Inspirowanie i budowanie zaangażowania pracowników. Szkolenie stacjonarne.
Inspirowanie i budowanie zaangażowania pracowników. Szkolenie stacjonarne.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy przesiębiorstwa/ osoby chcące nabyć kompetencje w zakresie inspirowania i budowania zaangażowania.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji30-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa uczy uczestników jak przez stosowanie inspirującego apelu oraz oddziaływanie na pracowników przez przykład i szacunek oraz stosowanie metod i narzędzi pobudzania motywacji wewnętrznej osób zatrudnionych pobudzić ich do ponadprzeciętnej aktywności. W ramach danej kompetencji uczestnicy nabędą wiedzę i umiejętności jak przekonać pracowników, że praca którą wykonują ma sens a ich podwyższone zaangażowanie zapewni sukces firmie i pracownikom.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje czynniki wpływające na zaangażowanie | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia charakteryzuje czynniki wpływające na zaangażowanie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje regułę zaangażowania i konsekwencji | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia definiuje regułę zaangażowania i konsekwencji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje koncepcję modyfikacji zachowań/uczenia się | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia definiuje koncepcję modyfikacji zachowań/uczenia się | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje czynniki wpływającej na sukces w organizacji | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia identyfikuje czynniki wpływającej na sukces w organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozróżnia metody i narzędzia budowania zaangażowania | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia rozróżnia metody i narzędzia budowania zaangażowania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Ocenia potencjał pracowników | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia potrafi ocenić potencjał pracowników | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Deleguje zadania zgodnie z kompetencjami pracowników | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia deleguje zadania zgodnie z kompetencjami pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Inspiruje odpowiednim komunikatem werbalnym | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia potrafi zainspirować współpracowników odpowiednim komunikatem werbalnym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje metody i narzędzia budowania zaangażowania | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia stosuje w codziennej pracy metody i narzędzia budowania zaangażowania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Pobudza pracowników do działania poprzez dawanie przykładów, których oni oczekują | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia pobudza pracowników do działania poprzez dawanie przykładów, których oni oczekują | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Swoją wartość jako menadżera potwierdza w działaniu | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia swoją wartość jako menadżera potwierdza w działaniu | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Jest odbierany przez współpracowników jako osoba wiarygodna | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia jest odbierany przez współpracowników jako osoba wiarygodna | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Sprawnie i skutecznie tworzy rozwiązania podnoszące zaangażowanie pracowników | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia sprawnie i skutecznie tworzy rozwiązania podnoszące zaangażowanie pracowników | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Posiada łatwość inspirowania pracowników bez stosowania manipulacji negatywnej | Kryteria weryfikacji uczestnik szkolenia z łatwością inspiruje pracowników bez stosowania manipulacji negatywnej | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Do udziału w szkoleniu zachęcamy szczególnie osoby na stanowiskach menadzerskich oraz odpowiedzialnych za zarządzanie zasobami ludzkimi.
Szkolenie w głównej mierze oparte jest na ćwiczeniach indywidualnych, grupowych ( w grupach 5-cio osobowych), dyskusji grupowej, grach symulacyjnych, prezentacji przykładów, mini wykładach.
Szkolenie prowadzone jest w formie godzin dydaktycznych 1h= 45min
W trakcie każdego dnia szkolenia przewidywane są dwie przerwy - kawowa oraz obiadowa wliczona w czas szkolenia.
Uczestnicy otrzymają na materiały autorskie, opracowane przez wykładowców-praktyków.
Walidacja odbywa się na koniec szkolenia, trwa 45min i prowadzona jest na zasadzie wywiadu swobodnego oraz testu teoretycznego.
- Wstęp. Przedstawienie planu szkolenia, celów i zagadnień. Przedstawienie się uczestników i ich rola w przedsiębiorstwie. Dyskusja wprowadzająca w tematykę szkolenia.Pre-test.
- Inspirujący lider - umiejętności i cechy lidera.
- Jak działa sprawny przywódca – efekty działań lidera.
- Kreowanie pozytywnego wizerunku lidera w środowisku zawodowym.
- Jak inspirować pracowników? Określanie i budowanie potencjału zespołu różnorodnego poznawczo (modelu DISC, FRIS, Kwadrat Von Thuna).
- Ocena potrzeb oraz wyznaczanie celów i zadań podwładnym.
- Koncepcja modyfikacji zachowań/uczenia się (teoria wzmocnień Skinnera).
- Motywacja i zaangażowanie pracowników - definicja zaangażowania narzędzia i techniki motywacji.
- Mierniki oraz czynniki wpływające na zaangażowanie pracowników.
- Narzędzia i metody budowania zaangażowania.
- Rozwiązywanie problemów i konfliktów w zespole podnoszące zaangażowanie pracowników.
- Najczęściej popełniane błędy, wpywajace na zaangażownaie pracowników.
- Case study - analiza sposobów pobudzania zaangażowania w firmie o podobnej charakterystyce.
- Symulacja - opracowanie ram systemu budowania zaangażowania w oparciu o istniejące uwarunkowania w organizacji.
- Odgrywanie ról – tworzenie oraz prezentacja scenek rozmowy przełożony-podwładny podnoszącego aktywność pracownika.
- Wnioski, wymiana doświadczeń.
- Waidacja efektów uczenia się - test teoretyczny.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 548,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 548,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto182,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto182,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Brojek
zarządzania projektami. Przeprowadził łącznie 500 godzin dydaktycznych szkoleń dla pracowników niższego szczebla, menadżerów jak i kluczowych osób w firmach z sektora MŚP.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w postaci prezentacji i skryptów zostaną udostępnione dla uczestników podczas usługi oraz po jej realizacji.
Informacje dodatkowe
Metodyka szkolenia: Szkolenie w głównej mierze oparte jest na mini wykładach, prezentacji technik, ćwiczeniach indywidualnych oraz grupowych, dyskusji grupowej.
Szkolenie prowadzone jest w formie godzin dydaktycznych 1h= 45min
Zaświadczenie o ukończeniu usługi wydane zostanie uczestnikowi z min. 80% obecnością.
Usługa zwolniona jest z podatku VAT jeśli przedsiębiorca uzyskuje min. 70% dofinansowania ze środków publicznych*, w przeciwnym wypadku należy do ceny netto doliczyć 23% VAT. *Wg rozporządzenia Ministra Finansów z dnia z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2018, poz. 701)
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi