Sztuczna inteligencja w procesie sprzedaży
Sztuczna inteligencja w procesie sprzedaży
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Do udziału w warsztatach zapraszamy:
-
profesjonalistów z branży sprzedaży, zarówno osóby początkujące, jak i doświadczonych sprzedawców, którzy pragną poszerzyć swoje umiejętności w zakresie budowania trwałych relacji z klientami opartych na zaufaniu
-
przedstawicieli działów marketingu, którzy chcą lepiej zrozumieć, jak zaufanie wpływa na skuteczność sprzedaży.
-
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji17-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi11
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Sztuczna inteligencja w procesie sprzedaży" przygotowuje uczestników do stosowania technologii AI w procesach sprzedażowych, poprzez wykorzystanie narzędzi i technologii AI w strategiach sprzedażowych i marketingowych w organizacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się wiedzą w zakresie technologii AI w procesie sprzedaży | Kryteria weryfikacji • identyfikuje narzędzia AI wykorzystywane w procesach sprzedażowych i msrketingowych• omawia wpływ AI na transformację rynku sprzedażowego • definiuje obszary zastosowania AI w sprzedaży i obsłudze klienta • charakteryzuje rolę AI w usprawnianiu pracy zespołów sprzedażowych i koordynacji działań | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje sztuczną inteligencję w procesach sprzedaży w organizacji | Kryteria weryfikacji • wdraża technologię AI w procesy marketingowe i sprzedażowe w organizacji• planuje optymalizację procesów sprzedażowych z wykorzystaniem AI • wykorzystuje narzędzia i platformy oparte na sztucznej inteligencji do usprawnienia zarządzania relacjami z klientami i prognozowania sprzedaży • bada potrzeby Klientów z perspektywy budowania relacji opartej na zaufaniu • projektuje wartość dla klientów oraz wykorzystuje cechy i korzyści produktów w procesie sprzedaży • stosuje chatboty w sprzedaży jako narzędzia wspierające obsługę klienta • analizuje możliwości oraz wyzwania, jakie stawia AI przed zespołami odpowiedzialnymi za obsługę klienta i sprzedaż | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PROGRAM
Dzień 1
Moduł 1. Wprowadzenie do AI i jej wykorzystania w sprzedaży i obsłudze klienta
- Znaczenie adaptacji do zmieniających się potrzeb i zachowań klientów za pomocą AI
- Przegląd zastosowań AI w sprzedaży, w tym najnowsze obszary aplikacji i przykładowe implementacje: Wykorzystanie AI w analizie sentymentu klientów, w prognozowaniu popytu, innowacje w personalizacji doświadczeń zakupowych
- Analiza wpływu AI na transformację rynku sprzedażowego w oparciu o wykorzystanie danych statystycznych i raportów branżowych
- Analiza możliwości, jakie tworzy AI oraz wyzwań, jakie stawia przed zespołami odpowiedzialnymi za obsługę klienta i sprzedaż
Moduł 2. Obszary zastosowania AI w sprzedaży i obsłudze klienta
- Jak AI może ułatwić i zautomatyzować zadania takie jak generowanie, kwalifikacja leadów i planowanie sprzedaży i działań marketingowych
- Jak AI przyczynia się do personalizacji kontaktów z klientami: możliwości i techniki
- Znaczenie AI w usprawnianiu procesów sprzedażowych: automatyzacja, analiza i optymalizacja
- Przykłady narzędzi wspierających działania sprzedażowe oraz zajęcia praktyczne z wykorzystaniem narzędzi AI
Moduł 3. Wyzwania w działaniach sprzedażowych – wybrane obszary wyzwań oraz działania zaradcze
- Jak AI pomaga w efektywnym budowaniu i utrzymywaniu relacji z klientami
- Analiza wyzwań związanych z zamknięciem transakcji sprzedażowych wraz z analizą przykładów z rynków europejskich
- Wnioski oraz najlepsze praktyki – analiza case study
Dzień 2
Moduł 1. Modele AI w sprzedaży
- Porównanie dostępnych modeli AI – w jaki sposób należy rozumieć cenniki wykorzystania modeli AI, aby poprawnie budżetować inwestycje w narzędzia
- Prezentacja konkretnych modeli AI specjalnie opracowanych do zastosowań w sprzedaży
- Studia przypadków prezentujące użycie specjalistycznych modeli AI w sprzedaży
- Praca z narzędziami AI – zajęcia praktyczne
Moduł 2. Optymalizacja procesów sprzedażowych za pomocą AI
- Wykorzystanie AI w automatyzacji procesów sprzedażowych
- Praktyczne zastosowanie narzędzi AI w zarządzaniu relacjami z klientami (CRM)
- Wykorzystanie AI w prognozowaniu sprzedaży i planowaniu zasobów
- Rola AI w usprawnianiu pracy zespołów sprzedażowych i koordynacji działań
Moduł 3. Wykorzystania chatbotów w sprzedaży jako narzędzi wspierających obsługę klienta i personalizację doświadczeń zakupowych
- Przedstawienie aktualnych danych i trendów dotyczących wykorzystania chatbotów w sprzedaży
- Analiza wydajności botów za pomocą standardowych raportów
- Proces wdrażania chatbotów, czyli jak skutecznie implementować chatboty w procesie sprzedaży
- Technologie tworzenia chatbotów, wybrane przykłady: Microsoft Azure, Reference Architecture, integracja Salesforce
- Statystyki dotyczące wykorzystania chatbotów – w jakich obszarach najszybciej zwracają się inwestycje w technologie konwersacyjne
- Ryzyka związane z wdrożeniem chatbotów w organizacjach
Moduł 4. Rozważania etyczne dotyczące wykorzystania AI w sprzedaży i marketingu
- Dyskusja na temat etycznych aspektów wykorzystania AI w sprzedaży
- Znaczenie ochrony danych i prywatności klientów
- Unikanie potencjalnych błędów i uprzedzeń związanych ze AI w strategiach sprzedażowych
INFORMACJE DODTKOWE:
informacje techniczne:
W trakcie szkolenia online korzystamy z platformy Zoom. Każdy uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link do platformy internetowej (na wskazany adres mailowy), na której znajdować się będzie transmisja online. Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest podłączony do Internetu (należy korzystać z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari). Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w sali szkoleniowej oraz śledzą treści wyświetlane na komputerze prowadzącego. Dodatkowo, wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online. W przypadku mniejszych szkoleń uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami kursu. Link do szkolenia online generowany jest przed szkoleniem i ważny jest przez cały czas trwania szkolenia (uczestnik może połączyć się w dowolnym momencie).
Podczas szkoleń online wykorzystujemy następujące funkcjonalności:
1) Praca w grupach (breakout rooms)
- trener może podzielić uczestników automatycznie lub manualnie
- trener ustala czas trwania pracy w grupach
- pojawia się krótki komunikat na ekranie uczestnika, który informuje, że gospodarz zaprasza do podpokoju
- prowadzący może wysłać wiadomość do wszystkich pokoi jednocześnie, np. z opisem zadania do wykonania.
2) Narzędzia dostępne podczas sesji w breakout rooms:
- tablica, możliwość pisania mają wszyscy uczestnicy, efekt pracy można zapisać i pokazać w pokoju szkoleniowym, wszystkim uczestnikom szkolenia
- pokazywanie ekranu, każdy uczestnik może udostępnić swój ekran
- czat
- użytkownik pracujący w pokoju, może w dowolnym momencie zaprosić prowadzącego do pokoju grupowego.
Czas trwania szkolenia:
Szkolenie trwa 11 godzin dydaktycznych (tj. 45 minut). Podana ilość godzin szkolenia nie zawiera czasu przerw.
Walidacja:
W trakcie szkolenia przeprowadzana będzie walidacja w formie wywiadu swobodnego oraz obserwacji w warunkach symulowanych.
Osoba walidująca, waliduje usługę w formie zdalnej, po jej zakończeniu, w oparciu o checklistę od trenera prowadzącego usługę, a następnie potwierdza osiągnięcie efektów kształcenia swoim podpisem na zaświadczeniu o zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej.
W harmonogramie szkolenia, został wskazany przybliżony czas przeprowadzenia walidacji usługi rozwojowej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Wprowadzenie do AI i jej wykorzystania w sprzedaży i obsłudze klienta | Prowadzący Arek Skuza | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Przerwa | Prowadzący Arek Skuza | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Obszary zastosowania AI w sprzedaży i obsłudze klienta | Prowadzący Arek Skuza | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Wyzwania w działaniach sprzedażowych – wybrane obszary wyzwań oraz działania zaradcze | Prowadzący Arek Skuza | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Modele AI w sprzedaży | Prowadzący Arek Skuza | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Optymalizacja procesów sprzedażowych za pomocą AI | Prowadzący Arek Skuza | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Przerwa | Prowadzący Arek Skuza | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Wykorzystania chatbotów w sprzedaży jako narzędzi wspierających obsługę klienta i personalizację doświadczeń zakupowych | Prowadzący Arek Skuza | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Rozważania etyczne dotyczące wykorzystania AI w sprzedaży i marketingu | Prowadzący Arek Skuza | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Walidacja usługi | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 783,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 450,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto162,14 PLN
- Koszt osobogodziny netto131,82 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Arek Skuza
Wykwalifikowany specjalista zajmujący się monetyzacją danych, sztuczną inteligencją, produktywnością oraz analizą danych.
Jest absolwentem Northwestern University – Kellogg School of Management oraz wykładowcą MBA. Jako konsultant ds. sztucznej inteligencji doradzał globalnym gigantom (np. Shell Energy, L’Oreal) w zakresie integracji AI, monetyzacji danych i usprawniania procesów. Arek opracowywał strategie wdrożenia SI, oferując wgląd w decyzje oparte na danych, automatyzację i efektywność dla marek takich jak IKEA, P&G, Bayer, Modoma i Arcade.
Prowadzi warsztaty, kursy i szkolenia, upraszczając tematykę AI dla uczących się na różnych poziomach i przygotowując ich do świata wspieranego przez Sztuczną Inteligencję. Dostarczając ponad 120 prelekcji, Arek inspiruje na konferencjach, łącząc umiejętności motywacyjne z ekspertyzą z zakresu AI.
Posiada ponad 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma komplet materiałów szkoleniowych w formie skryptu.
Informacje dodatkowe
Harmonogram godzinowy szkolenia każdorazowo dostosowywany jest do grupy szkoleniowej.
Godziny realizacji poszczególnych modułów szkolenia mogą ulec zmianie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
Do realizacji szkoleń online korzystamy z platformy Zoom. Każdy uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link do platformy internetowej (na wskazany adres mailowy), na której znajdować się będzie transmisja online. Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest podłączony do Internetu (należy korzystać z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari). Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w sali szkoleniowej oraz śledzą treści wyświetlane na komputerze prowadzącego. Dodatkowo, wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online. W przypadku mniejszych szkoleń uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami kursu. Link do szkolenia online generowany jest przed szkoleniem i ważny jest przez cały czas trwania szkolenia (uczestnik może połączyć się w dowolnym momencie).
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: Dwurdzeniowy procesor Intel Core i5 2,5 GHz i wyższy.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: pobieranie: 10 Mb/s, wysyłanie: 5 Mb/s.
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Nie trzeba pobierać oprogramowania. Aby wziąć udział w szkoleniu online potrzebny jest komputer, laptop, telefon lub tablet ze stabilnym internetem i bez blokad firmowych.
Podczas szkoleń online wykorzystujemy następujące funkcjonalności:
1) Praca w grupach (breakout rooms)
- trener może podzielić uczestników automatycznie lub manualnie
- trener ustala czas trwania pracy w grupach
- pojawia się krótki komunikat na ekranie uczestnika, który informuje, że gospodarz zaprasza do podpokoju
- prowadzący może wysłać wiadomość do wszystkich pokoi jednocześnie, np. z opisem zadania do wykonania.
2) Narzędzia dostępne podczas sesji w breakout rooms:
- tablica, możliwość pisania mają wszyscy uczestnicy, efekt pracy można zapisać i pokazać w pokoju szkoleniowym, wszystkim uczestnikom szkolenia
- pokazywanie ekranu, każdy uczestnik może udostępnić swój ekran
- czat
- użytkownik pracujący w pokoju, może w dowolnym momencie zaprosić prowadzącego do pokoju grupowego.
Usługa jest nagrywana na potrzeby ewentualnej kontroli. |
W związku z tym, prosimy o włączenie kamery na czas udziału w szkoleniu. Dziękujemy. |