Wykorzystanie sztucznej inteligencji (artificial intelligence, AI) w pracy urzędnika - warsztaty szkoleniowe zwiększające wydajność i efektywność działań.
Wykorzystanie sztucznej inteligencji (artificial intelligence, AI) w pracy urzędnika - warsztaty szkoleniowe zwiększające wydajność i efektywność działań.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Administracja IT i systemy komputerowe
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Urzędników administracji centralnej i samorządowej - osoby pracujące w różnych departamentach, ministerstwach, urzędach miast i gmin, odpowiedzialne za realizację zadań publicznych.
- Pracowników sektora publicznego zajmujących się obszarami takimi jak edukacja, zdrowie, transport, infrastruktura, środowisko, finanse publiczne itp.
- Osoby odpowiedzialne za zarządzanie i analizę danych w instytucjach publicznych.
- Specjalistów ds. technologii informatycznych, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę o wykorzystanie sztucznej inteligencji w sektorze publicznym.
- Pracowników odpowiedzialnych za rozwój i wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych w administracji.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji26-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Zapoznanie urzędników z możliwościami i zastosowaniami sztucznej inteligencji w pracy zawodowej.Przedstawienie korzyści wynikających z wykorzystania sztucznej inteligencji w procesach urzędowych.
Podniesienie kompetencji urzędników w zakresie rozpoznawania i wykorzystywania narzędzi opartych na sztucznej inteligencji.
Popularyzacja idei wprowadzania innowacyjnych rozwiązań technologicznych w sferze administracji publicznej.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:- ocenia jak odpowiednio reagować w różnych sytuacjach związanych z wykonywanym zawodem - identyfikuje własny styl uczenia się i wybiera sposoby dalszego kształcenia, - określa znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz potrafi prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu. | Kryteria weryfikacji - Umiejętność dostosowania reakcji do różnorodnych kontekstów zawodowych- Wybór adekwatnych metod do dalszego kształcenia. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji • Walidacja usługi odbędzie się poprzez arkusz ankiety ewaluacyjnej w formie 5 pytań otwartych oraz 6 zamkniętych, przekazywanej dla uczestnika w ostatnim dniu szkolenia podczas ostatniej przerwy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia
1.Wprowadzenie do sztucznej inteligencji:
Definicja i podstawowe pojęcia związane z sztuczną inteligencją.
Przykłady zastosowań sztucznej inteligencji w różnych dziedzinach.
Potencjał sztucznej inteligencji w administracji publicznej.
2.Narzędzia oparte na sztucznej inteligencji w pracy urzędnika:
Automatyzacja procesów administracyjnych.
Wykorzystanie chatbotów do obsługi klienta.
Analiza danych i generowanie raportów.
Systemy wspomagające podejmowanie decyzji.
3.Praktyczne przykłady zastosowania sztucznej inteligencji w administracji publicznej:
Elektroniczne systemy rejestracji i obsługi spraw.
Automatyczne przetwarzanie dokumentów i weryfikacja danych.
Systemy identyfikacji osób.
Analiza dużych zbiorów danych dla celów planowania i prognozowania.
4.Etyka i bezpieczeństwo w zastosowaniach sztucznej inteligencji:
Zagadnienia związane z ochroną danych osobowych.
Wyzwania etyczne związane z automatyzacją i podejmowaniem decyzji przez systemy sztucznej inteligencji.
Przykłady negatywnych skutków wynikających z niewłaściwego wykorzystania sztucznej inteligencji.
5.Ćwiczenia praktyczne i studia przypadków:
Praktyczne zastosowania narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w zadaniach administracyjnych.
Analiza studiów przypadków, które ilustrują korzyści wynikające z wykorzystania sztucznej inteligencji w administracji publicznej.
6.Dyskusja i podsumowanie:
Wymiana doświadczeń i refleksja nad potencjałem sztucznej inteligencji w pracy urzędnika.
Podsumowanie kluczowych zagadnień i wniosków wynikających z szkolenia.
Zachęta do dalszego pogłębiania wiedzy na temat sztucznej inteligencji w administracji publicznej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Wykorzystanie sztucznej inteligencji (artificial intelligence, AI) w pracy urzędnika - warsztaty szkoleniowe zwiększające wydajność i efektywność działań. | Prowadzący Trener SEMPER | Data realizacji zajęć 27-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Wykorzystanie sztucznej inteligencji (artificial intelligence, AI) w pracy urzędnika - warsztaty szkoleniowe zwiększające wydajność i efektywność działań. | Prowadzący Trener SEMPER | Data realizacji zajęć 28-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 943,40 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 580,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto121,46 PLN
- Koszt osobogodziny netto98,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Trener SEMPER
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
Materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
Warunki uczestnictwa
ZGŁOSZENIE NA USŁUGĘ
Rezerwacji miejsca szkoleniowego można dokonać za pośrednictwem BUR.
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
Informacje dodatkowe
Materiały dydaktyczne:
Standardowo zestaw materiałów szkoleniowych obejmuje:
-autorski podręcznik Uczestnika szkolenia,
-materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Adres
Adres
W szczególnych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia na obiekt o tym samym lub wyższym standardzie i nie stanowi to zmiany warunków umowy.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami