Firma w mediach społecznościowych - Social Media
Firma w mediach społecznościowych - Social Media
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm, pracowników firm, osób prywatnych, którzy chcą wykorzystać potencjał najwiekszych platform mediów społecznościowych do budowania i rozwoju swoich marek i firm.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji29-09-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Firma w mediach społecznościowych - Social Media" ma na celu dostarczenie uczestnikom wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych do skutecznego prowadzenia działań marketingowych w mediach społecznościowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje znaczenia prowadzenia mediów społecznościowych dla przedsiębiorstwa | Kryteria weryfikacji - opisuje dlaczego prowadzenie social mediów jest istotne dla przedsiębiorstwa lub marki osobistej- wymienia najpopularniejsze platformy społecznościowe oraz rozumie ich znaczenie dla różnych grup docelowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Obsługuje funkcję Instagrama, włączając w to rozumienie algorytmu | Kryteria weryfikacji - identyfikuje kluczowe elementy algorytmu Instagrama i wyjaśnia ich wpływ na widoczność postów- przedstawia strategię korzystania z hashtagów i prowadzenia relacji na Instagramie - kontroluje aktywność na Instagramie, włączając w to regularność publikacji, interakcje z obserwatorami oraz analizę statystyk | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Korzysta z funkcji Facebooka oraz tworzy spersonalizowany profil | Kryteria weryfikacji - opisuje działanie algorytmu Facebooka i wyjaśnia strategie korzystania z grup i wydarzeń w celu promocji- przedstawia sposoby aktywności na Facebooku, włączając w to publikowanie postów i relacji oraz interakcję z użytkownikami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Skutecznie obsługuje LinkedIn do budowy profesjonalnego wizerunku | Kryteria weryfikacji - opisuje znaczenie LinkedIn jako platformy do budowy profesjonalnego wizerunku i wyjaśnia rodzaje postów odpowiednich dla tej platformy- przedstawia plan publikacji na LinkedIn oraz identyfikuje kluczowe elementy w uzupełnianiu i aktualizowaniu profilu - uzasadnia budowanie świadomej sieci kontaktów na LinkedIn poprzez aktywne zapraszanie i komunikację z profesjonalistami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Projektuje Reels, uwzględniając dobór tematu | Kryteria weryfikacji - wyjaśnia zasadę działania algorytmu dla Reels na wybranej platformie społecznościowej- nagrywa Reels oraz używa montażu, używając odpowiednich narzędzi i efektów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Projektuje opisy na media społecznościowe | Kryteria weryfikacji - identyfikuje cechy grupy odbiorców i dostosuje treści oraz ton komunikacji w opisach - tworzy opisy zawierające skuteczne "Call to Action", zachęcające odbiorców do interakcji, udostępniania lub zakupu - ocenia istotność i trafność opisów pod względem zaangażowania odbiorców | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm, pracowników firm, osób prywatnych, którzy chcą wykorzystać potencjał najwiekszych platform mediów społecznościowych do budowania i rozwoju swoich marek i firm.
Usługa prowadzona z użyciem metod aktywizujących uczestników.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych - 1godz szkolenia=45minut
1. Wprowadzenie do Social Mediów
- Dlaczego prowadzenie social mediów przedsiębiorstwa/marki osobistej jest tak ważne
- Najpopularniejsze platformy
2. Instagram
- Jak Cię widzi algorytm
- Hasztagi
- Prowadzenie Live
- Relacje na Instagramie
- Relacje wyróżnione
- Aktywność na Instagramie (regularność, godziny publikacji, interakcje z odbiorcami, statystyki)
- Biogram
- Kanały nadawcze
3. Facebook
- Zdjęcie profilowe i grafika w tle
- Algorytm Facebooka
- Grupy
- Wydarzenia
- Aktywność
- Posty i relacje
4. LinkedIn
- Czym jest Linkedln
- Jakie posty publikować
- Co ile i jak publikować
- Uzupełnianie i aktualizowanie informacji
- Świadoma sieć kontaktów
5. Reels
- Zasady tworzenia
- Algorytm
- Jak się zabrać za nagrywanie
- Montaż
6. Komunikacja z odbiorcami
- Skuteczna komunikacja
- Zaangażowanie dwóch stron
- Budowanie społeczności
7. Pisanie opisów na social media
- Dopasowywanie treści do grupy odbiorców
- Call to action
8. Przydatne narzędzia
- Przydatne aplikacje do tworzenia i prowadzenia social mediów
- Canva jako doskonałe narzędzie
- Warsztaty tworzenia treści w Canvie
9. Robienie zdjęć i rolek na social media - WARSZTAT
- Światło
- Kadrowanie
- Obróbka i filtry
- Używanie presetów
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 700,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 700,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Adrian Sajdak
Jest jednocześnie przedsiębiorcą prowadzącym od 2015 roku kilka własnych firm w różnych sektorach gospodarki, przez co nabył szeroko zakrojonych umiejętności związanych z marketingiem, sprzedażą i wieloma umiejętnościami związanymi z każdą z branż, w których prowadzi z sukcesami swoje biznesy.
