KURS INSTRUKTORSKI: Instruktor Pilotów Dronów INS. Szkolenie w celu uzyskania uprawnień instruktorskich INS wpisywanych do Świadectwa Kwalifikacji UAVO + MODUŁ EKSPERCKI: PILOT-SPECJALISTA w zakresie SAR (Search and Rescue) + MODUŁY SPECJALISTYCZNE: termowizja oraz programy do poszukiwań | KATOWICE
KURS INSTRUKTORSKI: Instruktor Pilotów Dronów INS. Szkolenie w celu uzyskania uprawnień instruktorskich INS wpisywanych do Świadectwa Kwalifikacji UAVO + MODUŁ EKSPERCKI: PILOT-SPECJALISTA w zakresie SAR (Search and Rescue) + MODUŁY SPECJALISTYCZNE: termowizja oraz programy do poszukiwań | KATOWICE
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaEkologia i rolnictwo / Ochrona środowiska
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby przystępujące do szkolenia muszą posiadać uprawnienia UAVO NSTS-06.
OSOBY, które mają uprawnienia PILOTA DRONA (NSTS-06), ale chcą zdobyć dodatkową specjalistyczną wiedzę oraz uprawnienia INSTRUKTORA PILOTA DRONÓW INS.
- KURS UMOŻLIWIA PODNIESIENIE UMIEJĘTNOŚCI ZAWODOWYCH OSOBĄ ORAZ ZOSTANIE INSTRUKTOREM PILOTÓW BEZZAŁOGOWYCH STATKÓW POWIETRZNYCH wraz z przeszkoleniem z MODUŁU EKSPERCKIEGO: PILOT-SPECJALISTA w zakresie SAR.
- A także zapoznanie się z aspektami związanymi z TERMOWIZJĄ oraz międzynarodowymi dedykowanymi dronowymi programami komputerowymi w języku polskim wspomagające działania SAR (oprogramowanie Loc8 - analiza zdjęć lotniczych w celu wykrywania ludzi i obiektów oraz oprogramowanie RDT do poszukiwań osób zaginionych z drona).
- Każda osoba, która chce uzyskać wiedzę w zakresie wykorzystania dronów (BSP) w kontekście GOSPODARKI EKOLOGICZNEJ, ZIELONEJ TRANSFORMACJI, ZIELONYCH KOMPETENCJI i TRANSFORMACJI CYFROWEJ.
- KURS UMOŻLIWIA PODNIESIENIE UMIEJĘTNOŚCI ZAWODOWYCH OSOBĄ ORAZ ZOSTANIE INSTRUKTOREM PILOTÓW BEZZAŁOGOWYCH STATKÓW POWIETRZNYCH wraz z przeszkoleniem z MODUŁU EKSPERCKIEGO: PILOT-SPECJALISTA w zakresie SAR.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników100
- Data zakończenia rekrutacji12-12-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi60
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Realizacja szkolenia przygotowuje Kursanta do wykonywania zawodu INSTRUKTORA prowadzącego kursy dla Pilotów BSP. Po ukończeniu szkolenia i zdaniu egzaminów, Kursant uzyskuje wpis uprawnień instruktorskich w indywidualnym profilu Pilota, w systemie teleinformatycznym, którego dokonuje Urząd Lotnictwa Cywilnego (ULC).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kursant posługuje się wiedzą na temat przepisów lotniczych i procedur operacyjnych pozwalających na samodzielne prowadzenie wykładów jako Instruktor Pilotów BSP w tym zakresie | Kryteria weryfikacji - rozróżnia przepisy lotnicze dla bezzałogowych statków powietrznych na terenie UE- rozróżnia wykonywanie operacji w ramach kategorii otwartej i szczególnej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji - charakteryzuje różnice pomiędzy wykonywaniem operacji VLOS i BVLOS- charakteryzuje strukturę przestrzeni powietrznej oraz ograniczenia z nią związane w przypadku wykonywania operacji VLOS/BVLOS | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji - zna procedury normalne oraz procedury mające zastosowanie w sytuacjach niebezpiecznych i awaryjnych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji - wskazuje organy prawne odpowiedzialne za ustalanie przepisów prawa lotniczego | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Kursant posługuje się wiedzą ogólną na temat BSP pozwalających na samodzielne prowadzenie wykładów jako Instruktor Pilotów BSP w tym zakresie | Kryteria weryfikacji - rozróżnia typy i zasady działania BSP- obsługuje różne tryby lotów - rozróżnia komponenty z których zbudowany jest BSP | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji - potrafi wykonać przegląd przedstartowy bezzałogowego statku powietrznego i ocenia ogólny stan systemu BSP i jego zdatność do lotu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji - rozróżnia aplikacje wykorzystywane w lotnictwie bezzałogowym- dobiera odpowiednie parametry lotu w odniesieniu do ograniczeń przestrzeni powietrznej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Kursant definiuje osiągi systemu bezzałogowego statku powietrznego w locie pozwalające na samodzielne prowadzenie wykładów jako Instruktor Pilotów BSP w tym zakresie | Kryteria weryfikacji - monitoruje czynniki zewnętrzne wpływające na system BSP- omawia osiągi systemu BSP w locie | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Kursant jest świadomy ograniczeń możliwości człowieka pozwalających na samodzielne prowadzenie wykładów jako Instruktor Pilotów BSP w tym zakresie | Kryteria weryfikacji - identyfikuje czynnik ludzki w wypadkach lotniczych- jest świadomy zagrożeń wynikających z lotów pod wpływem substancji psychoaktywnych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Kursant wskazuje techniczne i operacyjne środki ograniczające ryzyko w powietrzu pozwalające na samodzielne prowadzenie wykładów jako Instruktor Pilotów BSP w tym zakresie | Kryteria weryfikacji - rozróżnia i charakteryzuje kategorie lotów BSP- rozróżnia strefy geograficzne - jest świadomy obowiązków pilota oraz operatora drona przed, w trakcie i po operacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Kursant wskazuje techniczne i operacyjne środki ograniczające ryzyko na ziemi i powietrzu pozwalające na samodzielne prowadzenie wykładów jako Instruktor Pilotów BSP w tym zakresie | Kryteria weryfikacji - określa ryzyko na ziemi- dokonuje analizy przestrzeni powietrznej - analizuje i ocenia ryzyko operacyjne - nadzoruje bezpieczne wykonywanie czynności lotniczych - wykonuje bezpieczny start, lot i lądowanie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji - posiada umiejętność planowania lotu i odpowiedniego przygotowania do niego- rozróżnia ryzyko związane z wykonywaniem operacji systemem BSP w różnych warunkach podczas wykonywania lotów VLOS oraz BVLOS | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Kursant charakteryzuje się wiedzą dotyczącą meteorologii pozwalających na samodzielne prowadzenie wykładów jako Instruktor Pilotów BSP w tym zakresie | Kryteria weryfikacji - zna i definiuje czynniki związane z meteorologią- rozróżnia i charakteryzuje pogodowe zjawiska niebezpieczne - ocenia warunki meteorologiczne na podstawie dostępnych informacji meteorologicznych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Kursant charakteryzuje się wiedzą na temat zastosowania kamer termowizyjnych - oprogram. FIRETRAK i RDT G2 | Kryteria weryfikacji - rozróżnia parametry kamer termowizyjnych oraz ich zastosowanie | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Kursant charakteryzuje się ekspercką wiedzą na temat działań Search and Rescue (SAR) | Kryteria weryfikacji - zna zasady stosowania BSP podczas działań poszukiwawczych i Search and Rescue | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Kursant potrafi wykonywać loty bezzałogowym statkiem powietrznym | Kryteria weryfikacji - potrafi wykonywać misje z wykorzystaniem bezzałogowego statku powietrznego | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie realizowane jest przez Europejskie Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne Pilotów Bezzałogowych Statków Powietrznych - EuroDRON.com.pl, które w ramach Wszechnicy Edukacyjnej prowadzi szkolenia i egzaminy na PILOTÓW BSP (DRONÓW). Europejskie Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne Pilotów Bezzałogowych Statków Powietrznych, to wydzielona jednostka biznesowa w ramach firmy Wszechnica Edukacyjna sp. z o.o.
Wszechnica Edukacyjna jest również organem prowadzącym Niepubliczny Centralny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli (NCODN), który w ostatnich 5 latach zrealizowaliśmy ponad 250 000 godzin szkoleniowych i ponad 100 000 godzin doradczych dla dyrekorów szkół i nauczycieli. W ramach NCODN mamy ponad 100 trenerów posiadających wieloletnie doświadczenie nauczycielkie i trenerskie. Dlatego nieśmiało możemy powiedzieć, że wiemy jak szkolić przyszłych trenerów/instruktorów/wykładowców.
Niniejsze szkolenie w swoim zakresie obejmuje aspekty wykorzystywania dronów w kontekście GOSPODARKI EKOLOGICZNEJ oraz ZIELONEJ TRANSFORMACJI i ZIELONYCH KOMPETENCJI a także TRANSFORMACJI CYFROWEJ.
________________________________________________________________________________________________________________________
SZKOLENIE INSTRUKTORÓW PILOTÓW Bezzałogowych Statków Powietrznych (BSP) składa się z TRZECH CZĘŚCI:
DWÓCH CZĘŚCI TEORETYCZNYCH oraz CZĘŚCI PRAKTYCZNEJ.
PAMIĘTAJ! WARUNKIEM UZYSKANIA UPRAWNIEŃ INSTRUKTORA PILOTÓW BSP jest POZYTYWNY wynik z końcowego Egzaminu z Wiedzy Teoretycznej oraz UKOŃCZENIE Szkolenia Praktycznego i POZYTYWNA Ocena Umiejętności Praktycznych wystawiana przez Instrukora EuroDRON w trakcie Szkolenia Praktycznego i końcowy Egzamin Praktyczny.
Szkolenie rozpoczynamy ZAJĘCIAMI TEORETYCZNYMI, które prowadzone są przez INSTRUKTORA-WYKŁADOWCĘ, posiadającego duże doświadczenie zarówno teoretyczne, jak i praktyczne, KTÓRY CHCE SIĘ DZIELIĆ SWOJĄ WIEDZĄ I DOŚWIADCZENIEM z przyszłym INSTRUKTOREM PILOTÓW BSP czyli z TOBĄ.
W obligatoryjnej części teoretycznej zajęć, realizujemy nie tylko materiał szkoleniowy sugerowany przez ULC (Urząd Lotnictwa Cywilnego), ale CO NAJWAŻNIEJSZE przez całe szkolenie OMAWIAMY I POKAZUJEMY RZECZOWE PODEJŚCIE do omawianych/ćwiczonych ZAGADNIEŃ.
W RAMACH NINIEJSZEGO SZKOLENIA MODUŁ EKSPERCKI W ZAKRESIE SAR, REALIZOWANY JEST M.IN. W OPARCIU O DWA DEDYKOWANE OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWE - RDT G2 i Loc8.
Oprogramowanie RDT G2 automatyzuje proces analizy dużej ilości zdjęć termowizyjnych pozyskanych z drona. Ręczne przeglądanie takiej ilości obrazów może być czasochłonnym zadaniem, nawet jeśli nie ma ograniczeń czasowych. Dodatkowa presja czasu np. w misjach poszukiwawczo-ratowniczych może wpłynąć na ryzyko popełnienia błędu. Program pomoże nam minimalizować margines błędu i w szybszym czasie pomyślnie zakończyć działania.
- Automatyczne wskazanie najgorętszych pikseli
- Wybór zakresu temperatur do wykrycia
- Sortowanie i eksport przetworzonych zdjęć
- Brak ograniczeń w liczbie procesowanych zdjęć
- Graficzna reprezentacja liczby obrazów.
- Konfiguracja zakresu temperatur poszukiwanych obiektów
- Automatyczna selekcja zdjęć z poszukiwanym zakresem temperatur (pixel cieplny)
- Automatyczne oznaczenie obiektów
- Analiza zdjęć na podstawie wykresu radiometrycznego
- Krótki czas obliczeń
- Praca w trybie offline
- Kompatybilność z systemami operacyjnymi Windows 10/11
- Wskazanie na mapie satelitarnej miejsca zrobienia zdjęcia
- Generowanie raportów
- Oprogramowanie w polskiej wersji językowej
Oprogramowanie Loc8 umożliwia szybkie przetwarzanie tysięcy obrazów/zdjęć lotniczych w krótkim czasie. Program wykorzystuje zaawansowaną technologię skanowania obrazu, która pozwala na izolowanie określonych skupisk pikseli i identyfikowanie potencjalnych celów. Rozwiązanie sprawdza się przy przetwarzaniu zdjęć pozyskanych z bezzałogowych statków powietrznych w działaniach poszukiwawczo-ratowniczych - do odnajdywania ludzi, zwierząt i celów.
- Zaawansowane wykrywanie obiektów z obrazów na podstawie pasma kolorów
- Precyzyjne współrzędne GPS zlokalizowanych celów
- Skanowanie wielu obiektów w tym samym czasie
- Szczegółowy raport sytuacyjny
- Łatwe importowanie obrazów z misji
- Krótki czas obliczeń
- Praca w trybie offline
- Kompatybilność z systemami Windows oraz macOS
W porozumieniu z Operatorem, w przypadku wystąpienia problemów z połączeniem internetowym lub wystąpieniu innych sytuacji losowych podczas Szkoleń z Wiedzy Teoretycznej, z przyczyn niezależnych od Kursanta, Dostawca Usług umożliwi Kursantowi ponowne wzięcie udziału w szkoleniu teoretycznym realizowanym w innym terminie w celu uzupełnienia brakujących godzin.
EGZAMIN Z WIEDZY TEORETYCZNEJ - 2 godziny
Po zakończeniu części teoretycznej przeprowadzany jest Egzamin z Wiedzy Teoretycznej (on-line) w formie TESTU. Kursant udziela odpowiedzi na 160 pytań (test JEDNOKROTNEGO wyboru). Czas trwania Egzaminu z Wiedzy Teoretycznej to 120 min. Uwzględniony jest maksymalny czas trwania egzaminu. Rzeczywisty czas trwania egzaminu jest zależny od szybkości Kursanta.
Minimalnym progiem zdania Egzaminu z Wiedzy Teoretycznej jest uzyskanie minimum 75% poprawnych odpowiedzi.
CZĘŚĆ PRAKTYCZNA, która jest prowadzona na dronach należących do naszego Ośrodka - EuroDRON. NIE MUSISZ posiadać własnego sprzętu (drona), ale jeśli chcesz TO MOŻESZ zabrać na szkolenie swój sprzęt.
Nasi INSTRUKTORZY dołożą wszelkich starań, aby ćwiczenia były dla Ciebie, jak najbardziej przydatne, a także dopasowane do Twoich nowych planów zawodowych.
CZĘŚĆ PRAKTYCZNA SZKOLENIA [12h] w tym OCENA UMIEJĘTNOŚCI PRAKTYCZNYCH i KOŃCOWY EGZAMIN PRAKTYCZNY [przeprowadzana w formie stacjonarnej we współpracy z Instruktorem na zasadzie "1 na 4", składa się z następujących części:
- OCENA MOŻLIWOŚCI WYKONANIA LOTU
- CZYNNOŚCI PRZED LOTEM - PRZYGOTOWANIE DRONA DO LOTU
- ĆWICZENIA Z WYKONYWANIA STARTÓW I LĄDOWAŃ
- ĆWICZENIE CZYNNOŚCI W TRAKCIE LOTU: ZMIANA PARAMETRÓW LOTU, ZMIANA PRĘDKOŚCI, WYSOKOŚCI, ITP.
- WYKONYWANIE PROCEDUR PILOTAŻOWYCH NORMALNYCH ORAZ PROCEDUR W SYTUACJACH NIEBEZPIECZNYCH I AWARYJNYCH
- WYKONYWANIE LOTÓW POZA ZASIĘGIEM WIDOCZNOŚCI WZROKOWEJ BVLOS - JEDYNIE W OPARCIU O WSKAZANIA PRZYRZĄDÓW
- CZYNNOŚCI WYKONYWANYCH PO ZAKOŃCZENIU LOTU
- PLANOWANIE MISJI LOTNICZEJ Z WYKORZYSTANIEM SPECJALISTYCZNEGO OPROGRAMOWANIA
- KOŃCOWY EGZAMIN PRAKTYCZNY
SZKOLENIE PRAKTYCZNE odbywa się zarówno na dronie lekkim (do 4 kg) oraz na dronie ciężkim (do 25 kg) w trybie VLOS (Visual Line Of Sight - loty w zasięgu wzroku) oraz BVLOS (Beyond Visual Line Of Sight - loty poza zasięgiem wzroku). Zajęcia obejmują łącznie 12 godzin pod nadzorem Instruktora. Szkolenie praktyczne uwzględnia minimum 1 godzinę zegarową na szkolenie naziemne z obsługi i funkcji systemu bezzałogowego statku powietrznego.
Część praktyczna szkolenia USTALANA JEST INDYWIDUALNIE Z KURSANTEM, ale przeprowadzona będzie w czasie trwania niniejszej Usługi. Szczegółowe DNI i GODZINY części praktycznej dostępne będą u osoby nadzorującej Usługę po stronie Podmiotu Świadczącego Usługę Rozwojową, czyli nas - Wszechnica Edukacyjna/EuroDRON.
PRAKTYKA będzie realizowana w dowolne dni tygodnia (także w sobotę i niedzielę) w zależności od oczekiwań/dostępności Kursanta.
UWAGA! Ćwiczenia są zależne od warunków pogodowych (nie latamy kiedy prędkość wiatru 🌬 przekracza 8 m/s, występują opady atmosferyczne 🌧🌨 lub mgła a także, gdy temperatura powietrza jest ujemna 🥶). Czynnikiem uniemożliwiającym realizację lotu w danym dniu/godzinach może być czasowe "wyłączenie" dostępności przestrzeni powietrznej 🚁✈️🛸. W takich wypadkach zastrzegamy sobie możliwość odwołania spotkania i przeniesienia go na ustalony wspólnie z Kursantem inny termin.
Usługa realizowana jest w godzinach zegarowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 BILANS WIEDZY Z OBSZARU TEORII ULC - INDYWIDUALNY POUFNY TEST NA WEJŚCIU - IDENTYFIKACJA BRAKÓW Z TEORII ULC - cześć teoretyczna (wykład "na żywo" - współdzielony ekran na platformie Teams) | Prowadzący Piotr STRUSKI | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 OMÓWIENIE PYTAŃ I ODPOWIEDZI TESTU BILANSU WIEDZY Z TEORII ULC - cześć teoretyczna (wykład "na żywo" - współdzielony ekran na platformie Teams) | Prowadzący Piotr STRUSKI | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 OMÓWIENIE MODUŁU SZKOLENIOWEGO - TEORIA ULC - PRZEPISY PRAWA LOTNICZEGO - cześć teoretyczna (wykład "na żywo" - współdzielony ekran na platformie Teams) | Prowadzący Piotr STRUSKI | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 OMÓWIENIE MODUŁU SZKOLENIOWEGO - TEORIA ULC - OGRANICZONE MOŻLIWOŚCI CZŁOWIEKA JAKO PILOTA BSP - cześć teoretyczna (wykład "na żywo" - współdzielony ekran na platformie Teams) | Prowadzący Piotr STRUSKI | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 OMÓWIENIE MODUŁU SZKOLENIOWEGO - TEORIA ULC - PROCEDURY OPERACYJNE - cześć teoretyczna (wykład "na żywo" - współdzielony ekran na platformie Teams) | Prowadzący Piotr STRUSKI | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 OMÓWIENIE MODUŁU SZKOLENIOWEGO - TEORIA ULC - TECH. I OPER. ŚRODKI OGRAN. RYZYKO NA ZIEMI I W POWIETRZU - cześć teoretyczna (wykład "na żywo" - współdzielony ekran na platformie Teams) | Prowadzący Piotr STRUSKI | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 OMÓWIENIE MODUŁU SZKOLENIOWEGO - TEORIA ULC - OGÓLNA WIEDZA NA TEMAT SYSTEMÓW BSP - cześć teoretyczna (wykład "na żywo" - współdzielony ekran na platformie Teams) | Prowadzący Piotr STRUSKI | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 OMÓWIENIE MODUŁU SZKOLENIOWEGO - TEORIA ULC - OBSŁUGA, BUDOWA I ZASADY DZIAŁANIA BSP - cześć teoretyczna (wykład "na żywo" - współdzielony ekran na platformie Teams) | Prowadzący Piotr STRUSKI | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 OMÓWIENIE MODUŁU SZKOLENIOWEGO - TEORIA ULC - OSIĄGI BSP W LOCIE - cześć teoretyczna (wykład "na żywo" - współdzielony ekran na platformie Teams) | Prowadzący Piotr STRUSKI | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 OMÓWIENIE MODUŁU SZKOLENIOWEGO - TEORIA ULC - METEOROLOGIA - cześć teoretyczna (wykład "na żywo" - współdzielony ekran na platformie Teams) | Prowadzący Piotr STRUSKI | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 TRENER TRENEROWI TRENEREM - MODUŁ PEDAGOGICZNO- PSYCHOLOGICZNY - cześć teoretyczna (wykład "na żywo" - współdzielony ekran na platformie Teams) | Prowadzący Renata IDZIK | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 TRENER TRENEROWI TRENEREM - MODUŁ TRENERSKO-DYDAKTYCZNY - cześć teoretyczna (wykład "na żywo" - współdzielony ekran na platformie Teams) | Prowadzący Renata IDZIK | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 TRENER TRENEROWI TRENEREM - MODUŁ TRENERSKO-DYDAKTYCZNY - cześć teoretyczna (wykład "na żywo" - współdzielony ekran na platformie Teams) | Prowadzący Renata IDZIK | Data realizacji zajęć 19-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 TRENER TRENEROWI TRENEREM - MODUŁ TRENERSKO-DYDAKTYCZNY - cześć teoretyczna (wykład "na żywo" - współdzielony ekran na platformie Teams) | Prowadzący Renata IDZIK | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 TRENER TRENEROWI TRENEREM - MODUŁ KOMPETENCJI I UMIEJĘTNOŚCI TRENERSKICH - cześć teoretyczna (wykład "na żywo" - współdzielony ekran na platformie Teams) | Prowadzący Renata IDZIK | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 OMÓWIENIE MODUŁU SZKOLENIOWEGO - SAR (Search and Rescue) + specj. oprogram. komp. Loc8 i RDT - cześć teoretyczna (wykład "na żywo" - współdzielony ekran na platformie Teams) | Prowadzący Piotr STRUSKI | Data realizacji zajęć 20-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 OMÓWIENIE MODUŁU SZKOLENIOWEGO - TERMOWIZJA - cześć teoretyczna (wykład "na żywo" - współdzielony ekran na platformie Teams) | Prowadzący Piotr STRUSKI | Data realizacji zajęć 21-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 EGZAMIN KOŃCOWY Z CZĘŚCI TEORETYCZNEJ - cześć teoretyczna (wykład "na żywo" - współdzielony ekran na platformie Teams) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 PRAKTYKA NADZOROWANA w ilości 6h w terminie pomiędzy 13.12.2024 r. a 31.01.2025 r. (uzależniona od warunków pogodowych) | Prowadzący Paweł WIĘCASZEK | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 PRAKTYKA NADZOROWANA w ilości 6h w terminie pomiędzy 13.12.2024 r. a 31.01.2025 r. (uzależniona od warunków pogodowych) | Prowadzący Mateusz SZYMAŃSKI | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 06:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 Egzamin zewnętrzny (data poglądowa) | Prowadzący Podmiot Zewnętrzny | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 025,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 025,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto83,75 PLN
- Koszt osobogodziny netto83,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Grzegorz BASZEK
Mateusz SZYMAŃSKI
Renata IDZIK
Certyfikowana trenerka II stopnia, coach, doradca i ekspert w wielu projektach oświatowych. Autorka i współautorka wielu projektów i scenariuszy szkoleniowych. Od kilkunastu lat trenerka, szkoleniowiec, wykładowca. Doskonale rozumie potrzeby dorosłych uczących się i dlatego podczas szkoleń tworzy środowisko, w którym mogą rozwijać swoje umiejętności w sposób praktyczny.
W roku 2022 i 2023 została wyróżniona przez Kapitułę listy 100 Szerokiego Porozumienia na rzecz Umiejętności Cyfrowych w Polsce i zaliczona do grona 100 osób, które w wybitny sposób przyczyniły się do rozwoju umiejętności cyfrowych w Polsce. Posiada także tytuł specjalisty Microsoft Innovative Educator Expert 2024. MIEE jest to globalna sieć specjalistów, wizjonerów którzy wykorzystując technologie firmy Microsoft i innowacyjne praktyki nauczania, zwiększają zaangażowanie studentów, kreatywność i ich współpracę.
Jako coach wspiera ludzi w osiąganiu celów życiowych i zawodowych, pomaga im przełamywać bariery i osiągać sukces. Edukacja, szkolenia i coaching to nie tylko jej zajęcie – to jej styl życia. Wierzy w siłę
rozwijania się i pomagania innym w odkrywaniu swojego potencjału.
Paweł WIĘCASZEK
Piotr STRUSKI
Podmiot Zewnętrzny
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Kursant będzie miał do dyspozycji udostępnioną przez Wszechnicę Edukacyjną, KAMIZELKĘ ODBLASKOWĄ wymaganą przez Urząd Lotnictwa Cywilnego.
Warunki uczestnictwa
Aby przystąpić do głównego szkolenia Uczestnik powinien:
- mieć ukończone 18 lat,
- posiadać uprawnienia UAVO NSTS-06.
Przystępując do szkolenia on-line w czasie rzeczywistym musisz mieć stały dostęp do urządzenia elektronicznego wyposażonego w głośnik i mikrofon.
Informacje dodatkowe
- UWAGA! W przypadku dofinansowania usługi poniżej 70% ze środków publicznych, usługa nie jest zwolniona z podatku VAT na podstawie § 3 ust.1 pkt 14 rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. 2013 poz. 1722 z późn. zm.). Należy wówczas doliczyć do usługi szkoleniowej należny VAT w wysokości 23%.
- Instruktorzy będą prowadzić usługę rotacyjnie w zależności od dostępności danego instruktora w dniu szkolenia oraz faktycznego uruchomienia danej usługi. Zastrzegamy sobie możliwość zmiany trenera. Każda osoba wyznaczona posiada odpowiednią wiedzę i umiejętności do poprowadzenia szkolenia.
- Na potrzeby usługodawcy, jak również na potrzeby monitoringu, kontroli oraz w celu utrwalenia efektów kształcenia usługa zdalna może być rejestrowana (nagrywana).
- Egzamin teoretyczny jest ustalany indywidualnie z Uczestnikiem usługi i odbędzie się w okresie od 23.01 do 31.01.25
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
W trybie zdalnym szkolenia teoretyczne realizujemy w formie wykładów on-line w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem platformy Teams.
Wymagania systemowe:
• połączenie internetowe - szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G / LTE)
• głośniki i mikrofon - wbudowany lub wtyk USB lub bezprzewodowy Bluetooth
• kamera internetowa lub kamera internetowa HD - wbudowana lub wtyczka USB
• lub kamera HD lub kamera HD z kartą przechwytywania wideo
Obsługiwane systemy operacyjne:
• macOS X z systemem macOS 10.7 lub nowszym
• Windows 10
Uwaga: w przypadku urządzeń z systemem Windows 10 muszą one działać w systemie Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany.
• Windows 8 lub 8.1
• System Windows 7
• Windows Vista z dodatkiem SP1 lub nowszym
• Windows XP z dodatkiem SP3 lub nowszym
• Ubuntu 12.04 lub nowszy
• Mennica 17.1 lub nowsza
• Red Hat Enterprise Linux 6.4 lub nowszy
• Oracle Linux 6.4 lub nowszy
• CentOS 6.4 lub nowszy
• Fedora 21 lub nowsza
• OpenSUSE 13.2 lub wyższy
• ArchLinux (tylko 64-bit)
Obsługiwane tablety i urządzenia mobilne:
• Surface Pro 2 lub nowszy z systemem Windows 8.1 lub nowszym
Uwaga: W przypadku tabletów z systemem Windows 10 muszą one działać w systemie Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany.
• Urządzenia z systemem IOS lub Android
• Urządzenia Blackberry
Obsługiwane przeglądarki:
• Windows: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
• Mac: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
• Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
Wymagania dotyczące procesora i pamięci RAM:
Minimum - Procesor jednordzeniowy 1 GHz lub wyższy, nie dotyczy
Zalecane - Procesor dwurdzeniowy 2 GHz lub wyższy (i3 / i5 / i7 lub odpowiednik AMD), 4GB
Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu on-line jest ważny w okresie trwania usługi.
Adres
Adres
Szkolenie Praktyczne oraz Ocena Umiejętności Praktycznych przyszłego INSTRUKTORA PILOTÓW BSP odbędą się na terenie wskazanego województwa. Część praktyczna z Instruktorem w modelu "1 na 4", odbywa się stacjonarnie w miejscu przygotowanym do lotów. Dokładne godziny zajęć ustalane są indywidualnie pomiędzy Kursantem, a Realizatorem Szkolenia.
Ze względu na zmienne warunki atmosferyczne i/lub dostępność przestrzeni powietrznej, zastrzega się możliwość zmiany miejsca realizacji szkolenia praktycznego. O zaistniałej sytuacji zostanie (poinformowany telefonicznie/mailowo) Kursant oraz Operator.
Miejsce realizacji usługi praktycznej może ulec zmianie za zgodą Stron (realizacja w innym miejscu na terenie Polski).