Szkolenie Skuteczna sprzedaż na Allegro – od średniozaawansowanego do zaawansowanego. Allegro Ads. Praktyczny przewodnik – program rozszerzony. [Kierunek-Rozwój, Małopolski pociąg do kariery, Bony rozwojowe]
Szkolenie Skuteczna sprzedaż na Allegro – od średniozaawansowanego do zaawansowanego. Allegro Ads. Praktyczny przewodnik – program rozszerzony. [Kierunek-Rozwój, Małopolski pociąg do kariery, Bony rozwojowe]
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do:
- Specjalistów/menedżerów sprzedaży
- Właścicieli mikro i małych firm
- Specjalistów/ menedżerów e-commerce
- Osób planujących rozpocząć sprzedaż na Allegro lub już sprzedających
- Pozostałych osób zainteresowanych sprzedażą na marketplace
- Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa (MMŚP)
- Specjalistów działów ecommerce
- Menedżerów dyrektorów działów ecommerce
- Uczestników projektu ,,Kierunek-Rozwój"
- Uczestników projektu Bony rozwojowe
- Usługa również jest adresowana do uczestników Projektu MP oraz dla uczestników projektu NSE
- Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu "Małopolski pociąg do kariery - sezon 1" i/lub dla Uczestników Projektu "Nowy start w Małopolsce z EURESem".
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji04-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie do zwiększania sprzedaży na Allegro poprzez poprawę konwersji ofert, efektywnego generowania ruchu oraz optymalizację kampanii reklamowych. Uczestnik zdobędzie wiedzę o sprzedaży na innych rynkach na Allegro, takich jak Czechy czy Słowacja, uzyska dostęp do nowoczesnych narzędzi i strategii, a także otrzyma indywidualny audyt konta, co przełoży się na realne korzyści biznesowe i sukces na platformie Allegro.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uzyskuje lepszą konwersję ofert | Kryteria weryfikacji Tworzy efektywne karty produktów, które przyciągają i konwertują klientów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje przewagi konkurencyjne do wyróżnienia się na tle innych ofert. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje efektywne metody generowania ruchu | Kryteria weryfikacji Poznaje najlepsze metody generowania ruchu na Allegro, takich jak Allegro Ads, Wyróżnienia, i Strefę Okazji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje agencyjne metody do pozyskiwania nowych klientów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzy zaawansowane kampanie reklamowe | Kryteria weryfikacji Tworzy i optymalizuje kampanie reklamowe w Allegro Ads, z przykładami skutecznych strategii stosowanych przez vSprint | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Pozyskuje cenne wskazówki i narzędzia do monitorowania i poprawy wyników kampanii. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozróżnia specyfikę i wymagania różnych rynków zagranicznych | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje wiedzę na temat możliwości i wyzwań związanych ze sprzedażą na Allegro.cz i Allegro.sk. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje warunki konieczne do prowadzenia sprzedaży międzynarodowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uzyskuje dostęp do nowoczesnych narzędzi, które wspierają sprzedaż | Kryteria weryfikacji Definiuje pięć nieoczywistych, lecz kluczowych narzędzi wspomagających sprzedaż w 2024 roku. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Dobiera i integruje odpowiednie narzędzia wpływające na zwiększanie sprzedaży | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje techniki strategicznej analizy konkurencji | Kryteria weryfikacji Analizuje przychody konkurencji i oceny ich strategii rynkowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Buduje własną, skuteczną strategię sprzedażową opartą na najlepszych praktykach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa zdalna w czasie rzeczywistym, realizowana jest w godzinach dydaktycznych 45 min
Przerwy nie są wliczone w czas trwania usługi.
Metody pracy: wykłady, dyskusje z uczestnikami i case study uczestników, ćwiczenia indywidualne, videorozmowa, współdzielenie ekranu, interaktywny chat za pomocą, którego będą przesyłane linki do podstron i omawianych tematów.
Aby realizacja usługi pozwoliła osiągnąć cel główny, warunkiem jest zaangażowanie uczestnika w różnorodne formy pracy podczas szkolenia.
Dzień 1: Omówienie najważniejszych elementów sprzedaży na Allegro
Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji)
I Blok- Filary sprzedaży na Allegro: Analityka i pozycjonowanie-teoria+ praktyka- rozmowa na żywo, ćwiczenia
- Zrozumienie kluczowych czynników wpływających na sprzedaż, w tym 44 specyficznych elementów.
- Analiza danych z Allegro Analytics i symulacje optymalizacji sprzedaży.
II Blok- Jak przygotować kartę produktu i konto, aby zwiększać konwersję-Praktyka-ćwiczenia
- Tworzenie efektywnych kart produktów, które przyciągną i zkonwertują klientów.
- Wykorzystanie przewag konkurencyjnych do wyróżnienia się na tle innych ofert.
- Ćwiczenia z narzędziami do wizualizacji konta.
III Blok- Najskuteczniejsze metody generowania ruchu-teoria-rozmowa na żywo
- Porównanie metod generowania ruchu na Allegro (Allegro Ads, Wyróżnienia, Strefa Okazji).
- Planowanie i symulacja kampanii marketingowych, strategie docierania do klientów spoza Allegro.
IV Blok- Allegro Ads: Jak to robimy w naszej firmie – skuteczne Case study-praktyka-ćwiczenia
- Tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych w Allegro Ads, bazując na przykładach skutecznych strategii stosowanych przez praktyków
- Monitorowanie i poprawa wyników kampanii.
Dzień 2: Przejście do zaawansowanych technik
I Blok- Czy i jak sprzedawać na Allegro.cz i Allegro.sk?-teoria-rozmowa na żywo
- Omówienie warunków i wyzwań związanych ze sprzedażą za granicą.
- Analiza rynków zagranicznych, przygotowanie konta i ofert do sprzedaży międzynarodowej.
II Blok- 5 nieoczywistych narzędzi pracy-praktyka- ćwiczenia
- Przegląd najważniejszych narzędzi do sprzedaży online w 2024 roku.
- Wybór i konfiguracja narzędzi, case studies pokazujące ich zastosowanie.
III Blok - Analiza przychodów i strategii największych sprzedawców-teoria+praktyka-rozmowa na żywo, ćwiczenia
- Metody analizowania rynku i przychodów konkurencji.
- Tworzenie strategii sprzedażowej na podstawie danych rynkowych, studia przypadków.
IV Blok- Audyt kont uczestników programu- praktyka ćwiczenia
- Profesjonalna analiza konta na Allegro, obejmująca widoczność ofert, konwersje i trafność.
- Przygotowanie planu rozwoju konta, dostosowanego do indywidualnych potrzeb uczestników.
Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 I Blok- Filary sprzedaży na Allegro: Analityka i pozycjonowanie-teoria+ praktyka- rozmowa na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Michał Banasik | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Przerwa 30 min | Prowadzący Michał Banasik | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 II Blok- Jak przygotować kartę produktu i konto, aby zwiększać konwersję-Praktyka-ćwiczenia | Prowadzący Michał Banasik | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Przerwa 30 min | Prowadzący Michał Banasik | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 III Blok- Najskuteczniejsze metody generowania ruchu-teoria-rozmowa na żywo | Prowadzący Michał Banasik | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 IV Blok- Allegro Ads: Jak to robimy w naszej firmie – skuteczne Case study-praktyka-ćwiczenia | Prowadzący Michał Banasik | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 I Blok- Czy i jak sprzedawać na Allegro.cz i Allegro.sk?-teoria-rozmowa na żywo | Prowadzący Michał Banasik | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Przerwa 30 min | Prowadzący Michał Banasik | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 II Blok- 5 nieoczywistych narzędzi pracy-praktyka- ćwiczenia | Prowadzący Michał Banasik | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Przerwa 30 min | Prowadzący Michał Banasik | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 III Blok - Analiza przychodów i strategii największych sprzedawców-teoria+praktyka-rozmowa na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Michał Banasik | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 IV Blok- Audyt kont uczestników programu- praktyka ćwiczenia | Prowadzący Michał Banasik | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 760,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 760,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto110,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto110,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Michał Banasik
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują certyfikat szkolenia
Warunki uczestnictwa
Wymogi unijne związane z realizacją szkolenia z dofinansowaniem:
- Logowanie się pełnym imieniem i nazwiskiem
- Włączona kamera oraz dostęp do mikrofonu
Niespełnienie powyższych może skutkować brakiem dofinansowania
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80%- 100% (w zależności od programu dofinansowania i podpisanej umowy z Operatorem) zajęć usługi rozwojowej
- W ramach realizacji usług szkoleniowych, Organizator utrwala wizerunek Uczestników w formie nagrań wideo, fotografii lub innych materiałów audiowizualnych wyłącznie w celach archiwizacyjnych, kontrolnych oraz dokumentacyjnych związanych z projektem dofinansowanym.
- Uczestnik zapisując się na szkolenie wyraża zgodę na utrwalenie i wykorzystanie jego wizerunku w wyżej wymienionych celach.
- Organizator nie udostępnia nagrań Uczestnikom po szkoleniu.
Regulamin świadczenia usług szkoleniowych znajduje się na stronie:
https://digitalbrand.com.pl/
Informacje dodatkowe
- Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek – Rozwój
- Szkolenie prowadzone jest w godzinach dydaktycznych (16 godzin dydaktycznych = 12 godzin zegarowych)
Szkolenie składa się z części teoretycznej, podczas której omawiane są zagadnienia według ustalonego harmonogramu a także praktycznej . Wymagane będzie posiadanie konta mailowego Google -@gmail.
Audyt kont uczestników programu to część praktyczna, ta lekcja potrwa od 1,5 do 2h. Każdy uczestnik będzie miało możliwość sugerowania wskazówek innym. Dodatkowo będziemy mieli okazję jeszcze bardziej pokazać praktyczne wykorzystanie wcześniej omawianych technik.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Rekomendowane warunki techniczne:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
- Szkolenie realizowane jest na platformie ClickMeeting. 3 dni przed szkoleniem Uczestnicy otrzymają link do szkolenia.
- Link jest aktywny od rozpoczęcia szkolenia do daty jego zakończenia
- Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge (Chromium), Yandex lub Opera. Należy korzystać z najaktualniejszej oficjalnej wersji wybranej przeglądarki.
- Aby mieć pewność, że możemy wziąć udział w wydarzeniu bez jakichkolwiek problemów, warto przed szkoleniem sprawdzić działanie platformy, dźwięku i kamery za pomocą udostępnionego podczas logowania Testu konfiguracji systemu i postępować zgodnie z instrukcją
- Działająca kamera i mikrofon w celu POTWIERDZENIA I UDOKUMENTOWANIA SWOJEJ OBECNOŚCI PODCZAS SZKOLENIA (warunek obligatoryjny dla szkoleń z dofinansowaniem)
- Urządzenie pozwalające na swobodny udział w szkoleniu (laptop/tablet/telefon – preferowany laptop/komputer)
- Stabilne połączenie z Internetem
- Rekomendujemy, aby podczas szkolenia móc korzystać z dwóch monitorów – na jednym, żeby była wyświetlane szkolenie i prezentowane funkcjonalności, na drugim będą Państwo mogli pracować niemalże jednocześnie wraz z Trenerem. Drugim monitorem może być drugi komputer, telewizor lub tablet.
Instrukcja “Jak korzystać z programu Clickmeeting” znajduje się na stronie:
- w formie filmu instruktażowego:
https://www.youtube.com/watch?v=BCq6KzIVhdo - w formie Instrukcji pdf na stronie
https://digitalbrand.com.pl/