesach HR w kontekście zmian rynku pracy.
Analityka w procesach HR w kontekście zmian rynku pracy.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Zespoły HR, pracownicy odpowiedzialni za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi, menadżerowie lub kandydaci na menadżerów.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji31-01-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestnika do umiejętnego wykorzystania odpowiednich danych oraz narzędzi analitycznych w obszarze HR, zarządzania procesami HR w oparciu o dane, w tym liczenie zwrotów z inwestycji w procesy ukierunkowane na zarządzanie wiekiem, różnorodnością oraz nowymi formami pracy. Po szkoleniu uczestnik posiada umiejętność kształtowanie kapitału ludzkiego w organizacji wykorzystującego zróżnicowany potencjał pracowników.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się I. WIEDZA:Uczestnik szkolenia: 1. Identyfikuje zasady gromadzenia, analizowania i raportowania istotnych danych, informacji HR w celu podejmowania decyzji opartych na danych. 2. Identyfikuje techniki analizy danych jakościowych oraz ilościowych wykorzystywane w obszarze HR. 3. Rozpoznaje możliwości wykorzystania statystycznych metod i narzędzi analizy danych w obszarze HR. 4. Identyfikuje główne funkcjonalności, możliwości analityczne wiodących na rynku polskim narzędzi / platform HCM. 5. Interpretuje dane z raportów i opracowań badawczych, dotyczących zjawisk na rynku pracy, w sposób użyteczny dla własnej organizacji. 6. Wykorzystuje uzyskiwane w procesie analizy procesów HR wnioski dotyczące wskaźników efektywności na poziomie poszczególnych osób, zespołów i całej firmy. | Kryteria weryfikacji Sposobem weryfikującym osiągnięcie efektów szkolenia jest porównanie wyników uzyskanych z testów wiedzy wykonanych przed i po usłudze. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Sposobem weryfikującym osiągnięcie efektów szkolenia jest porównanie wyników uzyskanych z testów wiedzy wykonanych przed i po usłudze. | Kryteria weryfikacji Powyższe zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się III. KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Uczestnik szkolenia: 1. Na bazie prowadzonych analiz skutecznie zarządza kapitałem ludzkim w organizacji, bazującym na zróżnicowanym potencjale pracowników. 2. Przygotowuje i przekazuje wnioski z prowadzonych analiz procesów HR w sposób użyteczny dla kadry zarządzającej, menedżerskiej oraz samych pracowników. 3. Przekonuje do realizacji systematycznych badań procesów HR w organizacji. | Kryteria weryfikacji Powyższe zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
CZĘŚĆ PIERWSZA (08:00 – 11:00)
1. Wykład trenera:
- Zapoznanie z planem szkolenia oraz przeprowadzenie pre-testu.
- Wprowadzenie do analizy danych w HR.
- Rozpoznanie możliwości wykorzystania statystycznych metod i narzędzi analizy danych w HR.
- Praktyczne przykłady analizy danych w HR z wykorzystaniem statystyki.
- Przegląd głównych funkcjonalności i możliwości analitycznych wiodących na rynku polskim narzędzi HCM.
- Omówienie sposobów wykorzystania tych narzędzi do analizy danych HR.
2. Warsztaty z ćwiczeniami:
- Wykonywanie analiz danych w celu podejmowania trafnych decyzji dotyczących procesów HR.
- Interpretacja danych z raportów i badań rynku pracy w kontekście własnej organizacji.
- Wdrażanie i modyfikowanie procesów HR w oparciu o dostępne dane i wnioski.
- Analiza wpływu wieku, różnorodności i nowych form pracy na efektywność organizacji.
- Interpretacja wyników analizy danych w celu określenia efektywności na różnych poziomach organizacji.
Przerwa (11:00 – 11:15)
CZĘŚĆ DRUGA (11:15 - 14:15)
- Wykonywanie analiz danych w celu podejmowania trafnych decyzji dotyczących procesów HR.
- Metodologie badania opinii pracowników, w tym kwestii równości i sprawiedliwości organizacyjnej.
- Wykorzystanie uzyskanych danych do doskonalenia procesów HR.
- Przygotowywanie i przekazywanie wniosków z analizy danych w sposób użyteczny dla różnych grup w organizacji.
- Analiza wpływu wieku, różnorodności i nowych form pracy na efektywność organizacji.
- Liczenie zwrotu z inwestycji w procesy HR.
- Praktyczne wykorzystanie funkcji statystycznych MS Excel do analizy danych HR.
- Praktyczne działania analizy danych na wybranej platformie HCM.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 CZĘŚĆ PIERWSZA | Prowadzący Barbara Gomółka | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 PRZERWA | Prowadzący Barbara Gomółka | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 CZĘŚĆ DRUGA | Prowadzący Barbara Gomółka | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 03:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 426,80 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 160,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto178,35 PLN
- Koszt osobogodziny netto145,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Barbara Gomółka
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy usługi otrzymają prezentację dot. tematyki szkolenia w wersji .pdf drogą elektroniczną.
Informacje dodatkowe
1 godzina usługi szkoleniowej = 45 minut
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa zostanie przeprowadzona w sposób zdalny poprzez aplikację Microsoft Teams. Do Uczestników oraz Operatora zostaną przesłane linki (okres ważności linku: I dzień: 27.11.2023 od godz. 08:00 do godz. 14:15, II dzień: 28.11.2023 od godz. 08:00 do godz. 14:15 ) których otwarcie w aplikacji umożliwi uczestnictwo w usłudze.
- Każdy uczestnik musi mieć dostęp do komputera z systemem Windows oraz dowolną przeglądarką internetową.
- Każdy Uczestnik musi dysponować łączem internetowym wg poniższych wymagań:
Grupowe video - min szybkość pobierania/ przesyłania: 4Mb/s / 128 kb/s; zalecana szybkość pobierania/ przesyłania: 8 Mb/s / 512 kb/s
- Każdy uczestnik musi mieć dostęp do programu służącego do otwierania plików .pdf;