Ocena okresowa pracowników – szkolenie dla menedżerów prowadzących rozmowy oceniające - TERMIN DO USTALENIA
Ocena okresowa pracowników – szkolenie dla menedżerów prowadzących rozmowy oceniające - TERMIN DO USTALENIA
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest między innymi do:
- osób zarządzających zespołami,
- liderów zespołów,
- działów HR,
Każde szkolenie zamknięte jest budowane ściśle pod Państwa potrzeby i oczekiwania, poziom grupy! Szkolenie jest dopasowywane do zakresu pracy uczestników, branży - bazuje na realnych sytuacjach z życia pracowników danej konkretnej firmy.
Dzięki temu wypracowywane są w trakcie szkolenia
- rozwiązania na sytuacje, które pojawiają się w danym dziale
- rozwiązania na sytuacje trudne
- zwroty i wyrażenia gotowe do zastosowania po szkoleniu
- szablony rozmów, ścieżki postępowań w danej sytuacji
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji12-02-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie Ocena okresowa pracowników przygotowuje uczestników do sprawnego przeprowadzenia systemu oceny okresowej pracowników. Uczestnicy dowiedzą się:- co podlega ocenie, jak oceniać kompetencje
- jakie są techniki komunikacji umożliwiające efektywne przeprowadzenie rozmowy oceniającej
- jak przeprowadzić rozmowę oceniającą
- w jaki sposób radzić sobie z trudnymi sytuacjami podczas rozmowy oceniającej
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Poznanie systemu oceny okresowej pracowników | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia wie, jakie aspekty pracy i kompetencje podlegają ocenie w systemie oceny okresowej oraz jak są one mierzone.Uczestnik szkolenia zna cele i znaczenie oceny okresowej jako narzędzia wspierającego rozwój pracowników oraz ich motywację. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność przeprowadzenia rozmowy oceniającej | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia potrafi przeprowadzić rozmowę oceniającą, wykorzystując odpowiednie techniki komunikacyjne, które wspierają otwartość, zrozumienie i akceptację oceny przez pracownika.Uczestnik szkolenia demonstruje umiejętność formułowania konstruktywnej informacji zwrotnej, która motywuje pracownika do dalszego rozwoju. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami podczas rozmowy oceniającej | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia potrafi zidentyfikować potencjalnie trudne sytuacje w trakcie rozmowy oceniającej i zna techniki ich skutecznego rozwiązania.Uczestnik szkolenia zna proces prowadzenia rozmowy w sposób, który minimalizuje napięcie i sprzyja konstruktywnemu dialogowi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystanie technik komunikacji w rozmowie oceniającej | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia prezentuje umiejętność stosowania technik aktywnego słuchania, precyzyjnego przekazywania informacji oraz zarządzania przebiegiem rozmowy w symulowanych warunkach rozmowy oceniającej.Uczestnik szkolenia potrafi prowadzić rozmowę oceniającą w sposób, który buduje zaufanie i wspiera długoterminowy rozwój pracownika. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PROGRAM WARSZTATU
Korzyści z Systemu Okresowych Ocen Pracowników i powiązania z innymi systemami HR
- Po co prowadzimy rozmowy oceniające?
- Jakie korzyści przynosi prowadzenie rozmów oceniających dla organizacji
- Korzyści dla ocenianego
- Korzyści dla oceniającego
JAK PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO ROZMOWY OCENIAJĄCEJ?
- Samoocena w systemie oceniania
- Przygotuj pracownika – odpowiednia komunikacja
- Przygotuj siebie
- Atmosfera współpracy i zrozumienia podczas rozmowy
CO PODLEGA ROZMOWIE OCENIAJĄCEJ
- Co podlega ocenie? – kompetencje i wynikające z ich opisów zachowania
- Co to jest Kompetencja? (Wiedza, Umiejętności, Postawa)
- Uwspólnienie rozumienia pojęcia kompetencja – poziom zachowań na przykładzie 4 wybranych nazw kompetencji
- Obserwowalne fakty podstawą oceny -„Dzień pracy Jacka”
- Kalibracja wskaźników oceny – zgodnie z zasadami Systemu Ocen Pracowniczych
ZASADY I TECHNIKI KOMUNIKACJI PRZYDATNE PODCZAS ROZMOWY OCENIAJĄCEJ – informacja zwrotna
- Podstawowe zasady komunikacji przydatne podczas rozmowy oceniającej
- Narzędzia komunikacyjne wykorzystywane podczas rozmowy oceniającej:
- Udzielanie informacji zwrotnej
- Technika UFO
- Technika FUKO
- Model Informacji zwrotnej „Z” i „Kanapka”
- Technika Czteropolowego Feedbacku
- Aktywne słuchanie
- Zadawanie pytań – rola poznawcza i kierująca rozmową
STRUKTURA ROZMOWY OCENIAJĄCEJ
- Film. Film podzielony jest na etapy. Po każdym etapie następuje omówienie czego dany etap dotyczył, elementy składowe etapu, co menedżer zrobił dobrze, a co wymaga poprawy. Uczestnicy uczą się rozpoznawać zastosowane przez menedżera technik, które poznali w module poprzednim.
- Na podstawie filmu zostaje wyprowadzony model struktury rozmowy oceniającej:
- Rozpoczęcie
- Ocena sposobu wykonywania zadań i obowiązków
- Ocena kompetencji
- Cele na kolejny okres
- Plan rozwoju
- Podsumowanie
PROWADZENIE ROZMOWY OCENIAJĄCEJ
Na podstawie przygotowanych case`ów oraz przygotowanego rozpoczęcia rozmowy oceniającej – uczestnicy w 4 grupach 3 osobowych przygotowują się do przeprowadzenia etapu „Rozpoczęcie rozmowy oceniającej”, wg następujących elementów składowych:
- Rozpoczęcie
- Ocena sposobu wykonywania zadań i obowiązków
- Ocena kompetencji
- Cele na kolejny okres
- Plan rozwoju
- Podsumowanie
TRUDNE SYTUACJE PODCZAS ROZMOWY OCENIAJĄCEJ.
- Możliwe zagrożenia – czyli przykłady najczęstszych błędów we wprowadzaniu i stosowaniu systemu ocen
- Zebranie przykładów i przejście wspólnie z trenerem przez te sytuacje
ASERTYWNOŚĆ – JAKO NARZĘDZIE WYKORZYSTYWANE PODCZAS PROWADZENIA ROZMÓW OCENIAJĄCYCH
- Wyrażanie własnych opinii
- Zamiana komunikaty „Ty” na komunikat „Ja”
- Asertywna obrona własnego stanowiska
NA ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA KAŻDY UCZESTNIK OTRZYMA INDYWIDUALNE PLANY DZIAŁANIA DO WYPEŁNIENIA.
ANKIETY REAKCJI POSZKOLENIOWYCH
Każdy uczestnik wypełni anonimowe ankiety oceniające jakość przeprowadzonego szkolenia
PODSUMOWANIE ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA
Na zakończenie szkolenia, Trener rozda każdemu uczestnikowi dyplom
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 013,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 450,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto188,34 PLN
- Koszt osobogodziny netto153,13 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Jacek Łabuński
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń biznesowych związanych z budowaniem i poszerzaniem kompetencji w zakresie sprzedaży, zarządzania i rozwoju osobistego. W ostatnich latach współtworzył nowe standardy zarządzania w największej polskiej firmie zatrudniającej 40 tys. pracowników na stanowisku dyrektora projektu ds. poprawy efektywności zarządzania. Ponadto posiada kilkunastoletnie doświadczenie w sprzedaży w branżach technicznych, IT, FMCG i innych, w systemach sprzedaży B2C, B2B oraz B2G. W ciągu swojej kariery zawodowej przeprowadził ok. 15 000 rozmów handlowych i negocjacji, ponad 10 000 godzin szkoleń i coachingu.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Po realizacji szkolenia uczestnicy otrzymują materiał szkoleniowy w postacipodręcznika stworzonego przez Trenera HILLWAY, użytego w trakcie trwania warsztatów.
W zależności od zaangażowania uczestników i postępów prac – szkolenie prowadzone jest zgodnie z cyklem Kolba, Trener dopasowuje treści do potrzeb uczestników warsztatu.
Stosowane są tips & tricks oraz inne materiały dodatkowe, tworzone również podczas szkolenia z zaangażowaniem uczestników. Umożliwia to wspólne wypracowanie rozwiązań gotowych do implementacji w codziennej pracy uczestników.
W trakcie warsztatów dodatkowo może być wykorzystywana prezentacja multimedialna, wyświetlana uczestnikom przy użyciu rzutnika. Prezentacja jest traktowana jako uzupełnienie i zobrazowanie pewnych treści w myśl zasady jeden obraz wart więcej niż 1 000 słów. Pracujemy warsztatowo z wykorzystaniem wirtualnej tablicy np. Padlet, czy AnswerGarden.
W trakcie szkolenia wykorzystywane są testy, gry, case study, ćwiczenia indywidualne, w parach i grupowe. Wówczas Uczestnicy zostają z poziomu Trenera podzieleni na mniejsze grupy, w których wykonują poszczególne zadania.
W ramach szkoleń stosowane są też innowacyjne rozwiązania angażujące uczestników i urozmaicające stosowane narzędzia np. ankiety na on-line, np. Kahoot, quizlet.live, AnswerGarden, gdzie Trener na bieżąco otrzymuje wyniki i może pokazać odpowiedzi np. w formie graficznej.
Przy szkoleniach rekomendujemy pracę na rzeczywistych sytuacjach z codziennej pracy uczestników, jednak w celu aktywizacji uczestników wprowadzamy odpowiednie ćwiczenia, mające na celu wzmocnienie procesu grupowego.
Uczestnicy aktywnie pracują z Trenerem, wykorzystując nowatorskie rozwiązania technologiczne, tworząc praktyczne rozwiązania poruszanych kwestii gotowe do zastosowania już po szkoleniu.
Dodatkowo 14 dni po szkoleniu uczestnicy mają możliwość konsultacji e-mail dotyczących tematu szkolenia z Trenerem prowadzącym
W trakcie szkolenia Trener uwzględnia indywidualne sytuacje z Państwa środowiska pracy, przedstawia narzędzia i rozwiązania gotowe do zastosowania już następnego dnia po szkoleniu!
- wypracowanie listy pomysłów (nowe projekty, zmiany, usprawnienia) często ustalonymi datami ich realizacji lub kryteriami ich oceny.
- Indywidualne Plany Działania
Warunki uczestnictwa
Podpisane zamówienie lub umowa zlecenia realizacji szkolenia zamkniętego.
W SYTUACJI DOFINANSOWANIA SZKOLENIA ZE ŚRODKÓW PUBLICZNYCH W WYSOKOŚCI, CO NAJMNIEJ 70% USŁUGA JEST ZWOLNIONA Z PODATKU VAT.
Szkolenia zamknięte to szkolenia dedykowane danej organizacji. Program i cele takiego szkolenia są doprecyzowywane w zależności od potrzeb organizacyjnych i sytuacji występujących w codziennej pracy uczestników. Ustalenie dokładnego programu odbywa się dzięki przeprowadzonym wywiadom z menedżerem szkolonego zespołu lub działem HR, a także dzięki anonimowej ankiecie badania potrzeb uczestników.
http://www.hillway.pl/harmonogram-wspolpracy/
TRENER PROWADZĄCY:
Szkolenie prowadzi jeden Trener, praktyk ekspert biznesu.
SZKOLENIE OTWARTE Z TEGO TEMATU
Zobacz też Kalendarium Szkoleń Otwartych HILLWAY http://www.hillway.pl/kalendarium-szkolen-szkolenia-otwarte-warszawa/
Informacje dodatkowe
Szkolenia dedykowane HILLWAY to profesjonalne projekty rozwojowe z 2 dniowym szkoleniem bazowym, gdzie cykl edukacyjny jest wydłużony do 60-80 dni!
Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?
A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces obsługi klienta czy sprzedaży?
Zapraszamy do kontaktu!
E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami