MEDIA RELATIONS: JAK WSPÓŁPRACOWAĆ Z DZIENNIKARZAMI?
MEDIA RELATIONS: JAK WSPÓŁPRACOWAĆ Z DZIENNIKARZAMI?
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby znajmujace sie sprzedażą, które chcą pozyskać więcej klientów dzięki wykreowaniu swojego wizerunku w mediach jako eksperta.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji27-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi9
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie uczy skutecznego docierania do ludzi mediów oraz przekłada się na prasowe publikacje i telewizyjne występy. Szkolenie pozwala zrozumieć sposób funkcjonowania mediów i niweluje błędy w kontaktach z dziennikarzami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Znajomość zasad, którymi rządzą się media. | Kryteria weryfikacji Wykonanie testu wiedzy z zakresu kontaktów z mediami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Ćwiczenie z zakresu przygotowania wiadomości do mediów | Kryteria weryfikacji Przedyskutowanie wśród uczestników stworzonych wiadomości do mediów stworzonych przez uczestników | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Budowa bazy medialnej
tworzenie informacji prasowych
jak znaleźć kontakt do dziennikarza
jak przygotować wiadomość mailową z tematem
rodzaje publikacji prasowych
jak nawiązać współpracę z telewizją
struktura redakcyjna
jak przygotować się do wywiadu
jak sprawić by moje komentarze eksperckie publikowano w mediach
najczęstsze błędy w kontaktach z dziennikarzami
rodzaje mediów i ich znaczenie w public relations
przydatne narzędzia i techniki w trakcie rozmowy z mediami
przygotowywanie materiałów dla mediów
prawo prasowe
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Podstawy Prawa prasowego | Prowadzący Piotr Zieliński | Data realizacji zajęć 30-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Nawiązywanie kontaktu z dziennikarzami | Prowadzący Piotr Zieliński | Data realizacji zajęć 30-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Przydatne narzędzia i techniki w trakcie rozmowy z mediami | Prowadzący Piotr Zieliński | Data realizacji zajęć 30-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Jak nawiązać współpracę z telewizją? | Prowadzący Piotr Zieliński | Data realizacji zajęć 30-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Jak sprawić by moje komentarze eksperckie publikowano w mediach? | Prowadzący Piotr Zieliński | Data realizacji zajęć 30-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:40 | Godzina zakończenia 14:40 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Jak tworzyć informacje prasowe? | Prowadzący Piotr Zieliński | Data realizacji zajęć 30-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:40 | Godzina zakończenia 15:40 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Jak przygotować się do wywiadu? | Prowadzący Piotr Zieliński | Data realizacji zajęć 30-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:50 | Godzina zakończenia 16:50 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 088,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 088,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto232,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto232,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Zieliński
Jako dziennikarz prasowy współpracowałem i współpracuję z wiodącymi tytułami prasowymi (m.in. Gazeta Wyborcza „Duży Format”, „Newsweek Polska”, „Forbes Women”). Publikowałem także w serwisach Wp.pl, Natemat.pl, InnPoland.pl, czy Onet.pl. Od 15 lat jestem związany z branżowym miesięcznikiem „Press”, gdzie publikuję teksty z zakresu reklamy, marketingu i PR.
Przez wiele lat współtworzyłem najpopularniejszy program poranny w Polsce – „Dzień dobry TVN” (DDTVN). Jako wydawca programu pracowałem bezpośrednio z najlepszymi polskimi dziennikarzami.
W telewizji TVN pracowałem przy wielu produkcjach jak np. reality show „Surowi rodzice” gdzie na planie pełniłem funkcję asystenta reżysera, popołudniowym programie „Między kuchnią a salonem” w którym pisałem scenariursze, czy akcji specjalnej „Zwykły bohater” – gdzie byłem szefem redakcji. Dla kanału Canal+ Discovery przygotowywałem serię dokumentalną „Sukces nie zna granic”. Program ten był realizowany w Europie, Ameryce i Azji.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzymuje skrypt
Warunki uczestnictwa
Niezbędnym warunkiem uczestnictwa w szkoleniach i doradztwie, które dofinansowane są z funduszy europejskich jest założeniekontaindywidualnego a później firmowego w Bazie Usług Rozwojowych. Następnie zapis na wybrane szkolenie za pośrednictwem BazyUsługRozwojowych, spełnienie warunków przedstawionych przez danego Operatora, którydysponuje funduszami. Złożenie dokumentów odofinansowanie do usługi rozwojowej u Operatora Usługi, zgodnie z wymogami jakieokreślił.Ponadto niezbędnym warunkiem do nabycia kompetencji jest pełnoletność, wykształcenie co najmniej średnie, wypełnienie testuwiedzylub odbycie rozmowy kwalifikacyjnej przed i po szkoleniu.
Informacje dodatkowe
Czas trwania usługi szkoleniowej to 20 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna= 45 minut). Szkolenie zaplanowane jestjakodwudniowe, każdego dnia 4 moduły po 2 lub 3 godziny lekcyjne. Planujemy 15 minutowe przerwy pomiędzy modułami.Usługa jestzwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi conajmniej 70%.W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia MinistraFinansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usługoraz szczegółowych warunków stosowania tychzwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Warunkiem zaliczenia jest napisanie pre i post testów oraz uczestnictwo w 80% zajęć.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami