Grafika 3D - Blender
Grafika 3D - Blender
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Artystyczne
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby, które chcą nabyć kompetencje w zakresie tworzenia grafiki 3D za pomocą programu Blender
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji19-08-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Zdobycie wiedzy z zakresu tworzenia grafiki 3D w programie Blender. Przełożenie zdobytej wiedzy na umiejętności praktyczne. W zakresie kompetencji społecznych zdobycie świadomość konieczności ciągłego dokształcania się.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zdobycie wiedzy z zakresu tworzenia grafiki 3D w programie Blender. Przełożenie zdobytej wiedzy na umiejętności praktyczne. W zakresie kompetencji społecznych zdobycie świadomość konieczności ciągłego dokształcania się. | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się będą oceniane na bieżąco w trakcie zajęć. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PANEL A – podstawowe koncepty 3D
-
Zrozumienie przestrzeni 3D – teoria
-
Modelowanie i geometria 3D (analogia do Photoshopa – piksel)
-
Geometria oparta na krzywych (patch-based) (analogia do Illustratora – wektor)
-
Tekstury i Materiały
-
Renderowanie
PANEL B – wstęp do Blednera – teoria i pierwsze ćwiczenia
-
Omówienie interface’u (panele, taby, paski narzędzi, viewport, linia czasu)
-
Preferencje – dostosowanie programu
-
Viewport (tryby wyświetlania obiektów) i nawigacja; single i quad view
-
Manipulowanie obiektami (zaznaczanie, pozycja, rotacja, skala) i związane z tym skróty
-
klawiszowe
-
Tworzenie hierarchii obiektów
-
Dodawanie kolorów i tekstur
-
Dodawanie świateł i kamer
-
Renderowanie
PANEL C – BLENDER
-
Wstęp do omawianych rozdziałów, pliki robocze do ćwiczeń, instalacja Blendera
-
Interface
-
Zaznaczanie i podstawowa modyfikacja obiektów
-
Modelowanie
-
Modelowanie złożone
-
Organizowanie sceny
-
Przypisywanie materiałów
-
Dodawanie tekstur
-
Praca ze światłem / oświetlanie sceny
-
Kamery i renderowanie
-
Podstawy animacji
-
Renderowanie przy pomocy Cycles
-
Jeśli zostanie czas – inne funkcje Blendera (cząsteczki, dynamika, compositing), podstawy
-
kompozycji, kolorów, przykłady scen, źródła pomysłów, etc.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 grafika 3D i Blender cz.1 | Prowadzący Rafał Żarski | Data realizacji zajęć 02-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 grafika 3D i Blender cz.2 | Prowadzący Rafał Żarski | Data realizacji zajęć 04-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 grafika 3D i Blender cz.3 | Prowadzący Rafał Żarski | Data realizacji zajęć 09-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 grafika 3D i Blender cz.4 | Prowadzący Rafał Żarski | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 grafika 3D i Blender cz.5 | Prowadzący Rafał Żarski | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 grafika 3D i Blender cz.6 | Prowadzący Rafał Żarski | Data realizacji zajęć 18-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 grafika 3D i Blender cz.7 | Prowadzący Rafał Żarski | Data realizacji zajęć 23-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 grafika 3D i Blender cz.8 | Prowadzący Rafał Żarski | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 grafika 3D i Blender cz.9 | Prowadzący Rafał Żarski | Data realizacji zajęć 30-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 grafika 3D i Blender cz.10 | Prowadzący Rafał Żarski | Data realizacji zajęć 02-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 280,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 280,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto176,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto176,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Rafał Żarski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
filmy instruktażowe po kazych zajęciach
Informacje dodatkowe
Istnieje możliwość indywidualnego dostosowania terminów zajęć. W celu uzyskania informacji odnośnie dofinansowania, prosimy o kontakt z wybranym przez siebie operatorem.
filmy instruktażowe przesyłane po każdych zajęciach
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagany jest komputer z zainstalowanym oprogramowaniem Blender oraz stabilne łącze internetowe. Dodatkowo, wskazane jest, by uczestnik szkolenia miał dostęp do mikrofonu oraz głośników, by móc swobodnie komunikować się z prowadzącym zajęcia. Szkolenie będzie realizowane za pomocą google meets.