DISC: Zwiększenie efektywność własnej i zespołu. Osiąganie celów dzięki wiedzy o stylach zachowań. Szkolenie popołudniowe (zdalne w czasie rzeczywistym)
DISC: Zwiększenie efektywność własnej i zespołu. Osiąganie celów dzięki wiedzy o stylach zachowań. Szkolenie popołudniowe (zdalne w czasie rzeczywistym)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Osoby odpowiedzialne za efektywne zarządzanie zespołem, które chcą lepiej rozumieć zachowania swoich pracowników i dostosowywać swoje podejście do indywidualnych potrzeb.
- Osoby odpowiedzialne za rekrutację, wdrożenie nowych pracowników i obniżanie rotacji. Poznanie stylów zachowań pomoże im trafniej dobierać kandydatów do zespołu.
- Osoby zainteresowane zwiększeniem swojej efektywności, zrozumieniem swoich mocnych stron i wykorzystaniem ich w pracy zawodowej.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji31-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnicy zdobędą umiejętności stosowania modelu zarządzania organizacją, co przyczyni się do podniesienia efektywności pracy. Dowiedzą się, jak wykorzystać metodę Maxie DISC w praktyce. Poznają różne style zachowań i nauczą się dostosowywać swoje podejście do indywidualnych potrzeb klientów. Odkryją, jak maksymalnie wykorzystać potencjał własny i pracowników, uwzględniając ich preferencje komunikacyjne i zachowania.Nauczą się, jak przyspieszyć wdrożenie nowych pracowników.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Rozróżnia style zachowań D, I, S, C w modelu Maxie DISC. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje style zachowań na podstawie opisów sytuacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Definiuje pojęcia związane z komunikacją i zarządzaniemw oparciu o model DISC. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wyjaśnia znaczenie tych pojęć w oparciu o model DISC. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności:Stosuje narzędzia DISC do analizy własnego stylu zachowania. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wypełnia kwestionariusz Maxie DISC i analizują wyniki. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Umiejętności: Wykorzystuje w praktyce informacje o stylach zachowań do dostosowywania komunikacji z innymi. | Kryteria weryfikacji Uczestnik bierze udział w symulacji / role-playing, w których praktykuje różne podejścia komunikacyjne w zależności od stylu rozmówcy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Kompetencje Społeczne: Buduje zaufanie i relacje z innymi na podstawie zrozumienia ich stylu zachowania. | Kryteria weryfikacji Uczestnik praktykuje aktywne słuchanie i dostosowywanie swojego zachowania do potrzeb innych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Kompetencje Społeczne: Skuteczne deleguje zadania, uwzględniając preferencje i umiejętności pracowników. | Kryteria weryfikacji Studium przypadków, w których uczestnicy planują i przeprowadzają delegację zadań w zespole. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Cel biznesowy
Osiągnięcie wyższej wydajności zespołu, zmniejszenie rotacji pracowników oraz poprawa wskaźników zadowolenia i zaangażowania. Zbudowanie efektywnego modelu zarządzania. Efektywna komunikacja, która wpłynie na wydajność, jakość pracy i zadowolenie pracowników, co ostatecznie przełoży się na poprawę wyników finansowych. Uczestnicy nauczą się motywować pracowników, diagnozować potrzeby rozwojowe oraz stosować standardy menadżerskie oraz eliminować najczęstszw błędy w zarządzaniu. Oczekiwany spadek o 3% ilości kart niezgodności w realizowanych projektach w ciągu 6 miesięcy.Efekt usługi
Efekt uczenia |
Metoda walidacji |
|
Wiedza |
Rozróżnia style zachowań D, I, S, C w modelu Maxie DISC. |
Uczestnik identyfikuje style zachowań na podstawie opisów sytuacji. |
Wiedza |
Definiuje pojęcia związane z komunikacją i zarządzaniem w oparciu o model DISC. |
Uczestnik wyjaśnia znaczenie tych pojęć w oparciu o model DISC. |
Umiejętności |
Stosuje narzędzia DISC do analizy własnego stylu zachowania. |
Uczestnik wypełnia kwestionariusz Maxie DISC i analizują wyniki. |
Umiejętności |
Wykorzystuje w praktyce informacje o stylach zachowań do dostosowywania komunikacji z innymi. |
Uczestnik bierze udział w symulacji / role-playing, w których praktykuje różne podejścia komunikacyjne w zależności od stylu rozmówcy. |
Kompetencje Społeczne |
Buduje zaufanie i relacje z innymi na podstawie zrozumienia ich stylu zachowania. |
Uczestnik praktykuje aktywne słuchanie i dostosowywanie swojego zachowania do potrzeb innych. |
Kompetencje Społeczne |
Skuteczne deleguje zadania, uwzględniając preferencje i umiejętności pracowników. |
Studium przypadków, w których uczestnicy planują i przeprowadzają delegację zadań w zespole. |
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Uczestnik uczestniczy w teście teoretycznym zamkniętym. Walidacja przeprowadzana jest przez doradcę Aleksandrę Kiełbasa
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Warunkiem organizacyjnym uczestnictwa jest:
- Na 4 dni przed szkoleniem uczestnik wypełnia test diagnostyczny.
- Na podstawie wypełnionego kwestionariusza, trener generuje Indywidualny raport stylów zachowań Maxie DISC.
- W trakcie szkolenia uczestnik poznaje charakterystykę poszczególnych stylów zachowań.
- Po szkoleniu w ramach 60 - minutowego spotkania follow-up indywidualnie umawia raport z trenerem.
Program szkolenia
- Charakterystyka poszczególnych stylów zachowań
- Wprowadzenie do modelu DISC.
- Instrukcja obsługi kolorowych osobowości.
- Wpływ osobowości na sposób komunikacji.
- Dopasowanie stylu komunikacji do innych osobowości kolorystycznych
- Rodzaje temperamentów uczestników szkolenia.
- Różnice w zachowaniach i preferencjach poszczególnych osobowości w zespole.
- Analiza typów osobowości a efektywność zespołu
- Role zespołowe i dynamika zespołu.
- Praca w zróżnicowanym zespole.
- Kreowanie zaangażowania pracowników.
- Zarządzanie organizacją na poziomie ludzi i zadań
- Wprowadzenie do zarządzania sytuacyjnego.
- Delegowanie i rozliczanie zadań.
- Prowadzenie efektywnych spotkań.
1 godzina szkoleniowa = 45 minut
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Wprowadzenie do modelu DISC | Prowadzący Dorota Rycharska-Kiełbasa | Data realizacji zajęć 05-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Instrukcja obsługi kolorowych osobowości | Prowadzący Dorota Rycharska-Kiełbasa | Data realizacji zajęć 05-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Przerwa | Prowadzący Dorota Rycharska-Kiełbasa | Data realizacji zajęć 05-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Wpływ osobowości na sposób komunikacji | Prowadzący Dorota Rycharska-Kiełbasa | Data realizacji zajęć 05-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Rodzaje temperamentów uczestników szkolenia | Prowadzący Dorota Rycharska-Kiełbasa | Data realizacji zajęć 05-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Różnice w zachowaniach i preferencjach poszczególnych osobowości w zespole | Prowadzący Dorota Rycharska-Kiełbasa | Data realizacji zajęć 06-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Analiza typów osobowości a efektywność zespołu | Prowadzący Dorota Rycharska-Kiełbasa | Data realizacji zajęć 06-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Przerwa | Prowadzący Dorota Rycharska-Kiełbasa | Data realizacji zajęć 06-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Praca w zróżnicowanym zespole | Prowadzący Dorota Rycharska-Kiełbasa | Data realizacji zajęć 06-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Kreowanie zaangażowania pracowników | Prowadzący Dorota Rycharska-Kiełbasa | Data realizacji zajęć 06-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Wprowadzenie do zarządzania sytuacyjnego. | Prowadzący Dorota Rycharska-Kiełbasa | Data realizacji zajęć 07-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Delegowanie i rozliczanie zadań | Prowadzący Dorota Rycharska-Kiełbasa | Data realizacji zajęć 07-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Przerwa | Prowadzący Dorota Rycharska-Kiełbasa | Data realizacji zajęć 07-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Prowadzenie efektywnych spotkań | Prowadzący Dorota Rycharska-Kiełbasa | Data realizacji zajęć 07-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Weryfikacja wiedzy i umiejętności | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Dorota Rycharska-Kiełbasa
Posiada 20 lat doświadczenia biznesowego, w tym 7 lat w zarządzaniu rozległymi sieciami sprzedażowymi i obsługowymi, 5 lat udziału w strategicznych projektach w branży ubezpieczeniowej oraz 4 lata w budowaniu i wdrażaniu modeli obsługowych i sprzedażowych.
Przez ostatnie 7 lat przeprowadziła 5000 godzin doradczych i ponad 2000 godzin szkoleniowych z zakresu stosowania Agile w biznesie, budowania modeli biznesowych, tworzenia ścieżek procesowych, doświadczeń klienta oraz budowania kompetencji menadżerskich i przywódczych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzymuje materiały niezbędne do realizacji szkolenia w formie pdf.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem formalnym uczestnictwa jest:
- zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych
- zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy i przypisanego ID wsparcia oraz spełnienie wszystkich warunków uczestnictwa wprojekcie określonych przez Operatora.
Warunkiem organizacyjnym uczestnictwa jest:
- Na 4 dni przed szkoleniem uczestnik wypełnia test diagnostyczny.
- Na podstawie wypełnionego kwestionariusza, trener generuje Indywidualny raport stylów zachowań Maxie DISC.
- W trakcie szkolenia uczestnik poznaje charakterystykę poszczególnych stylów zachowań.
- Po szkoleniu w ramach 60 - minutowego spotkania follow-up indywidualnie umawia raport z trenerem.
Informacje dodatkowe
Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa odbywa się za pośrednictwem platformy ZOOM.
Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu Zoom raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia
Do udziału w szkoleniu online niezbędne jest stabilne połączenie z Internetem oraz jedno z poniższych urządzeń:
- komputer stacjonarny
- laptop
- tablet
Minimalne wymagania techniczne: procesor 2-rdzeniowy 2 GHz; 2 GB pamięci RAM; system operacyjny Windows 8 lub nowszy, MAC OS wersja 10.13; przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari; stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps; kamera, mikrofon i głośniki lub słuchawki (ZOOM współpracuje ze wszystkimi kamerami wbudowanymi w laptopy).
Nie jest wymagana instalacja oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć do szkolenia.
Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika przed szkoleniem. Ważność linku - do zakończenia szkolenia wg harmonogramu szkolenia.