W życiu codziennym i w kontekście zawodowym koncentruje się na zagadnieniach związanych z biohackingiem - i przede wszystkim z tym zbiorem metod poprawiających efektywność i skuteczność w życiu codziennym oraz w pracy.
Jest ekspertem w tworzeniu spersonalizowanych strategii marketingowych w social mediach, które są dostosowane do specyficznych potrzeb i celów klientów. Jego doświadczenie obejmuje pracę z różnorodnymi platformami takimi jak Facebook, Instagram, LinkedIn, a także zarządza płatnymi kampaniami reklamowymi.
W ciągu 10 lat działalności szkoleniowej wypracował sobie mocną markę w wielu branżach, a ponad 2700 godzin przeprowadzonych w karierze szkoleniowca i stale wracający pod skrzydła kursanci są tego najlepszym dowodem.
Kamila Kulig
Prywatnie jest miłośniczką horrorów, dobrej kuchni, podcastów, książek i Grecji. Po godzinach pracy rozwija swoje pasje graficzne i montażowe. Umiejętności w fotomanipulacji doskonali pod okiem Kubsona i inspiruje się pracą Benny Production. Ma doświadczenie we współpracy z polskimi i zagranicznymi twórcami internetowymi oraz sportowcami. Dodatkowo, jest administratorką grupy „Armia WK” na Facebooku, która skupia fanów WK Dzik.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podczas szkolenia będzie udostępniana prezentacja, która zostanie wysłana do Uczestników szkolenia po zakończonym szkoleniu.
E - book tematyczny dostosowany do omawianej wiedzy.
Warunki uczestnictwa
Od uczestników szkolenia nie są wymagane żadne umiejętności ani doświadczenie. Wymagane są jedynie podstawowe umiejętności komunikacyjne i obsługi komputera.
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc / gwarancji terminu.
Informacje dodatkowe
Oferujemy organizację tego i innych dofinansowanych usług w formule zamkniętej. W takiej sytuacji usługa jest dostosowywana do życzeń konkretnego Klienta, a przyjęte rozwiązania opierają się na analizie potrzeb danego przedsiębiorstwa. Serdecznie zapraszamy do współpracy przy tworzeniu własnych rozwiązań szkoleniowych oraz doradczych, służymy wsparciem w doborze tematyki i ekspertów prowadzących.
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu DOFINANSOWANIA na tę usługę (i inne z naszej oferty). Zapraszamy do kontaktu.
Pomoc techniczna w trakcie szkolenia pod numerem telefonu 666660364
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Dokumenty do pobrania
Warunki techniczne
Warunki techniczne
MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE:
- Procesor 2-rdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany 4-rdzeniowy); - 2GB pamięci RAM
(zalecane 4GB)
- System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana
najnowsza wersja) - Przeglądarka internetowa Google Chrome (zalecana), Mozilla Firefox
lub Safari (zaktualizowane do najnowszej wersji)
- Stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps (zalecane 2,5 Mbps z obrazem w jakości
HD) - kamera, mikrofon oraz głośniki lub słuchawki - wbudowane lub zewnętrzne
Aplikacja ZOOM jest kompatybilna ze wszystkimi urządzeniami stacjonarnymi oraz
mobilnymi (tj. laptop, tablet, telefon komórkowy)
Link do szkolenia zostanie przekazany uczestnikom drogą mailową najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia szkolenia. Dane dostępowe do usługi zostaną opublikowane w karcie usługi nie później niż w przeddzień rozpoczęcia szkolenia.
Pomoc techniczna w trakcie szkolenia pod numerem telefonu 666660364
Szkolenie będzie rejestrowane/ nagrywane w celu umożliwienia monitoringu i kontroli przez instytucję nadzorującą realizację usług z dofinansowaniem.
Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie swojego wizerunku w wyżej wymienionych celach.