Zarządzanie zespołem - podstawy. Szkolenie.
Zarządzanie zespołem - podstawy. Szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Menadżerowie, liderzy zespołów, właściciele firm, osoby chcące w przyszłości obejmować stanowiska menadżerskie oraz wszyscy chcący zdobyć wiedzę i umiejętności z zakresu efektywnego zarządzania zespołem.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji19-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego zarządzania zespołem z wykorzystaniem wiedzy i umiejętności z zakresu budowania autorytetu lidera, zarządzania sytuacyjnego, delegowania zadań oraz przekazywania informacji zwrotnej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się posługuje się wiedzą o różnych stylach zarządzania | Kryteria weryfikacji charakteryzuje poszczególne style zarządzania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się udziela informacji zwrotnej zgodnie z wybranymi technikami przekazywania informacji zwrotnej | Kryteria weryfikacji opisuje wybrane techniki przekazywania informacji zwrotnej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - ma świadomość roli jaką odgrywa menadżer | Kryteria weryfikacji - określa jaka jest rola menadżera | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Do realizacji celu szkolenia konieczne jest minimalne doświadczenie w obsłudze sprzętu komputerowego (komputer, laptop) oraz Internetu.
Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., w trakcie jednego dnia szkoleniowego zajęć przewidziano 30 minut przerwy.
1. Budowanie autorytetu i rola menadżera.
- efekt synergii
- 4 funkcje zarządzania.
2. Przywództwo sytuacyjne.
3. Delegowanie.
- poczucie sensu a delegowanie,
- rozmowa delegująca,
- monitoring.
4. Przekazywanie informacji zwrotnej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Żaneta Mańka
zbudowała solidne relacje z Klientami strategicznymi oraz wypracowała
własne, sprawdzone metody osiągania celów.
Ma doświadczenie w realizacji projektów szkoleniowych w wielu branżach, poparte ponad 10 000 godzin szkoleniowych w sali i szkoleniowej głównie z obszaru sprzedaży, negocjacji, obsługi Klienta oraz zarządzania sprzedażą. Jej specjalizacja to także kompetencje miękkie, w tym obszar związany z kierowaniem zespołem, motywowaniem, przywództwem oraz współpracą w Zespole.
Ukończyła studia wyższe na kierunku Zarządzanie, Coaching i Mentoring w organizacji oraz Psychologia w Biznesie i Studia Podyplomowe z zakresu
Analizy Transakcyjnej i Mediacje sądowe i pozasądowe. Wiele kursów oraz certyfikatów potwierdzają jej uprawnienia, m.in.:
Certyfikowany Konsultant DISC D3
Akredytowany asesor CAADC
Akredytowany trener Thomas PPA
Akredytowany facylitator APMG International
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały multimedialne, skrypty szkoleniowe.
Informacje dodatkowe
1. Szkolenie nie wymaga wstępnego przygotowania.
2. Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., w trakcie szkolenia przewidziano 30 minut przerwy. W przypadku wystąpienia dodatkowych przerw czas trwania szkolenia zostanie wydłużony o czas dodatkowych przerw. W przypadku konieczności zrobienia wcześniejszej przerwy czas przerwy głównej zostanie skrócony o czas trwania wcześniejszej przerwy.
3.Test walidujący jest opracowywany i sprawdzany przez trenera walidującego.
4. Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzymuje zaświadczenie o zakończeniu szkolenia.
5. Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.