Jak lider został strażakiem, czyli sztuka gaszenia pożarów w zespole. Jak zarządzać konfliktem, zmniejszyć napięcie i obniżyć emocje w zespole?
Jak lider został strażakiem, czyli sztuka gaszenia pożarów w zespole. Jak zarządzać konfliktem, zmniejszyć napięcie i obniżyć emocje w zespole?
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie konflikt w pracy – jak lider został strażakiem? adresujemy do:
- menedżerów, którzy spotykają się z konfliktami w zespole i nie wiedzą jak nimi zarządzać
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników18
- Data zakończenia rekrutacji18-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Naucz się zarządzać konfliktem i rozwiązywać spory w zespole!Bądź odważnym liderem, który nie zamiata problemów pod dywan, wie kiedy wejść między zwaśnione strony i zapanować nad emocjami pracowników.
Wykorzystaj konflikt do poszukiwania kreatywnych rozwiązań, oczyszczenia atmosfery w zespole, wzrostu motywacji i zaangażowania pracowników, lepszej współpracy między ludźmi, integracji wokół wspólnego celu.
Zapanuj nad chaosem, nie dopuść do pogorszenia wyników, czy rozpadu Zespołu.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się x | Kryteria weryfikacji x | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Cel biznesowy
Dobre praktyki i sprawdzone rozwiązania – instrukcja obsługi konfliktu dla menedżerówWeź udział w szkoleniu, przećwicz trudne sytuacje w zarządzaniu zespołem, naucz się gasić pożary!
Pracujesz w różnorodnym środowisku, gdzie często dochodzi do tarć?
Borykasz się z niskim zaangażowaniem i konfliktami w zespole?
Chcesz dowiedzieć się jak zapanować nad skrajnymi emocjami pracowników – gniew, frustracja, rozżalenie, irytacja, wzburzenie, bezradność, napięcie?
Chcesz przywrócić dobrą atmosferę i równowagę?
Nie pozwól by konflikt wymknął się spod kontroli!
Efekt usługi
Efektywne zarządzenie pracownikami
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Wiedza i umiejętności nabyte podczas szkolenia będą weryfikowane w trakcie codziennej pracy
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
https://effect.edu.pl/szkolenia-dla-menedzerow/konflikt-w-pracy
ZAGRAJMY W KONFLIKT
- Fascynująca gra symulacyjna – wrażenia, wnioski w kontekście komunikacji, przeniesienie na codzienność zawodową uczestników
- Konflikty w moim zespole – na rzeczywistych przykładach ze współpracy z pracownikami – opracowane w postaci mini case study – omówienie, wnioski.
NIE MA KONFLIKTU – NIE MA ZESPOŁU
- Konfliktu naszego powszedniego… – konflikt jako naturalny element związany z dynamiką grupy
- Podziemne źródełka – jakie są przyczyny konfliktów – różne podłoża konfliktów
- Wiem jak jest – rodzaje konfliktów w oparciu o ich źródło i przebieg – przykłady z życia uczestników, omówienie i wnioski
- Wieść gminna niesie – konflikty jawne, konflikty utajone – jak zamieniać konflikt utajony w jawny – ćwiczenie w grupach
- Spali lub upiecze – pozytywna i negatywna rola konfliktu
- Wskazówki piromana dla strażaka – techniki wywierania wypływu pozwalające kierować konfliktem zgodnie z celem jaki chcemy osiągnąć
- Nie baw się swoją sikawką – rozpoznawanie rzeczywistych potrzeb ludzi uwikłanych w konflikt
- Płomienne zabawy – w jaki sposób ludzie reagują na konflikty i jak można wykorzystać wiedzę na ten temat
STRAŻAK A WĄŻ STRAŻAKA – LIDER W OBLICZU KONFLIKTU – AUTODIAGNOZA
- Jak się masz…– style radzenia sobie z sytuacjami trudnymi i konfliktem – test Thomasa Kilmana – wypełnienie testu, zebranie wyników, omówienie stylów, wnioski w kontekście rzeczywistości zawodowej uczestników
- Motyl w kokonie – Wskaźniki pozwalające rozpoznać konflikt w jego wczesnej fazie
- Patrzę i walczę – Pasywne i aktywne techniki reagowania na konflikt w zależności od celu jaki sobie stawiamy
- Gaszę czy straszę – Zarządzanie emocjami lidera w sytuacjach konfliktowych
- Kwatera dowództwa na pierwszej linii frontu – Umiejętność sporządzania planów działania w sytuacji konfliktu
- Z sikawką mi do twarzy – Umiejętność bezpiecznego wychodzenia z konfliktu i jego wygaszania
RUNDA PODSUMOWAŃ
- Gwiazda ekspercka – ćwiczenie interaktywne służące czerpaniu z wzajemnych doświadczeń uczestników
- Q&A – sesja pytań i odpowiedzi
- Zadanie rozwojowe do realizacji w codzienności zawodowej uczestników
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Jak lider został strażakiem, czyli sztuka gaszenia pożarów w zespole. Jak zarządzać konfliktem, zmniejszyć napięcie i obniżyć emocje w zespole? | Prowadzący Trener Effect | Data realizacji zajęć 19-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto971,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto790,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto138,81 PLN
- Koszt osobogodziny netto112,86 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Trener Effect
Towarzyszy przywódcom w drodze od menedżera do lidera. W pracy z menedżerami koncentruje się na zagadnieniach autentyczności i charyzmie lidera, świadomego przywództwa, efektywnej komunikacji, radzeniu sobie z wyzwaniami w zarządzaniu zespołem, zarządzaniu stresem, konfliktem, work-life balance, mindfulness w biznesie.
Ma na swoim koncie 3700 godzin sesji indywidualnych, 3300 godzin szkoleń i warsztatów, 150 godzin wystąpień publicznych, w których udział wzięło 7200 uczestników.
W autorskich, relacyjnych szkoleniach i warsztatach wykorzystuję doświadczenie coachingowe, terapeutyczne, techniki mindfulness, pracę z ciałem, ruchem, dźwiękiem, obrazem, by zwiększyć ich atrakcyjność, efektywność oraz integracyjno-motywacyjny charakter.
Wspiera najwyższą kadrę w uwalnianiu się z tego co przeszkadza, ogranicza, staje na drodze, blokuje w realizacji celów.
Certyfikaty:
Mindsonar, InspireGroup – Design Thinking, Coachways – Vuca World Leadership, Theory U, The Cynefin Framework, Manifestacja celu, APMG – Change Management, Konstelacje Archetypowe, Coaching TAO w ujęciu transpersonalnym, Psychoterapia Zaburzeń Depresyjnych – Polski Instytut Psychoterapii Integratywnej. . Certyfikowany Praktyk i Mistrz ECO NLP.
Publikacje:
Autor ponad 200 artykułów m.in. w magazynach „Sukces”, „BusinessMagazine”, „L’Eclat”, „Trendy Art of Living”, „Elle Man” „Dziennik”, „Manager”, „Gazeta Finansowa”, „Dziennik Zachodni”, itd.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w formie PDF.
Informacje dodatkowe
Podana liczba godzin usługi dotyczy godzin lekcyjnych.
Cena szkolenia obejmuje: udział w szkoleniu z ćwiczeniami, materiały szkoleniowe w wersji pdf, elektroniczny certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych.
Organizujemy szkolenia zamknięte, prowadzone przez ekspertów, praktyków w danej branży. Koncentrujemy się na potrzebach dobrze zdefiniowanych. Dostarczamy rozwiązania dostosowane zarówno do oczekiwań Uczestników, ich sposobu pracy, jak i specyfiki Firmy, jej kultury organizacyjnej oraz wyznaczonych celów. Skorzystaj z naszego Katalogu autorskich programów albo wspólnie wypracujmy nową ofertę szkoleniową uwzględniającą rzeczywiste potrzeby Twojej firmy.
Zapytaj o szkolenie zamknięte.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania sprzętowe:
- W celu prawidłowego i pełnego korzystania ze szkolenia należy posiadać urządzenie (komputer, laptop lub smartfon) z dostępem do Internetu, wbudowaną kamerą i mikrofonem.
- Proste, intuicyjne uruchamianie szkolenia na urządzeniach.
- Po rejestracji na szkolenie wszystkie kwestie techniczne będą Państwu przesłane drogą mailową.
-
Nasze szkolenie umożliwia interakcję i zadawanie pytań na każdym etapie prowadzanie. Uczestnicy mają bezpośredni kontakt z Prowadzącym bez konieczności zadawania pytań na czacie.