Telemarketing - techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym - TERMIN DO USTALENIA
Telemarketing - techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym - TERMIN DO USTALENIA
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób zajmujących się sprzedażą produktów i usług przez telefon.
Szkolenie Telemarketing – techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym skierowane jest do firm i instytucji, które chcą zwiększyć przychody ze sprzedaży wykorzystując istniejące już struktury Działów Sprzedaży, Telesprzedaży, Działów Call Center lub Działów Telemarketingu.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji10-02-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie Telemarketing – techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym przygotowuje uczestników do prowadzenia efektywnych i skutecznych rozmów telefonicznych z wykorzystaniem technik sprzedaży, reguł wywierania wpływu oraz wiedzy z zakresu psychologii sprzedaży.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zrozumienie technik sprzedaży w telemarketingu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia potrafi wymienić i opisać podstawowe techniki sprzedaży, takie jak cross-selling, up-selling, oraz techniki zamykania sprzedaży. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystanie reguł wywierania wpływu w sprzedaży telefonicznej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia potrafi zidentyfikować i zastosować w praktyce reguły wywierania wpływu.Uczestnik szkolenia demonstruje umiejętność adaptacji technik wywierania wpływu do różnych typów klientów i sytuacji sprzedażowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Zastosowanie psychologii sprzedaży w telemarketingu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia potrafi wyjaśnić, jak psychologiczne mechanizmy wpływają na proces sprzedaży.Uczestnik szkolenia zna pojęcie empatii i aktywnego słuchania w budowaniu relacji z klientem oraz zwiększaniu skuteczności sprzedaży. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Prowadzenie efektywnych i skutecznych rozmów telefonicznych | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia wykazuje umiejętność adaptacji technik sprzedaży do specyficznych potrzeb i oczekiwań klientów, prowadząc rozmowy w sposób profesjonalny i prokliencki. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
MODUŁ 1
WPROWADZENIE DO SPRZEDAŻY PRZEZ TELEFON
- Planowanie rozmowy telefonicznej – przygotowanie i określenie celu rozmowy – jak wzbudzić dobre pierwsze wrażenie przez telefon
- „Zagajka” w rozmowie telefonicznej – jak wzbudzić chęć klienta do rozmowy przez telefon
- Praca głosem jako narzędzie perswazyjne w rozmowie telefonicznej
- Pytania i parafraza jako techniki szybkiego profilowania – zbieranie informacji od klienta podczas sprzedaży telefonicznej z nowymi klientami i budowania relacji z obecnymi klientami
MODUŁ 2
NARZĘDZIA KONTROLI ROZMOWY SPRZEDAŻOWEJ PRZEZ TELEFON
- Liczebniki jako argumenty prosprzedażowe i narzędzia kierujące uwagą rozmówcy podczas rozmowy telefonicznej
- Aktywne słuchanie przez telefon jako klucz do zrozumienia i generowania potrzeb klienta przez telefon
- Transformacje językowe w sprzedaży i ich wpływ na skuteczność i zadowolenie klienta z propozycji oraz chęci do zakupu – „słowa klucze” wzbudzające zaufanie i bezpieczeństwo we współpracy z firmą – nowi i obecni klienci
MODUŁ 3
SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON JĘZYKIEM KORZYŚCI
- Analiza: cecha – zaleta – korzyść – Quiz
- Generator korzyści podczas rozmowy telefonicznej w oparciu o motywy zakupowe – budowanie zwrotów prosprzedażowych poprzez techniki sugestywne wzbudzające zainteresowanie klienta – obecnego i nowego
- Dopasowanie rozmowy telefonicznej do rodzaju klienta/rozmówcy
MODUŁ 4
DOMYKANIE SPRZEDAŻY PRZEZ TELEFON
- Obiekcje podczas rozmowy z klientem przez telefon
- Kamienie milowe w procesie finalizacji sprzedaży
- Momenty na finalizację w rozmowie sprzedażowej – wyłapywanie sygnałów, które daje klient
- Techniki finalizacyjne – techniki i sposoby „szybkich zamknięć sprzedaży”
WARSZTATY ROZMÓW TELEFONICZNYCH
Wszyscy uczestnicy szkolenia lub część uczestników – w zależnośći od wielkości grupy, przeprowadzą rozmowę telefoniczną z Trenerem, gdzie Trener będzie odgrywał rzeczywistego klienta – nowego i/lub obecnego. Praktyczne podejście – przygotowanie scenek w oparciu o zdobytą wiedzę podczas szkolenia.
Po każdej symulacji następuje analiza przeprowadzonych rozmów. Analiza polega na feedbacku od Trenera i uczestników szkolenia - co w przeprowadzonej rozmowie/spotkaniu zostało wykorzystane ze szkolenia, na co zwrócić uwagę w kolejnych rozmowach a czego nie robić podczas rozmowy sprzedażowej z klientem. Dodatkową korzyścią jest to, że każda kolejna osoba jest świadoma jakie błędy popełnił poprzednik i ma za zadanie wyeliminowanie tych elementów w swoich rozmowach telefonicznych, aby kolejna rozmowa była lepsza od poprzedniej.
Karta IPD (Indywidualny Plan Działania)
Każdy uczestnik szkolenia na zakończenie uzupełnia swoją kartę. Uwzględnia w niej aspekty sprzedażowe związane z kontaktem telefonicznym z klientem oraz ewentualnych zmian, których dokona uwzględniajac techniki i narzędzia poznane podczas szkolenia.
Start – jakie zachowania zaczniemy stosować po szkoleniu
Stop – jakich zachowań pozbywamy się podczas kontaktów z klientem
Continue – jakie pozytywne zachowania kontynuujemy
W trakcie szkoleń:
-
pracujemy na konkretnych przykładach. Praca na realnych sytuacjach pozwoli uczestnikom zastosować zmiany w rozmowach z pracownikami już następnego dnia po szkoleniu.
- wypracowanie listy pomysłów (nowe projekty, zmiany, usprawnienia) wraz z ustalonymi datami ich realizacji lub kryteriami ich oceny.
- pokażemy konkretne techniki wraz z zestawem zwrotów, które pomogą kontrolować rozmowy z pracownikami oraz ułatwią szybką i skuteczną reakcję na niespodziewane sytuacje - szkolenia prowadzą praktycy
- żadnej zbędnej teorii - wykłady i ćwiczenia poprowadzą wyłącznie praktycy, którzy z sukcesem szkolą menedżerów z całej Polski i Europy
- żadnych prezentacji marketingowych - 100% merytoryki i wartości dla naszych uczestników
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 335,77 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 899,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto145,99 PLN
- Koszt osobogodziny netto118,69 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Rafał Brożyna
Swoje doświadczenie zdobywał na stanowiskach Key Account Manager i Marketing Manager w firmie WiedzaNet oraz w największych w Polsce outsourcingowych call center jako Kierownik Działu Szkoleń i Rekrutacji w Arteria S.A., Kierownik Działu Szkoleń i jakości w Call Center Poland S.A. i Contact Point sp. z o.o., gdzie zajmował się m.in. tworzeniem i zarządzaniem działami szkoleń i jakości, prowadzeniem coachingów, szkoleń i monitoringów pracowników wielu projektów dla Klientów z różnych branż. Obecnie Właściciel BBP Edukacja.
Absolwent Wydziału Ekonomii (specjalizacja marketing) na Politechnice Koszalińskiej oraz „Podyplomowych studiów Szkolenia i Rozwoju” na Akademii im. L. Koźmińskiego. Realizował wiele projektów szkoleniowych zarówno w organizacjach, w których pracował jako Trener jak i komercyjnie dla biznesu.
Specjalizacja:
Autorskie opracowanie, koordynowanie i prowadzenie projektów szkoleniowych zarówno w sprzedaży bezpośredniej jak również telefonicznej dla firm z zakresu szkoleń marketingowo – sprzedażowych (zarządzanie zespołem, techniki sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta, skuteczny telemarketing, zasady efektywnej prezentacji) i umiejętności interpersonalnych (skuteczne przywództwo, komunikacja interpersonalna, autoprezentacja).
W zakresie jego pracy były:
• Diagnoza, przygotowanie i przeprowadzanie szkoleń
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Po realizacji szkolenia uczestnicy otrzymują materiał szkoleniowy w postaci podręcznika stworzonego przez Trenera HILLWAY, użytego w trakcie trwania warsztatów.
W zależności od zaangażowania uczestników i postępów prac – szkolenie prowadzone jest zgodnie z cyklem Kolba, Trener dopasowuje treści do potrzeb uczestników warsztatu.
Stosowane są tips & tricks oraz inne materiały dodatkowe, tworzone podczas aktywności uczestników szkolenia. Umożliwia to wspólne wypracowanie rozwiązań gotowych do implementacji w codziennej pracy uczestników.
W trakcie warsztatów dodatkowo może być wykorzystywana prezentacja multimedialna, wyświetlana uczestnikom przy użyciu rzutnika. Prezentacja jest traktowana jako uzupełnienie i zobrazowanie pewnych treści w myśl zasady jeden obraz wart więcej niż 1 000 słów. Pracujemy warsztatowo z wykorzystaniem wirtualnej tablicy np. Padlet czy AnswerGarden.
W trakcie szkolenia on-line wykorzystywane są testy, gry, case study, ćwiczenia indywidualne, w parach i grupowe. Wówczas Uczestnicy zostają z poziomu Trenera podzieleni na mniejsze grupy, w których wykonują poszczególne zadania.
W ramach szkoleń stosowane są też innowacyjne rozwiązania angażujące uczestników i urozmaicające stosowane narzędzia. Są to ankiety on-line np. Kahoot, quizlet.live, AnswerGarden, gdzie Trener na bieżąco otrzymuje wyniki i może pokazać odpowiedzi np. w formie graficznej.
Przy szkoleniach rekomendujemy pracę na rzeczywistych sytuacjach z codziennej pracy uczestników. W celu aktywizacji wprowadzamy odpowiednie ćwiczenia, mające na celu wzmocnienie procesu grupowego.
Uczestnicy aktywnie pracują z Trenerem, wykorzystując nowatorskie rozwiązania technologiczne, tworząc praktyczne rozwiązania poruszanych kwestii gotowe do zastosowania już po szkoleniu.
Dodatkowo 14 dni po szkoleniu uczestnicy mają możliwość konsultacji e-mail dotyczących tematu szkolenia z Trenerem prowadzącym.
W trakcie szkolenia Trener uwzględnia indywidualne sytuacje z Państwa środowiska pracy, przedstawia narzędzia i rozwiązania gotowe do zastosowania już następnego dnia po szkoleniu!
Szkolenie kończy się:
- wypracowaniem listy pomysłów (nowe projekty, zmiany, usprawnienia) wraz z ustalonymi datami ich realizacji lub kryteriami oceny
- stworzeniem Indywidualnych Planów Działania
Warunki uczestnictwa
Podpisane zamówienie lub umowa zlecenia realizacji szkolenia zamkniętego.
W SYTUACJI DOFINANSOWANIA SZKOLENIA ZE ŚRODKÓW PUBLICZNYCH W WYSOKOŚCI CO NAJMNIEJ 70%, USŁUGA JEST ZWOLNIONA Z PODATKU VAT.
Szkolenia zamknięte to szkolenia dedykowane danej organizacji. Program i cele takiego szkolenia są doprecyzowywane w zależności od potrzeb organizacyjnych i sytuacji występujących w codziennej pracy uczestników. Ustalenie dokładnego programu odbywa się dzięki przeprowadzonym wywiadom z menedżerem szkolonego zespołu lub działem HR, a także dzięki anonimowej ankiecie badania potrzeb uczestników.
http://www.hillway.pl/harmonogram-wspolpracy/
TRENER PROWADZĄCY:
Szkolenie prowadzi jeden Trener, praktyk ekspert biznesu.
SZKOLENIE OTWARTE Z TEGO TEMATU
Zobacz też Kalendarium Szkoleń Otwartych HILLWAY http://www.hillway.pl/kalendarium-szkolen-szkolenia-otwarte-warszawa/
Informacje dodatkowe
Szkolenia dedykowane HILLWAY to profesjonalne projekty rozwojowe z 1-2 dniowym szkoleniem bazowym, gdzie cykl edukacyjny jest wydłużony do 60-80 dni!
Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?
A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces obsługi klienta czy sprzedaży?
Zapraszamy do kontaktu!
E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami