Szkolenie: Skuteczność menadżerska
Szkolenie: Skuteczność menadżerska
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie adresowane do:
- pracowników sektora komunikacji marketingowej, w tym właścicieli firm
- osób zarządzających firmami marketingowymi
- osób zajmujących się sprzedażą i współpracą z klientami
- osób posiadających min. 3 lata doświadczenia w branży komunikacji marketingowej.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników16
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest przygotowanie uczestnika do wykorzystywania kluczowych umiejętności menedżerskich w obszarze negocjacji, feedbacku, radzenia sobie ze stresem oraz wykorzystania AI w biznesie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozumie podstawowe zasady i techniki negocjacyjne | Kryteria weryfikacji Opisuje i wyjaśnia różne techniki negocjacyjne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia różne style negocjacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Potrafi kompleksowo zarządzać procesem negocjacji, co obejmuje przygotowanie planu negocjacji z uwzględnieniem celów i strategii, stosowanie odpowiednich technik negocjacyjnych w praktyce, oraz ocenę wyników negocjacji i wyciąganie z nich wniosków na przyszłość. | Kryteria weryfikacji Stosuje odpowiednie techniki negocjacyjne, które przyczyniają się do osiągnięcia celu negocjacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje kluczowe momenty decydujące o sukcesie lub porażce oraz formułuje wnioski, które mogą być zastosowane w przyszłych negocjacjach. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Zna zasady udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej, rozumie różnice między feedbackiem pozytywnym a negatywnym oraz wie, jakie są najlepsze praktyki dotyczące częstotliwości i formy feedbacku. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje, co stanowi konstruktywną informację zwrotną i wyjaśnić, jakie elementy powinna zawierać, aby była efektywna. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje najlepsze praktyki dotyczące częstotliwości udzielania feedbacku oraz form, które najlepiej sprawdzają się w różnych kontekstach (np. osobisty, e-mailowy, grupowy). | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Potrafi przygotować i udzielić konstruktywnej informacji zwrotnej, dostosować formę feedbacku do sytuacji i potrzeb odbiorcy, oraz zarządzać reakcjami odbiorcy na feedback, utrzymując pozytywną atmosferę rozmowy. | Kryteria weryfikacji Przygotowuje i przedstawia konstruktywną informację zwrotną, która jest jasna, szczegółowa i skoncentrowana na konkretnych przykładach zachowań lub działań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Reaguje na różne emocjonalne odpowiedzi odbiorcy, stosując techniki komunikacyjne, które pomagają złagodzić napięcie i zachować konstruktywny przebieg rozmowy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Utrzymuje pozytywny klimat rozmowy, nawet w trudnych lub konfliktowych sytuacjach, promując otwartość na dialog i wzajemne zrozumienie. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Rozumie mechanizmy powstawania stresu, zna techniki i metody radzenia sobie ze stresem, oraz jest świadomy wpływu stresu na zdrowie i efektywność pracy. | Kryteria weryfikacji Określa jakie czynniki psychologiczne, fizjologiczne i środowiskowe przyczyniają się do powstawania stresu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje, jak stres wpływa na decyzje, wydajność i relacje interpersonalne w środowisku pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Potrafi zidentyfikować źródła stresu w swoim środowisku pracy, zastosować techniki relaksacyjne i metody zarządzania stresem, oraz stworzyć i wdrożyć plan działania mający na celu redukcję stresu. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje i opisuje czynniki w środowisku pracy, które przyczyniają się do zwiększenia poziomu stresu, zarówno te związane z zadaniami, jak i te wynikające z relacji interpersonalnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Demonstruje umiejętność praktycznego stosowania wybranych technik relaksacyjnych i metod zarządzania stresem | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozumie podstawowe pojęcia i zasady działania sztucznej inteligencji, zna przykłady zastosowania AI w różnych obszarach biznesu, oraz jest świadomy etycznych i praktycznych wyzwań związanych z implementacją AI. | Kryteria weryfikacji Opisuje przykłady zastosowania sztucznej inteligencji w różnych sektorach, takich jak finanse, zdrowie, produkcja, marketing, itp., wyjaśniając, jak AI przyczynia się do optymalizacji procesów, zwiększenia efektywności i innowacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje praktyczne aspekty wdrażania AI, w tym potrzeby technologiczne, koszty, ograniczenia techniczne, a także potencjalne ryzyko niepowodzenia projektów AI. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Identyfikuje obszary w swojej organizacji, gdzie AI może przynieść korzyści, zaplanować proces wdrożenia AI uwzględniając potencjalne wyzwania, oraz analizować dane przy użyciu narzędzi AI w celu podejmowania lepszych decyzji biznesowych. | Kryteria weryfikacji Wskazuje konkretne działania lub procesy w swojej organizacji, które mogą zostać usprawnione dzięki zastosowaniu technologii AI, opierając się na analizie potrzeb, efektywności operacyjnej oraz potencjalnych obszarach zastosowania AI. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje wyniki analizy do podejmowania bardziej informowanych decyzji biznesowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1
1. Wprowadzenie. Cel i oczekiwania uczestników. Test PRE
2. Konflikt pozycyjny i problemowy: w jakim rodzaju konfliktu jesteśmy i co z tego wynika. Wykład i ćwiczenia
3. Stanowiska negocjacyjne, interesy i realne potrzeby. Wykład i ćwiczenia
4. Podstawowe strategie negocjacyjne. Wykład i ćwiczenia
5. Manipulacje w negocjacjach – rozpoznanie i przeciwdziałanie. Co zrobić, żeby znaleźć się poza konfliktem?
6. Podsumowanie szkolenia, Sesja Pytań i Odpowiedzi.
Trener: Kamil Mrozek
Walidator: Jacek Wasilewski
Moduł 2
1. Wprowadzenie i ocena poziomu stresu. Wykład i ćwiczenia.
2. Podstawy stresu. Wykład i ćwiczenia.
3. Techniki relaksacyjne i mindfulness. Wykład i ćwiczenia.
4. Zarządzanie czasem i organizacja pracy. Wykład i ćwiczenia.
5. Komunikacja i budowanie wsparcia. Wykład i ćwiczenia.
6. Planowanie osobistego planu radzenia sobie ze stresem i sesja Q&A. Wykład i ćwiczenia.
Trener: Ewa Jarczewska-Gerc
Walidator: Maciej Żylewicz
Moduł 3
1. Wprowadzenie do feedbacku i sytuacji kryzysowych. Wykład i ćwiczenia.
2. Podstawy udzielania efektywnego feedbacku. Wykłąd i ćwiczenia.
3. Odbieranie feedbacku i budowanie rezystencji. Wykład i ćwiczenia.
4. Techniki radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych. Wykład i ćwiczenia.
5. Integracja feedbacku i zarządzania kryzysowego. Wykład i ćwiczenia.
6. Stworzenie osobistych planów działania i sesja Q&A. Wykład i ćwiczenia.
Trener: Ewa Jarczewska-Gerc
Walidator: Maciej Żylewicz
Moduł 4
1. Wprowadzenie do AI w biznesie. Wykład i ćwiczenia.
2. Zastosowania AI w różnych sektorach biznesu. Wykład i ćwiczenia.
3. Technologie i narzędzia AI. Wykład i ćwiczenia.
4. Planowanie wdrożenia AI w organizacji. Wykład i ćwiczenia.
5. Etyczne i praktyczne aspekty AI. Wykład i ćwiczenia.
6. Analiza danych przy użyciu narzędzi AI. Wykład i ćwiczenia.
7. Stworzenie osobistych planów działania i sesja Q&A. Wykład i ćwiczenia.
Trener: Rafał Lampasiak
Walidator: Ignacy Bochiński
- Usługa realizowana w formie wykładów oraz symulacji i ćwiczeń (grupowych i indywidualnych). Uczestnicy mają stworzone możliwości do angażowania się w proces uczenia się i osiągania celów edukacyjnych, m.in.: symulacje, ćwiczenia w małych grupach, informacja zwrotna od uczestników i prowadzącego.
- Usługa zamknięta. Program ramowy zbudowany na podstawie badań potrzeb szkoleniowych klienta, m.in. wywiadów z kadrą zarządzającą oraz uczestnikami.
- Trener prowadzi zajęcia, w których 1 godzina liczona jest jako godzina dydaktyczna = 45 minut. Liczba godzin dydaktycznych usługi wynosi 10. Harmonogram usługi w karcie podany jest w godzinach zegarowych. Liczba godzin zegarowych usługi wynosi 7 godzin i 30 minut (10 x 45 minut = 7 godzin i 30 minut). Harmonogram nie uwzględnia przerw w usłudze.
- Ze względu na zastosowanie w projekcie usługi wielu narzędzi zwiększających zaangażowanie uczestników w proces uczenia się, mogąwystąpić przesunięcia w czasie realizacji poszczególnych modułów względem programu ramowego. Jednocześnie, w ramach 10 godzin dydaktycznych usługi, program ramowy zostanie zrealizowany w całości.
-
Szkolenie adresowane do:
- pracowników sektora komunikacji marketingowej, w tym właścicieli firm
- osób zarządzających firmami marketingowymi
- osób zajmujących się sprzedażą i współpracą z klientami
- osób posiadających min. 3 lata doświadczenia w branży komunikacji marketingowej.
-
Walidacja szkolenia będzie przeprowadzana w trakcie szkolenia, tj. podczas wykonywanych ćwiczeń indywidualnych oraz w formie testu sprawdzającego wiedzę, po zakończonej usłudze.
-
Należy sprawnie posługiwać się jęz. polskim by móc wykonywać ćwiczenia.
-
Należy w minimalbym stopniu posługiwać się komputerem tj. potrafić włączyć przeglądarkę.
-
Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia wydawane jest uczestnikom z frekwencją minimum 80% obecności na szkoleniu.
-
Szkolenie prowadzone będzie przez platformę ZOOM. Nie wymagane jest instalowanie aplikacji. Można skorzystać z wersji przeglądarkowej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 25 Wprowadzenie. Cel i oczekiwania uczestników. Test PRE | Prowadzący Kamil Mrozek | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 25 Konflikt pozycyjny i problemowy: w jakim rodzaju konfliktu jesteśmy i co z tego wynika. Wykład i ćwiczenia | Prowadzący Kamil Mrozek | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 25 Stanowiska negocjacyjne, interesy i realne potrzeby. Wykład i ćwiczenia | Prowadzący Kamil Mrozek | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 25 Podstawowe strategie negocjacyjne. Wykład i ćwiczenia | Prowadzący Kamil Mrozek | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 25 Manipulacje w negocjacjach – rozpoznanie i przeciwdziałanie. Co zrobić, żeby znaleźć się poza konfliktem? | Prowadzący Kamil Mrozek | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 25 Stworzenie osobistych planów działania i sesja Q&A. Wykład i ćwiczenia. | Prowadzący Kamil Mrozek | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 25 Wprowadzenie. Cel i oczekiwania uczestników. Test PRE | Prowadzący Ewa Jarczewska-Gerc | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 25 Wprowadzenie. Cel i oczekiwania uczestników. Test PRE | Prowadzący Ewa Jarczewska-Gerc | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 25 Podstawy stresu. Wykład i ćwiczenia. | Prowadzący Ewa Jarczewska-Gerc | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 25 Techniki relaksacyjne i mindfulness. Wykład i ćwiczenia. | Prowadzący Ewa Jarczewska-Gerc | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 25 Zarządzanie czasem i organizacja pracy. Wykład i ćwiczenia. | Prowadzący Ewa Jarczewska-Gerc | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 25 Komunikacja i budowanie wsparcia. Wykład i ćwiczenia. | Prowadzący Ewa Jarczewska-Gerc | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 25 Planowanie osobistego planu radzenia sobie ze stresem i sesja Q&A. Wykład i ćwiczenia. | Prowadzący Ewa Jarczewska-Gerc | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 25 Podstawy udzielania efektywnego feedbacku. Wykłąd i ćwiczenia. | Prowadzący Ewa Jarczewska-Gerc | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 25 Odbieranie feedbacku i budowanie rezystencji. Wykład i ćwiczenia. | Prowadzący Ewa Jarczewska-Gerc | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 25 Wprowadzenie do feedbacku i sytuacji kryzysowych. Wykład i ćwiczenia. | Prowadzący Ewa Jarczewska-Gerc | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 25 Komunikacja i budowanie wsparcia. Wykład i ćwiczenia. | Prowadzący Ewa Jarczewska-Gerc | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 25 Planowanie osobistego planu radzenia sobie ze stresem i sesja Q&A. Wykład i ćwiczenia. | Prowadzący Ewa Jarczewska-Gerc | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 25 Wprowadzenie do AI w biznesie. Wykład i ćwiczenia. | Prowadzący Rafał Lampasiak | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 25 Zastosowania AI w różnych sektorach biznesu. Wykład i ćwiczenia. | Prowadzący Rafał Lampasiak | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 25 Technologie i narzędzia AI. Wykład i ćwiczenia. | Prowadzący Rafał Lampasiak | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 25 Planowanie wdrożenia AI w organizacji. Wykład i ćwiczenia. | Prowadzący Rafał Lampasiak | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 25 Etyczne i praktyczne aspekty AI. Wykład i ćwiczenia. | Prowadzący Rafał Lampasiak | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 25 Analiza danych przy użyciu narzędzi AI. Wykład i ćwiczenia. | Prowadzący Rafał Lampasiak | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 25 Walidacja: test końcowy sprawdzający wiedzę | Prowadzący Rafał Lampasiak | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 535,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto184,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ewa Jarczewska-Gerc
Kamil Mrozek
Przywództwa), certyfikowany Retail Coach (Qualiopi). Ponad 6000 h prowadzenia szkoleń, coachingów i sesji mentoringowych. Odpowiedzialności i doświadczenia w karierze Trenerskiej:
- Koordynowanie, tworzenie i prowadzenie projektów szkoleniowych –
obecnie dla Sephora.
- Samodzielne tworzenie strategii oraz merytoryki szkoleń ale również
dostarczanie szkoleń przez zewnętrznych dostawców dla ponad 1000 osób. Powiązane jest to z codziennymi negocjacjami z dostawcami usług szkoleniowych w celu kontrolowania budżetu przy jednocześnie najwyższej jakości dostarczanych szkoleń.
-Współpraca z agencją marketingową, w drugim z rzędu rocznym procesje budowania kompetencji managerskich i negocjacyjnych dla karty raportującej dla zarządu. Praca na negocjacjach personalnych, zespołowych, między-działowych jak i tych na szczeblu centralnym.
- Szkolenia Outplacementowe, związane z przygotowaniem pracowników firmy kończącej swoją działalność do zbudowania pewności siebie, pozycji na rynku oraz prowadzenie skutecznych negocjacji na rozmowach kwalifikacyjnych.
-Prowadzenie szkoleń z negocjacji dla firmy outsourcingowej, pozyskującej dostawców logistycznych, partnerów marketingowych i partnerów biznesowych na całym świecie.
- Koordynowanie i prowadzenie projektów talentowych. Rekrutacja uczestników, organizacja i prowadzenie Development Center, koordynowanie i prowadzenie sesji feedbackowych, układanie rocznych programów.
Rafał Lampasiak
Trener od ponad 3 lat prowadzi szkolenia i warsztaty w SKM/SAR związane z komunikacją marketingową i strategią. Prowadził warsztatowe zajęcia z obszarów komunikacji marketingowej i strategii na Akademii L. Koźmińskiego oraz w Szkole Mistrzów Reklamy.
Trener od ponad 3 lat prowadzi szkolenia i warsztaty w SAR związane z komunikacją marketingową. Łączna ilość godzin szkoleń związanych ze storydoing tym okresie, to ponad 100 h szkoleniowo/doradczych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują:
- materiały autorskie, opracowane przez wykładowców-praktyków, udostępniane uczestnikom drogą online, spis literatury
- prezentację materiałów z internetu (serwisy www, infografiki, materiały multimedialne, filmy) bazę wiedzy: linki do serwisów i portali case study (najciekawsze przykłady z doświadczenia szkoleniowca)
- Po szkoleniu uczestnicy otrzymają w formie elektronicznej materiały ze szkolenia, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia oraz dyplom.
Wszyscy uczestnicy przed szkoleniem otrzymają drogą mailową pakiet informacji organizacyjnych, w tym: szczegółową agendę szkolenia informację i kontakt do opiekuna szkolenia.
Warunkiem otrzymania zaświadczenia jest min. 80% frekwencja.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest wysłanie zgłoszenia przed terminem zakończenia rekrutacji.
Przynależność do grupy docelowej wskazanej w karcie usługi.
Informacje dodatkowe
W Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR uczą wybitni praktycy rynku. Opieramy się o najlepsze casy biznesowe na rynku (Effie, KTR, Innovations). Zapewniamy autorskie programy szkoleniowe uczące myślenia, ale także narzędzi. Logika szkoleń odpowiada nowoczesnej wiedzy na temat kompetencji współczesnego menedżera. Szkolenie zakończone jest certyfikatem SAR. Organizator ma prawo odwołać szkolenie, jeżeli nie zbierze się grupa minimum 5 osób. W trosce o efektywność i najwyższą jakość szkolenia, maksymalna grupa uczestników wynosi 16 osób.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie będzie dostępne na platformie Zoom. Każdy z uczestników otrzyma link do szkolenia.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji - brak
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować
Uczestnik: dla audio 256 kb/s, Video w wersji HD – 4Mb/s – to górne parametry graniczne.
System dopasowuje się do łącza i działa na każdych dostępnych parametrach.
Do udziału w szkoleniu nie jest konieczne instalowanie żadnych aplikacji. Poza przeglądarką internetową.
Wskazane kamera i mikrofon.
Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu on-line będzie aktywny przez cały okres trwania Kursu.