WARSZTAT KOMUNIKACJI I WSPÓŁPRACY Z WYKORZYSTANIEM METODOLOGII DISC
WARSZTAT KOMUNIKACJI I WSPÓŁPRACY Z WYKORZYSTANIEM METODOLOGII DISC
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Warsztat jest przeznaczony dla wszystkich osób, które chcą wiedzieć jakie są style zachowania według metodologii DISC i poznać swój przeważający styl, po to by w lepiej rozumieć relacje interpersonalne i wzmocnić swoje umiejętności komunikacyjne.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji12-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest poznanie i lepsze rozumienie własnego sposobu komunikacji i współpracy zgodnie z metodologią DISC.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozpoznaje każdy ztypów osobowości | Kryteria weryfikacji wymienia mocne strony i ograniczenia w komunikacji każdego ztypów osobowości oraz w interakcji różnych typów między sobą | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji opisuje jak zmienia się sposób komunikacji różnych osób pod wpływemstresu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Skutecznie dociera dorozmówcy | Kryteria weryfikacji stosuje techniki komunikacji w praktyce | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji opisuje jak osobowość człowieka wpływa na sposóbpostrzegania innych ludzi i odbierania ich zachowań | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji analizuje i uwzględnia potrzeby swojego rozmówcy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Efektywnie współpracujew zespole | Kryteria weryfikacji mówi do różnych pod względem osobowości ludzi tak,aby uzyskać pożądany efekt | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji skutecznie motywuje innych do działania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Czas trwania szkolenia to 1 dzień szkoleniowy w godz. 9:00 - 16:00 - 7 h zegarowych (8 h dydaktycznych + przerwy).
Szkolenie odbywa się w grupach od 3 do 5 osób w sali szkoleniowej wyposażonej w stanowisko dla każdego z uczestników, projektor, flipcharty, markery.
Warunkiem niezbędnym do spełnienia przez uczestników, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu jest aktywność oraz obecność na szkoleniu.
PROGRAM SZKOLENIA:
MODUŁ I
Wprowadzenie do metodologii DISC – jak dobrze, że się różnimy!
- podstawowe założenia dotyczące różnych stylów komunikacji i zachowania,
- magia percepcji – jak osobowość człowieka wpływa na sposób postrzegania innych ludzi i odbierania ich zachowań,
- techniki komunikacji w praktyce - przydatne niezależnie od osobowości rozmówców.
MODUŁ II
Jak rozpoznać każdy ze stylów komunikacji? – wskazówki, w jaki sposób skutecznie dotrzeć do rozmówcy
- jakie są mocne strony i ograniczenia w komunikacji każdego z typów osobowości oraz w interakcji różnych typów między sobą?
- jak rozpoznawać różne style komunikacji i preferencje osobowościowe pod kątem współpracy z różnymi osobami - na podstawie mowy werbalnej i niewerbalnej rozmówców.
- jak zmienia się sposób komunikacji różnych osób pod wpływem stresu - „dobry i zły dzień” różnych typów osobowości w biznesie.
MODUŁ III
Autodiagnoza – omówienie i interpretacja wyników testu DISC
- praca z indywidualnym arkuszem i wynikami testu DISC.
MODUŁ IV
Zastosowanie modelu DISC w praktyce, czyli jak motywować, jak rozwijać osoby o określonej kolorystyce
- w jaki sposób mówić do różnych pod względem osobowości ludzi, aby uzyskać pożądany efekt np. zmotywować do działania, zaangażować, przekonać do czegoś.
MODUŁ V
Ja w zespole - jak skutecznie komunikować się oraz współpracować w zespole
-
jak wykorzystać model DISC do pracy zespołowej nad nowym pomysłem/ projektem, aby wzmocnić dobrą współpracę w zespole, wykorzystać potencjał różnych osobowości oraz zapewnić efektywną realizację projektu na każdym jego etapie.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Moduł I i II | Prowadzący Katarzyna Zarębska | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Zarębska | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Moduł III i IV | Prowadzący Katarzyna Zarębska | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Lunch | Prowadzący Katarzyna Zarębska | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Moduł V | Prowadzący Katarzyna Zarębska | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Zarębska | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 537,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 250,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto219,64 PLN
- Koszt osobogodziny netto178,57 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Zarębska
Trener, rekruter, doradca HR, analityk danych HR. Dzieli się swoją wiedzą w zakresie strategii personalnych oraz przyciągania i rozwijania talentów w organizacjach. Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów podyplomowych z zakresu mediacji i negocjacji, coachingu menedżerskiego i socjoterapii. Akredytowany trener metodologii Insights Discovery oraz DISC Trainer&Facilitator. Akredytowany trener biznesu (międzynarodowy certyfikat IES). W trakcie szkoły psychoterapii w nurcie poznawczo-behawioralnej. Stały mediator sądowy. Pasjonat samorozwoju i psychologii biznesu. Szkolenia prowadzone w języku polskim i angielskim. W ciągu ostatnich 5 lat przeprowadziła około 170 warsztatów z tematyki komunikacji i współpracy.
Doświadczenie zdobywane w międzynarodowych firmach z branży manufacturing, takich jak: Kimball Electronics, Inalfa Roof Systems, Fibaro, jak i w sektorze Business Shared Service: O-I Global Business Service. Stała współpraca z Wojskiem Obrony Terytorialnej w zakresie wsparcia psychologicznego żołnierzy.
W pracy trenerskiej specjalizuje się w realizacji szkoleń z zakresu:
- skuteczna rekrutacja i selekcja
- budowanie wizerunku pracodawcy – Employer Branding
- komunikacja i współpraca
- rozwiązywanie konfliktów i mediacje
- szkolenia wykorzystujące metodologię Insights Discovery oraz DISC
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- materiały szkoleniowe w segregatorach będące uzupełnieniem treści prezentowanych w trakcie warsztatu,
- fotoprotokół - prezentacja zawierająca zdjęcia flipchartów wykorzystanych podczas szkolenia, zawierają one kluczowe pomysły, wypracowane metody działania oraz podsumowania zadań praktycznych realizowanych podczas zajęć.
- raport DISC - każdy uczestnik otrzymuje wydrukowany swój indywidualny raport DISC.
Informacje dodatkowe
Organizator może odwołać szkolenie, jeżeli nie zbierze się minimalna grupa 3 osób.
Realizujemy działania rozwojowe również w formie zamkniętej – dedykowanej, wówczas program i warunki organizacyjne (termin, miejsce) ustalamy wspólne z Klientem. Pracujemy stacjonarne oraz zdalne. Zapraszamy do kontaktu, w celu ustalenia formy szkolenia i sposobu pracy: tel. 881 036 989, biuro@open-szkolenia.pl,www.open-szkolenia.pl.
Specjalizujemy się w realizacji działań rozwojowych z tematyki:
Zarządzanie zespołem, Zarządzanie projektami, Zarządzanie zmianą, Rozwiązywanie konfliktów, Motywowanie siebie i innych, Udzielanie feedbacku, Organizacja czasu pracy, Komunikacja interpersonalna, Asertywność, Sprzedaż, Obsługa Klienta, Negocjacje, Radzenie sobie ze stresem, Wypalenie zawodowe, Wystąpienia publiczne i autoprezentacja, Train the trainers, Mentoring, Zespołowość i współpraca, Team building.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Dokumenty do pobrania
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi