Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży - TERMIN DO USTALENIA
Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży - TERMIN DO USTALENIA
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie z zakresu Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży przeznaczone jest dla osób zajmujących się sprzedażą.
Szczególnie polecane jest osobom, które zainteresowane są podniesieniem poziomu obsługi klienta oraz swoich wyników sprzedażowych.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników14
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży przygotowuje uczestników do skutecznej sprzedaży, radzenia sobie z obiekcjami klientów, doprowadzenia rozmów, które kończą się sukcesem.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Poznanie technik finalizacji sprzedaży | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia potrafi wymienić i opisać kluczowe techniki finalizacji sprzedaży. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Radzenie sobie z obiekcjami klientów | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia potrafi stosować techniki finalizacji sprzedaży w praktycznych scenariuszach sprzedażowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Umiejętność skutecznego zamykania sprzedaży | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia wie kiedy zastosować odpowiednią technikę zamykania sprzedaży w zależności od typu klienta oraz sytuacji sprzedażowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Prowadzenie rozmów sprzedażowych, które kończą się sukcesem | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia potrafi skutecznie zidentyfikować moment gotowości klienta do podjęcia decyzji oraz przeprowadzić finalizację sprzedaży. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Wybrane moduły lub ich części możliwe do zastosowania w programie szkolenia w wersji podstawowej lub rozszerzonej w zależności od wyników badania potrzeb i przekazanych informacji odnośnie celów szkolenia, a także priorytetów w rozwoju poszczególnych kompetencji według organizacji.
PROGRAM:
OPÓR A OBIEKCJE
- kiedy mamy do czynienia z oporem a kiedy z obiekcją?
- metody pokonywania oporu
- wyjaśnianie obiekcji
TECHNIKI POKONYWANIA OBIEKCJI
ZACHOWANIA UŁATWIAJĄCE FINALIZOWANIE SPRZEDAŻY
REGUŁA 6 W SPRZEDAŻY
ROZPOZNAWANIE MOMENTÓW FINALIZACYJNYCH – SYGNAŁY ZAKUPU
- odczytywanie sygnałów werbalnych po stronie klienta
- odczytywanie sygnałów niewerbalnych po stronie klienta
REAGOWANIE NA BŁĘDNE REAKCJE KLIENTÓW
- odczytywanie niepokojących sygnałów werbalnych po stronie klienta i sposoby reakcji
- odczytywanie niepokojących sygnałów niewerbalnych po stronie klienta i sposoby reakcji
4 BŁĘDY W FINALIZACJI TRANSAKCJI
- zbyt wczesna próba finalizacji
- niedostrzeganie sygnałów zakupu (przegapienie bezpośredniej chęci kupna)
- traktowanie pytań klienta jako zastrzeżeń
- traktowanie obiekcji klienta jako braku zainteresowania ofertą, niechęci do kupna.
TECHNIKI ZAMYKANIA SPRZEDAŻY
W trakcie szkoleń:
-
pracujemy na konkretnych przykładach dotyczących sprzedaży i negocjacji w sprzedaży usług energetycznych. Praca na realnych sytuacjach pozwoli uczestnikom zastosować zmiany w rozmowach z pracownikami już następnego dnia po szkoleniu.
- wypracowujemy listy pomysłów (nowe projekty, zmiany, usprawnienia), terminy realizacji oraz kryteria oceny
- pokażemy konkretne techniki wraz z zestawem zwrotów, które pomogą kontrolować rozmowy z pracownikami oraz ułatwią szybką i skuteczną reakcję na niespodziewane sytuacje - szkolenia prowadzą praktycy
- żadnej zbędnej teorii - wykłady i ćwiczenia poprowadzą wyłącznie praktycy, którzy z sukcesem szkolą menedżerów z całej Polski i Europy
- żadnych prezentacji marketingowych - 100% merytoryki i wartości dla naszych uczestników
- możliwość przeprowadzenia indywidualnych konsultacji z Trenerem po szkoleniu - odpowiemy na każde pytanie, którego być może nie zdążą uczestnicy zadać w czasie warsztatu
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 398,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto149,91 PLN
- Koszt osobogodziny netto121,88 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Jacek Łabuński
W ostatnich latach współtworzył nowe standardy zarządzania w największej polskiej firmie zatrudniającej
40 tys. pracowników na stanowisku dyrektora projektu ds. poprawy efektywności zarządzania. Ponadto posiada kilkunastoletnie doświadczenie w sprzedaży w branżach technicznych, IT, FMCG i innych,
w systemach sprzedaży B2C, B2B oraz B2G. W ciągu swojej kariery zawodowej przeprowadził ok. 15 000 rozmów handlowych i negocjacji, ponad 10 000 godzin szkoleń i coachingu.
Posiada wyższe wykształcenie na kierunkach psychosocjologia, zarządzanie zasobami ludzkimi, administracja samorządowa.
Autor artykułów na temat zarządzania, sprzedaży i efektywności pracy.
Doświadczenie Trenera w projektach szkoleniowo-doradczych w obszarze zarządzania personelem i sprzedaży B2C:
Apple APR Coach Program - szkolenie i coaching kierowników salonów i handlowców w autoryzowanych salonach Apple (18 salonów na terenie całego kraju, łącznie 120 osób) w zakresie miękkich i twardych kompetencji menedżerskich
i obsługi klienta, budowanie synergii w zespole. Szkolenia przygotowujące do audytów Mystery Shoper’a, projektowanie programów wdrażania nowych pracowników i nowych standardów pracy.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Po realizacji szkolenia uczestnicy otrzymują materiał szkoleniowy w postaci podręcznika stworzonego przez Trenera HILLWAY, użytego w trakcie trwania warsztatów.
W zależności od zaangażowania uczestników i postępów prac – szkolenie prowadzone jest zgodnie z cyklem Kolba, Trener dopasowuje treści do potrzeb uczestników warsztatu.
Stosowane są tips & tricks oraz inne materiały dodatkowe, tworzone podczas aktywności uczestników szkolenia. Umożliwia to wspólne wypracowanie rozwiązań gotowych do implementacji w codziennej pracy uczestników.
W trakcie warsztatów dodatkowo może być wykorzystywana prezentacja multimedialna, wyświetlana uczestnikom przy użyciu rzutnika. Prezentacja jest traktowana jako uzupełnienie i zobrazowanie pewnych treści w myśl zasady jeden obraz wart więcej niż 1 000 słów. Pracujemy warsztatowo z wykorzystaniem wirtualnej tablicy np. Padlet, czy AnswerGarden.
W trakcie szkolenia wykorzystywane są testy, gry, case study, ćwiczenia indywidualne, w parach i grupowe. Wówczas Uczestnicy zostają z poziomu Trenera podzieleni na mniejsze grupy, w których wykonują poszczególne zadania.
W ramach szkoleń stosowane są też innowacyjne rozwiązania angażujące uczestników i urozmaicające stosowane narzędzia. Są to ankiety on-line np. Kahoot, quizlet.live, AnswerGarden, gdzie Trener na bieżąco otrzymuje wyniki i może pokazać odpowiedzi np. w formie graficznej.
Przy szkoleniach rekomendujemy pracę na rzeczywistych sytuacjach z codziennej pracy uczestników. W celu aktywizacji wprowadzamy odpowiednie ćwiczenia, mające na celu wzmocnienie procesu grupowego.
Uczestnicy aktywnie pracują z Trenerem, wykorzystując nowatorskie rozwiązania technologiczne, tworząc praktyczne rozwiązania poruszanych kwestii gotowe do zastosowania już po szkoleniu.
Dodatkowo 14 dni po szkoleniu uczestnicy mają możliwość konsultacji e-mail dotyczących tematu szkolenia z Trenerem prowadzącym.
W trakcie szkolenia Trener uwzględnia indywidualne sytuacje z Państwa środowiska pracy, przedstawia narzędzia i rozwiązania gotowe do zastosowania już następnego dnia po szkoleniu!
Szkolenie kończy się:
- wypracowaniem listy pomysłów (nowe projekty, zmiany, usprawnienia) wraz z ustalonymi datami ich realizacji lub kryteriami oceny
- stworzeniem Indywidualnych Planów Działania
Warunki uczestnictwa
Podpisane zamówienie lub umowa zlecenia realizacji szkolenia otwartego lub szkolenia zamkniętego.
W SYTUACJI DOFINANSOWANIA SZKOLENIA ZE ŚRODKÓW PUBLICZNYCH W WYSOKOŚCI CO NAJMNIEJ 70%, USŁUGA JEST ZWOLNIONA Z PODATKU VAT.
Szkolenia otwarte są to szkolenia dla wszystkich chętnych. Na takie szkolenia przedsiębiorstwa mogą kierować swoich pracowników lub pracownicy firm, managerowie mogą zgłaszać się sami poprzez kontakt z wewnętrznym Działem HR, który zazwyczaj dysponuje budżetem na szkolenia otwarte.
http://www.hillway.pl/harmonogram-wspolpracy/
TRENER PROWADZĄCY:
Szkolenie otwarte prowadzi jeden Trener, praktyk ekspert biznesu.
SZKOLENIE OTWARTE HILLWAY
Zobacz Kalendarium Szkoleń Otwartych HILLWAY http://www.hillway.pl/kalendarium-szkolen-szkolenia-otwarte-warszawa/
Informacje dodatkowe
Cechą szkolenia HILLWAY jest interaktywność, którą uzyskujemy dzięki nowoczesnym metodom aktywizacji uczestników podczas warsztatów. W trakcie szkolenia Trener porusza wraz z uczestnikami kwestie dotyczące wyzwań w ich codziennej pracy.
Cena nie zawiera: (koszty po stronie Zleceniodawcy) – logistyka szkolenia
- zapewnienie wyposażonej sali szkoleniowej
- przerw kawowych oraz lunchu dla uczestników szkolenia i Trenera,
- zakwaterowanie i wyżywienie Trenera podczas szkolenia i na dzień przed szkoleniem
Uczestnicy otrzymują bogaty liczący ok. 40-60 stron Materiał szkoleniowy wraz z notatnikiem oraz w trakcie szkolenia hand-outy np. testy szkoleniowe, ćwiczenia.
Dodatkowo 14 dni po szkoleniu mają możliwość konsultacji e-mail dotyczących tematu szkolenia z Trenerem prowadzącym.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami