Profesjonalna Asystentka Zarządu - TERMIN DO USTALENIA.
Profesjonalna Asystentka Zarządu - TERMIN DO USTALENIA.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie adresowane jest przede wszystkim do asystentek i sekretarek zatrudnionych w przedsiębiorstwach oraz administracji publicznej, które pragną rozszerzyć swoje dotychczasowe umiejętności zawodowe.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji04-02-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników szkolenia do bycia świetnym organizatorem, strategiem, dzięki szkoleniu doskonale radzić sobie w nieoczekiwanych sytuacjach. Praca na stanowisku asystentki wiąże się ze wspieraniem pracy przełożonego, a często także całego zespołu, bądź poszczególnych działów przedsiębiorstwa, dlatego ważna jest umiejętność skutecznej komunikacji, doskonałej organizacji pracy i asertywności.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zrozumienie roli organizacji i strategii w pracy asystentki | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia zna kluczowe elementy efektywnej organizacji pracy oraz wyjaśnić, jak strategiczne planowanie wpływa na wsparcie pracy przełożonego i zespołu.Uczestnik szkolenia wie, jak skuteczna organizacja wpływa na codzienną pracę oraz na długoterminowe cele firmy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozwijanie umiejętności radzenia sobie w nieoczekiwanych sytuacjach | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia potrafi zastosować metody radzenia sobie z nieoczekiwanymi wyzwaniami.Uczestnik szkolenia demonstruje umiejętność utrzymania spokoju i profesjonalizmu w symulowanych scenariuszach awaryjnych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Skuteczna komunikacja w pracy asystentki | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia potrafi opisuje techniki komunikacji interpersonalnej. Uczestnik szkolenia zna znaczenie komunikacji w budowaniu relacji zawodowych i zapobieganiu konfliktom. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozwinięcie asertywności w codziennej pracy asystentki | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia potrafi rozwiązywać konflikty w sposób asertywny, dbając o swoje interesy i jednocześnie zachowując pozytywne relacje w zespole. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. CECHY PROFESJONALNEJ ASYSTENTKI I SAVOIR- VIVRE W MIEJSCU PRACY
- Kwalifikacje zawodowe i osobiste
- Takt, uprzejmość, dyskrecja, lojalność, profesjonalizm
- Zastosowanie protokołu dyplomatycznego w biznesie (zasady procedencji)
- Prezentacja, przedstawianie, tytułowanie podczas spotkań
- Wręczanie i przyjmowanie wizytówek
- Przejazdy służbowe – hierarchia miejsc w samochodzie
- Profesjonalne zaproszenie. Skróty na zaproszeniach.
- Dress code – ubiór biznesowy jako element budowy wizerunku.
2. EFEKTYWNA KOMUNIKACJA Z KLIENTEM WEWNĘTRZNYM I ZEWNĘTRZNYM
- Jak reagować na style innych osób w celu wyboru adekwatnych form komunikacyjnych.
- Udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej
- Komunikacja podczas spotkań służbowych
- Komunikacja z przełożonym – jak zadbać o komunikację dopasowując się do jego stylu pracy i osobowości.
- Trening z wykorzystaniem przykładowych sytuacji z życia zawodowego Uczestników.
- Asertywność w komunikacji
- Zarządzanie emocjami i panowanie nad stresem w sytuacjach trudnych.
WYBRANE TECHNIKI EFEKTYWNEGO ZARZĄDZANIA CZASEM I PODNOSZENIA EFEKTYWNOŚCI OSOBISTEJ
- Macierz Eisenhowera – umiejętność rozpoznawania zadań pilnych, nie pilnych, ważnych i nieważnych oraz wykorzystanie tej wiedzy do planowania czasu
- Zasada Pareto, analiza ABC – zarządzanie priorytetami
- Własne możliwości i ograniczenia – krzywa REFA, dobowy rytm wydajności, organizacja dnia
- Eliminacja zagrożeń efektywnej organizacji czasu – prokrastynacja, prawo Parkinsona
- Planowanie zadań własnych i przełożonego
KOMUNIKACJA TELEFONICZNA I E-MILOWA
- Zasady prowadzenia efektywnej rozmowy telefonicznej.
- Telefoniczne załatwianie spraw/odbieranie i przekazywanie informacji.
- Radzenie sobie w trudnych sytuacjach podczas rozmów telefonicznych.
- Trening z wykorzystaniem przykładowych sytuacji z życia zawodowego Uczestników.
- Netykieta – standardy prowadzenia komunikacji mailowej.
- Tworzenie maili zapewniających jasność komunikacji i zwiększających prawdopodobieństwo właściwego zrozumienia treści.
- Bank dobrych praktyk do wykorzystania w pracy.
Po realizacji każdej szkolenia uczestnicy otrzymują materiał szkoleniowy
w postaci podręcznika stworzonego przez Trenera HILLWAY, użytego w trakcie trwania warsztatów.
W zależności od zaangażowania uczestników i postępów prac – szkolenie prowadzone jest zgodnie z cyklem Kolba, Trener dopasowuje treści do potrzeb uczestników warsztatu.
Stosowane są tips & tricks oraz inne materiały dodatkowe, tworzone również podczas szkolenia z zaangażowaniem uczestników. Umożliwia to wspólne wypracowanie rozwiązań gotowych do implementacji w codziennej pracy uczestników.
Przy szkoleniach otawrtych rekomendujemy pracę na rzeczywistych sytuacjach z codziennej pracy uczestników, w celu aktywizacji uczestników wprowadzamy odpowiednie ćwiczenia, mające na celu wzmocnienie procesu grupowego.
Uczestnicy aktywnie pracują z Trenerem, wykorzystując nowatorskie rozwiązania technologiczne, tworząc praktyczne rozwiązania poruszanych kwestii gotowe do zastosowania już po szkoleniu.
W trakcie szkolenia wykorzystywane są testy, case study, ćwiczenia indywidualne, w parach i grupowe. Ogromna zaletą szkolenia otwartego jest możliwść wymiany cennej wiedzy, doświadczeń w danym obszarze, między uczestnikami spotkania z różnych organizacji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 398,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto149,91 PLN
- Koszt osobogodziny netto121,88 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Nowicka-Przyborska
Wykładowca Marketingu Usług Badawczych na studiach podyplomowych Menedżer Projektu Badawczo - Rozwojowego na Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku.
Agnieszka jest obecnie doktorantką na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, członkiem Koła Naukowego UG. Ponad to jest absolwentką Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie im. Mikołaja Kopernika w Toruniu, studiów podyplomowych Zarządzania i Marketingu w Łączności na Uniwersytecie Szczecińskim, studiów podyplomowych Zarządzanie w Turystyce i Hotelarstwie na Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Po realizacji szkolenia on-line uczestnicy otrzymują materiał szkoleniowy w postaci podręcznika stworzonego przez Trenera HILLWAY, użytego w trakcie trwania warsztatów.
W zależności od zaangażowania uczestników i postępów prac – szkolenie prowadzone jest zgodnie z cyklem Kolba, Trener dopasowuje treści do potrzeb uczestników warsztatu.
Stosowane są tips & tricks oraz inne materiały dodatkowe, tworzone również podczas szkolenia z zaangażowaniem uczestników. Umożliwia to wspólne wypracowanie rozwiązań gotowych do implementacji w codziennej pracy uczestników.
W trakcie warsztatów dodatkowo może być wykorzystywana prezentacja multimedialna, wyświetlana uczestnikom przy użyciu rzutnika. Prezentacja jest traktowana jako uzupełnienie i zobrazowanie pewnych treści w myśl zasady jeden obraz wart więcej niż 1 000 słów. Pracujemy warsztatowo z wykorzystaniem wirtualnej tablicy np. Padlet, czy AnswerGarden.
W trakcie szkolenia wykorzystywane są testy, gry, case study, ćwiczenia indywidualne, w parach i grupowe. Wówczas Uczestnicy zostają z poziomu Trenera podzieleni na mniejsze grupy, w których wykonują poszczególne zadania.
W ramach szkoleń stosowane są też innowacyjne rozwiązania angażujące uczestników i urozmaicające stosowane narzędzia np. ankiety na on-line, np. Kahoot, quizlet.live, AnswerGarden, gdzie Trener na bieżąco otrzymuje wyniki i może pokazać odpowiedzi np. w formie graficznej.
Przy szkoleniach rekomendujemy pracę na rzeczywistych sytuacjach z codziennej pracy uczestników, jednak w celu aktywizacji uczestników wprowadzamy odpowiednie ćwiczenia, mające na celu wzmocnienie procesu grupowego.
Uczestnicy aktywnie pracują z Trenerem, wykorzystując nowatorskie rozwiązania technologiczne, tworząc praktyczne rozwiązania poruszanych kwestii gotowe do zastosowania już po szkoleniu.
Dodatkowo 14 dni po szkoleniu uczestnicy mają możliwość konsultacji e-mail dotyczących tematu szkolenia z Trenerem prowadzącym
W trakcie szkolenia Trener uwzględnia indywidualne sytuacje z Państwa środowiska pracy, przedstawia narzędzia i rozwiązania gotowe do zastosowania już następnego dnia po szkoleniu!
- wypracowanie listy pomysłów (nowe projekty, zmiany, usprawnienia) często ustalonymi datami ich realizacji lub kryteriami ich oceny.
- Indywidualne Plany Działania
Warunki uczestnictwa
PODPISANE ZAMÓWIENIE LUB UMOWA ZLECENIA REALIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO.
Szkolenia otwarte są to szkolenia dla wszystkich chętnych. Na takie szkolenia przedsiębiorstwa mogą kierować swoich pracowników lub pracownicy firm, managerowie mogą zgłaszać się sami poprzez kontakt z wewnętrznym Działem HR, który zazwyczaj dysponuje budżetem na szkolenia otwarte.
Szkolenia HILLWAY to profesjonalne projekty rozwojowe, gdzie cykl edukacyjny jest wydłużony do 60-80 dni!
http://www.hillway.pl/harmonogram-wspolpracy/
TRENER PROWADZĄCY:
Szkolenie otwarte prowadzi jeden Trener, praktyk ekspert biznesu.
SZKOLENIE OTWARTE HILLWAY
Zobacz Kalendarium Szkoleń Otwartych HILLWAY http://www.hillway.pl/kalendarium-szkolen-szkolenia-otwarte-warszawa/
Informacje dodatkowe
Cechą szkolenia otwartego online jest interaktywność, którą uzyskujemy dzięki nowoczesnym metodom aktywizacji uczestników podczas warsztatów. W trakcie szkoleniaTrener porusza wraz z uczestnikami kwestie dotyczące wyzwań w ich codziennej pracy.
Aby zarządzać uwagą uczestników w trakcie szkolenia, Konsultant HILLWAY wykorzystuje różne funkcje programu, np. wyświetlanie swojego ekranu z np. prezentacją, dzielenie ekranu i korzystanie z whiteboardu. W czasie rzeczywistym uczestnicy zadają pytania, wymieniają się doświadczeniami oraz realizują ćwiczenia w podgrupach dzięki podziałowi na wirtualne pokoje.
Dodatkowo, praca warsztatowa oparta jest na dodatkowych narzędziach aktywizujących jak np. Padlet, Jumbord, Mentimeter i inne.
Uczestnicy w po szkoleniu otrzymują materiały szkoleniowe w formatach PDF/MS Word/MS Power Point.
Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?
Zapraszamy do kontaktu!
E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami