Asertywna komunikacja w pracy zdalnej - TERMIN DO USTALENIA.
Asertywna komunikacja w pracy zdalnej - TERMIN DO USTALENIA.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupa docelowa szkolania to: osoby wykonujcę swoją pracę w warunkach pracy zdlanej, komunikujące się ze wspólpracownikami, kilemtami, kontrahentami na odległość.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji15-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do asertywnej komunikacji w warunkach pracy zdalnej, oraz do asertywnego sposobu reagowania w trudnych sytuacjach. Dodatkowo uczestnicy dowiedzą się jak można chronić swoje terytorium psychiczne oraz jak porozumiewać się, by zadbać o siebie jednocześnie nie urażając innych?Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zrozumienie zasad asertywnej komunikacji w pracy zdalnej | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia potrafi wyjaśnić, czym jest asertywna komunikacja i jakie są jej kluczowe elementy.Uczestnik szkolenia wie, jak asertywna komunikacja może wpływać na efektywność pracy zdalnej i relacje z zespołem. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozwinięcie umiejętności asertywnego reagowania w trudnych sytuacjach | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia potrafi wykorzystać techniki asertywności, takie jak "zdarta płyta", technika wyrażania opinii, i technika "ja" w praktyce. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Ochrona terytorium psychicznego | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia potrafi wyjaśnić, czym jest terytorium psychiczne i jakie techniki mogą być używane do jego ochrony.Uczestnik szkolenia wie, jak unikać sytuacji, które mogą prowadzić do naruszenia granic psychicznych, i jak asertywnie reagować, gdy takie naruszenia mają miejsce. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozwinięcie umiejętności asertywnej komunikacji, która pozwala na dbanie o własne potrzeby i uczucia, jednocześnie szanując innych | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia demonstruje umiejętność wyrażania swoich potrzeb i granic w sposób, który jest szanujący i zrozumiały dla innych.Uczestnik szkolenia potrafi prowadzić rozmowy z uwzględnieniem empatii, asertywności i skutecznego rozwiązywania konfliktów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Czym jest asertywność?
- Prawa człowieka według H. Fensterheima
- Prawa asertywności według A. Towned
- Czy jesteś asertywny? – omówienie wyników testów i postaw osobowych
- Ochrona własnego terytorium psychologicznego
2. Jeśli nie asertywność, to co – 3 typy reakcji: agresja, uległość, asertywność. Jak je rozpoznać w pracy zdalnej?
- Czym się charakteryzują poszczególne typy reakcji?
- Jak wpływają na rozwiązanie sprawy, na relacje, na pozycję/ wizerunek osoby, instytucji którą reprezentuje i na klienta? Korzyści i zagrożenia z każdej postawy.
- Analiza indywidualna: jakie postawy przeważają w moim przypadku? Jakie reakcje są dominujące w moim środowisku? Jakie widzę obszary do zmiany?
3. Komunikat asertywny w miejscu pracy i życiu prywatnym
- Czego potrzebujemy, aby rozwijać w sobie postawę „Ja OK. – ty OK.”?
- Asertywne wyrażanie opinii w oparciu o komunikat typu „JA”
- Asertywna prośba – jak ją wypowiedzieć by była skuteczna w komunikacji on-line
- Asertywna odmowa – konstrukcja wypowiedzi
- Jak radzić sobie z krytyką osobistą? – techniki reakcji; jak opanować emocje?
- Asertywne przyjmowanie pochwał – przyjmowanie tego co dla nas dobre, unikanie fałszywej skromności
- Asertywność w kontakcie telefonicznym i mailowym
- Trening zachowań asertywnych w pracy zdalnej – analiza case study uczestników szkolenia.
4. Informacja zwrotna budująca dobre relacje w pracy zdalnej
- Informacja zwrotna budująca dobre relacje nie zawsze musi być pochwałą. Jak przekazać korygujący feedback i nie urazić rozmówcy
- Korygująca informacja zwrotna według modelu SPINKA
- Pozytywna informacja zwrotna i jej rola w utrwalaniu pożądanych zachowań.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 212,77 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 799,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto138,30 PLN
- Koszt osobogodziny netto112,44 PLN
Prowadzący
Prowadzący
AGNIESZKA NOWICKA – PRZYBORSKA
Wykładowca Marketingu Usług Badawczych na studiach podyplomowych Menedżer Projektu Badawczo - Rozwojowego na Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku.
Agnieszka jest obecnie doktorantką na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, członkiem Koła Naukowego UG. Ponad to jest absolwentką Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie im. Mikołaja Kopernika w Toruniu, studiów podyplomowych Zarządzania i Marketingu w Łączności na Uniwersytecie Szczecińskim, studiów podyplomowych Zarządzanie w Turystyce i Hotelarstwie na Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Po realizacji szkolenia uczestnicy otrzymują materiał szkoleniowy w postaci podręcznika stworzonego przez Trenera HILLWAY, użytego w trakcie trwania warsztatów.
W zależności od zaangażowania uczestników i postępów prac – szkolenie prowadzone jest zgodnie z cyklem Kolba, Trener dopasowuje treści do potrzeb uczestników warsztatu.
Stosowane są tips & tricks oraz inne materiały dodatkowe, tworzone również podczas szkolenia z zaangażowaniem uczestników. Umożliwia to wspólne wypracowanie rozwiązań gotowych do implementacji w codziennej pracy uczestników.
W trakcie warsztatów dodatkowo może być wykorzystywana prezentacja multimedialna, wyświetlana uczestnikom przy użyciu rzutnika. Prezentacja jest traktowana jako uzupełnienie i zobrazowanie pewnych treści w myśl zasady jeden obraz wart więcej niż 1 000 słów. Pracujemy warsztatowo z wykorzystaniem wirtualnej tablicy np. Padlet, czy AnswerGarden.
W trakcie szkolenia wykorzystywane są testy, gry, case study, ćwiczenia indywidualne, w parach i grupowe. Wówczas Uczestnicy zostają z poziomu Trenera podzieleni na mniejsze grupy, w których wykonują poszczególne zadania.
W ramach szkoleń stosowane są też innowacyjne rozwiązania angażujące uczestników i urozmaicające stosowane narzędzia np. ankiety na on-line, np. Kahoot, quizlet.live, AnswerGarden, gdzie Trener na bieżąco otrzymuje wyniki i może pokazać odpowiedzi np. w formie graficznej.
Przy szkoleniach rekomendujemy pracę na rzeczywistych sytuacjach z codziennej pracy uczestników, jednak w celu aktywizacji uczestników wprowadzamy odpowiednie ćwiczenia, mające na celu wzmocnienie procesu grupowego.
Uczestnicy aktywnie pracują z Trenerem, wykorzystując nowatorskie rozwiązania technologiczne, tworząc praktyczne rozwiązania poruszanych kwestii gotowe do zastosowania już po szkoleniu.
Dodatkowo 14 dni po szkoleniu uczestnicy mają możliwość konsultacji e-mail dotyczących tematu szkolenia z Trenerem prowadzącym
W trakcie szkolenia Trener uwzględnia indywidualne sytuacje z Państwa środowiska pracy, przedstawia narzędzia i rozwiązania gotowe do zastosowania już następnego dnia po szkoleniu!
- wypracowanie listy pomysłów (nowe projekty, zmiany, usprawnienia) często ustalonymi datami ich realizacji lub kryteriami ich oceny.
- Indywidualne Plany Działania
Warunki uczestnictwa
Podpisane zamówienie lub umowa zlecenia realizacji szkolenia otwartego lub szkolenia zamkniętego.
W SYTUACJI DOFINANSOWANIA SZKOLENIA ZE ŚRODKÓW PUBLICZNYCH W WYSOKOŚCI, CO NAJMNIEJ 70% USŁUGA JEST ZWOLNIONA Z PODATKU VAT.
Szkolenia otwarte są to szkolenia dla wszystkich chętnych. Na takie szkolenia przedsiębiorstwa mogą kierować swoich pracowników lub pracownicy firm, managerowie mogą zgłaszać się sami poprzez kontakt z wewnętrznym Działem HR, który zazwyczaj dysponuje budżetem na szkolenia otwarte.
http://www.hillway.pl/harmonogram-wspolpracy/
TRENER PROWADZĄCY:
Szkolenie otwarte prowadzi jeden Trener, praktyk ekspert biznesu.
SZKOLENIE OTWARTE HILLWAY
Zobacz Kalendarium Szkoleń Otwartych HILLWAY http://www.hillway.pl/kalendarium-szkolen-szkolenia-otwarte-warszawa/
Informacje dodatkowe
Cechą szkolenia HILLWAY jest interaktywność, którą uzyskujemy dzięki nowoczesnym metodom aktywizacji uczestników podczas warsztatów. W trakcie szkolenia. Trener porusza wraz z uczestnikami kwestie dotyczące wyzwań w ich codziennej pracy.
Cena nie zawiera: (koszty po stronie Zleceniodawcy) – logistyka szkolenia
- zapewnienie wyposażonej sali szkoleniowej
- przerw kawowych oraz lunchu dla uczestników szkolenia i Trenera,
- zakwaterowanie i wyżywienie Trenera podczas szkolenia i na dzień przed szkoleniem
Uczestnicy otrzymują bogaty liczący ok. 40-60 stron Materiał szkoleniowy wraz z notatnikiem oraz w trakcie szkolenia hand-outy np. testy szkoleniowe, ćwiczenia.
Dodatkowo 14 dni po szkoleniu mają możliwość konsultacji e-mail dotyczących tematu szkolenia z Trenerem prowadzącym
W trakcie szkolenia Trener uwzględnia indywidualne sytuacje z Państwa środowiska pracy, przedstawia
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami