SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG NA FACEBOOKU. TECHNIKI PROWADZENIA KAMPANII
SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG NA FACEBOOKU. TECHNIKI PROWADZENIA KAMPANII
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele firm, menadżerowie, kierownicy działów handlowych, liderzy, handlowcy, przedstawiciele handlowi, sprzedawcy, kadra zarządzająca handlem, pracownicy działu obsługi klienta, technicy, doradcy, marketerzy, specjaliści ds. logistyki, handlu, obsługi klienta, księgowości, rozliczeń, finansów, produkcji, zakupów, rozwoju, obsługi biura, obsługi informatycznej, menadżerowie produktów i projektów oraz osoby zainteresowane zdobyciem nowych kompetencji w zakresie sprzedaży.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji26-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do: aktywnego poruszania się w świecie Social mediów, planowania skutecznych działań sprzedażowych na Facebooku, umiejętnego wyznaczania celów reklamy, tworzenia angażujących postów na Facebooku, rozumienia praktyk sprzedażowych, tworzenia strategii sprzedażowej w social mediach, projektowania działań re-marketingowych, analizowania przebiegu kampanii reklamowej, dostrzegania zagrożeń, sprzedaży produktów i usług, budowania za pomocą Facebooka relacji z klientami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Sprawnie i aktywnie porusza się w świecie Social mediów | Kryteria weryfikacji Planuje działania sprzedażowe na Facebooku | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Określa cele reklamy sprzedażowej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Tworzy angażujące posty na Facebooku | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje wybrane praktyki sprzedażowe | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Określa zagrożenia wynikające ze sprzedaży produktów i usług | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzy strategie sprzedażowe w Social mediach | Kryteria weryfikacji Analizuje i wyciąga wnioski z przebiegu kampanii reklamowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Ocenia skuteczność działania kampanii reklamowej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Projektuje działania re-marketingowe | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Nawiązuje wartościowe kontakty sprzedażowe | Kryteria weryfikacji Nawiązuje za pomocą Facebooka relacje z klientami | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Buduje wizerunek własny/firmy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Przywitanie, kontrakt z uczestnikami. Pre-test.
Moduł 1. Facebook dla biznesu. Wprowadzenie do strategii Facebook dla biznesu. Ocena potencjału działań uczestników. Przedstawienie efektywnych strategii. Omówienie zagadnienia lejka sprzedażowego. Planowanie skutecznych działań na Facebooku. Osadzenie działań w firmowych realiach.
Moduł 2. Praktyki sprzedażowe. Omówienie najlepszych praktyk sprzedażowych. Zaprojektowanie działań re-marketingowych. Omówienie procesu wykonawczego kampanii oraz działań organicznych. Wyznaczanie celów reklamowych.
Moduł 3. Angażujące posty na Facebooku. Omówienie schematów angażujących treści na Facebooku. Ćwiczenia związane z przygotowaniem treści. Prezentacja przykładów z dotychczasowych kampanii. Weryfikacja zapotrzebowania rynku na publikowane treści.
Moduł 4. Menadżer reklam. Przygotowanie pierwszej kampanii. Omówienie menadżera reklam. Przygotowanie pierwszej kampanii Facebook Ads. Analiza i optymalizacja wyników. Prowadzenie testów reklamowych. Omówienie najczęściej popełnianych błędów. Realizacja kampanii. Analiza praktycznego procesu realizacji pierwszej kampanii.
Podsumowanie szkolenia.
Post-test. Zakończenie szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Przywitanie kontrakt z uczestnikami. Pre-test. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Moduł 1. Facebook dla biznesu. | Prowadzący Patryk Łopot | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Przerwa kawowa | Prowadzący Patryk Łopot | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Moduł 2. Praktyki sprzedażowe. | Prowadzący Patryk Łopot | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Przerwa kawowa | Prowadzący Patryk Łopot | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Moduł 3. Angażujące posty na Facebooku. | Prowadzący Patryk Łopot | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Obiad | Prowadzący Patryk Łopot | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Moduł 4. Menadżer reklam. Przygotowanie pierwszej kampanii. | Prowadzący Patryk Łopot | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 01:25 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Podsumowanie szkolenia. | Prowadzący Patryk Łopot | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:10 | Godzina zakończenia 16:20 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Post test. Zakończenie szkolenia. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:20 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 180,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 180,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto218,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto218,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Patryk Łopot
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik szkolenia otrzyma autorskie materiały szkoleniowe (np. prezentacja multimedialna, skrypt).
Nasi uczestnicy na szkoleniu otrzymują pakiet szkoleniowy (segregator, notes i długopis).
Warunki uczestnictwa
Osoba zainteresowana skorzystaniem z usługi rozwojowej z dofinansowaniem musi zarejestrować się w Bazie Usług Rozwojowych oraz dokonać zapisu na usługę przed jej rozpoczęciem, z użyciem numeru ID wsparcia.
Informacje dodatkowe
Czas trwania usługi szkoleniowej to 10 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna= 45 minut). Szkolenie jest jednodniowe, ujęte w 4 moduły. Planujemy przerwy pomiędzy modułami.
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Naszym uczestnikom zapewniamy obiad, przerwy kawowe (kawa, herbata, woda, sok, ciastka).