"Konflikt - komunikacje - mediacje"
"Konflikt - komunikacje - mediacje"
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Do grupy docelowej usługi należy każda osoba, która w swojej pracy komunikuje się z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników18
- Data zakończenia rekrutacji13-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Czego się dowiesz i nauczysz na kursie?- Jak konstruktywnie rozwiązać sytuacje konfliktowe?
- Jak odpowiadać, a nie reagować wtedy kiedy emocje wezmą górę ?
- Poznasz narzędzia do przekazywania informacji zwrotnej również w sytuacjach trudnych.
- Będziesz wiedział/a jak przygotować się do rozmowy wyjaśniającej
- Będziesz potrafił/a przeprowadzić negocjacje problemowe z wykorzystaniem na-rzędzia BATNA – WATNA.
- Weźmiesz udział w warsztacie z mediacji.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Poznasz narzędzia efektywnej komunikacji i będziesz wiedział jak je stosować w rozwiązywaniu konfliktów. Dowiesz się jakie kompetencje mogą być pomocne w rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych. Będziesz wiedział jak przeprowadzić rozmowę wyjaśniającą. Nauczysz się rozwiązywać konflikty konstruktywnie. | Kryteria weryfikacji Ankieta ewaluacyjna | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program kursu:
- Vademecum zarządzania konfliktem: definicja i rodzaje konfliktów, etapy konfliktu, schemat postępowania w rozwiązywaniu konfliktów, konstruktywna informacja zwrotna
- Komunikacja: filary i bariery efektywnej komunikacji, narzędzia, model dobrej rozmowy "schody do nieba"
- Koncepcja Harwardzka - negocjacje problemowe
- Podstawy prawne mediacji i ich rodzaje, postępowanie mediacyjne, dokumenty w mediacji, impas w mediacji, pełnomocnik w mediacji, standardy mediacji
- Zasady mediacji, etapy mediacji, wskazania i przeciwwskazania do mediacji, zadania mediatora - trójkąt satysfakcji
- Warsztaty – study case.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 750,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 750,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto91,67 PLN
- Koszt osobogodziny netto91,67 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne w formie prezentacji,
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi