KPI – Kluczowe Wskaźniki Efektywności, czyli jak skutecznie mierzyć efektywność? - TERMIN DO USTALENIA
KPI – Kluczowe Wskaźniki Efektywności, czyli jak skutecznie mierzyć efektywność? - TERMIN DO USTALENIA
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie KPI – Kluczowe Wskaźniki Efektywności dedykowane jest dla wszystkich osób, które chcą poznać metodykę tworzenia i wdrażania wskaźników dla podejmowania skutecznych decyzji w procesie zarządzania przez cele (Performance Management).
Szkolenie zalecane jest także dla pracowników PMO – Project Management Office, aby mogli służyć wsparciem w projektach, dla których takie biuro powołano.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji06-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie KPI – Kluczowe Wskaźniki Efektywności przygotowuje uczestników szkolenia do tworzenia i wdrażania wskaźników dla podejmowania skutecznych decyzji w procesie zarządzania przez cele (Performance Management).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zrozumienie roli i znaczenia Kluczowych Wskaźników Efektywności (KPI) | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia definiuje, czym są KPI, oraz wie, dlaczego są kluczowe w zarządzaniu przez cele.Uczestnik szkolenia wie, jak KPI wspierają proces monitorowania i oceny realizacji celów biznesowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tworzenie KPI odpowiednich do celów organizacji | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia potrafi sformułować KPI, które są mierzalne, realistyczne, i bezpośrednio powiązane z celami strategicznymi organizacji.Uczestnik szkolenia wykazuje umiejętność identyfikacji odpowiednich wskaźników KPI dla różnych działów firmy i scenariuszy biznesowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Umiejętność wdrażania KPI w procesie zarządzania przez cele | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia potrafi opracować plan wdrożenia KPI.Uczestnik szkolenia wie, jak KPI mogą być używane do monitorowania postępów, identyfikacji problemów, i podejmowania działań korygujących. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Analiza i interpretacja wyników KPI w celu podejmowania decyzji | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia demonstruje umiejętność analizy wyników KPI, identyfikowania trendów oraz wyciągania wniosków na podstawie danych.Uczestnik szkolenia potrafi wykorzystać wyniki KPI do podejmowania decyzji strategicznych, które wspierają realizację celów organizacyjnych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Ukierunkowanie na wyniki w realizacji strategii firmy:
- Od diagnozy do strategii – planowanie strategiczne,
- Idea modelu zarządzania wynikami przedsiębiorstwa,
- Mapa strategiczna organizacji,
- Miejsce KPI w zarządzaniu celami firmy,
- Rodzaje KPI,
- Pomiar efektywności organizacji – najlepsze praktyki Performance Management.
Koncepcja wdrożenia KPI:
- Definicja i charakterystyka KPI,
- Wykorzystanie KPI w podejmowaniu decyzji biznesowych,
- Przygotowanie środowiska do wdrożenia KPI,
- Tożsamość, wartości, wizja, misja – podstawy do koncepcji KPI,
- Kluczowe czynniki sukcesu organizacji,
- Połączenie miar aktywności z realizacją celów,
- Założenia wdrożenia systemu KPI.
Przygotowanie do wdrożenia KPI:
- Harmonogram wdrożenia systemu KPI,
- Przygotowanie zespołu projektowego do wdrożenia KPI,
- Koncepcja KPI w kulturze organizacyjnej.
Przygotowanie do pracy z systemem KPI:
- Zidentyfikowanie krytycznych czynników sukcesu,
- Zasady wyboru KPI na poziomie organizacji i zespołów, koncepcja bottom-up i top down,
- Wybór głównych aktywności do pomiaru KPI,
- Przygotowanie bazy mierników,
- Stworzenie narzędzi do monitorowania wykonania,
- Przygotowanie koncepcji systemu raportowania,
- Przykłady mierników KPI,
- Kontrola i działania korygujące w realizacji celów indywidualnych i zespołowych.
Monitoring i rozliczanie realizacji wskaźników.
Przykłady dobrych praktyk.
Po realizacji każdej szkolenia uczestnicy otrzymują materiał szkoleniowy
w postacipodręcznika stworzonego przez Trenera HILLWAY, użytego w trakcie trwania warsztatów.
W zależności od zaangażowania uczestników i postępów prac – szkolenie prowadzone jest zgodnie z cyklem Kolba, Trener dopasowuje treści do potrzeb uczestników warsztatu.
Stosowane są tips & tricks oraz inne materiały dodatkowe, tworzone podczas aktywności uczestników szkolenia. Umożliwia to wspólne wypracowanie rozwiązań gotowych do implementacji w codziennej pracy uczestników.
Przy szkoleniach otwartych rekomendujemy pracę na rzeczywistych sytuacjach z codziennej pracy uczestników. W celu aktywizacji uczestników wprowadzamy odpowiednie ćwiczenia, mające na celu wzmocnienie procesu grupowego.
Uczestnicy aktywnie pracują z Trenerem, wykorzystując nowatorskie rozwiązania technologiczne, tworząc praktyczne rozwiązania poruszanych kwestii gotowe do zastosowania już po szkoleniu.
W trakcie szkolenia wykorzystywane są testy, case study, ćwiczenia indywidualne, w parach i grupowe. Ogromna zaletą szkolenia otwartego jest możliwść wymiany cennej wiedzy, doświadczeń w danym obszarze, między uczestnikami spotkania z różnych organizacji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 704,77 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 199,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto169,05 PLN
- Koszt osobogodziny netto137,44 PLN
Prowadzący
Prowadzący
KATARZYNA FRĄCZKOWSKA
Na co dzień pełni funkcję Dyrektora Finansowego i Prokurenta w firmie FIMA Polska, firmie ekspercko specjalizującej się w integracji nowoczesnej infrastruktury technicznej. W swojej pracy biegle posługuje się językiem polskim, angielskim i niemieckim.
Katarzyna jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej ze specjalizacją Controlling i rachunkowość menedżerska oraz CEMS MIM – programu Międzynarodowych Menedżerskich Studiów Magisterskich. Posiada prestiżowy tytuł ACCA (Association of Chartered Certified Accountants), który należy do najbardziej cenionych kwalifikacji zawodowych w międzynarodowym środowisku biznesowym; jak również tytuł Executive MBA zdobyty na Akademii Leona Koźmińskiego. Jest również absolwentką podyplomowych studiów z Prawa Podatkowego oraz Metod wycen spółek kapitałowych. Jest w trakcie zdobywania uprawnień Biegłego Rewidenta.
Katarzyna posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze finansów i controllingu z doświadczeniem w branżach produkcyjnej, handlowej, usługowej oraz telekomunikacji, z czego 10 lat na stanowisku osoby zarządzającej. Swoje doświadczenia zawodowe zdobywała zarówno w kraju, jak i za granicą odbywając staże i pracując w takich firmach jak: Henkel KgaA, Dusseldorf, Niemcy, KGD Consulting, PPL ,,Porty Lotnicze”, Agros Nowa, Makton, Netia (przed przejęciem Crowley Data Poland) i od 2013 roku w FIMA Polska.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Po realizacji szkolenia uczestnicy otrzymują materiał szkoleniowy w postaci podręcznika stworzonego przez Trenera HILLWAY, użytego w trakcie trwania warsztatów.
W zależności od zaangażowania uczestników i postępów prac – szkolenie prowadzone jest zgodnie z cyklem Kolba, Trener dopasowuje treści do potrzeb uczestników warsztatu.
Stosowane są tips & tricks oraz inne materiały dodatkowe, tworzone podczas aktywności uczestników szkolenia. Umożliwia to wspólne wypracowanie rozwiązań gotowych do implementacji w codziennej pracy uczestników.
W trakcie warsztatów dodatkowo może być wykorzystywana prezentacja multimedialna, wyświetlana uczestnikom przy użyciu rzutnika. Prezentacja jest traktowana jako uzupełnienie i zobrazowanie pewnych treści w myśl zasady jeden obraz wart więcej niż 1 000 słów. Pracujemy warsztatowo z wykorzystaniem wirtualnej tablicy np. Padlet, czy AnswerGarden.
W trakcie szkolenia wykorzystywane są testy, gry, case study, ćwiczenia indywidualne, w parach i grupowe. Wówczas Uczestnicy zostają z poziomu Trenera podzieleni na mniejsze grupy, w których wykonują poszczególne zadania.
W ramach szkoleń stosowane są też innowacyjne rozwiązania angażujące uczestników i urozmaicające stosowane narzędzia. Są to ankiety on-line np. Kahoot, quizlet.live, AnswerGarden, gdzie Trener na bieżąco otrzymuje wyniki i może pokazać odpowiedzi np. w formie graficznej.
Przy szkoleniach rekomendujemy pracę na rzeczywistych sytuacjach z codziennej pracy uczestników. W celu aktywizacji wprowadzamy odpowiednie ćwiczenia, mające na celu wzmocnienie procesu grupowego.
Uczestnicy aktywnie pracują z Trenerem, wykorzystując nowatorskie rozwiązania technologiczne, tworząc praktyczne rozwiązania poruszanych kwestii gotowe do zastosowania już po szkoleniu.
Dodatkowo 14 dni po szkoleniu uczestnicy mają możliwość konsultacji e-mail dotyczących tematu szkolenia z Trenerem prowadzącym.
W trakcie szkolenia Trener uwzględnia indywidualne sytuacje z Państwa środowiska pracy, przedstawia narzędzia i rozwiązania gotowe do zastosowania już następnego dnia po szkoleniu!
Szkolenie kończy się:
- wypracowaniem listy pomysłów (nowe projekty, zmiany, usprawnienia) wraz z ustalonymi datami ich realizacji lub kryteriami oceny
- stworzeniem Indywidualnych Planów Działania
Warunki uczestnictwa
Podpisane zamówienie lub umowa zlecenia realizacji szkolenia zamkniętego.
W SYTUACJI DOFINANSOWANIA SZKOLENIA ZE ŚRODKÓW PUBLICZNYCH W WYSOKOŚCI CO NAJMNIEJ 70%, USŁUGA JEST ZWOLNIONA Z PODATKU VAT.
Szkolenia zamknięte to szkolenia dedykowane danej organizacji. Program i cele takiego szkolenia są doprecyzowywane w zależności od potrzeb organizacyjnych i sytuacji występujących w codziennej pracy uczestników. Ustalenie dokładnego programu odbywa się dzięki przeprowadzonym wywiadom z menedżerem szkolonego zespołu lub działem HR, a także dzięki anonimowej ankiecie badania potrzeb uczestników.
http://www.hillway.pl/harmonogram-wspolpracy/
TRENER PROWADZĄCY:
Szkolenie prowadzi jeden Trener, praktyk ekspert biznesu.
SZKOLENIE OTWARTE Z TEGO TEMATU
Zobacz też Kalendarium Szkoleń Otwartych HILLWAY http://www.hillway.pl/kalendarium-szkolen-szkolenia-otwarte-warszawa/
Informacje dodatkowe
Szkolenia dedykowane HILLWAY to profesjonalne projekty rozwojowe z 2 dniowym szkoleniem bazowym, gdzie cykl edukacyjny jest wydłużony do 60-80 dni!
Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?
A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces obsługi klienta czy sprzedaży?
Zapraszamy do kontaktu!
E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami